Geen bal aan tot nu toe.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is weer een aardig ransaappromotiehalfuurtje
Precies...ze begrijpen denk ik niet dat wij voor ons plezier kijkenquote:Op woensdag 3 september 2014 19:43 schreef Disana het volgende:
Ik heb het aan staan maar ik heb nog niet gekeken. Die zeurtoontjes allemaal.
Ze zijn nu eenmaal de sterren van de showquote:Op woensdag 3 september 2014 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen bal aan tot nu toe.
En vanwaar die promotie van dat onsmakelijke stel? Begrijp het niet.
Het zou inderdaad wel wat opwekkender kunnen. Ik ga het tweede deel beter m'n best doen.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:44 schreef HiDiHo het volgende:
Precies...ze begrijpen denk ik niet dat wij voor ons plezier kijken
Maar dit is toch belachelijk? Nu hebben Rienk en Nico het gedaan? Hoe zit het dan met de ransapen?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
en wij ergeren ons aan jou Rene
al begrijp ik zijn irritatie wel
Aike stylequote:Op woensdag 3 september 2014 20:10 schreef Wespensteek het volgende:
Ik zag net het laatste stuk maar hebben ze nu managementteams waar bijna iedereen deel van is en zonder dat die teams iets te vertellen hebben?
Dat zegt me weinig want ik kijk alleen per ongeluk maar dit vond ik wel komisch. Als eerste stellen dat niets verplicht is, dan grote lijnen plan of zo en dan bijna iedereen in zo'n managementteam zodat ze zich met elk detail kunnen bemoeien zonder dat men dus hoeft te luisteren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |