Hahahahahaaha gvdquote:Op woensdag 3 september 2014 22:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
LEUK HOOR VERPEST HET MAAR WEER
WIL IK 1 KEER EEN LOLLETJE HEBBEN KOMT FLIPSJE WEER AANZETTEN HOOR
HAHA LEUK WP STIK ERIN WP IK VERPEST HET WEL VOOR JE WP
morgen vrijquote:
zuur johquote:Op woensdag 3 september 2014 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Flink aan de poeperitus geweest, was zondag uiteten bij de chinees.. gister en vandaag moeten boeten..het schijten is gestopt maar mijn anus is nog enorm schraal van het vegen. Ging nog net niet bloeden zeg maar.
ik niet meer zo van jouquote:Op woensdag 3 september 2014 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahahahaaha gvd
Houd ook van jou bby ;$
naar ventje iddquote:Op woensdag 3 september 2014 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Know the feel, ze is zo gemeen soms
gelukkig verveel ik mij dus ben ik er weer om het topic te reddenquote:Op woensdag 3 september 2014 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
Net als een hartaanval, plotseling is het dood
Ben benieuwd wat je in te brengen hebtquote:Op woensdag 3 september 2014 23:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
gelukkig verveel ik mij dus ben ik er weer om het topic te redden
Ik moet de Ice Bucket Challenge doen. Weet jij iets origineels?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
gelukkig verveel ik mij dus ben ik er weer om het topic te redden
Vrij weinig.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je in te brengen hebt
Geef de ijsklontjes/het water een kleurtje met wat kleurstof en doe een wit shirt aan.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet de Ice Bucket Challenge doen. Weet jij iets origineels?
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vrij weinig.Wat doe jij tegenwoordig?
quote:
In de bak een een bak B&J ijs doen ofzoquote:Op woensdag 3 september 2014 23:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet de Ice Bucket Challenge doen. Weet jij iets origineels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |