Geen dank.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, dank je Inso, ga het doorgeven aan de etiquette commissie.
Stel je toekomstige werkgever was net binnen gelopen.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er had wel iemand dodelijk gewond kunnen raken, goed dat je het bijtijds opmerkte
Terwijl ik net hoopte op een baan in de horeca.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stel je toekomstige werkgever was net binnen gelopen.
Gelijk afgelopen die carrière, nog voordat ie begon.
kan pax goed koken ja? wat gaat ie maken?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, het was ook echt lekker![]()
Zoals ik net al zei is Pax volgende week aan de beurt om te koken, dat wordt vast lekker.
[..]
Ja, dank je Inso, ga het doorgeven aan de etiquette commissie.
HOI STUARTquote:
alles goed?quote:
Ja, ik heb nu een relatie met Saraquote:Op woensdag 3 september 2014 21:06 schreef supersof het volgende:
[..]
alles goed?
ben je echt stuart??
eheehhehh ja vastquote:
waarom ben je niet op je stuart account?quote:
Geen zin. Kwam alleen even zwaaienquote:Op woensdag 3 september 2014 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom ben je niet op je stuart account?
Waarom ga je weer wegquote:
Neeeeeee stuwiequote:Op woensdag 3 september 2014 21:09 schreef Asa het volgende:
[..]
Mijn pauze van het forum is nog niet lang genoeg geweest
* Asa is weg
quote:Op woensdag 3 september 2014 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Neeeeeee stuwie
inso en ik missen je
#bringbackstuart
doei kusquote:
Geen idee of hij goed kan koken, hij beweert zelf eigenlijk van niet, maar dat is vast valse bescheidenheid.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
kan pax goed koken ja? wat gaat ie maken?
Volgens mij is pax best wel bescheiden ja.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen idee of hij goed kan koken, hij beweert zelf eigenlijk van niet, maar dat is vast valse bescheidenheid.
Ook weet ik nog niet wat hij volgende week gaat maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |