Klopt en ook van Victorious Vquote:Op woensdag 3 september 2014 18:45 schreef john-hert het volgende:
[..]
Houd je toch niet van de domme man, jij hebt gewoon alle seizoenen van iCarly op je pc staan
volgens mij maak je wel goeie kans als je gwn haar twitter volspamt met ''will joe plies go on a deet wit mie''quote:
heb ze niequote:Op woensdag 3 september 2014 18:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij maak je wel goeie kans als je gwn haar twitter volspamt met ''will joe plies go on a deet wit mie''
heb je wel grote kans denk ik zo
Wow man zou haar gewoon op het bed duwen en de kont helemaal vol pompen met zaad.quote:
klinkt erg goedquote:
is goed swaquote:Op woensdag 3 september 2014 19:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klinkt erg goed
suc6
ps als ze ja zegt vergeet niet te zeggen dat ik jou t idee gaf als je misschien trio ofzo wil
gaan we eisen stellen en alles?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:23 schreef Der_Mann het volgende:
owja ze heeft vast nog dinnetjes enzo van die nickelodeon sma wereld
die chickie die carly speelde in icarly en victoria justice enzo mogen ook komen
bedankt
ja hé zonder mij had je niet haar twitter gevonden en had je nooit zon grote kans gehad om haar kutje te penetrere met je pielemuisquote:Op woensdag 3 september 2014 19:25 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
gaan we eisen stellen en alles?
Hee een van je disneysletjesquote:Op woensdag 3 september 2014 18:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
idd met die instelling niet nee
HET IS GVD NICKELODEON ZIT EEN KKGROOT VERSCHIL IN JAquote:Op woensdag 3 september 2014 19:30 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hee een van je disneysletjes
wie gaat er hier nou op instagram klikken jezus, gwn imgur extensie shit in chrome downloadenquote:Op woensdag 3 september 2014 19:30 schreef BozeHaas het volgende:
http://instagram.com/p/q4cToCgkzS/?modal=true
ja weet ik veel ik kijk normaal nooit op instagramquote:Op woensdag 3 september 2014 19:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HET IS GVD NICKELODEON ZIT EEN KKGROOT VERSCHIL IN JA
[..]
wie gaat er hier nou op instagram klikken jezus, gwn imgur extensie shit in chrome downloaden
ik fix jullie
[ afbeelding ]
die kkfag is zon flikker van youtube, is idd homosexquote:Op woensdag 3 september 2014 19:33 schreef BozeHaas het volgende:
kijk deze kkfag beter gaan we hem klappen
http://instagram.com/p/qDnZm2gkx-/?modal=true
[..]
ja weet ik veel ik kijk normaal nooit op instagram
ok okquote:Op woensdag 3 september 2014 19:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja hé zonder mij had je niet haar twitter gevonden en had je nooit zon grote kans gehad om haar kutje te penetrere met je pielemuis
beetje dankbaar mag wel
als die lelijkerd d'r kan pompen kan ik het ookquote:Op woensdag 3 september 2014 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die kkfag is zon flikker van youtube, is idd homosex
dit is wie ze tijdje genuekt had
[ afbeelding ]
volgens mij kan je nu gwn zo basketbal in dr kutje stoppen, hulmal uitgerekt
wat een sletquote:Op woensdag 3 september 2014 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die kkfag is zon flikker van youtube, is idd homosex
dit is wie ze tijdje genuekt had
[ afbeelding ]
volgens mij kan je nu gwn zo basketbal in dr kutje stoppen, hulmal uitgerekt
als je kans wilt maken moet je gwn grote neger zijnquote:Op woensdag 3 september 2014 19:39 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
als die lelijkerd d'r kan pompen kan ik het ook
quote:Op woensdag 3 september 2014 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je kans wilt maken moet je gwn grote neger zijn
ariana grande neukt ook al neger die big sean heet, al die nickelodeon sletjes houwe van grote dikke negerpenis
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |