FMLquote:
Ik had gehoopt dat de TT je zou opvrolijkenquote:
Nee jij niet, want daten leid uiteindelijk naar sex en dat vindt jij vies en bah.quote:
You! Me! Everybody!quote:
Dank je, maar nee. Nu ben ik chagerijnig EN nerveusquote:Op woensdag 3 september 2014 17:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat de TT je zou opvrolijken
Daten kan ook leiden tot uren zoenen en knuffel en dat wil ik welquote:Op woensdag 3 september 2014 17:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee jij niet, want daten leid uiteindelijk naar sex en dat vindt jij vies en bah.
Wat heb ik je gister nou gezegd over je zenuwen?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank je, maar nee. Nu ben ik chagerijnig EN nerveus
En dan blijft de man naderhand achter met blauwe ballen. Dus voor het welzijn van alle mannen en hun ballen zeg ik dat jij niet gaat datenquote:Op woensdag 3 september 2014 17:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daten kan ook leiden tot uren zoenen en knuffel en dat wil ik wel
Dat wil ik ook.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daten kan ook leiden tot uren zoenen en knuffel en dat wil ik wel
Zo is het!quote:
Ik praat niet meer met jouquote:Op woensdag 3 september 2014 17:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan blijft de man naderhand achter met blauwe ballen. Dus voor het welzijn van alle mannen en hun ballen zeg ik dat jij niet gaat daten
Nee hoorquote:
Okquote:
Pfff heb je standaarden of zo?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:59 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij als ie heeeul leuk is. Wil ik best seks. Maar enkel als ie heuul leuk is
Ik ookquote:Op woensdag 3 september 2014 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wil ik ook.En sex
En een woning
Jij niet?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Pfff heb je standaarden of zo?
Im tryingquote:Op woensdag 3 september 2014 18:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Pfff heb je standaarden of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |