Dat had ik ook gelezen en dat Blue later terug is gegaan.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:32 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Tja, als je van de getuigenverklaringen uit wilt gaan, die zeiden dat ze de meiden het pad op zagen lopen. De eigenaresse van de pizzeria die de hond Blue met ze mee zag gaan, de Indiaanse vrouw in de groentetuin die ze probeerde te waarschuwen dat het te laat was om nog naar boven te gaan, ook omdat er slecht weer aankwam.
Weet je wat het is, de huidige tijdlijn is gebaseerd op de data van de foto's, met het idee dat de alle getuigen een dag in de war zijn en ze gezien hebben op maandag. Volgens mata's scenario zouden ze dan op de maandag in de namiddag alvast het pad verkend hebben, en hebben de getuigen ze toen gezien dus. In dat geval zou op de dinsdag niemand ze gezien hebben. Want de getuigen hebben toch niet 2 dagen achter elkaar hetzelfde gezienquote:Op donderdag 4 september 2014 00:39 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Plinio ze misschien heeft gezien.Eigenaresse pizzeria? En de indiaanse vrouw was dat Oliva de Kam?
Ik ga deze stelling ook niet verdedigen hoor wil em alleen wel benoemen en uitsluiten als het gewoon niet kan
Maar jij bedoelt dat ze terug gegaan zijn en dan gezien zijn, alleen waren de getuigen allemaal wel duidelijk in dat ze de meiden het pad op zagen gaan. Zoals idd Olivia de Kam en de eigenaresse vd pizzeria. Alleen Plinio zag ze geloof ik op een bankje zitten, weet niet zeker hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 00:39 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Plinio ze misschien heeft gezien.Eigenaresse pizzeria? En de indiaanse vrouw was dat Oliva de Kam?
Ik ga deze stelling ook niet verdedigen hoor wil em alleen wel benoemen en uitsluiten als het gewoon niet kan
Goeie vraag, dat zou veel duidelijk maken!quote:Op donderdag 4 september 2014 00:52 schreef suddenintuition het volgende:
en zijn er geen foto `s gemaakt dan op maandag 31 maart ???
Hier maak je dus een punt die ik een tijd geleden ook al aangaf.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:52 schreef suddenintuition het volgende:
en zijn er geen foto `s gemaakt dan op maandag 31 maart ???
Je hoeft niet alle getuigen naar maandag te verplaatsenquote:Op donderdag 4 september 2014 00:46 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Weet je wat het is, de huidige tijdlijn is gebaseerd op de data van de foto's, met het idee dat de alle getuigen een dag in de war zijn en ze gezien hebben op maandag. Volgens mata's scenario zouden ze dan op de maandag in de namiddag alvast het pad verkend hebben, en hebben de getuigen ze toen gezien dus. In dat geval zou op de dinsdag niemand ze gezien hebben. Want de getuigen hebben toch niet 2 dagen achter elkaar hetzelfde gezien
Hier heb ik alvast wat voor je, vergeten getuigen van het eerste uur...quote:Op donderdag 4 september 2014 00:59 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Hier maak je dus een punt die ik een tijd geleden ook al aangaf.
Om een zo goed mogelijk beeld te krijgen over wat er gebeurd kan zijn moet je alles doorlopen vanaf het moment dat ze in Boquete zijn aangekomen En misschien al wel vanaf dat ze in Panama zijn geland.
Wat hebben ze gedaan in de de dagen er voor? Hoe hebben ze de excursies geboekt?
Hebben ze mensen leren kennen?
Zijn ze op stap geweest?
Hypothetisch kunnen ze op 30 of 31 maart wel jongens hebben leren kennen die hun mee hebben genomen voor de Pianista en (misschien heel lelijk wat ik nu zeg) hebben Lisanne en Kris wel niks tegen het thuisfront hierover niks gezegd om ze niet ongerust te maken omdat het gewoon "nieuwe vrienden"waren.
En misschien dat dat verklaard dat niemand hun heeft gezien
We (ook ik) beginnen allemaal met ons scenariootje op de ochtend van 1 april.
Misschien moeten we eerder beginnen.
Ben geen rechercheur maar ik denk dat die dat ook zouden doen
Eens. Jan Blauw is een topperquote:Op donderdag 4 september 2014 01:12 schreef suddenintuition het volgende:
Wat mij betreft, heeft Nederland, in ieder geval 1 hele goede rechercheur gehad, de man is helaas gepensioneerd....maar naar ik meen, nog in goede gezondheid....Als goede rechercheur, wordt je GEBOREN....dat zit in je bloed ! En niet alleen in je opleiding....Heb van hem boeken gelezen, en een enkele keer zie je `m nog eens voorbijkomen op tv of zo....of in een interview. Hans Kremers, mocht je hier meelezen : schakel ex-commissaris van Rotterdam in, Jan Blaauw...Als hij inderdaad nog in goede gezondheid is, zal hij je beslist helpen, en anders op een beter spoor kunnen zetten. Hij is wel gepensioneerd, maar het zou mij zelfs niet verbazen, als hij ook geinteresseerd is in deze zaak...in ieder geval loont het de moeite om met hem te praten, je schiet er altijd IETS mee op !
....Goed Idee ?
Hier nog één: Elwin Serranoquote:Op donderdag 4 september 2014 01:07 schreef Grijzemassa het volgende:
Hier heb ik alvast wat voor je, vergeten getuigen van het eerste uur...
[..]
En dit was dus al op 30 maart.quote:Op donderdag 4 september 2014 01:07 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Hier heb ik alvast wat voor je, vergeten getuigen van het eerste uur...
In Panama is the Amersfoort-based duo Sunday still seen by Sonja Keessen. The Dutch living in Boquete writes on Facebook that they saw the girls in a restaurant. ' We have not talked with them, so no extra information. They were with the waiter in conversation about their volunteer work
http://boquete.ning.com/f(...)-from-holland-update
Dus 30 maart praten met een ober in een restaurantquote:Op donderdag 4 september 2014 01:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier nog één: Elwin Serrano
Volgens de eigenaar van het restaurant waar de vermiste Kris en Lisanne de middag voor hun verdwijning zouden hebben geluncht, hebben de twee daar géén jongens ontmoet.
„Ik weet nagenoeg zeker dat ik ze hier op het terras heb zien zitten. Dat heb ik ook aan de politie verklaard. Al lijken in mijn ogen veel Europese vrouwen op elkaar. Maar vooral Kris was met haar rossige haar zeer herkenbaar. En ik kan verklaren dat ze alleen zaten en een kopje koffie namen en vervolgens zijn vertrokken”, aldus Elwin Serrano, eigenaar van het kleine restaurant om de hoek van de hoofdstraat in Boquete.
De Panamese politie is op zoek naar twee onbekende mannen die tijdens de lunch zouden hebben aangeschoven bij Kris Kremers en Lisanne Froon. Daarna zouden ze een taxi genomen hebben naar het Pianistenpad.
http://www.telegraaf.nl/b(...)nch_benaderd___.html
Zo passen de stukjes iig een stuk beter in elkaar.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:25 schreef jackie12 het volgende:
Ik vraag of de tijd van 1300 uur Mirador zeker is omdat als het klopt dat Kris om 14 uur plaatselijke tijd nog contact heeft gehad met haar vriend maar het zou idd zoals ToniB gisteren opperde 12 uur zijn, dan zouden bepaalde dingen wel logischer verklaard kunnen worden.
1200 uur Mirador
1300 uur Quebrada
teruglopen en om 1400 uur weer op de Mirador zijn en ook weer bereik hebben
1400 uur contact kris met haar vriend.
Doorlopen naar het begin van de Pianista en daar dan tegen 1600 uur aankomen.
Getuigen die hun dan gezien hebben
Inderdaad een lift hebben gekregen? en 911 gebeld toen ze idd merkten dat ze ontvoerd werden?
Of zie ik nu heel veel dingen over het hoofd?
Geen idee maar ik denk dat dat meer met de mentaliteit te maken heeft.quote:Op donderdag 4 september 2014 01:21 schreef suddenintuition het volgende:
en nog iets...WAAROM PRECIES ging dat vrijwilligerswerk niet door ?? Wat is daar gebeurd, ik heb begrepen dat de meisjes daar nogal teleurgesteld over waren...ze waren `weggestuurd `...
Waarom precies ? Toen ik dat las, vond ik die term `weggestuurd ` ook een beetje cru overkomen . Is daar iets meer over bekend ?
Het kan goed dat ik niet alles op een rijtje heb hoor, de posts gaan zo vlug hier dat als ik een dag later kijk er al weer verschillende topics hier over voorbij zijn gekomenquote:Op donderdag 4 september 2014 01:28 schreef Grijzemassa het volgende:
Rond 15:30 is die hond met hun mee omhoog gewandeld als ik het goed heb begrepen, maar ook (sneller dan normaal) weer terug gekeerd, wat die eigenaresse vreemd vond. Dat zou nog een indicatie kunnen zijn dat dat niet de tocht was waarbij de ze top bereikten, maar onderweg ergens zijn gestopt, ze zijn volgens mij ook gezien terwijl ze zaten te rusten.
Was anders, de eigenaresse zag ze het pad opgaan rond 16.30 uur en de hond liep mee.
Aangezien de hond later weer terug was, ging ze er van uit dat Kris en Lisanne ook terug waren. Anders had de hond wel bij ze gebleven, vertelde ze. Maar ze zei duidelijk dat zij ze niet heeft zien terug zien komen.
Er zijn sowieso meer foto's gemaakt die niet openbaar zijn. De nummering van de foto's laat zien dat er foto's ontbreken. Wat de reden daar van is weet ik niet, maar het zou goed kunnen dat dat precies de foto's zijn waar Lisanne op staat.quote:Op donderdag 4 september 2014 01:34 schreef jackie12 het volgende:
Zoals jullie zien ben ik vooral snachts actief. Komt niet omdat ik overdag niet werk maar kan wel mn eigen tijden invullen. Gelukkig maar.
Kom snachts ook met de beste ingevingen.
Krijg er net weer 1
Ze vertrokken om wat voor tijd dan ook vanaf de Mirador naar de quebrada.
We zien 2 foto's van Kris bij die quebrada.
Waarom niet van Lisanne?
Als het zien van de quebrada en je daar een uur lopen heen en een uur lopen terug voor over hebt en dus een "doel" op zich was dan maak je toch foto's van elkaar?
Was een maand geleden op Ibiza. Mn vriendin en ik wilde perse het bekendste plekje van Ibiza bezoeken, Es Vedra
Dat hebben we ook gedaan en hebben tig fotos van elkaar gemaakt met Es Vedra op de achtergrond
Vreemd dat Lisanne er niet op staat (tenzij op de telefoon)
Sorry tikfout, moet 15.30 uur zijnquote:Op donderdag 4 september 2014 01:33 schreef hermanos het volgende:
[..]
Het kan goed dat ik niet alles op een rijtje heb hoor, de posts gaan zo vlug hier dat als ik een dag later kijk er al weer verschillende topics hier over voorbij zijn gekomen
Maar hier: http://www.boqueteguide.com/?p=10993 staat iig 15:30. 16:30 is ook het tijdstip van de noodoproep, dat zal niet bij die tent geweest zijn lijkt me.
Niemand die hier leest en/of post, ook jij niet, zijn overtuigd van een verdwaalscenario.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:02 schreef Falco het volgende:
Van alles wordt er bij gehaald om dat verdwaalscenario te proberen te ontkrachten of er worden weer nieuwe vragen opgeworpen. Erg pijnlijk en triest allemaal, maar het heeft er juist de schijn van dat dat verdwalen wel gebeurd is.
Als ik er heilig van overtuigd was dat ze verdwaald waren dan zat ik hier niet en stak ik er geen minuut tijd aan.quote:Op donderdag 4 september 2014 01:42 schreef Za het volgende:
[..]
Niemand die hier leest en/of post, ook jij niet, zijn overtuigd van een verdwaalscenario.
Voor degenen die daarvan overtuigd zijn heeft het nl geen enkele zin om nog in deze topicreeks te gaan lezen, welke info is er dan immers nog te vinden? Wat verwacht je hier nog aan te treffen of te halen uit een discussie met anderen?
Wanneer je overtuigd bent van iets, het antwoord hebt gevonden, en alsnog in deze reeks gaat rondhangen, is dat verspilde energie imo.
Klopt toch, de ouders van Lisanne willen geen publiciteit meer.quote:Op donderdag 4 september 2014 01:38 schreef hermanos het volgende:
[..]
Er zijn sowieso meer foto's gemaakt die niet openbaar zijn. De nummering van de foto's laat zien dat er foto's ontbreken. Wat de reden daar van is weet ik niet, maar het zou goed kunnen dat dat precies de foto's zijn waar Lisanne op staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |