quote:Op woensdag 3 september 2014 15:57 schreef Dettol het volgende:
Waarom staat Amsterdam er niet apart bij?
Randstadquote:Op woensdag 3 september 2014 15:57 schreef Dettol het volgende:
Je hebt niet gestemdquote:
Een vaststellingquote:Op woensdag 3 september 2014 16:16 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Is dat goed nieuws dat de meeste klaagzangen uit die provincie komen?
Ben er zelf ook 1,quote:Op woensdag 3 september 2014 16:17 schreef Nastico het volgende:
[..]
Een vaststelling
Iets tegen Zuid-Hollanders?
Smog = klagen. Duhquote:Op woensdag 3 september 2014 16:02 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik zou verwachten dat je als je in de Randstad woont, je minder te klagen hebt.
Bij mij in de stad willen ze het afval uit verbrandingsovens gaan verwerken, ik ben omringt door industrie. Dus smog is voor mietjesquote:
Ben er zelf ook 1quote:Op woensdag 3 september 2014 16:21 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ben er zelf ook 1,
maar zo klinkt het net of wij alleen maar wat ze zeiken hebben..
Dit is nou precies wat ik tegen amsterdammers heb. Kapsoneslijers.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:57 schreef Dettol het volgende:
tweedequote:
Is wel een Nederlandse provincie jaquote:Op woensdag 3 september 2014 16:56 schreef PausNicolaas het volgende:
wrm staat Vlaanderen er niet bij
Belgen tellen niet mee.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:41 schreef R-Tech het volgende:
maak dan op zn minst een extra optie voor de buitenlandse Fok!kers
En medelanders die ondertussen in Duitsland wonen? (ik niet btw)quote:Op woensdag 3 september 2014 17:43 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Belgen tellen niet mee.
Zie:quote:Op woensdag 3 september 2014 17:43 schreef R-Tech het volgende:
[..]
En medelanders die ondertussen in Duitsland wonen? (ik niet btw)
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:48 schreef Nastico het volgende:
P.S. Als je momenteel in het buitenland woont, vul je uiteraard de provincie van geboorte in, of waar je je het meest mee identificeert.
Limburgquote:Op woensdag 3 september 2014 17:43 schreef R-Tech het volgende:
[..]
En medelanders die ondertussen in Duitsland wonen? (ik niet btw)
Jaquote:Op woensdag 3 september 2014 16:57 schreef PausNicolaas het volgende:
WAT MOET JIJ MET MIJN IP GA JE ME NU HACKEN FZO OF MIJN GEGEVENS OP FOK ZETTEN??///
Like duhhhquote:Op woensdag 3 september 2014 16:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dit is nou precies wat ik tegen amsterdammers heb. Kapsoneslijers.
Beetje denken dat ze speciaal zijn en apart vermeld dienen te worden.![]()
Ja, beter zet men een hek om die zgn wereldstad. Hebben we in de rest van Nederland geen last meer van dat grafaccent noch die mentaliteit. Over het paard getilden en achter de ellebogenwerkers zitten we helemaal niet op te wachten.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 18:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja, beter zet men een hek om die zgn wereldstad. Hebben we in de rest van Nederland geen last meer van dat grafaccent noch die mentaliteit. Over het paard getilden en achter de ellebogenwerkers zitten we helemaal op te wachten.
Als een knappe vrouw amsterdams tegen me spreekt krijg ik subiet een slappe piemel. Dat accent is echt niets charmants aan te vinden.
Autoblock.quote:
Dit.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:57 schreef Dettol het volgende:
Amsterdammers kunnen gewoon aansluiten in de rij bij de rest van Noord-Holland.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:46 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Omdat Amsterdam geen provincie is, denk ik.
Inderdaad, het is gewoon een gemeente hoor. Met een mooie grachtje, dat wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:50 schreef Nastico het volgende:
[..]
Amsterdammers kunnen gewoon aansluiten in de rij bij de rest van Noord-Holland.
Grachtenpanden <3quote:Op woensdag 3 september 2014 22:52 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Inderdaad, het is gewoon een gemeente hoor. Met een mooie grachtje, dat wel.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
blijkt maar weer eens dat westerlingen de grootste debielen zijn
Want?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
blijkt maar weer eens dat westerlingen de grootste debielen zijn
Brabant voor de ekten. Limburg op de tweede plek, want Maastricht.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:03 schreef Nastico het volgende:
[..]
Erg mod-onwaardige comment dit. Neem het terug, of ga je diep schamen. Bah. Bah. Bah.
Als je je vage kreet niet onderbouwt gaat dat lastig worden inderdaad.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat zul jij nooit begrijpen
westerlingen..quote:Op woensdag 3 september 2014 23:04 schreef Nastico het volgende:
[..]
Als je je vage kreet niet onderbouwt gaat dat lastig worden inderdaad.
Dat merk ik vaak aan mijn gemoedstoestand, ja.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:06 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Als je genoeg naar het oosten gaat, dan kom je vanzelf weer in het westen uit.
Mooie provincie, dat klopt. Maar de mensenquote:Op woensdag 3 september 2014 23:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Drenthe is de mooiste, leukste en beste provincie van Nederland. Laat dat even duidelijk zijn.
Onzin.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:07 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Mooie provincie, dat klopt. Maar de mensenafstandelijker en chagrijniger vind je ze nergens in Nederland.
Allemaal norse boertjes zijn hetquote:Op woensdag 3 september 2014 23:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Drenthe is de mooiste, leukste en beste provincie van Nederland. Laat dat even duidelijk zijn.
Ik ken mensen uit Westerbork die anderhalf uur rijden in het weekend om een beetje gezellig uit te gaan in Deventer. Verder ben ik er zelf vaak genoeg geweest om te weten dat het niet de meest gezellige mensen zijn.quote:
Iedereen groet elkaar normaliter, maar jij zult je wel westelijk gedragen. En dat uitgaansgeneuzel is totaal niet relevant.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:09 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik ken mensen uit Westerbork die anderhalf uur rijden in het weekend om een beetje gezellig uit te gaan in Deventer. Verder ben ik er zelf vaak genoeg geweest om te weten dat het niet de meest gezellige mensen zijn.
Is dat niet de enige provincie met een Communistische Partij?quote:
Het zou me niets verbazen als dat zo is ja. Met hun kutvoetbalclub.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is dat niet de enige provincie met een Communistische Partij?
Dat vind ik wel prettig aan bijvoorbeeld dorpjes in Noord-Brabant, dat iedereen elkaar groet.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iedereen groet elkaar normaliter, maar jij zult je wel westelijk gedragen. En dat uitgaansgeneuzel is totaal niet relevant.
Oh dat weet ik verder niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als dat zo is ja. Met hun kutvoetbalclub.
Is natuurlijk ook haast niet te doen in een stad hè.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:13 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat vind ik wel prettig aan bijvoorbeeld dorpjes in Noord-Brabant, dat iedereen elkaar groet.
Dat zou in Den Haag vaker mogen.
Wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook haast niet te doen in een stad hè.
In een dorpje kom je wat, 5 mensen ofzo tegen? Je kan moeilijk iedere willekeurige voorbijganger gaan groeten in een stad.quote:
Tuurlijk, lopende in de Spuistraat in Den Haag kun je niet iedereen groeten, maar ook buren negeren elkaar hier soms. Dat zou beter kunnen.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
In een dorpje kom je wat, 5 mensen ofzo tegen? Je kan moeilijk iedere willekeurige voorbijganger gaan groeten in een stad.
5 mensen in een dorp?.... En dan nog, je kunt best even goeiedag zeggen of knikken. En nee dan heb ik het niet over winkelend publiek in de PC Hooftstraat.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
In een dorpje kom je wat, 5 mensen ofzo tegen? Je kan moeilijk iedere willekeurige voorbijganger gaan groeten in een stad.
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:17 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Tuurlijk, lopende in de Spuistraat in Den Haag kun je niet iedereen groeten, maar ook buren negeren elkaar hier soms. Dat zou beter kunnen.
Gewoon voor je kijken, doorlopen.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
5 mensen in een dorp?.... En dan nog, je kunt best even goeiedag zeggen of knikken. En nee dan heb ik het niet over winkelend publiek in de PC Hooftstraat.
Brabantse dorpjes zijn tof inderdaad. Al zijn er ook heel veel vercrackte pauperdorpjes vol tokkies.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:18 schreef Copthorne het volgende:
Noord-BrabantSint Anthonis
Lith en vele andere plaatjes.
Kan niet tippen aan Drenthe.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:18 schreef Copthorne het volgende:
Noord-BrabantSint Anthonis
Lith en vele andere plaatjes.
True, dat heb je overal. Ik kan me inderdaad Woensel herinneren uit Probleemwijken.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Brabantse dorpjes zijn tof inderdaad. Al zijn er ook heel veel vercrackte pauperdorpjes vol tokkies.Maar dat is in elke provincie zo, denk ik.
Woensel stelt niks voor en is (officieel) geen dorp. Helmond is een beter voorbeeld.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
True, dat heb je overal. Ik kan me inderdaad Woensel herinneren uit Probleemwijken.
Helmond is echt de aids van Nederland. Woensel is wel tokkie maar wel rustig verder.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Woensel stelt niks voor en is (officieel) geen dorp. Helmond is een beter voorbeeld.
Dit dus. Je kunt er 's nachts bijvoorbeeld ook prima in je eentje over straat lopen, terwijl veel mensen het idee hebben dat het een of andere ghetto is.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Helmond is echt de aids van Nederland. Woensel is wel tokkie maar wel rustig verder.
Klopt, Renato komt uit Helmondquote:Op woensdag 3 september 2014 23:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Helmond is echt de aids van Nederland. Woensel is wel tokkie maar wel rustig verder.
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:52 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Helsinki ligt in de regio Uusimaa hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |