SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
7. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
5. Gij zult ThadCastle en Ozz adoreren als fifagoden
4. Gij zult Rijst discrimineren
6. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult niet fappen op de gelekte foto's van DS2GRAAG VERWIJDEREN![]()
Jij bent wel een beetje een kontjeslikker he Yakuuz?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Een beetje? Eerst epicdude nu trapz. Morgen pots of toefjes?quote:Op woensdag 3 september 2014 14:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jij bent wel een beetje een kontjeslikker he Yakuuz?![]()
Nee sorry, ik pas.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Een beetje? Eerst epicdude nu trapz. Morgen pots of toefjes?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maver natuurlijkquote:Op woensdag 3 september 2014 14:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Een beetje? Eerst epicdude nu trapz. Morgen pots of toefjes?GRAAG VERWIJDEREN![]()
En wat dacht je van Thadquote:Op woensdag 3 september 2014 14:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Een beetje? Eerst epicdude nu trapz. Morgen pots of toefjes?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Thad is ook gewoon supermooi.quote:
Tevens zo lang geleden dat het me een fuck boeide dat ik het nu moet vragen: hoe laat worden die IF's ook alweer bekend gemaakt?![]()
![]()
©Yakuzaquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
16.00 uur. Noob.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Thad is ook gewoon supermooi.
Tevens zo lang geleden dat het me een fuck boeide dat ik het nu moet vragen: hoe laat worden die IF's ook alweer bekend gemaakt?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maver waarom koop je niet monaco falcao? Kan je hem meteen linkjes aan je favoriete speler waar je alles voor over hebt en die je nooit meer zou verkopen![]()
![]()
En met zijn free Ibra die nooit meer uit een team zou verdwijnenquote:Op woensdag 3 september 2014 14:52 schreef rolls-reus het volgende:
Maver waarom koop je niet monaco falcao? Kan je hem meteen linkjes aan je favoriete speler waar je alles voor over hebt en die je nooit meer zou verkopenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Past niet met Crespo die de allerbeste spits is van ALLE legendsquote:Op woensdag 3 september 2014 14:52 schreef rolls-reus het volgende:
Maver waarom koop je niet monaco falcao? Kan je hem meteen linkjes aan je favoriete speler waar je alles voor over hebt en die je nooit meer zou verkopenGRAAG VERWIJDEREN![]()
Weet een van jullie of de xbox one al te koop is in Nederland ?
Zag wel dat hij vanaf 5 september op sommige sites te koop is, maar dan moet ik waarschijnlijk eerst 6 maanden wachten tot dat ze hem versturen.![]()
Wat moet je met een xbox one, doctor?quote:Op woensdag 3 september 2014 14:56 schreef Emptyyy het volgende:
Zag wel dat hij vanaf 5 september op sommige sites te koop is, maar dan moet ik waarschijnlijk eerst 6 maanden wachten tot dat ze hem versturen.![]()
Deze week in NL maar rij gewoon even de grens over als je hem vandaag wilquote:Op woensdag 3 september 2014 14:56 schreef Emptyyy het volgende:
![]()
Gamen lijkt me nogal logisch he.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat moet je met een xbox one, doctor?![]()
Je weet dat dat Dreetje is? (of pretendeert te zijn)quote:Op woensdag 3 september 2014 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gamen lijkt me nogal logisch he.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Alsof dreetje een rijbewijs heeftquote:Op woensdag 3 september 2014 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deze week in NL maar rij gewoon even de grens over als je hem vandaag wil![]()
Gewoon even op zijn quad stappen of achterop de scooter bij zijn moeder.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alsof dreetje een rijbewijs heeft![]()
Och god is dat die rooie klootzakquote:Op woensdag 3 september 2014 14:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je weet dat dat Dreetje is? (of pretendeert te zijn)![]()
Even TR maken dan.![]()
Even je moeder neuken.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Och god is dat die rooie klootzak![]()
Even TR maken dan.
O wacht je bent weeskind![]()
Volgens mij heeft Jorwol een klooncheck gedaan maar aangezien ie geen ban heeft lijkt het me Dreetje dus nietquote:Op woensdag 3 september 2014 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Och god is dat die rooie klootzak![]()
Even TR maken dan.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ga weg rooie dakduivelquote:Op woensdag 3 september 2014 15:00 schreef Emptyyy het volgende:
[..]
Even je moeder neuken.
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:00 schreef Emptyyy het volgende:
[..]
Even je moeder neuken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je mag volgens mij een kloon hebben zolang je maar geen ban op een ander account hebt.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Jorwol een klooncheck gedaan maar aangezien ie geen ban heeft lijkt het me Dreetje dus niet![]()
Dynamic IP is best handigquote:Op woensdag 3 september 2014 15:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Jorwol een klooncheck gedaan maar aangezien ie geen ban heeft lijkt het me Dreetje dus niet![]()
Maar hij heeft wel een banquote:Op woensdag 3 september 2014 15:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je mag volgens mij een kloon hebben zolang je maar geen ban op een ander account hebt.Klopt, wel als die klooncheck echt enkel naar IP kijkt iddquote:
Elke dag![]()
Ga anders even net zo snel sprinten als Usain bolt.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:02 schreef Emptyyy het volgende:
[..]
Haha kietel me even kan ik ook mee lachen![]()
Te laat TR is al gemaakt.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ga pannenkoeken bakken bosmongool![]()
Welnee man, ik ga me daar niet mee bemoeien joh, ik kom niet uit Gotham Cityquote:Op woensdag 3 september 2014 15:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:03 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Welnee man, ik ga me daar niet mee bemoeien joh, ik kom niet uit Gotham City![]()
![]()
Ik dacht dat je dat als fokmedewerker wel zou doen
Elke dag![]()
Maar Litmanen ik dacht dat jij wel zou begrijpen dat onkruid altijd terug komt, want jij bent hier ook nog steeds.![]()
Iets met banterquote:Op woensdag 3 september 2014 15:04 schreef Emptyyy het volgende:
Maar Litmanen ik dacht dat jij wel zou begrijpen dat onkruid altijd terug komt, want jij bent hier ook nog steeds.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Haha kan mij Dreetje nou schelen johquote:Op woensdag 3 september 2014 15:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik dacht dat je dat als fokmedewerker wel zou doen![]()
Nee ik zocht op Stef chef-kok..quote:Op woensdag 3 september 2014 15:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Mathijs als die weer een voorraad worstenbroodjes aan het maken is![]()
![]()
![]()
Als er weer een kinderpartijtje langskomt.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee ik zocht op Stef chef-kok..
Tevens is hij sous-chef![]()
Die plaatjes als je echt daarop zoektquote:Op woensdag 3 september 2014 15:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee ik zocht op Stef chef-kok..![]()
![]()
Nah zoek me maar op FB op als je graag foto's wil.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee ik zocht op Stef chef-kok..![]()
Nee ik speel fifa voor de leuk en heb geen tijd om me de hele dag met allerlei duistere praktijken bezig te houden die het spelplezier van een hele hoop mensen verziekenquote:Op woensdag 3 september 2014 15:07 schreef Emptyyy het volgende:
[..]
Wedstrijdje doen wie in fifa 15 als eerste 10m coins heeft ?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Lekker accounts maken jwzquote:Op woensdag 3 september 2014 15:07 schreef Emptyyy het volgende:
[..]
Wedstrijdje doen wie in fifa 15 als eerste 10m coins heeft ?![]()
Hahahah het zit diep hequote:Op woensdag 3 september 2014 15:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee ik speel fifa voor de leuk en heb geen tijd om me de hele dag met allerlei duistere praktijken bezig te houden die het spelplezier van een hele hoop mensen verzieken![]()
Diep? Mij zit helemaal niets diep?quote:quote:Op woensdag 3 september 2014 15:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
haha dat is wat je vader altijd tegen jou zei
Elke dag![]()
Hahahahaha even lachenquote:Op woensdag 3 september 2014 15:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
haha dat is wat je vader altijd tegen jou zei![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:00 schreef Emptyyy het volgende:
[..]
Even je moeder neuken.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het liefst onder wat aarde.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:11 schreef Kamikazie het volgende:
Zat Djeetje maar eens ergens diep in![]()
Ja is goedquote:Op woensdag 3 september 2014 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooiste is dat het nergens op slaat![]()
Hahaha bij pownews van gisteren: Die Bosma die wil dat Pownews interviews niet uitzendt als politici zeggen dat het niet mag. Rutger: ' Doen we lekker toch.' Bosma: See you in court![]()
De Partij voor de VRIJHEID![]()
![]()
![]()
Dat mensen daar eens heel snel stoppen op te stemmenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Doodverwensinng, TR gemacht.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het liefst onder wat aarde.![]()
Ja ja jaquote:Op woensdag 3 september 2014 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je een grap probeert te maken doe het dan wel goed.![]()
Is toch helemaal geen dood verwensing? Het kan ook een kuil zijn op het strand zoals de moffen graag doenquote:![]()
![]()
Als ze willen dat interviews niet worden uitgezonden geven ze toch gewoon geen interviews?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hahaha bij pownews van gisteren: Die Bosma die wil dat Pownews interviews niet uitzendt als politici zeggen dat het niet mag. Rutger: ' Doen we lekker toch.' Bosma: See you in court![]()
![]()
![]()
Dat mensen daar eens heel snel stoppen op te stemmen![]()
![]()
Gaat erom dat wanneer ze wat vragen en een onhandig antwoord geven en daarna willen dat het toch niet wordt uitgezondenquote:Op woensdag 3 september 2014 15:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als ze willen dat interviews niet worden uitgezonden geven ze toch gewoon geen interviews?
Elke dag![]()
Nou niet terugmaveren he...quote:Op woensdag 3 september 2014 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch helemaal geen dood verwensing? Het kan ook een kuil zijn op het strand zoals de moffen graag doen![]()
Laat het trapz niet horen...quote:Op woensdag 3 september 2014 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
![]()
Dat mensen daar eens heel snel stoppen op te stemmen![]()
Doe ik ook niet. Maar als ik zoiets wil doen dan doe ik het wel gewoon ben daar maar niet bang voor.quote:![]()
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:15 schreef Emptyyy het volgende:
[..]
Kijk dit noem ik nou eens een ontvangst![]()
![]()
Mooie mogelijkheden mee te bedenken hoor.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb je daar nou weer aan
Als hij op zijn scherm ligt een mededeling op de zijkant van het scherm, digitale (veranderend van functie) knoppen aan de zijkant etc..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik blijf sws bij HTCquote:Op woensdag 3 september 2014 15:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb je daar nou weer aanMijn oude One is zo vaak gevallen maar nooit problemen gehad
Aluminium FTW
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Oke daar had ik niet aan gedachtquote:Op woensdag 3 september 2014 15:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mooie mogelijkheden mee te bedenken hoor.
Als hij op zijn scherm ligt een mededeling op de zijkant van het scherm, digitale (veranderend van functie) knoppen aan de zijkant etc..
Zo heeft iedereen daar andere ervaringen en dus ander gevoel bij. Ik heb hetzelfde met Samsung, maar een vriend van me heeft juist slechte ervaringen met Samsungquote:Op woensdag 3 september 2014 15:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik blijf sws bij HTCMijn oude One is zo vaak gevallen maar nooit problemen gehad
Aluminium FTW
Elke dag![]()
vieze pervquote:Op woensdag 3 september 2014 15:27 schreef Kamikazie het volgende:
Ze moeten een camera in de zijkant van de telefoon verwerken. Dat zou echtzijn.
![]()
Of samsungs zonder geluid als je een foto maaktquote:Op woensdag 3 september 2014 15:27 schreef Kamikazie het volgende:
Ze moeten een camera in de zijkant van de telefoon verwerken. Dat zou echtzijn.
![]()
![]()
Dit wel jaquote:Op woensdag 3 september 2014 15:28 schreef Freire het volgende:
[..]
Of samsungs zonder geluid als je een foto maaktVerdomme irritant
Elke dag![]()
Kun je dat niet uitzetten?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:28 schreef Freire het volgende:
[..]
Of samsungs zonder geluid als je een foto maakt![]()
Done en je hebt een dmquote:Op woensdag 3 september 2014 15:25 schreef Emptyyy het volgende:
[..]
Praat even tegen me weet niet of ik je nog heb en op welke skype dat is.![]()
![]()
Je kunt om een positieve en negatieve reden een foto van iemand (in bijvoorbeeld de trein) willen maken hoor. Zat laatst een fucking lelijke chick naast me moest ik allemaal moelijk doen om een foto te nemenquote:![]()
![]()
Nee kan niet. Fucking domquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:quote:Op woensdag 3 september 2014 15:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is daar niet gewoon een appje voor ofzo?![]()
![]()
Elke dag![]()
Mathijs en ik worden buurtjes
Elke dag![]()
Dat ze al die fappening pics gewoon laten zien bij DWDD
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Vond Georgina niet Okayquote:Op woensdag 3 september 2014 15:48 schreef Tim86 het volgende:
Dat ze al die fappening pics gewoon laten zien bij DWDD
DWDD is echt geen reet meer aan btw, maarja moet wat op zo'n hele dag uni
Elke dag![]()
Die was ook lekker feministisch bezig zeg, tering. Dan staatquote:Geraldine
er wat gezonder in
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Aflevering is toch ook offline gehaald of niet?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die was ook lekker feministisch bezig zeg, tering. Dan staatGeraldine
er wat gezonder in
e; nvm via andere weg kan je hem nog wel zien.![]()
Hij werd steeds maar niet online gezet bij NPO etc maar ik zit nu gewoon te kijken..quote:Op woensdag 3 september 2014 15:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Aflevering is toch ook offline gehaald of niet?
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/319643Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja had het gevondenquote:Op woensdag 3 september 2014 15:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij werd steeds maar niet online gezet bij NPO etc maar ik zit nu gewoon te kijken..
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/319643.
![]()
Had wel verwacht dat ze in ieder geval zouden censureren..zeker om 19u in de avondquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Slechtste prank die ik ooit heb gezien
Maar toch..die reacties
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die laatste, gaat zo'n mattie ook ff random zijn mattie in elkaar slaanquote:Op woensdag 3 september 2014 15:54 schreef Tim86 het volgende:
Maar toch..die reacties
Elke dag![]()
Zo doe je dat in da hoodquote:Op woensdag 3 september 2014 15:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die laatste, gaat zo'n mattie ook ff random zijn mattie in elkaar slaan![]()
Zouden die gasten geen beveiliging ergens rond hebben lopen? Voor als het echt mis gaat?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:54 schreef Tim86 het volgende:
Maar toch..die reacties![]()
GK: Samir Handanovič, Inter - 86
CB: Ryan Shawcross, Stoke City- 80
CB: Emir Spahić, Bayer 04 Leverkusen - 80
LB: Maxwell, Paris Saint-Germain - 80
CDM: Morgan Schneiderlin, Southampton - 79
CM: Radja Nainggolan, Roma - 81
CAM (RM): Dimitri Payet, Olympique de Marseille - 82
CDM: Bibras Natkho, CSKA Moskva (Rubin Kazan) - 78
ST: Antonio Di Natale, Udinese - 88
ST: Jackson Martínez, FC Porto - 82
ST: Diego Costa, Chelsea - 87
SUBS
GK: Nick Marsman, FC Twente - 71
CB: Lewis Dunk, Brighton Hove Albion - 69
LM: Zurutuza, Real Sociedad - 74
CAM: Benjamin Nivet, ES Troyes AC - 77
CAM: Marko Stanković, Sturm Graz - 69
ST: Mark Uth, SC Heerenveen - 70
RW (ST): Lucas Simón, CD Huachipato - 69
Radja en Handanovic
En Payet ook bazig, maar daar bouw ik toch geen team meer mee. Had Ramires wel verwacht ipv Costa (of allebei)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jackson 82 ratedquote:Op woensdag 3 september 2014 16:02 schreef Tim86 het volgende:
http://www.easports.com/f(...)fId=ikc59abybzx8:360
Elke dag![]()
Oh en Marsman!
Elke dag![]()
Wel jammer, heb je een keer 2 IF's van Eredivisie, zijn het Marsman en KuthAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
leuke ifs weer alleen fifa 14 is afgelopenquote:Op woensdag 3 september 2014 16:01 schreef Tim86 het volgende:
SUBS
Radja en Handanovic
En Payet ook bazig, maar daar bouw ik toch geen team meer mee. Had Ramires wel verwacht ipv Costa (of allebei)
is gewoon nivet man![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:01 schreef Tim86 het volgende:
SUBS
Radja en Handanovic
En Payet ook bazig, maar daar bouw ik toch geen team meer mee. Had Ramires wel verwacht ipv Costa (of allebei)Geen Ibra
Al die paupers die hem snel gingen verkopen
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nananananananaaanaaaaquote:Op woensdag 3 september 2014 16:03 schreef Tim86 het volgende:
Wel jammer, heb je een keer 2 IF's van Eredivisie, zijn het Marsman en Kuth![]()
Gelukkig had ik 85 Handanovic nog niet gekocht. Die zal wel dalen nu?
Misschien dan maar voor de 86 versie gaan
edit: inderdaad, 20k lager tov toen ik gisteren keekHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je moet ook niet tegen de tegenstander aanlopen, je moet er langsquote:Op woensdag 3 september 2014 16:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die vond ik zo ontzettend slecht. Nog slapper dan driesje![]()
De SIF is echt geniaal bij mij, naast Ibraquote:Op woensdag 3 september 2014 16:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die vond ik zo ontzettend slecht. Nog slapper dan driesje
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
cashflow swsquote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Barfa bij Hull heb ik helemaal gemist joh, die hebben zich echt goed versterkt nog.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In de kantinequote:Op woensdag 3 september 2014 16:14 schreef Tim86 het volgende:
Barfa bij Hull heb ik helemaal gemist joh, die hebben zich echt goed versterkt nog.Hala Madrid !
ja dikke versterking voor hullquote:Op woensdag 3 september 2014 16:14 schreef Tim86 het volgende:
Barfa bij Hull heb ik helemaal gemist joh, die hebben zich echt goed versterkt nog.![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ja dikke versterking voor hullquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fatemquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:EINDHOVEN – Door geen handtekening te zetten onder een nieuw contract bij PSV maakte Zakaria Bakkali zich niet populair in Eindhoven. Op speeltijd hoeft de 18-jarige Belg dit seizoen niet meer te rekenen. Toch zal Bakkali deze jaargang nog in actie moeten komen, al is dat niet altijd binnen de lijnen.
,,In de krant las ik vanmorgen dat PSV klaar is met Zakaria Bakkali”, zegt PSV-directeur Toon Gerbrands. ,,Dat klopt, maar hij is nog niet klaar bij ons. PSV betaalt zijn salaris tot komende zomer. In ruil hebben wij nog een aantal klusjes voor hem in petto. Het lijkt me niet meer dan logisch dat je werkt voor je geld.”
Ongeïnteresseerd slenteren
Gerbrands heeft al een aantal taken voor het enfant terrible in gedachten. ,,Volgens mij is hij erg goed geschikt om voor aanvang van onze thuiswedstrijden in een Phoxy-pak ongeïnteresseerd over het hoofdveld te slenteren. Toen hij nog speler van PSV 1 was, heeft hij al meermaals laten zien dat prima te kunnen.”
,,Mocht Zakaria een avondje niet kunnen, dan doen we daar niet moeilijk over. Als hij zelf maar voor een vervanger zorgt. Dat moet geen probleem zijn, want hij heeft een neef die graag in zijn plaats komt opdraven. Als die niet te dik is, kan hij in dat vossenpak kruipen. Dat ziet geen mens.”
Keer op keer een verrassing
Ook op dagen dat PSV niet voetbalt mag Bakkali zich van Gerbrands in Eindhoven melden. ,,Er komen regelmatig gezelschappen naar het Philips Stadion die een stadiontour willen. Zakaria kan die mensen mooi rondleiden. Hij is de laatste maanden 247 keer in het stadion geweest voor een gesprek over zijn contract, dus als iemand de weg weet in ons sportpaleis, is hij het wel. Bovendien weet die jongen totaal niet welke richting hij op wil. Op die manier is het voor onze gasten keer op keer een verrassing waar ze naartoe gaan.”
Aan het lijntje
Tegen het einde van dit seizoen zal Bakkali het wat het drukker krijgen. Toon Gerbrands: ,,In april bellen we onze twijfelende seizoenskaarthouders altijd met de vraag of ze hun kaart willen verlengen. De ervaring leert dat mensen snel geneigd zijn om hun abonnement op een stoeltje te verlengen wanneer een PSV-medewerker uitgebreid alle voordelen van een seizoenskaart uitlegt. Dat is Zakaria wel toevertrouwd. Want mensen lang aan het lijntje houden, dat kan hij als geen ander.”
Elke dag![]()
Godverdomme man geen Ramires en geen Ibra, maar wel die kut Martinez. Wat voor nut heeft het in godsnaam om die gozer uit te brengen.
Het wordt ook tijd dat ze gewoon 3 totw's gaan doen; gold silver bronze.![]()
Hier is LitmanenAFCA het mee eens.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:27 schreef Kiid het volgende:
Godverdomme man geen Ramires en geen Ibra, maar wel die kut Martinez. Wat voor nut heeft het in godsnaam om die gozer uit te brengen.
Ajb niet. Krijg je veel te veel IFs etc. Moet wel enigszins speciaal blijven imoquote:Op woensdag 3 september 2014 16:27 schreef Kiid het volgende:
Hoe vaak kom je nou een bronze of silver IF tegen? Leuk die zinloze kaartjes die niemand gebruiktquote:Op woensdag 3 september 2014 16:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ajb niet. Krijg je veel te veel IFs etc. Moet wel enigszins speciaal blijven imo![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:27 schreef Kiid het volgende:
Het wordt ook tijd dat ze gewoon 3 totw's gaan doen; gold silver bronze.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alsof dit echt is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, maar nu zitten die totw's vol net kaarten die 0.01% van de community gebruikt. Ik had eens een silver team gemaakt en na de eerste ronde kwam ik niemand meer tegenquote:Op woensdag 3 september 2014 16:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ajb niet. Krijg je veel te veel IFs etc. Moet wel enigszins speciaal blijven imo
Liever gewoon gold. Nu heb je een hele bench voor waardeloze spelers.
Of gold team en bronze/silver totw![]()
Silvers zijn dit jaar gewoon kut. Bronze helemaal. Zo hoort het in principe ook.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maar nu zitten die totw's vol net kaarten die 0.01% van de community gebruikt. Ik had eens een silver team gemaakt en na de eerste ronde kwam ik niemand meer tegen
Liever gewoon gold. Nu heb je een hele bench voor waardeloze spelers.
Of gold team en bronze/silver totw
Geen idee hoe het volgend jaar is, maar IF silvers kunnen best leuk zijn hoor. En als ze goed zijn worden ze vanzelf gold, zie Depay![]()
![]()
Nee, hij is aangenomen om een bepaald soort werk te doen. Niet dat hij werk moet doen en dat ze bij PSV mogen kiezen watquote:Op woensdag 3 september 2014 16:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zou het contract technisch gezien wel mogelijk zijn?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
inb4 DS2quote:Op woensdag 3 september 2014 16:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Silvers zijn dit jaar gewoon kut. Bronze helemaal. Zo hoort het in principe ook.
Geen idee hoe het volgend jaar is, maar IF silvers kunnen best leuk zijn hoor. En als ze goed zijn worden ze vanzelf gold, zie Depay![]()
![]()
Hm, zou toch een leuke clausule zijn om in te bouwenquote:Op woensdag 3 september 2014 16:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, hij is aangenomen om een bepaald soort werk te doen. Niet dat hij werk moet doen en dat ze bij PSV mogen kiezen wat![]()
![]()
Ik kwam net dit kanaal weer tegen. Zo hard om gelachen toen die hier voorbij kwam
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In 2013/2012 had ik ook wel eens silver teams, maar het is niet zo heeeeel populair. En als je ziet hoeveel meer mensen UT zijn gaan spelen de laatste jaren is het leuker als je wat meer spelers hebt in TOTW.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Silvers zijn dit jaar gewoon kut. Bronze helemaal. Zo hoort het in principe ook.
Geen idee hoe het volgend jaar is, maar IF silvers kunnen best leuk zijn hoor. En als ze goed zijn worden ze vanzelf gold, zie Depay
Mja, wat doe je eraan hè. Ik vind het wel echt jammer van Ramires/Ibra![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooi deze, kende ik nog nietquote:Op woensdag 3 september 2014 16:42 schreef Tim86 het volgende:
Ik kwam net dit kanaal weer tegen. Zo hard om gelachen toen die hier voorbij kwamKippenrekje was ook leuk
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
haha ja chickenwing rekskequote:Op woensdag 3 september 2014 16:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Mooi deze, kende ik nog nietKippenrekje was ook leuk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan me nu niet zoveel boeien. Als het FIFA 15 was had ik het ook jammer gevonden van Ramiresquote:Op woensdag 3 september 2014 16:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
In 2013/2012 had ik ook wel eens silver teams, maar het is niet zo heeeeel populair. En als je ziet hoeveel meer mensen UT zijn gaan spelen de laatste jaren is het leuker als je wat meer spelers hebt in TOTW.
Mja, wat doe je eraan hè. Ik vind het wel echt jammer van Ramires/Ibra![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, daar heb je ook gelijk in, maar het voelt alsof Fifa 15 nog zo ver weg isquote:Op woensdag 3 september 2014 16:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan me nu niet zoveel boeien. Als het FIFA 15 was had ik het ook jammer gevonden van Ramires![]()
![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Je ziet wel eens dat spelers ziekenhuizen bezoeken enzo. (En dan niet als straf omdat ze kanker hebben geroepen) Dat soort klusjes worden spelers voor aangewezen door de club lijkt me..quote:Op woensdag 3 september 2014 16:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, hij is aangenomen om een bepaald soort werk te doen. Niet dat hij werk moet doen en dat ze bij PSV mogen kiezen wat![]()
Sure, bepaalde promotie/maatschappelijke activiteiten zijn wellicht contractueel vastgelegd. Kan ook zijn dat spelers worden verzocht dit te doen en dat je niet echt kan weigeren, zelfs als het niet contractueel verplicht is.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je ziet wel eens dat spelers ziekenhuizen bezoeken enzo. (En dan niet als straf omdat ze kanker hebben geroepen) Dat soort klusjes worden spelers voor aangewezen door de club lijkt me..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ook nog een werkende of dat nietquote:Op woensdag 3 september 2014 16:50 schreef Rijst het volgende:
GUYSSSS nog 9 dagen en dan kunnen we op de webapp.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ahahaquote:Op woensdag 3 september 2014 17:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook nog een werkende of dat niet![]()
![]()
Nog 40 min ...Hala Madrid !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vallen 500 euro biljetten uit de lucht.quote:Hala Madrid !
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:21 schreef Maver24 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niemand klikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker belangrijk wat bateson vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Vrij heeft nog een mooie downgrade gekregen naar aanleiding van zijn optreden afgelopen weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie is bateson?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
lekker belangrijk wat bateson vindt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flikker op met je spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor je het weet zijn we allemaal verdwenen. Spoorloos.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
echt he, verraders moeten we hier niet hebben!!!![]()
Ik speelde nog clubs met Bateson87 in Fifa 12 op de Xbox. Hij kon er geen reet vanquote:Op woensdag 3 september 2014 17:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
lekker belangrijk wat bateson vindt.![]()
Voor degenen die oprecht geïnteresseerd waren in Sims 4. Skidrow heeft net een crack gereleased. Rappe jongens.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat is een andere. Afgaande op de foto komt deze uit 1967.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik speelde nog clubs met Bateson87 in Fifa 12 op de Xbox. Hij kon er geen reet vanNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat supergaaf van jouquote:Op woensdag 3 september 2014 17:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik speelde nog clubs met Bateson87 in Fifa 12 op de Xbox. Hij kon er geen reet vanGRAAG VERWIJDEREN![]()
Zou wel willen maar heb een macquote:Op woensdag 3 september 2014 17:32 schreef Lindgren. het volgende:
Voor degenen die oprecht geïnteresseerd waren in Sims 4. Skidrow heeft net een crack gereleased. Rappe jongens.Ik wacht wel tot er een release is. Ik ga hem echt kopen.
Is leuk voor onderweg![]()
![]()
Elke fifa gained hij 20 kiloquote:Op woensdag 3 september 2014 17:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is een andere. Afgaande op de foto komt deze uit 1967.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
macquote:Op woensdag 3 september 2014 17:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zou wel willen maar heb een macIk wacht wel tot er een release is. Ik ga hem echt kopen.
Is leuk voor onderweg
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
dudequote:
[ Bericht 6% gewijzigd door Lindgren. op 03-09-2014 17:51:26 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
nerdquote:Op woensdag 3 september 2014 17:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zou wel willen maar heb een macIk wacht wel tot er een release is. Ik ga hem echt kopen.
Is leuk voor onderweg'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee, dat is wel hem. Hij heeft een kind geloof ik en zijn GT was/is Bateson87. Google op Purple Dragonsquote:Op woensdag 3 september 2014 17:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is een andere. Afgaande op de foto komt deze uit 1967.
Maar dat was nog voor hij die gay shit ging doen. Ik kijk alleen naar Marshall89. Ook mee gespeeld bij Unity op de Xbox en ik weet dat hij wel goed was dus hecht ik meer waarde aan zijn mening dan die andere youtubers![]()
Wat heb ik hieraan als ik van Xbox360 naar PS4 ga?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:50 schreef Rijst het volgende:
GUYSSSS nog 9 dagen en dan kunnen we op de webapp.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
inderdaad. jij hoeft niet te incasserenquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
hey eat a big mac because you turn into a right diva when you're hungryquote:Op woensdag 3 september 2014 17:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja sorry meende ik niet. kan je het wegeditten?
Ben dat mac bash meer dan zat.Je xbox coins ruilen voor ps coins met iemand. Of verkopen en dan coins terugkopen.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat heb ik hieraan als ik van Xbox360 naar PS4 ga?![]()
Maar dan fietst hij nietquote:Op woensdag 3 september 2014 17:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Iets te veel kibbelingsaus zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GRAAG VERWIJDEREN![]()
kan toch wel even ergens een ps account aanmakenquote:Op woensdag 3 september 2014 17:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat heb ik hieraan als ik van Xbox360 naar PS4 ga?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:40 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Maar dan fietst hij nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ik bel dreetje wel evenquote:Op woensdag 3 september 2014 17:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan toch wel even ergens een ps account aanmakenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:40 schreef DuTank het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Dat is weer overdrevenquote:Op woensdag 3 september 2014 17:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dikke billen? Minaj vind je ook lekker?![]()
als je haar niet zou doen dan ben je gay. serieusquote:Op woensdag 3 september 2014 17:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ja en jouw grapjes over ebola kunnen wel door de beugel wou je zeggen? Do normal en maak niet overal een issue van.quote:![]()
Oke foutje Thad, ik verwisselde haar met Rita Ora.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
zij is op tv nuquote:Op woensdag 3 september 2014 17:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Oke foutje Thad, ik verwisselde haar met Rita Ora.![]()
Ik heb niemand hier in verband gebracht met Ebola. Volgens mij zelfs maver niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja en jouw grapjes over ebola kunnen wel door de beugel wou je zeggen? Do normal en maak niet overal een issue van.![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2923087.page#33050096quote:
Dus je moet of inloggen op een ps3/4 bij een maat of FIFA 14 voor je ps4 kopen/lenen.
Wel jammer.. Ik ga sws dit jaar wat fifa points kopen (als er geen glitch is)
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja sorry meende ik niet. kan je het wegeditten?
Ben dat mac bash meer dan zat.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Neejohquote:Hala Madrid !
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nummer 6, daar was Dennis Storm met 3 op Reis. Staat sindsdien heel hoog op het lijstje om eens echt te zien, briljantquote:Op woensdag 3 september 2014 17:55 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)kinderen-naar-school
Sick dit
Mooie foto's wel.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lindgren.-hosselstruggles na de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Waar blijven de ratings dan.Hala Madrid !
quote:Op woensdag 3 september 2014 18:01 schreef Lindgren. het volgende:
Lindgren.-hosselstruggles na de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Lindgren.-hosselstruggles na de spoiler.Project decharge geven, en asap een nieuw project opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lindgren.-hosselstruggles na de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Martinez CB
Hala Madrid !
Lol iedere dag 10 releasen
Hala Madrid !
Logisch toch. Bayern gaat 3atb spelen en hij was daar de centrale man. Helaas dus zwaargeblesseerd nu, maar anders zou hij daar gewoon iedere wedstrijd staan.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
fuck beste CB in het spelquote:Op woensdag 3 september 2014 18:06 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me een prima duo met Benatia.![]()
![]()
Ze spelen idd kutvoetbal nu, wedstrijd tegen Schalke was een mooi voorbeeld.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Logisch toch. Bayern gaat 3atb spelen en hij was daar de centrale man. Helaas dus zwaargeblesseerd nu, maar anders zou hij daar gewoon iedere wedstrijd staan.Hala Madrid !
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rio is van zichzelf best wel grappig somsquote:Op woensdag 3 september 2014 18:10 schreef Tim86 het volgende:
Dit is best grappig voor EA marketing begrippen :p#mancrush #nohomo #onceyougo
![]()
Rio wat een jokester :p :p :pquote:Op woensdag 3 september 2014 18:10 schreef Tim86 het volgende:
Dit is best grappig voor EA marketing begrippen :p![]()
Lindgren.-hosselstruggles na de spoiler.verspil je tijd niet en zoek een ander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon weer het oude liedje. Torenhoog marketingbudget, geen geld voor de echte gameplay en features.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:10 schreef Tim86 het volgende:
Dit is best grappig voor EA marketing begrippen :pNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Godver, dat Zon, Seks & Je Ouders In Shock is wel echt een nieuw dieptepunt zeg van waar mensen zich voor lenen![]()
![]()
Repost. Wij zeiden vanochtend exact hetzelfdequote:Op woensdag 3 september 2014 18:18 schreef Zhano het volgende:
Godver, dat Zon, Seks & Je Ouders In Shock is wel echt een nieuw dieptepunt zeg van waar mensen zich voor lenen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Had toen de link opengeklikt, zit er nu pas wat doorheen te scrollen...quote:Op woensdag 3 september 2014 18:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Repost. Wij zeiden vanochtend exact hetzelfde![]()
Meh 83 zoquote:Hala Madrid !
Heb wel eens afleveringen gezien uit Engelandquote:Op woensdag 3 september 2014 18:18 schreef Zhano het volgende:
Godver, dat Zon, Seks & Je Ouders In Shock is wel echt een nieuw dieptepunt zeg van waar mensen zich voor lenenDaar is dit niks tegen.
![]()
Ik vind dat trolletje gewoon zo triestquote:Op woensdag 3 september 2014 18:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Heb wel eens afleveringen gezien uit EngelandDaar is dit niks tegen.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 18:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Project decharge geven, en asap een nieuw project opstartenMaar in het echt is ze wel leuk gvd.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 18:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik vind dat trolletje gewoon zo triest![]()
Less water, more drenk![]()
Heaphy hequote:Op woensdag 3 september 2014 18:22 schreef Lindgren. het volgende:
HEAding op de kaartjes is nu PHYsical ofzo?![]()
Brendaquote:is het al eens in je opgekomen om het te vragen?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Maar in het echt is ze wel leuk gvd.![]()
![]()
offline... dan maar Sims 4 gaan kijkenquote:Op woensdag 3 september 2014 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Brenda
[..]
is het al eens in je opgekomen om het te vragen?![]()
ING weer storing
Hala Madrid !
Dat die bank nog klanten heeft..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik moet er wegquote:
Hala Madrid !
PSG lag aan de ketting: "Financial Fair Play is gewoon niet eerlijk"
Mooie quote
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik snap echt niet dat je naar zoiets kan kijkenquote:
Hala Madrid !
Ik wel haha.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je naar zoiets kan kijken![]()
Verbaast me niks.quote:Hala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: