SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
7. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
5. Gij zult ThadCastle en Ozz adoreren als fifagoden
4. Gij zult Rijst discrimineren
6. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult niet fappen op de gelekte foto's van DS2GRAAG VERWIJDEREN![]()
Jij bent wel een beetje een kontjeslikker he Yakuuz?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Een beetje? Eerst epicdude nu trapz. Morgen pots of toefjes?quote:Op woensdag 3 september 2014 14:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jij bent wel een beetje een kontjeslikker he Yakuuz?![]()
Nee sorry, ik pas.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Een beetje? Eerst epicdude nu trapz. Morgen pots of toefjes?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maver natuurlijkquote:Op woensdag 3 september 2014 14:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Een beetje? Eerst epicdude nu trapz. Morgen pots of toefjes?GRAAG VERWIJDEREN![]()
En wat dacht je van Thadquote:Op woensdag 3 september 2014 14:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Een beetje? Eerst epicdude nu trapz. Morgen pots of toefjes?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Thad is ook gewoon supermooi.quote:
Tevens zo lang geleden dat het me een fuck boeide dat ik het nu moet vragen: hoe laat worden die IF's ook alweer bekend gemaakt?![]()
![]()
©Yakuzaquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
16.00 uur. Noob.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Thad is ook gewoon supermooi.
Tevens zo lang geleden dat het me een fuck boeide dat ik het nu moet vragen: hoe laat worden die IF's ook alweer bekend gemaakt?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maver waarom koop je niet monaco falcao? Kan je hem meteen linkjes aan je favoriete speler waar je alles voor over hebt en die je nooit meer zou verkopen![]()
![]()
En met zijn free Ibra die nooit meer uit een team zou verdwijnenquote:Op woensdag 3 september 2014 14:52 schreef rolls-reus het volgende:
Maver waarom koop je niet monaco falcao? Kan je hem meteen linkjes aan je favoriete speler waar je alles voor over hebt en die je nooit meer zou verkopenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Past niet met Crespo die de allerbeste spits is van ALLE legendsquote:Op woensdag 3 september 2014 14:52 schreef rolls-reus het volgende:
Maver waarom koop je niet monaco falcao? Kan je hem meteen linkjes aan je favoriete speler waar je alles voor over hebt en die je nooit meer zou verkopenGRAAG VERWIJDEREN![]()
Weet een van jullie of de xbox one al te koop is in Nederland ?
Zag wel dat hij vanaf 5 september op sommige sites te koop is, maar dan moet ik waarschijnlijk eerst 6 maanden wachten tot dat ze hem versturen.![]()
Wat moet je met een xbox one, doctor?quote:Op woensdag 3 september 2014 14:56 schreef Emptyyy het volgende:
Zag wel dat hij vanaf 5 september op sommige sites te koop is, maar dan moet ik waarschijnlijk eerst 6 maanden wachten tot dat ze hem versturen.![]()
Deze week in NL maar rij gewoon even de grens over als je hem vandaag wilquote:Op woensdag 3 september 2014 14:56 schreef Emptyyy het volgende:
![]()
Gamen lijkt me nogal logisch he.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat moet je met een xbox one, doctor?![]()
Je weet dat dat Dreetje is? (of pretendeert te zijn)quote:Op woensdag 3 september 2014 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gamen lijkt me nogal logisch he.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Alsof dreetje een rijbewijs heeftquote:Op woensdag 3 september 2014 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deze week in NL maar rij gewoon even de grens over als je hem vandaag wil![]()
Gewoon even op zijn quad stappen of achterop de scooter bij zijn moeder.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alsof dreetje een rijbewijs heeft![]()
Och god is dat die rooie klootzakquote:Op woensdag 3 september 2014 14:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je weet dat dat Dreetje is? (of pretendeert te zijn)![]()
Even TR maken dan.![]()
Even je moeder neuken.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Och god is dat die rooie klootzak![]()
Even TR maken dan.
O wacht je bent weeskind![]()
Volgens mij heeft Jorwol een klooncheck gedaan maar aangezien ie geen ban heeft lijkt het me Dreetje dus nietquote:Op woensdag 3 september 2014 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Och god is dat die rooie klootzak![]()
Even TR maken dan.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ga weg rooie dakduivelquote:Op woensdag 3 september 2014 15:00 schreef Emptyyy het volgende:
[..]
Even je moeder neuken.
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:00 schreef Emptyyy het volgende:
[..]
Even je moeder neuken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je mag volgens mij een kloon hebben zolang je maar geen ban op een ander account hebt.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Jorwol een klooncheck gedaan maar aangezien ie geen ban heeft lijkt het me Dreetje dus niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |