En dit.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:10 schreef Johnny-V het volgende:
Je hebt dus zelf een paar dagen gewacht. Nu zij het doet ga je piepen?!
daarom doen ze apart...quote:Op woensdag 3 september 2014 13:14 schreef jogy het volgende:
Als je post zoals je appt kan ik me wel voorstellen dat ze nooit meer iets van haar laat horen. Ik kreeg al ademhalingsproblemen toen ik het in mijn hoofd oplas.
Ditquote:Op woensdag 3 september 2014 13:10 schreef Johnny-V het volgende:
Je hebt dus zelf een paar dagen gewacht. Nu zij het doet ga je piepen?!
Maar zij zei dat ze me zou appen maar dit heeft ze niet gedaan. Ik ga niet als een halve tamme 30 text messages sturen en haar stalken.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit
Als je haar nog eens wil zien dan stuur je zo een appje
Als je dat niet wil dan doe je het niet
Soms is het leven zooooo simpel
1 berichtje is ook meteen 30 jaquote:Op woensdag 3 september 2014 13:19 schreef fransjesmiersma het volgende:
[..]
Maar zij zei dat ze me zou appen maar dit heeft ze niet gedaan. Ik ga niet als een halve tamme 30 text messages sturen en haar stalken.
Je moet niet alles zo overanalyserenquote:Op woensdag 3 september 2014 13:27 schreef fransjesmiersma het volgende:
Maar beste Rhubarbje. het moet toch ook wederzijds zijn of ben ik nou gek? Wat ik niet begrijp is dit: na de date stuurt ZIJ mij een berichtje met "ik vond het erg leuk, ik zie je gauw!x". Ik heb haar toen dus niet gesmst/geappt. Mag ik hieruit opmaken dat ze me graag wil zien? Of is dit weer een soort psychologische vrap. Ik heb haar daarna geappt en zij zei: ik ben nu met sollicitatiegesprek en ik app je zo terug. Heeft Ze NIET gedaan. Dit laatste in isolatie zou duiden op geen interesse. Echter, het feit dat ze me na de eerste date appt met ik vond het erg leuk etc.. duidt op het tegenovergestelde. Vind je dat ik het initiatief moet nemen en nogmaals moet appen?
Ja maar wacht even. Als ik haar nu app dan komt het toch desperate over? Ik wil ook niet stalkerig over komen.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo overanalyserener kunnen een miljoen redenen zijn waarom ze niet geappt heeft
Als jij haar nog eens wil zien stuur je toch een berichtje om te vragen of zij dat ook wil? Dat is de enige manier om daar antwoord op te krijgen
Hoe oud ben je?
Godsamme het is wel ingewikkeld voor je?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:30 schreef fransjesmiersma het volgende:
[..]
Ja maar wacht even. Als ik haar nu app dan komt het toch desperate over?
quote:Op woensdag 3 september 2014 13:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Godsamme het is wel ingewikkeld voor je?
De meeste mensen over analyseren dit allemaal niet zo
Waarschijnlijk zoekt ze er niet meer achter dan 'oh hij wil met me uit'
En dat is wat je wil dus ik zie het probleem niet
En nou ophouden met trollen
Ik zou er niet al te moeilijk over denken, gewoon nog een keer een opzetje geven en als het dan weer traag is het lekker laten zitten of zo.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:17 schreef fransjesmiersma het volgende:
Hij is aangepast. Gaarne ingaan op mijn vraag
quote:Op woensdag 3 september 2014 13:32 schreef fransjesmiersma het volgende:
[..]
Is geen troll. Is een oprechte vraag I k ben een tijdje uit de dating game geweest . 29 j
quote:Op woensdag 3 september 2014 13:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zou er niet al te moeilijk over denken, gewoon nog een keer een opzetje geven en als het dan weer traag is het lekker laten zitten of zo.
Wat doe je moeilijk zeg...in plaats van alles honderd keer te analyseren, had je al lang een nieuw berichtje kunnen sturen...ze had interesse, maar die twee dagen wachten sloegen al nergens op...dus als ze nu geen zin meer heeft kan dat...tja, mensen kunnen van gedachten veranderen...of ze is gewoon echt druk...of ze vindt dat jij niet echt interesse getoond hebt en denkt dat jij er wel klaar mee bent...quote:Op woensdag 3 september 2014 13:27 schreef fransjesmiersma het volgende:
Maar beste Rhubarbje. het moet toch ook wederzijds zijn of ben ik nou gek? Wat ik niet begrijp is dit: na de date stuurt ZIJ mij een berichtje met "ik vond het erg leuk, ik zie je gauw!x". Ik heb haar toen dus niet gesmst/geappt. Mag ik hieruit opmaken dat ze me graag wil zien? Of is dit weer een soort psychologische vrap. Ik heb haar daarna geappt en zij zei: ik ben nu met sollicitatiegesprek en ik app je zo terug. Heeft Ze NIET gedaan. Dit laatste in isolatie zou duiden op geen interesse. Echter, het feit dat ze me na de eerste date appt met ik vond het erg leuk etc.. duidt op het tegenovergestelde. Vind je dat ik het initiatief moet nemen en nogmaals moet appen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |