Plagiaatquote:Op woensdag 3 september 2014 12:33 schreef Balthoz het volgende:
Hallo mensen,
Ik zal het even kort uitleggen.
Ik vind het leuk om bijzondere dingen die ik zie vast te leggen en over te schrijven, dat is
Rare tijden?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:39 schreef Balthoz het volgende:
ik zou eigenlijk ook echt niet weten wat het boeit, maar het zijn rare tijden je kunt het maar beter zeker weten
nee hoor, mogelijk wel inbreuk op portretrecht of copyright.quote:
Pietverdriet zit jij toevallig ook ergens mee of had je gewoon deze topic niet goed begrepenquote:
Overschrijven is wel degelijk plagiaatquote:Op woensdag 3 september 2014 12:50 schreef Deetch het volgende:
[..]
nee hoor, mogelijk wel inbreuk op portretrecht of copyright.
Ik wijs je op je zin die wat anders zegt dan je bedoeld. Je zegt dat je overschrijft, je bedoeld dat je over zaken schrijftquote:Op woensdag 3 september 2014 12:50 schreef Balthoz het volgende:
[..]
Pietverdriet zit jij toevallig ook ergens mee of had je gewoon deze topic niet goed begrepen?
Waarom heeft mijn vraag jou laten denken dat ik iets overschrijf??quote:Op woensdag 3 september 2014 12:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Overschrijven is wel degelijk plagiaat
Zucht...quote:Op woensdag 3 september 2014 12:53 schreef Balthoz het volgende:
[..]
Waarom heeft mijn vraag jou laten denken dat ik iets overschrijf??
quote:Op woensdag 3 september 2014 12:33 schreef Balthoz het volgende:
Ik vind het leuk om bijzondere dingen die ik zie vast te leggen en over te schrijven
Ergens over schrijven bedoelt TS. Niet iets overschrijven.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Overschrijven is wel degelijk plagiaat
uhm yup I know... Daarom kunnen ze ook waarschijnlijk negers over zeuren mja wilde het even checken.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:54 schreef BillsGate het volgende:
Ik zou sowieso eerst even werken aan je spelling en je interpunctie.
Verder heeft of iets een bedrijf is meer te maken met het verdienmodel dan met een facebookpagina.
quote:Op woensdag 3 september 2014 12:56 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ergens over schrijven bedoelt TS. Niet iets overschrijven.
het eerste is creatie het tweede is plagiaat.
* Deetch vermoedt trololololol
quote:Op woensdag 3 september 2014 12:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik wijs je op je zin die wat anders zegt dan je bedoeld. Je zegt dat je overschrijft, je bedoeld dat je over zaken schrijft
ja zeg dat wel ZUCHT. ik schrijf over dingen die "ik" zie, leg het vast met mijn camera en schrijf er vervolgens over.. Dat noem jij overschrijven xD? en moet ik dit nog echt gaan uitleggen ook?quote:
Erg snel van begrip ben je niet, hmmm? Jij schrijft dat je overschrijft, weet dat je dat niet bedoeldquote:Op woensdag 3 september 2014 12:58 schreef Balthoz het volgende:
[..]
ja zeg dat wel ZUCHT. ik schrijf over dingen die "ik" zie, leg het vast met mijn camera en schrijf er vervolgens over.. Dat noem jij overschrijven xD? en moet ik dit nog echt gaan uitleggen ook?
late reactie pietermans 'yup ik was de "er" vergeten, nou is die ramp ook weer verholpen xD'quote:Op woensdag 3 september 2014 13:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Erg snel van begrip ben je niet, hmmm? Jij schrijft dat je overschrijft, weet dat je dat niet bedoeld
Lees je eigen OP eens..... Het werd al een gemeld overigens. Blinde kip.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:58 schreef Balthoz het volgende:
[..]
ja zeg dat wel ZUCHT. ik schrijf over dingen die "ik" zie, leg het vast met mijn camera en schrijf er vervolgens over.. Dat noem jij overschrijven xD? en moet ik dit nog echt gaan uitleggen ook?
Ga je nou hier een Zwarte Pietendiscussie beginnen?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:56 schreef Balthoz het volgende:
[..]
uhm yup I know... Daarom kunnen ze ook waarschijnlijk negers over zeuren mja wilde het even checken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |