Ik moest lachenquote:Op woensdag 3 september 2014 11:30 schreef Dven het volgende:
Ook wel eens gehad. Ik woonde naast een houten voetbrug die gerenoveerd werd. In het weekend dus nooit volk. Op een zaterdag liep ik eens naakt door huis te slenteren, tot ik tientallen mensen op de brug, op zo'n 10 meter van m'n woning zag staan. En het is ook niet dat ik een klein raampje heb ofzo, de hele wand is van glas
Snel mezelf op de grond laten vallen en naar de slaapkamer gerold.
Het is een schande als een man niet eens naakt door zijn eigen huis kan lopen.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:30 schreef Dven het volgende:
Ook wel eens gehad. Ik woonde naast een houten voetbrug die gerenoveerd werd. In het weekend dus nooit volk. Op een zaterdag liep ik eens naakt door huis te slenteren, tot ik tientallen mensen op de brug, op zo'n 10 meter van m'n woning zag staan. En het is ook niet dat ik een klein raampje heb ofzo, de hele wand is van glas
Klopt ja. Kon daarentegen wel naakt op het houten balkon zitten omdat die volledig afgesloten en hoog genoeg is. Lekker fappen op meisjes die selfies op de brug maken.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:31 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Het is een schande als een man niet eens naakt door zijn eigen huis kan lopen.
Haha zie het al voor mequote:Op woensdag 3 september 2014 11:30 schreef Dven het volgende:
Ja heb ff uurtje vrij manquote:
bang dat ze de snake eye niet aankonden? nobel van jequote:Op woensdag 3 september 2014 11:30 schreef Dven het volgende:
zal met moeten met die lucht uit je volgespoten anusquote:
Held.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:30 schreef Dven het volgende:
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:48 schreef PRESlDENT het volgende:
Ik kwam een keer bij een maad thuis en ik riep zo van jo ik ben er vervolgens liep ik ze kamer binnen, zat die te fappen. Echter maakte hij snel een manoeuvre dat het leek of die iets aan het verplaatsen was haha
haha een maad of een maadie? haha grappigquote:Op woensdag 3 september 2014 11:48 schreef PRESlDENT het volgende:
Ik kwam een keer bij een maad thuis en ik riep zo van jo ik ben er vervolgens liep ik ze kamer binnen, zat die te fappen. Echter maakte hij snel een manoeuvre dat het leek of die iets aan het verplaatsen was haha
jammer dat ie niet durft toe te geven dat zijn maat hem betrapte ipv hij zijn maat.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:49 schreef Maadie het volgende:
[..]
haha een maad of een maadie? haha grappig
t zijn gwoon samenwonende hommosquote:Op woensdag 3 september 2014 11:50 schreef Paardlants het volgende:
[..]
jammer dat ie niet durft toe te geven dat zijn maat hem betrapte ipv hij zijn maat.
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:51 schreef PRESlDENT het volgende:
paardlants jou moeder betrapte jou toen je een paard in de arie nam of niet
Toen deed ik ut nog met koeienquote:Op woensdag 3 september 2014 11:51 schreef PRESlDENT het volgende:
paardlants jou moeder betrapte jou toen je een paard in de arie nam of niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |