Serieus?quote:
twitter:mennoreemeijer twitterde op woensdag 03-09-2014 om 11:58:15Vanuit hoogwerker wordt onderzoek gedaan naar liquidatie in Zwolle. Volgens buurt is verkeerde doodgeschoten #zwolle http://t.co/2mj4KVHSei reageer retweet
Het wordt steeds leuker.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:07 schreef Dagonet het volgende:
twitter:mennoreemeijer twitterde op woensdag 03-09-2014 om 11:58:15Vanuit hoogwerker wordt onderzoek gedaan naar liquidatie in Zwolle. Volgens buurt is verkeerde doodgeschoten #zwolle http://t.co/2mj4KVHSei reageer retweet
'het is de verkeerde' lijkt me een typisch gevalletjes 'het was zo'n aardige man, wie zou hem ooit iets willen aandoen'quote:
We weten niet hoe het zit natuurlijk. Ik hoop echt niet dat dit een onschuldige man is geweest, blegh.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
'het is de verkeerde' lijkt me een typisch gevalletjes 'het was zo'n aardige man, wie zou hem ooit iets willen aandoen'
Ik woon in de betreffende straat. Mooie straat, jaren '30-stijl bouw. Veel gezinnen met jonge kinderen, waarvan een groot deel in 06/07 bij de bouw is komen wonen. Begin van de straat, waar dit plaatsvond, zijn huurwoningen. Vlakbij zit wel een woonwagenkamp, maar daar heb ik nooit wat van gemerkt. Totaal onverwacht dit!quote:Op woensdag 3 september 2014 08:27 schreef stbabylon het volgende:
Anyways, ik ben niet blij met dit soort wildwesttaferelen in Zwolle. Weet iemand wat voor soort buurt dit is? Ik dacht dat in Stadshagen alleen maar nette mensen woonde..
Heb je meer info dan wat hier staat?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:48 schreef Misstique het volgende:
Dit was gewoon een afrekening in het criminele circuit, had dus overal kunnen gebeuren, heeft niks met de wijk of de stad te maken.
Ben wel benieuwd wat het motief was, want het was duidelijk geen kleine jongen.
Vertel dat maar aan de potentiële kopers van de huizen die nu te koop staan. Knap lullig!quote:Op woensdag 3 september 2014 23:48 schreef Misstique het volgende:
Dit was gewoon een afrekening in het criminele circuit, had dus overal kunnen gebeuren, heeft niks met de wijk of de stad te maken.
Juist in Amsterdam Zuid en Buitenveldert zijn meerdere liquidaties geweest. Niet bepaald achterbuurten.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:48 schreef Misstique het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |