twitter:zwollerob twitterde op woensdag 03-09-2014 om 07:43:57Slachtoffer van de #schietpartij is overleden melden bronnen. Zou gaan om een liquidatie. #stadshagen #zwolle #politie reageer retweet
twitter:zwollerob twitterde op woensdag 03-09-2014 om 07:37:05Inval #kannenmakerstraat #stadshagen zou heel goed te maken kunnen hebben met de #schietpartij aan de #akkerbergstraat. #zwolle #Politie reageer retweet
Die woont niet in die straat.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:13 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Heeft Danny al gepost vanochtend?
Wel in die wijk.quote:
Echt? Ik vind het ondertussen al aardig normaal.quote:
I know, hij woont er verder vandaan dan ik.quote:
Nogal ja.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Scheelt, die wijk is best wel groot.
Dit klinkt als daderkennis.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
I know, hij woont er verder vandaan dan ik..
* Bombvis licht de AIVD inquote:Op woensdag 3 september 2014 08:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
I know, hij woont er verder vandaan dan ik..
Ze doen het niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:22 schreef stbabylon het volgende:
https://www.weblogzwolle.nl/content/view/42428/55/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:POL_Overijssel twitterde op woensdag 03-09-2014 om 08:25:56Update: 3/9 schietincident Zwolle Akkerbergstraat, slt dat beschoten is in zijn auto is overleden in zkhs. Politie onderzoekt toedracht ^MHW reageer retweet
Er is wel een slechter deel van Stadshagen maar dat zit meer bij de Mastenbroekerbrug tegen Holtenbroek aan, en er komt de laatste tijd wat troep de bruggen over de wijk in om rotzooi te trappen.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:27 schreef stbabylon het volgende:
ys, ik ben niet blij met dit soort wildwesttaferelen in Zwolle. Weet iemand wat voor soort buurt dit is? Ik dacht dat in Stadshagen alleen maar nette mensen woon
Ja, het wordt nu van meerdere kanten bevestigd idd.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:33 schreef Pino112 het volgende:
twitter:POL_Overijssel twitterde op woensdag 03-09-2014 om 08:25:56Update: 3/9 schietincident Zwolle Akkerbergstraat, slt dat beschoten is in zijn auto is overleden in zkhs. Politie onderzoekt toedracht ^MHW reageer retweet
Als de auto enigszins nog maar een beetje reed, dan is het vrij onmogelijk om iemand te raken. Dus niet zoals je in films altijd zietquote:Op woensdag 3 september 2014 08:12 schreef Resistor het volgende:
Alle criminelen op schietcursus.
Tientallen keren schieten, en het slachtoffer is gewond naar het ziekenhuis afgevoerd(en gaat ons weer een hoop geld kosten verzekeringspremie om weer opgelapt te worden en weer verder te gaan met de redenen waarom hij beschoten is)
Had beter meteen in de auto kunnen sterven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |