Ach TS het is voornamelijk de opvoeding en het baasje die het er toe doen. Altijd maar die macho kettingen en die gecoupeerde staartjes en of oren. Meestal zijn het helaas heel onzekere mensen, en de hond die dat gedrag overneemt.quote:Op woensdag 3 september 2014 07:02 schreef hood90 het volgende:
Ik snap niet waarom mensen ze eng vinden. Ze zijn vrijwel altijd lief en gastvrij, ook zijn ze goed op te voeden dus een goede familiehond. Ik vind herders namelijk altijd gestresste dieren en ze kijken vrij zenuwachtig.
Klacht: mensen die haten op rottweiler
quote:Op woensdag 3 september 2014 09:14 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ach TS het is voornamelijk de opvoeding en het baasje die het er toe doen. Altijd maar die macho kettingen en die gecoupeerde staartjes en of oren. Meestal zijn het helaas heel onzekere mensen, en de hond die dat gedrag overneemt.
Eigenlijk geldt dat wel voor elk hondenras, opvoeding, beweging, discipline en mentale uitdaging.
Dus ook voor herders.
Hengst of merriequote:Op woensdag 3 september 2014 07:40 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb een rottweilerhij is heel lief. Zag gister nog een rottweiler pup lopen
cute
je moeder die in dr gezicht gebeter is door een hondquote:
Nee coolquote:Op woensdag 3 september 2014 11:07 schreef White_Flower het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn best eng.
Fokken met mijn teef?quote:
smeer even wat paté op je pikquote:Op woensdag 3 september 2014 07:02 schreef hood90 het volgende:
Ik snap niet waarom mensen ze eng vinden. Ze zijn vrijwel altijd lief en gastvrij, ook zijn ze goed op te voeden dus een goede familiehond. Ik vind herders namelijk altijd gestresste dieren en ze kijken vrij zenuwachtig.
Klacht: mensen die haten op rottweiler
Dan wil ik wel graag eerst even jouw stamboom zien voor je met die van mij in aanraking mag komenquote:Op donderdag 4 september 2014 21:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Miss kunnen wij samen ook fokken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |