abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR/Manusje van alles woensdag 3 september 2014 @ 07:51:02 #26
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_144125718
Schakel die rubriek van nieuwskrantje Metro in. ^O^
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 3 september 2014 @ 08:03:22 #27
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_144125811
Of naar Kassa. Of een goed, cynisch bericht schrijven op hun tijdlijn op Facebook. Misschien wordt het opgemerkt of gaat het in de rondte. :) Veel bedrijven reageren op zulke berichten.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_144126101
Dit is natuurlijk vreselijk slechte PR voor de Pijnstrijd, dus ik zou het proberen te spelen op basis van hun falen.

Heb ooit ook een hoop problemen gehad met XMS, die glasvezelinternetleverancier. Dat kwam uiteindelijk wel goed, maar dat heeft zoveel gedoe en gezeik gekost dat ik er meteen ben weggegaan. Maar stond op het punt om dat bedrijf helemaal zwart te maken via sociale media...
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_144126124
*btw de TT klopt niet, onderweg naar Wehkamp moet het zijn.
  woensdag 3 september 2014 @ 08:40:43 #30
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_144126225
Klagen via Social Media wil nog wel eens helpen.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_144127209
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 04:35 schreef Paxempyrean het volgende:
Geachte fokkers,

Mijn computer die ik ongeveer een jaar geleden heb gekocht bij Wehkamp was defect geraakt.

Contact opgenomen met Wehkamp en zou twee jaar garantie hebben, dus kon het gelijk opsturen met de nodige papieren en nummertjes erbij. Zogezegd zo gedaan en vond de service zeer goed, geen gezeur of wat dan ook. Werd mij aangegeven dat iemand van selektvracht de PC komt ophalen. Het hele proces kan tot 6 weken duren werd mij verteld.

Na week 7 begon ik me wel af te vragen wat de status was. Dus Wehkamp opgebeld en die gaven aan dat ze nooit een PC hebben ontvangen. Ik heb hierop de website van DHL gecheckt en de PC was de volgende dag nadat het opgehaald was bij Wehkamp afgeleverd, weer bellen en vragen hoe dit kan. Kreeg nu te horen dat ze een lege doos hebben ontvangen, hierop werd ik nogal kwaad. Waarom ze me bijvoorbeeld niet even bellen? Of wat dan ook.

Vele e-mails gestuurd en talloze belletjes gepleegd en Wehkamp heeft iets van: Tsja niet onze probleem, wie weet heb jij wel een lege doos opgestuurd. Dus bye bye mijn PC en geld.

Mijn vraag is nu wat kan ik hiertegen doen? Wehkamp heeft iets van jij bent de verzender dus jouw probleem maar het retoursproces gaat via de Wehkamp, zij schakelen iemand van Selektvracht in en jij kan in feite geen extra diensten bij kopen, het enige wat selektvracht je geeft is een track en trace code. Kan ik dan Wehkamp aansprakelijk stellen? Aangezien zij iemand inschakelen en niet ik.

Alvast bedankt.

Pax.
Heb je zelf contact opgenomen met DHL of heb je bij Wehkamp gezegd dat je het terug wil sturen, waarop zij vroegen wanneer en zíj DHL inschakelden? In het laatste geval is Wehkamp misschien de verzender (of opdrachtgever tot verzending).
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_144127439
quote:
7s.gif Op woensdag 3 september 2014 09:40 schreef Skv het volgende:

[..]

Heb je zelf contact opgenomen met DHL of heb je bij Wehkamp gezegd dat je het terug wil sturen, waarop zij vroegen wanneer en zíj DHL inschakelden? In het laatste geval is Wehkamp misschien de verzender (of opdrachtgever tot verzending).
Mijn idee! Als Wehkamp het retourneren geregeld heeft, dan zijn zij verantwoordelijk en mogen zij het met Selectvracht gaan uitzoeken.

Dus de hamvraag is: wie heeft Selectvracht de opdracht gegeven / betaald?
pi_144127603
quote:
19s.gif Op woensdag 3 september 2014 08:40 schreef Gunner het volgende:
Klagen via Social Media wil nog wel eens helpen.
Dit. Vaak gaan ze hier wel op in omdat potentiële imagoschade ze veel meer kost. Wel even goed kritisch bericht schrijven.
pi_144129989
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 04:35 schreef Paxempyrean het volgende:
dus kon het gelijk opsturen met de nodige papieren en nummertjes erbij. Zogezegd zo gedaan en vond de service zeer goed, geen gezeur of wat dan ook. Werd mij aangegeven dat iemand van selektvracht de PC komt ophalen.
Dan heeft Wehkamp de verantwoordelijkheid voor het verzenden genomen. Ik zou hun een aangetekende brief sturen, hun aansprakelijk stellen en zou het aankoopbedrag terugvragen of een vervangend product eisen.

PS Ik zou in de brief ook opmerken dat het Wehkamp te verwijten is dat men niet meteen contact opnam nadat duidelijk was dat de PC niet in de doos zat.

Overigens is ook wel een beetje vreemd dat iemand die een pc moet ophalen niet merkt dat het een lege doos is, dat zou elke vervoerder toch wel moeten merken bij het optillen van de doos.
pi_144130519
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:28 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dan heeft Wehkamp de verantwoordelijkheid voor het verzenden genomen. Ik zou hun een aangetekende brief sturen, hun aansprakelijk stellen en zou het aankoopbedrag terugvragen of een vervangend product eisen.

PS Ik zou in de brief ook opmerken dat het Wehkamp te verwijten is dat men niet meteen contact opnam nadat duidelijk was dat de PC niet in de doos zat.

Overigens is ook wel een beetje vreemd dat iemand die een pc moet ophalen niet merkt dat het een lege doos is, dat zou elke vervoerder toch wel moeten merken bij het optillen van de doos.
Dat interesseert ze niets.

Overigens lijkt mij idd Wehkamp de schuldige, het lastige is dat je iets van hen moet krijgen ipv andersom.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 3 september 2014 @ 15:16:49 #36
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_144136836
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 05:47 schreef Paxempyrean het volgende:
In dit geval lag het niet aan mij. Wehkamp stuurde een derde partij waar ik verder niks over had te zeggen. Kijk maar op hun website, ze maken uitsluitend gebruik van DHL/Selektvracht. Had ik het zelf moeten opsturen, dat had ik het veel beter geregeld.
Wehkamp heeft hiermee het risico bij zichzelf neergelegd.

TS, kijk eens naar de mogelijkheid om Wehkamp voor de kantonrechter te dagen. Dat kan tegenwoordig ook via internet:
http://www.rechtspraak.nl(...)r/Pages/default.aspx
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_144137534
Wehkamp verantwoordelijk stellen en bij het ontkennen hiervan verdere stappen aankondigen.

TS ik hoop dat je aan het einde van de rit een mooie nieuwe vervangende computer hebt gekregen.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_144137804
quote:
19s.gif Op woensdag 3 september 2014 08:40 schreef Gunner het volgende:
Klagen via Social Media wil nog wel eens helpen.
Dit. Hang het maar aan de grote klok, moet je zien hoe snel er ineens vanalles wel kan.
pi_144138165
quote:
7s.gif Op woensdag 3 september 2014 09:40 schreef Skv het volgende:

[..]

Heb je zelf contact opgenomen met DHL of heb je bij Wehkamp gezegd dat je het terug wil sturen, waarop zij vroegen wanneer en zíj DHL inschakelden? In het laatste geval is Wehkamp misschien de verzender (of opdrachtgever tot verzending).
Ik had Wehkamp gebeld, zei gaven aan dat de volgende dag tussen 9 en 18:00 iemand de pc komt ophalen. Wat daadwerkelijk gebeurde.

Dus heb zelf nooit contact gehad met DHL/Selektvracht.
pi_144138413
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 15:55 schreef Paxempyrean het volgende:

[..]

Ik had Wehkamp gebeld, zei gaven aan dat de volgende dag tussen 9 en 18:00 iemand de pc komt ophalen. Wat daadwerkelijk gebeurde.

Dus heb zelf nooit contact gehad met DHL/Selektvracht.
Dan is het geheel en al hun aansprakelijkheid en mogen zij jou niet verwijzen naar de transporteur, dat zoeken ze zelf maar uit terwijl zij jou in de tussentijd de schade vergoeden of een vervangende computer geven.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_144138622
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 15:55 schreef Paxempyrean het volgende:

[..]

Ik had Wehkamp gebeld, zei gaven aan dat de volgende dag tussen 9 en 18:00 iemand de pc komt ophalen. Wat daadwerkelijk gebeurde.

Dus heb zelf nooit contact gehad met DHL/Selektvracht.
Niet jouw verantwoordelijkheid dus. Verder wat hottentot zegt. Hier heb je ook geen (¤ 550 kostende) RBV voor nodig!
pi_144139156
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 15:55 schreef Paxempyrean het volgende:

[..]

Ik had Wehkamp gebeld, zei gaven aan dat de volgende dag tussen 9 en 18:00 iemand de pc komt ophalen. Wat daadwerkelijk gebeurde.

Dus heb zelf nooit contact gehad met DHL/Selektvracht.
Nou, heb ik toch nog wat nuttigs geroepen. Wehkamp is de opdrachtgever van de zending, dus het is hun aansprakelijkheid. En niet de jouwe. Ik zou eerst even naar het juridisch loket gaan om uit te zoeken hoe je ze het beste verantwoordelijk kan stellen voor de geleden schade.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_144143225
Ze proberen je gewoon af te wimpelen, een groot deel van klagers haakt af, en dat levert geld op. Ik zie niet in waarom Wehkamp niet aansprakelijk zou zijn. Gewoon aansprakelijk stellen, schriftelijk, daarin verwijzen naar telefoongesprekken, schriftelijk antwoord terugkrijgen en volhouden. Waarschijnlijk betalen ze de volhouders gewoon uit.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_144144511
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 18:31 schreef Weltschmerz het volgende:
Ze proberen je gewoon af te wimpelen, een groot deel van klagers haakt af, en dat levert geld op. Ik zie niet in waarom Wehkamp niet aansprakelijk zou zijn. Gewoon aansprakelijk stellen, schriftelijk, daarin verwijzen naar telefoongesprekken, schriftelijk antwoord terugkrijgen en volhouden. Waarschijnlijk betalen ze de volhouders gewoon uit.
Als ze niet toegeven rest er weinig anders dan een aanklacht neer te leggen. Voordeel is wel dat het in deze zaak zo duidelijk is dat TS ook die kosten gewoon vergoed gaat krijgen :)
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_144144739
Selektrvracht geeft jou altijd een bewijs van ophalen.

Heb je dit bewijs? Aan wehkamp laten zien.
Heb je dit bewijs niet, dan wordt het lastiger.

Daarnaast is het natuurlijk apart dat wehkamp geen contact opneemt over een lege doos. Evenals dat een medewerker van selektvracht wel kan verzinnen dat een lege computerdoos niet mogelijk is ( alhoewel daar alleen maar geiten werken ).

Wehkamp is zoals je aangeeft gewoon verantwoordelijk. Tenzij zij aan kunnen tonen dat jij een lege doos aan selektrvracht hebt meegegeven.

Heb je helemaal geen selektrvracht bewijs meer, dan kan wehkamp beweren dat er nooit iets is opgehaald
pi_144144764
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 19:09 schreef hottentot het volgende:

[..]

Als ze niet toegeven rest er weinig anders dan een aanklacht neer te leggen. Voordeel is wel dat het in deze zaak zo duidelijk is dat TS ook die kosten gewoon vergoed gaat krijgen :)
Alvast een vervangende PC bij ze bestellen en die niet betalen.
Maar dan bevind je je wel op glad ijs.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_144144794
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 19:14 schreef Snoepje5 het volgende:
Heb je helemaal geen selektrvracht bewijs meer, dan kan wehkamp beweren dat er nooit iets is opgehaald
Hoe verklaren ze de mail wisseling met TS dan?
pi_144144842
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 19:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Alvast een vervangende PC bij ze bestellen en die niet betalen.
Maar dan bevind je je wel op glad ijs.
Succes! Zit je straks met 2 pc's. Want uiteraard is wehkamp niet verplicht geld terug te geven, kunnen ze prima dezelfde PC opsturen.
pi_144144896
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 19:17 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Succes! Zit je straks met 2 pc's. Want uiteraard is wehkamp niet verplicht geld terug te geven, kunnen ze prima dezelfde PC opsturen.
Zet er wel druk achter. Zolang jij nog iets van ze krijgt zijn de meeste bedrijven laks.
Is het andersom dan is er opeens wel veel mogelijk.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_144145015
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 19:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Alvast een vervangende PC bij ze bestellen en die niet betalen.
Maar dan bevind je je wel op glad ijs.
Zijn op zichzelf staande feiten, kun je niet tegen elkaar wegstrepen. Zou zeer fout zijn om dit te doen.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')