In orde. We hangen hem apart.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:21 schreef FFlorus het volgende:
[..]
Deze jonge heer is goed onderlegd.![]()
Ik heb pas een pauper PC. Met Firefox open is ie 100% belast. Kruipen is nog snel...Celeron 466Mhz TNT2 512RAMquote:Op woensdag 3 september 2014 10:22 schreef Aaargh! het volgende:
iTunes werkt prima als je een Mac hebt. Op een pauper PeeCee met Windows werkt het idd voor geen ene meter.
Windows slachtoffers
Dit dus, TS is gewoon het probleemquote:Op woensdag 3 september 2014 07:45 schreef voederbietel het volgende:
De hoeveelste mp3 speler in een halfjaar tijd is dit wel niet?
VD is nog een embryo hoor zelf maar laterreplyguy2shy.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:29 schreef 2NutZ het volgende:
Oudjes die niet met techniek om kunnen gaan
Als zelfs mijn oma nog met Apple overweg zou moeten kunnen, is TS toch echt een IQ nullusquote:Op woensdag 3 september 2014 10:29 schreef 2NutZ het volgende:
Oudjes die niet met techniek om kunnen gaan
Deze man weet...quote:Op woensdag 3 september 2014 10:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit dus, TS is gewoon het probleem
Dat is duidelijk iddquote:Op woensdag 3 september 2014 10:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
Als zelfs mijn oma nog met Apple overweg zou moeten kunnen, is TS toch echt een IQ nullus
:squote:Op woensdag 3 september 2014 10:31 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
hoor zelf maar laterreplyguy2shy.
Fixedquote:Op woensdag 3 september 2014 10:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
Als zelfs mijn oma nog met Apple overweg zou moeten kunnen, is TS toch echt een IQ vullus
quote:Op woensdag 3 september 2014 01:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Geen walkman hebben met cassettebandjes als een echte baas.![]()
Ipods. MP3-spelers.Gelukkig doen wij Friezen niet aan deze mallotigheid.
Ja man, want nu hebben we ... eh, ? watquote:Op woensdag 3 september 2014 01:32 schreef Proximo het volgende:
In 2014 nog lopen te kloten met losse mp3tjes
Ik wel. Friesland floppe!quote:
Ik denk dat hij Spotify bedoelt.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:37 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja man, want nu hebben we ... eh, ? wat
Ahja, zodat je je eigen nummers niet in bezit hebt, je ze alleen tegen betaling kan beluisteren én een duur data abbonnement nodig hebt én je het alleen op iets met 3G onderweg kan beluisteren.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:42 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Spotify bedoelt.
Je kunt nummers cachen. Scheelt data.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ahja, zodat je je eigen nummers niet in bezit hebt, je ze alleen tegen betaling kan beluisteren én een duur data abbonnement nodig hebt én je het alleen op iets met 3G onderweg kan beluisteren.
Klinkt inderdaad als een flinke vooruitgang tov mp3's
Alsnog geen vooruitgang tov MP3's . Sommige dingen zijn gewoon goed zoals ze zijn.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:50 schreef henrivo het volgende:
[..]
Je kunt nummers cachen. Scheelt data.
MP3 Viva Fraunhöfer!quote:Op woensdag 3 september 2014 10:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Alsnog geen vooruitgang tov MP3's . Sommige dingen zijn gewoon goed zoals ze zijn.
Dat is wel een probleem.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:22 schreef Aaargh! het volgende:
iTunes werkt prima als je een Mac hebt. Op een pauper PeeCee met Windows werkt het idd voor geen ene meter.
Windows slachtoffers
daarom FLACquote:Op woensdag 3 september 2014 11:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Apple Lossless is beter dan mp3
Een hoop geblaat op die pagina, maar wat doet die Pono nou eigenlijk?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:26 schreef DiRadical het volgende:
Binnenkort komt de Pono op de markt. Misschien is dat iets voor je.
Niet Fryslan haten, jij rekel ende gespuis.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:37 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik wel. Friesland floppe!
High, W-men. Alles "OK"?
demeningvanmensendiegeenormalezinkunnenmakenteltaljarennietmeermeequote:
Us? Het is ook van mij, landgenoot.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Niet Fryslan beleren, jij rekel ende gespuis.![]()
Fyslan, us heitelan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |