ik las iphone ipv ipodquote:Op woensdag 3 september 2014 01:23 schreef Der_Mann het volgende:
Oei. Wel oppassen dat je niet foto's op de iCloud opslaat voordat miljoenen mensen een fapje doen op jouw naakt pics
Walkmansquote:Op woensdag 3 september 2014 01:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Geen walkman hebben met cassettebandjes als een echte baas.![]()
Ipods. MP3-spelers.Gelukkig doen wij Friezen niet aan deze mallotigheid.
Hoe doe jij het dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 01:32 schreef Proximo het volgende:
In 2014 nog lopen te kloten met losse mp3tjes
Met je broertjequote:Op woensdag 3 september 2014 01:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe doe jij het dan?
Inb4 "met je zusje"
streamenquote:Op woensdag 3 september 2014 01:32 schreef Proximo het volgende:
In 2014 nog lopen te kloten met losse mp3tjes
quote:
dit vraag ik me dus ook afquote:Op woensdag 3 september 2014 07:45 schreef voederbietel het volgende:
De hoeveelste mp3 speler in een halfjaar tijd is dit wel niet?
Leg eens uit. Hoe kun je je laten "verleiden" tot het kopen van een ipod?quote:Op woensdag 3 september 2014 00:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
helaas me laten verleiden een ipod te kopen
Klacht: zie TT
quote:Op woensdag 3 september 2014 01:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Walkmans![]()
als ik muziek wil horen zing ik gewoon uit volle borst. vinden ze niet leuk als ik in de trein zit, mensen waren ook best boos toen ik bij een vriends moeders begrafenis roar van katy perry ging zingen. was saaie shit en ik ga niet onbeschoft met oortjes daar muziek zitten luisteren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |