SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
5. Gij zult 31-08 voor eeuwig vieren !
6. Gij zult Rijst discrimineren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult niet fappen op de gelekte foto's van DS2Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ja 2 euro ofzoquote:Op woensdag 3 september 2014 00:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
coinprijzen gaan ook gewoon weer omhoog bij vipcoinsDat is niks. Mijn Chelsea spelers mogen ook bokken. Grote kans dat ik een ps4 koop en dan heb ik sws niks aan die generations
![]()
Bohhh d'nEchteThad op de PS4quote:Op woensdag 3 september 2014 00:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja 2 euro ofzoDat is niks. Mijn Chelsea spelers mogen ook bokken. Grote kans dat ik een ps4 koop en dan heb ik sws niks aan die generations
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
NBA2k15 livestream waar paar community managers-achtige dudes praten over 2k15.
Zeggen ze dat ze naar wat mensen 'cheese' vonden hebben gekeken. 1-3-1 verdediging was bijv overpowered, hebben ze aangepast etc
Dat doet EA miss ook wel, maar zo communiceren zeker niet. 2k komt zo echt over als zo'n klein bedrijfje met 5 werknemers
Nu praten ze over armpit hairJe kunt ook te ver gaan in details
[ Bericht 20% gewijzigd door ThadCastle op 03-09-2014 01:44:19 ]![]()
gheyquote:Op woensdag 3 september 2014 01:36 schreef ThadCastle het volgende:
NBA2k15 livestream waar paar community managers-achtige dudes praten over 2k15.
Zeggen ze dat ze naar wat mensen 'cheese' vonden hebben gekeken. 1-3-1 verdediging was bijv overpowered, hebben ze aangepast etc
Dat doet EA miss ook wel, maar zo communiceren zeker niet. 2k komt zo echt over als zo'n klein bedrijfje met 5 werknemers
Nu praten ze over armpit hairJe kunt ook te ver gaan in details
![]()
Waar?quote:Op woensdag 3 september 2014 07:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
MorgenDaar zijn dan de nieuwe transfers.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hmmm kee. Veel golds deze keer.quote:Op woensdag 3 september 2014 07:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hier: https://docs.google.com/s(...)QM-02zQ91azA/pubhtmlNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Te weinig silvers maar ja, EA is te lui om die aan het eind van FUT nog te transferren. Over 2 weken zitten we toch wel op de nieuwe web app.![]()
Ja maar die kan nog upgraden naar PS4 als hij wilt.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En Tim blijft ook achter, toch?
Naainek en Lietmoenen zitten al op de One.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die eerste telt wat mij betreft al niet meer mee. Sterker nog: wie is naainek?quote:Op woensdag 3 september 2014 08:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja maar die kan nog upgraden naar PS4 als hij wilt.
Naainek en Lietmoenen zitten al op de One.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mr. Ramenkrabber.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die eerste telt wat mij betreft al niet meer mee. Sterker nog: wie is naainek?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Laptop trouwens maar helemaal vernieuwd, draait weer prima. Bedacht me gisteravond nog dat het waarschijnlijk fout is gelopen door een of andere Windows update, aangezien ik eergisteren meldingen kreeg dat die binnen een paar uur uitgevoerd ging wordenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja dat zou best kunnen want soms doet hij met Windows Update ook je drivers bijwerken.. 2 weken geleden nog een server in Korea moeten restoren door dit soort geneuzelquote:Op woensdag 3 september 2014 08:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laptop trouwens maar helemaal vernieuwd, draait weer prima. Bedacht me gisteravond nog dat het waarschijnlijk fout is gelopen door een of andere Windows update, aangezien ik eergisteren meldingen kreeg dat die binnen een paar uur uitgevoerd ging worden
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat ding is nu een maand of 6 oud...ben ik mooi klaar mee, ieder half jaar van dit soort gezeikquote:Op woensdag 3 september 2014 08:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat zou best kunnen want soms doet hij met Windows Update ook je drivers bijwerken.. 2 weken geleden nog een server in Korea moeten restoren door dit soort geneuzel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gewoon een MacBook nemen.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat ding is nu een maand of 6 oud...ben ik mooi klaar mee, ieder half jaar van dit soort gezeikNooit geen problemen dat je MOET updaten of dat je een virusscanner moet hebben.
Jij gaat IT'er worden?quote:Op woensdag 3 september 2014 08:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon een MacBook nemen.Nooit geen problemen dat je MOET updaten of dat je een virusscanner moet hebben.
Sherlock Holmes gaat voor. Niet meer dit jaar dus.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wanneer komt RocknRolla 2 nou uit?
http://season-release-date.com/rocknrolla-2-release-date/NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat soort bedragen heb ik normaliter niet over voor een simpel laptopje waarmee ik alleen wat wil internetten en "officen"...quote:Op woensdag 3 september 2014 08:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon een MacBook nemen.Nooit geen problemen dat je MOET updaten of dat je een virusscanner moet hebben.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:quote:Op woensdag 3 september 2014 08:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Witte power rangers hebben overal verstand van.
White power rangers zijn over het algemeen gay.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Witte power rangers hebben overal verstand van.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat is de red ranger al.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
White power rangers zijn over het algemeen gay.
Nee, dat geldt alleen voor Turkse witte power rangers.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
White power rangers zijn over het algemeen gay.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gelukkig ben ik Nederlands.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, dat geldt alleen voor Turkse witte power rangers.
Wanneer het je uitkomtquote:Gay Pride Ranger
Bakkes, anders kom ik je anaal vernederen met mijn White Tiger Zord.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wanneer het je uitkomtGay Pride Ranger
Ok White Jizz Sucker Rangerquote:Op woensdag 3 september 2014 08:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bakkes, anders kom ik je anaal vernederen met mijn White Tiger Zord.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
quote:
Zijn hier mensen die ervaring hebben met badkamers?
Heb een nieuwe badkamer besteld (sanitair, tegels, alles). Ik dacht dat ik daarmee wel halverwege was qua kosten, want dan moet hij nog gezet worden. Komt zo'n mannetje langs die even een offerte maakt: het plaatsen is bijna twee keer zo duur als die badkamer zelf...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jup.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heb een nieuwe badkamer besteld (sanitair, tegels, alles). Ik dacht dat ik daarmee wel halverwege was qua kosten, want dan moet hij nog gezet worden. Komt zo'n mannetje langs die even een offerte maakt: het plaatsen is bijna twee keer zo duur als die badkamer zelf...Gewoon zelf doen dus.
quote:Op woensdag 3 september 2014 08:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heb een nieuwe badkamer besteld (sanitair, tegels, alles). Ik dacht dat ik daarmee wel halverwege was qua kosten, want dan moet hij nog gezet worden. Komt zo'n mannetje langs die even een offerte maakt: het plaatsen is bijna twee keer zo duur als die badkamer zelf...
Lijkt me dat zoiets niet meer dan 1000¤ moet gaan kosten.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Heb jij serieus je badkamer zelf gezet en getegeld?quote:
Inclusief hoogteverloop (want inloopdouche) en bad stellen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Piece of cake, m'n pa is timmerman. Doet haast niet anders.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb jij serieus je badkamer zelf gezet en getegeld?
Inclusief hoogteverloop (want inloopdouche) en bad stellen?
Ik heb de boel zelf gesloopt, dat lukt allemaal prima. Maar aan dat soort dingen ga ik me niet wagen...en ik durf er ook geen Polen of Roemenen op los te latenquote:Op woensdag 3 september 2014 09:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Piece of cake, m'n pa is timmerman. Doet haast niet anders.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Anders heb je straks een mooie badkamer met een lege woonkamer.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb de boel zelf gesloopt, dat lukt allemaal prima. Maar aan dat soort dingen ga ik me niet wagen...en ik durf er ook geen Polen of Roemenen op los te laten
+ je vrouw zwangerquote:Op woensdag 3 september 2014 09:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Anders heb je straks een mooie badkamer met een lege woonkamer.![]()
Met hulp ja.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb jij serieus je badkamer zelf gezet en getegeld?
Inclusief hoogteverloop (want inloopdouche) en bad stellen?Handige vrienden
geheel nieuwe badkamer (beetje knap formaat) zijn ze 2 weken mee bezig is 80 uur. Reken zelf maar uit. Moet je m wel even zelf leeg bikken.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb de boel zelf gesloopt, dat lukt allemaal prima. Maar aan dat soort dingen ga ik me niet wagen...en ik durf er ook geen Polen of Roemenen op los te latenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is dat inclusief 5 uur pauze per dag?quote:Op woensdag 3 september 2014 09:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geheel nieuwe badkamer (beetje knap formaat) zijn ze 2 weken mee bezig is 80 uur. Reken zelf maar uit. Moet je m wel even zelf leeg bikken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
80 uur!?quote:Op woensdag 3 september 2014 09:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geheel nieuwe badkamer (beetje knap formaat) zijn ze 2 weken mee bezig is 80 uur. Reken zelf maar uit. Moet je m wel even zelf leeg bikken.
Sjon is zo'n aannemer die je volgend jaar bij Alberto Stegeman ziet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat leegbikken is dus al gebeurd. Hoe was je vakantie?quote:Op woensdag 3 september 2014 09:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geheel nieuwe badkamer (beetje knap formaat) zijn ze 2 weken mee bezig is 80 uur. Reken zelf maar uit. Moet je m wel even zelf leeg bikken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
FOK!ker overlijdt na instorten badkamerquote:Op woensdag 3 september 2014 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lach maar, die gast van die offerte zei 3 weken. In zijn eentje![]()
Je eigen onkunde projecteren op andere.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
FOK!ker overlijdt na instorten badkamer
Lijkt me sterk dat je badkamer instort van een paar loszittende tegels. Doet pijn, maar daar ga je niet dood vanquote:Op woensdag 3 september 2014 09:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
FOK!ker overlijdt na instorten badkamer
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is wel belachelijkquote:Op woensdag 3 september 2014 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lach maar, die gast van die offerte zei 3 weken. In zijn eentjevorig jaar hebben wij onze badkamer ook laten doen en m'n Pa was er een kleine week mee bezig terwijl hij overdag gewoon werkt. Hebben ook zo'n inloop gevalletje met een nieuw muurtje.
Jongens weet niet wat voor badkamer jullie hebben :,) mijne zijn ze gewoon 2 weken med bezig geweest hoor nadat ik m leeg gesloopt had.
Ben nog op vakantie vandaag iets minder mooi weer.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
je kliktequote:Op woensdag 3 september 2014 09:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je eigen onkunde projecteren op andere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat jij een werkethos van een zongedroogde tomaat hebt. Wij bikkelen zelf gewoon als een malle.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:21 schreef FCsuarez het volgende:
Jongens weet niet wat voor badkamer jullie hebben :,) mijne zijn ze gewoon 2 weken med bezig geweest hoor nadat ik m leeg gesloopt had.
Ben nog op vakantie vandaag iets minder mooi weer.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
3 weken is wel heel erg overdreven
bij mij was t eerste 3 dagen leidingen, vloerverwarming dat soort shit. 1dag timmerman. Vrijdag een daggie de stucadoor in t weekend drogen 2 dagen tegelzetter 1dag drogen en toen nog even afhangen en kitten dat soort shit.
Hebben ze wel t toilet beneden ook meegenomen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
zelf aan de slag gaanquote:Op woensdag 3 september 2014 09:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat jij een werkethos van een zongedroogde tomaat hebt. Wij bikkelen zelf gewoon als een malle.heb je verdomme toch werkvolk voor
#FreeTrapz![]()
Lachen man.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zelf aan de slag gaanheb je verdomme tocb werkvolk voor :p
Echte mannen doen dat soort dingen gewoon zelf.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zelf aan de slag gaanheb je verdomme toch werkvolk voor
Geen spijker aan de muur kunnen slaan.
Nu de vakantie voorbij is lekker weer en afgelopen anderhalf maand alleen maar kut weer gehad
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Spelen op een triangel
Ik sla spijkers in de muur, niet eraan.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:34 schreef Ozz-03 het volgende:
Geen spijker aan de muur kunnen slaan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Leidingwerk zit er niet eens in, daar moet ik de loodgieter nog voor bellenquote:Op woensdag 3 september 2014 09:27 schreef FCsuarez het volgende:
3 weken is wel heel erg overdreven
bij mij was t eerste 3 dagen leidingen, vloerverwarming dat soort shit. 1dag timmerman. Vrijdag een daggie de stucadoor in t weekend drogen 2 dagen tegelzetter 1dag drogen en toen nog even afhangen en kitten dat soort shit.
Hebben ze wel t toilet beneden ook meegenomen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
denk dat ik meer spijkers ergens in geslagen heb in mijn leven dan dat jij dat gedaan hebt ozzie.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:34 schreef Ozz-03 het volgende:
Geen spijker aan de muur kunnen slaan.
En tegelzetten is kut werk dus dat soort dingen moet je overlaten aan mensen die het wel kunnenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
gaat die gozer voor je doen danquote:Op woensdag 3 september 2014 09:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Leidingwerk zit er niet eens in, daar moet ik de loodgieter nog voor bellen
#FreeTrapz![]()
Denk het niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
denk dat ik meer spijkers ergens in geslagen heb in mijn leven dan dat jij dat gedaan hebt ozzie.
En tegelzetten is kut werk dus dat soort dingen moet je overlaten aan mensen die het wel kunnen
we zullen het nooit weten. Tenzij je timmerman bent van beroep dan ga ik t nooit halen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee niet dus, offerte is nog exclusief het verleggen van leidingen.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gaat die gozer voor je doen danNAC Breda
Rèsbaarge![]()
M'n pa is dus timmerman, ga wel eens met hem mee om te helpen.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
we zullen het nooit weten. Tenzij je timmerman bent van beroep dan ga ik t nooit halen.
ik heb toen 3 offertes gehaald bij bedrijven die alles voor je regelen. Meubels uitgezocht die ongeveer het zelfde waren. Toen met de beste prijs en beste gevoel in zee gegaan. Je kan wel nog een hele boel van de prijs af krijgen als je je best doetquote:Op woensdag 3 september 2014 09:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee niet dus, offerte is nog exclusief het verleggen van leidingen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tering. Internetabonnementje afsluiten duurt bij Tele2 gemiddeld zo'n 3 - 6 weken.Godschristus.
Krijg net een mailtje van het vorige meisje dat naast me woonde, dat er nu een ander meisje woont en de kosten wel wil delen. Moet het dus eigenlijk deze week nog fixen.Chill.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
1000 eraf gepraat inmiddels, maar dan vind ik het nog te veel. Dus maar even verder kijkenquote:Op woensdag 3 september 2014 09:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb toen 3 offertes gehaald bij bedrijven die alles voor je regelen. Meubels uitgezocht die ongeveer het zelfde waren. Toen met de beste prijs en beste gevoel in zee gegaan. Je kan wel nog een hele boel van de prijs af krijgen als je je best doet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hier 1 jaar timmerman geweest tussen opleidingen door. En veder altijd thuis aan t klussen.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
M'n pa is dus timmerman, ga wel eens met hem mee om te helpen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Pics.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:48 schreef Lindgren. het volgende:
Tering. Internetabonnementje afsluiten duurt bij Tele2 gemiddeld zo'n 3 - 6 weken.Godschristus.
Krijg net een mailtje van het vorige meisje dat naast me woonde, dat er nu een ander meisje woont en de kosten wel wil delen. Moet het dus eigenlijk deze week nog fixen.Chill.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
weet natuurlijk niet hoe groot je badkamer is maar ik was ongeveer 3K kwijt aan arbeidskosten voor badkamer toilet en tegels in de hal beneden.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
1000 eraf gepraat inmiddels, maar dan vind ik het nog te veel. Dus maar even verder kijkenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Met die 1k eraf, zit ik nog steeds op 7k...quote:Op woensdag 3 september 2014 09:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
weet natuurlijk niet hoe groot je badkamer is maar ik was ongeveer 3K kwijt aan arbeidskosten voor badkamer toilet en tegels in de hal beneden.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
gaat wel traag worden als je het moet delen hequote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Neen, ik heb het al een paar keer aangegeven: QOS!!!!quote:Op woensdag 3 september 2014 09:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gaat wel traag worden als je het moet delen heRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Leg je nader uit?quote:Op woensdag 3 september 2014 09:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Neen, ik heb het al een paar keer aangegeven: QOS!!!!NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bij mn ouders thuis waren ze ook ruim 2 weken bezig met de badkamer PotSie... En dat was een professioneel bedrijf met goede referenties en ding.![]()
Als jij je verbinding gaat delen kan je Quality of Service (QOS) aanzetten. Je kan hiermee de beschikbare bandbreedte opdelen in stukken (percentage van de bandbreedte) en die toewijzen aan een MAC-adres.quote:
Dus 20Mb:
50% aan je PS3/4/XboX
20% aan je netflix shizzle
de rest aan je bitchesRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik geloof ook best dat ze zo lang bezig zijn...maar dat het zoveel moet kosten...quote:Op woensdag 3 september 2014 09:55 schreef Zhano het volgende:
Bij mn ouders thuis waren ze ook ruim 2 weken bezig met de badkamer PotSie... En dat was een professioneel bedrijf met goede referenties en ding.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En moet je dan regelen bij de provider ofzo?quote:Op woensdag 3 september 2014 09:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als jij je verbinding gaat delen kan je Quality of Service (QOS) aanzetten. Je kan hiermee de beschikbare bandbreedte opdelen in stukken (percentage van de bandbreedte) en die toewijzen aan een MAC-adres.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee zelf op je router instellen.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En moet je dan regelen bij de provider ofzo?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit zou ideaal zijn manquote:Op woensdag 3 september 2014 09:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
50% aan je PS3/4/XboX
20% aan je netflix shizzle
de rest aan je bitches
40% aan je console, 40% internet, 19% mijn telefoon, 1% de telefoon van het vrouwtje
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee gewoon in je routerquote:Op woensdag 3 september 2014 09:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En moet je dan regelen bij de provider ofzo?![]()
![]()
Via je computer?quote:Op woensdag 3 september 2014 09:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee zelf op je router instellen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En daar wordt de verbinding dus niet slechter/trager van?quote:Op woensdag 3 september 2014 09:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup, inloggen op je router (meestal http://192.168.1.1 of http://192.168.0.1)NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tis dat het me te ver weg is, maar anders ging ik ff het standaard wachtwoord proberen op PotS' router![]()
![]()
Ja je krijgt maar de toegewezen bandbreedte dus als je 70% geeft van 80Mb, krijg je maar 56Mb/s (dus 24Mb/s langzamer).quote:Op woensdag 3 september 2014 10:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En daar wordt de verbinding dus niet slechter/trager van?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoop whizzkids hier hoor![]()
maar spreek jullie later jongens ( of nooit meer als dat pleuris EA Me niet weer van de ban ronde afhelpt.) Ik ga nog ff vakantie vieren.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Veel plezier biafraantje!quote:Op woensdag 3 september 2014 10:03 schreef FCsuarez het volgende:
maar spreek jullie later jongens ( of nooit meer als dat pleuris EA Me niet weer van de ban ronde afhelpt.) Ik ga nog ff vakantie vieren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat is daar dan het voordeel van? Dat je dus geen last hebt van internettende buren, want die hebben hun eigen bandbreedte?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja je krijgt maar de toegewezen bandbreedte dus als je 70% geeft van 80Mb, krijg je maar 56Mb/s (dus 24Mb/s langzamer).NAC Breda
Rèsbaarge![]()
maar wat als je het 15 voor jou 5 voor haar indeelt en zij niet op het internet zit?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:03 schreef FCsuarez het volgende:
maar spreek jullie later jongens ( of nooit meer als dat pleuris EA Me niet weer van de ban ronde afhelpt.) Ik ga nog ff vakantie vieren.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou omdat je nu op een variabele bandbreedte werkt:quote:Op woensdag 3 september 2014 10:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat is daar dan het voordeel van? Dat je dus geen last hebt van internettende buren, want die hebben hun eigen bandbreedte?
Voorbeeld:
PC vrouwtje zit FULL HD GTST te streamen en verbruikt 30Mb/s
Mobiel vrouwtje zit foto's van baby te whatsappen en verbruikt 1Mb/s
Zoon PC zit porno te streamen en verbruikt 30Mb/s
Papa POTS wil fokken en FIFA spelen en merkt dat er maar 19Mb/s over is.
Dus als je QOS instelt heb je gewoon die 70% van de 80Mb/s voor een specifiek MAC-adres en de rest doet het maar met die 30%Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die 5Mb/s blijft voor haar gereserveerd maar volgens mij kan je ook variable QOS instellen tegenwoordig.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar wat als je het 15 voor jou 5 voor haar indeelt en zij niet op het internet zit?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kut GTSTquote:Op woensdag 3 september 2014 10:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou omdat je nu op een variabele bandbreedte werkt:
Voorbeeld:
PC vrouwtje zit FULL HD GTST te streamen en verbruikt 30Mb/s
Mobiel vrouwtje zit foto's van baby te whatsappen en verbruikt 1Mb/s
Zoon PC zit porno te streamen en verbruikt 30Mb/s
Papa POTS wil fokken en FIFA spelen en merkt dat er maar 19Mb/s over is.
Dus als je QOS instelt heb je gewoon die 70% van de 80Mb/s voor een specifiek MAC-adres en de rest doet het maar met die 30%![]()
Je kunt toch priorities instellen?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die 5Mb/s blijft voor haar gereserveerd maar volgens mij kan je ook variable QOS instellen tegenwoordig.
Dus PS voorrang geven, maar als die uit staat is de volledige bandbreedte voor de rest beschikbaar.![]()
Dit lijkt me handiger ja. Zeker in een studentenhuis.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kunt toch priorities instellen?
Dus PS voorrang geven, maar als die uit staat is de volledige bandbreedte voor de rest beschikbaar.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja precies dat bedoel ik met die variabele QOS. Ik denk dat dat beter is.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kunt toch priorities instellen?
Dus PS voorrang geven, maar als die uit staat is de volledige bandbreedte voor de rest beschikbaar.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:50 schreef DannyDeko het volgende:
Zijn er al ergens leuke PS4 + Fifa 15 package deals te vinden?![]()
Godver, mn controller die ik pas anderhalve maand heb heeft nu al het linkerpookje 'vast' staan in de voorwaartse positieAls ik m opstuur naar Sony ben ik m een week kwijt
![]()
![]()
De DS4 ?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:56 schreef Zhano het volgende:
Godver, mn controller die ik pas anderhalve maand heb heeft nu al het linkerpookje 'vast' staan in de voorwaartse positieAls ik m opstuur naar Sony ben ik m een week kwijt
over je controller gejizzed? Gevolg van The Fappening?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:56 schreef Zhano het volgende:
/Trapz![]()
http://www.jizzhornkamp.nl/quote:Op woensdag 3 september 2014 10:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
over je controller gejizzed? Gevolg van The Fappening?
/Trapz![]()
Nee, alleen goed veel gerend in BF3 en BL2... Blijkbaar kan ie daar niet tegenquote:Op woensdag 3 september 2014 10:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
over je controller gejizzed? Gevolg van The Fappening?
/Trapz![]()
![]()
Leuke oudersquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ok. Ik koop toch maar een xbox one.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee, alleen goed veel gerend in BF3 en BL2... Blijkbaar kan ie daar niet tegen![]()
In plaats van een PS3?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ok. Ik koop toch maar een xbox one.![]()
pack openingquote:Op woensdag 3 september 2014 10:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Pack opening of een leuk team?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Lindgren. zijn geld terugbetalen met gigantische rente.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Pack opening of een leuk team?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Oh, en wereldoorlog in 3.. 2.. 1..
Obama, ISIS, Oekraïne, Rusland. Alles tegelijk. Foute boel.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nicequote:Op woensdag 3 september 2014 11:19 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rage_in_rusland.html![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:19 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rage_in_rusland.html
Ik las dat er een bestand was tussen Oekraïne en Rusland, dus dat is volgens mij even rustig. En de ISIS heeft geen bevriende landen, dus wat dat betreft wordt een wereldoorlog moeilijk. Dus wees gerust.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:17 schreef Lindgren. het volgende:
Obama, ISIS, Oekraïne, Rusland. Alles tegelijk. Foute boel.![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik zat gisteren een stukje te kijken. Serieus om treurig van te worden. Alles is in scene gezet, denk ik. Maar dat je je ervoor leentquote:Op woensdag 3 september 2014 11:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.rtlxl.nl/#!/zo(...)94-b2ba-d0d6163ccb01
Dit programma
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Al het leuke hebben ze ook gemist, tis allemaal dom geouwehoerquote:Op woensdag 3 september 2014 11:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zat gisteren een stukje te kijken. Serieus om treurig van te worden. Alles is in scene gezet, denk ik. Maar dat je je ervoor leentLast van zijn knokkels
En dan janken
Elke dag![]()
Nee joh bilspier is allang een bestand getekend.... (quote:Op woensdag 3 september 2014 11:17 schreef Lindgren. het volgende:
Obama, ISIS, Oekraïne, Rusland. Alles tegelijk. Foute boel.)
Je kan 20k krijgen.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lindgren. zijn geld terugbetalen met gigantische rente.
Met deze baas:
Hij is nog niet eens 18 en dan daar wonenquote:Op woensdag 3 september 2014 11:30 schreef Ozz-03 het volgende:
Die hufters betalen dit gewoon van youtube money?, dan wil ik mezelf ook best voor lul zetten op internet. Die kerel is trouwens begonnen met pink slips die nep bleken te zijn.
![]()
Als je nagaat dat hij 500.000 views per dag krijgt verdient hij tussen de 300$ en 2500$ volgens een of andere calculator.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:33 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Hij is nog niet eens 18 en dan daar wonen, dan wil ik mezelf ook best voor lul zetten op internet. Die kerel is trouwens begonnen met pink slips die nep bleken te zijn.
In dat geval weiger ik dat filmpje aan te klikken.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als je nagaat dat hij 500.000 views per dag krijgt verdient hij tussen de 300$ en 2500$ volgens een of andere calculator.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat sowiesoquote:Op woensdag 3 september 2014 11:30 schreef Ozz-03 het volgende:
Die hufters betalen dit gewoon van youtube money?. Ik weet niet wat de prijs van zo'n appartement is hoor, maar als je ziet waar Olympic Park op de kaart ligt, zit je ook wel echt in een buitengebied. Net als in Amsterdam, hoe verder van het centrum, hoe goedkoper. Meer de apparatuur die ze er nog eens bij hebben staan
. Manneke gooide op een gegeven moment wekelijks 3 controllers en 6 stoelen kapot
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Tsjah, als het uit kan... En die stoelen kwamen wss van de kringloop ofzoquote:Op woensdag 3 september 2014 11:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik weet niet wat de prijs van zo'n appartement is hoor, maar als je ziet waar Olympic Park op de kaart ligt, zit je ook wel echt in een buitengebied. Net als in Amsterdam, hoe verder van het centrum, hoe goedkoper. Meer de apparatuur die ze er nog eens bij hebben staan
. Manneke gooide op een gegeven moment wekelijks 3 controllers en 6 stoelen kapot
![]()
![]()
Volgens mij is vastgoed in Londen kneiter duur.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik weet niet wat de prijs van zo'n appartement is hoor, maar als je ziet waar Olympic Park op de kaart ligt, zit je ook wel echt in een buitengebied. Net als in Amsterdam, hoe verder van het centrum, hoe goedkoper. Meer de apparatuur die ze er nog eens bij hebben staan
![]()
Uitzicht op dat Olympic Stadium ookquote:Op woensdag 3 september 2014 11:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Volgens mij is vastgoed in Londen kneiter duur.![]()
![]()
Ik ga een miljoen packception doen vanavondquote:Op woensdag 3 september 2014 10:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Pack opening of een leuk team?![]()
![]()
London, my good man...quote:Op woensdag 3 september 2014 11:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Volgens mij is vastgoed in Londen kneiter duur.
...is fast becoming the financial
and cultural capital of the world.
London is on the rise.
Property value has gone one way: up.
And this has left the natives struggling
to keep a foothold in the property ladder.
I can't teach you how to skin a cat...
...but I can tell you a lot
about the money in bricks and mortar.
Like he said, it's going one way.
Ja die gek heeft gewoon 2/3 LG TV dozen staan in de kamer.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
No munnie?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:45 schreef Rijst het volgende:
Zal ik ook groot worden op youtube? Ik wil ook een penthouse![]()
Bohh Andy Garcia gaat spelen in een Turkse serie.
Dat vind ik nog wel het minst apartequote:Op woensdag 3 september 2014 11:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja die gek heeft gewoon 2/3 LG TV dozen staan in de kamer.
Die TV's zijn tegenwoordig vrij goedkoop.![]()
2/3 lg doos? Wie heeft de rest van die TV doos dan? En doet ie het nog wel?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja die gek heeft gewoon 2/3 LG TV dozen staan in de kamer.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Duidelijk dat Ozz de gestolen goederen moet delenquote:Op woensdag 3 september 2014 11:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
2/3 lg doos? Wie heeft de rest van die TV doos dan? En doet ie het nog wel?![]()
![]()
Als je maar veel blijft eten, wordt je vanzelf groot. Ook op Youtubequote:Op woensdag 3 september 2014 11:45 schreef Rijst het volgende:
Zal ik ook groot worden op youtube? Ik wil ook een penthouse
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zeg toch dozen kutkop.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
2/3 lg doos? Wie heeft de rest van die TV doos dan? En doet ie het nog wel?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
gewoon productreviews blijven makenquote:Op woensdag 3 september 2014 11:45 schreef Rijst het volgende:
Zal ik ook groot worden op youtube? Ik wil ook een penthouse![]()
Ja dus meerdere 2/3de dozen? Waarom zou je die in derden opdelen dan ik begrijp het nietquote:
Elke dag![]()
Stond een keertje eentje nieuw in de doos klaar, die ging hij tijdens een potje in elkaar zetten ofzoquote:Op woensdag 3 september 2014 11:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsjah, als het uit kan... En die stoelen kwamen wss van de kringloop ofzoDat hele flatgebouw zal vast heel duur zijn. Maar de huur zal wel meevallen hoor. Ziek appartement aan de Thames kost 3000 euro per maand ofzo. Dit zal gewoon een normale prijs zijn hoor.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Volgens mij is vastgoed in Londen kneiter duur.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dus meerdere 2/3de dozen? Waarom zou je die in derden opdelen dan ik begrijp het niet
Denk het ook ja, bij dat verlaten Olympische dorp daaro en ze zitten er met zijn 3en met genoeg youtube inkomsten, zal allemaal wel meevallenquote:Op woensdag 3 september 2014 11:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Stond een keertje eentje nieuw in de doos klaar, die ging hij tijdens een potje in elkaar zetten ofzo
[..]
Dat hele flatgebouw zal vast heel duur zijn. Maar de huur zal wel meevallen hoor. Ziek appartement aan de Thames kost 3000 euro per maand ofzo. Dit zal gewoon een normale prijs zijn hoor.
Elke dag![]()
Dat geld hebben die 3 gasten in een klein weekje terug verdiend.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Stond een keertje eentje nieuw in de doos klaar, die ging hij tijdens een potje in elkaar zetten ofzo
[..]
Dat hele flatgebouw zal vast heel duur zijn. Maar de huur zal wel meevallen hoor. Ziek appartement aan de Thames kost 3000 euro per maand ofzo. Dit zal gewoon een normale prijs zijn hoor.
Echt ongelofelijk dat een stelletje tieners in London tonnen verdienen met FIFA.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
twitter:FardauW twitterde op woensdag 03-09-2014 om 11:06:42FC Twente wil een ervaren contractloze speler... En wie traint er mee hoor ik net? Orlando Engelaar... reageer retweet
!
Brama en Engelaar gewoon opt middenveld jatochDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vergeet alle leuke bijkomende tripjes niet he. Naar al die game conventions, KSI met zijn CL-tour vorig jaar ofzo. Gaat echt nergens over hoorquote:Op woensdag 3 september 2014 11:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat geld hebben die 3 gasten in een klein weekje terug verdiend.
Echt ongelofelijk dat een stelletje tieners in London tonnen verdienen met FIFA.
nu nog Landzaat en je hebt een prachtmiddenveldquote:Op woensdag 3 september 2014 11:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
twitter:FardauW twitterde op woensdag 03-09-2014 om 11:06:42FC Twente wil een ervaren contractloze speler... En wie traint er mee hoor ik net? Orlando Engelaar... reageer retweet
!
Brama en Engelaar gewoon opt middenveld jatoch![]()
![]()
Is Brama inmiddels niet ook transfervrij?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
!
Brama en Engelaar gewoon opt middenveld jatoch![]()
Ja. Hij wil graag naar het buitenland, dus zijn contract liep af. Nu wil helemaal niemand hem en was er (in eerste instantie) geen plek meer voor hem bij Twentequote:Op woensdag 3 september 2014 12:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is Brama inmiddels niet ook transfervrij?
Gelukkig voelt ie zich vast te groot voor Hveen, want ik zie Vonk er voor aan om hem te bellenquote:Op woensdag 3 september 2014 12:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja. Hij wil graag naar het buitenland, dus zijn contract liep af. Nu wil helemaal niemand hem en was er (in eerste instantie) geen plek meer voor hem bij Twente![]()
![]()
In de toekomst kan je alleen nog met Naainek spelen...quote:
Maar wat als hun youtubeinkomsten ineens wegvallen/geen animo meer is? Die w2s is een highschool dropout dus dan hebben ze toch niks meer?
Leuk bij een sollicitatiegesprek:
'Meneer, wat hebt u de afgelopen jaren gedaan?'
- 'Ja, ik had een youtubekanaal waarin ik mezelf voor lul zet met fifa'
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 12:14 schreef The_Yakuza het volgende:
Maar wat als hun youtubeinkomsten ineens wegvallen/geen animo meer is? Die w2s is een highschool dropout dus dan hebben ze toch niks meer?
Leuk bij een sollicitatiegesprek:
'Meneer, wat hebt u de afgelopen jaren gedaan?'
- 'Ja, ik had een youtubekanaal waarin ik mezelf voor lul zet met fifa'
Net of hem dat wat uitmaakt..
Dit is KSI:
Als dit wegvalt zegt ie toch...quote:Op woensdag 3 september 2014 12:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is KSI:
[ afbeelding ]![]()
Lekker duidelijke estimatesquote:Op woensdag 3 september 2014 12:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is KSI:
[ afbeelding ]
Alhoewel ook de laagste estimate niet verkeerd isGaat natuurlijk nog wel een flinke hap belasting af
Elke dag![]()
Als je 4 jaar lang elk jaar 800k binnenharkt ga jij je toch niet zorgen maken om een baan te krijgen?quote:
En die gasten komen echt nog wel ergens in de entertainment te werken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Pewdiepie verdient zo rond de 5 miljoen per jaar. Maar die business groeit zo hard dat dat eigenlijk achterhaalt isquote:Op woensdag 3 september 2014 12:17 schreef The_Yakuza het volgende:
Wat verdient de nummer 1 wel nietDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 12:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pewdiepie verdient zo rond de 5 miljoen per jaar. Maar die business groeit zo hard dat dat eigenlijk achterhaalt isGRAAG VERWIJDEREN![]()
Als je alles uitgeeft welquote:Op woensdag 3 september 2014 12:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als je 4 jaar lang elk jaar 800k binnenharkt ga jij je toch niet zorgen maken om een baan te krijgen?![]()
![]()
Maja als je kijkt: Naar pewdiepie kijken 400 miljoen mensen per maand: Krijgt 5 miljoen per jaar
Naar Paul de leeuw kijken 5 miljoen mensen per maand: Krijgt 5 ton per jaar
Klopt wel, en dat van Pewdiepie is minstens net zoveel werk met de hoeveelheid hij upload, wss meerDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Voor 417 miljoen views in een maand vind ik dit weinig. De echte winst gaat naar de adverteerdersquote:![]()
Wie betaalt die mensen dan in godsnaam?
EA betaalt ksi toch niet om fifa te promoten ofzo
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Nee de ads betalen. Zalando en consortenquote:Op woensdag 3 september 2014 12:21 schreef The_Yakuza het volgende:
EA betaalt ksi toch niet om fifa te promoten ofzoDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Youtubequote:Op woensdag 3 september 2014 12:21 schreef The_Yakuza het volgende:
EA betaalt ksi toch niet om fifa te promoten ofzoWant met jouw kijkers genereer je ad inkomsten
En dit is natuurlijk alleen maar de youtube inkomsten en dan krijgen ze ook nog sponsors en andere shizzle.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
advertenties duhhhhquote:Op woensdag 3 september 2014 12:21 schreef The_Yakuza het volgende:
EA betaalt ksi toch niet om fifa te promoten ofzo![]()
Ja ik vind het ook weinig .. ik zal eens opzoeken hoe dat zit bij Youtube.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Voor 417 miljoen views in een maand vind ik dit weinig. De echte winst gaat naar de adverteerdersRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Paul de Leeuw maakt niet in zijn eentje dat programma. Daar zit nog een heel circus omheenquote:Op woensdag 3 september 2014 12:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maja als je kijkt: Naar pewdiepie kijken 400 miljoen mensen per maand: Krijgt 5 miljoen per jaar
Naar Paul de leeuw kijken 5 miljoen mensen per maand: Krijgt 5 ton per jaar
Klopt wel, en dat van Pewdiepie is minstens net zoveel werk met de hoeveelheid hij upload, wss meer![]()
Ditquote:Op woensdag 3 september 2014 12:22 schreef ThadCastle het volgende:
+ al die shirts en hoedjes en slipjes die ze verkopenDaar verdienen ze idd ook nog een shitload aan.
Ja dus ipv liggen de verdiensten bij tv nog veel hoger voor het behalen van die paar miljoen kijkers tov youtube. Nog een hoop meer te halen dusquote:Op woensdag 3 september 2014 12:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Paul de Leeuw maakt niet in zijn eentje dat programma. Daar zit nog een heel circus omheenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ok wij gaan ook gewoon een Youtube kanaal opzetten:
Prednissons PS4 clubs.
Nee hoor heb genoeg vrienden met een Onequote:Op woensdag 3 september 2014 12:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
In de toekomst kan je alleen nog met Naainek spelen...![]()
Je weet dondersgoed dat hier je ekte vrienden zitten.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor heb genoeg vrienden met een OneRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hahaquote:Op woensdag 3 september 2014 12:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed dat hier je ekte vrienden zitten.![]()
Prednisons Clubs Gameplay BANTER BANTERquote:Op woensdag 3 september 2014 12:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ok wij gaan ook gewoon een Youtube kanaal opzetten:
Prednissons PS4 clubs.
Dat trekt wel de aandacht van mensen
of nog erachter: EMMA WATSON NUDE
gr gr![]()
Elke dag paar uurtjes gamen en domme filmpjes maken en je verdient meer dan een hartchirurg
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ja vastquote:Op woensdag 3 september 2014 11:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)property-prices.html![]()
Ik dacht dat iedereen een permaban hadquote:Op woensdag 3 september 2014 12:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
vanavond weer gezellig naar Brenda kijken?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Uni is weer begonnen
Zit een aardige gozer uit Oss in mn werkgroep die ook volle bak Fifa speelt, alleen wel carriere
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Tim86quote:Op woensdag 3 september 2014 12:59 schreef el-blanchito het volgende:
Uni is weer begonnen
Zit een aardige gozer uit Oss in mn werkgroep die ook volle bak Fifa speelt, alleen wel carriere![]()
wtfquote:Op woensdag 3 september 2014 12:57 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_price_is_rice.html
Wtf Rijst en Darksonic
huh![]()
![]()
Ben jij degene waarmee DS2 afstudeert?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:59 schreef el-blanchito het volgende:
Uni is weer begonnen
Zit een aardige gozer uit Oss in mn werkgroep die ook volle bak Fifa speelt, alleen wel carriereGRAAG VERWIJDEREN![]()
alsof darksonic uni doetquote:Op woensdag 3 september 2014 13:02 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ben jij degene waarmee DS2 afstudeert?![]()
voor trapzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geenidee hoe Tim speelt, maar deze boy had een hekel aan balverlies. Hij gaat altijd voor 85%<balbezitquote:Op woensdag 3 september 2014 13:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nonsens, die is niet aardig.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 13:06 schreef wieisboos het volgende:
voor trapzBohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niet zo vreemd. Er is niets ergers dan achter een computer aan moeten rennenquote:Op woensdag 3 september 2014 13:08 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Geenidee hoe Tim speelt, maar deze boy had een hekel aan balverlies. Hij gaat altijd voor 85%<balbezit
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hahahahahah kneusquote:Hala Madrid !
Ik merk dat mijn triggers krakend geluid maken op mijn PS4 controllerIk denk dat het de controller is die meegeleverd was met de PS4 en niet mijn andere die ik apart kocht. Iemand anders hier last van ?
Hala Madrid !
quote:Op woensdag 3 september 2014 13:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zit je dan met je peperdure macquote:quote:Op woensdag 3 september 2014 13:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
haha nu zul je nooit rijk worden![]()
![]()
Eerste batch is slechte kwaliteit iddquote:Op woensdag 3 september 2014 13:24 schreef BDIL het volgende:
Ik merk dat mijn triggers krakend geluid maken op mijn PS4 controllerIk denk dat het de controller is die meegeleverd was met de PS4 en niet mijn andere die ik apart kocht. Iemand anders hier last van ?
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
een mesje of iets duns ertussen stekenen dan kan je de trigger losmaken.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:24 schreef BDIL het volgende:
![]()
Beetje jizz doet wonderen.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:24 schreef BDIL het volgende:
Hoe lang heb je garantie op die dingen?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:24 schreef BDIL het volgende:
![]()
wowquote:Op woensdag 3 september 2014 13:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nonsens, die is niet aardig.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 13:39 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Na de barrelroll etc nu Trapz-gag in google
Geen last van op de One.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:24 schreef BDIL het volgende:
![]()
zo goed is ie niet in fut tochquote:Op woensdag 3 september 2014 14:16 schreef el-blanchito het volgende:
Engelaar traint mee bij twente?
Engelaar in FUT![]()
![]()
Te laat. ratings zijn al definitiefquote:Op woensdag 3 september 2014 14:16 schreef el-blanchito het volgende:
Engelaar in FUT![]()
Lagere pace dan Mertesacker waarschijnlijkquote:Op woensdag 3 september 2014 14:16 schreef el-blanchito het volgende:
Engelaar in FUT
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kan jij die ratings van Eredivisie spelers zien? Of gaat dat ook buiten jou om?quote:Op woensdag 3 september 2014 14:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Te laat. ratings zijn al definitief![]()
Alleen Ajaxquote:Op woensdag 3 september 2014 14:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan jij die ratings van Eredivisie spelers zien? Of gaat dat ook buiten jou om?![]()
Vraag Lindgren (?) maar. Volgens mij scoorde hij 2x in een match. Afgezien van z'n snelheid vind ik'm prima. Strenght, lengte en een linkerbeen waar een flinke pegel inzitquote:Op woensdag 3 september 2014 14:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo goed is ie niet in fut tochi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
ik zou helemaal gek worden van die pacequote:Op woensdag 3 september 2014 14:20 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Vraag Lindgren (?) maar. Volgens mij scoorde hij 2x in een match. Afgezien van z'n snelheid vind ik'm prima. Strenght, lengte en een linkerbeen waar een flinke pegel inzitHeb nog wel met hem gespeeld in FIFA12
![]()
Ik gebruik hem als CVM in een 433(5) dus zn pace had ik niet echt nodigquote:Op woensdag 3 september 2014 14:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou helemaal gek worden van die paceHeb nog wel met hem gespeeld in FIFA12
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Die met de hoogste rating.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
Tim welke Depay vindt jij het beste?
NIF vond ik echt een held
TOTS was erg goed tegen silvers, maar deed het tegen golds niet echt goed en viel dan toch wat tegen voor die stats
MOTM leek nog dozen om zijn schoenen te hebben en viel bij mij echt alleen maar over de bal heen
IF (80) bevalt wel weer erg goed. Bazige set-plays ook.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Oke ga ik die proberen!quote:Op woensdag 3 september 2014 14:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die met de hoogste rating.
NIF vond ik echt een held
TOTS was erg goed tegen silvers, maar deed het tegen golds niet echt goed en viel dan toch wat tegen voor die stats
MOTM leek nog dozen om zijn schoenen te hebben en viel bij mij echt alleen maar over de bal heen
IF (80) bevalt wel weer erg goed. Bazige set-plays ook.![]()
![]()
Jezusquote:Op woensdag 3 september 2014 14:35 schreef HugoohAFCA het volgende:
Moet ik tegen een full legends teamMet kluivert op CM
Ik ben gisteren ook nog hard gecrespo'd. 4 doelpogingen die man, 4 goals. Niet te stoppen _o-Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sta je dan met Rafinha tegen Crespo. en Vlaar tegen Weahquote:Op woensdag 3 september 2014 14:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jezus
Ik ben gisteren ook nog hard gecrespo'd. 4 doelpogingen die man, 4 goals. Niet te stoppen _o-![]()
![]()
en gewonnen?quote:Op woensdag 3 september 2014 14:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Sta je dan met Rafinha tegen Crespo. en Vlaar tegen Weah![]()
Falcao is op de xbox van 850k gestegen naar 1,4m , ff serieus hoor. Ik wilde hem niet halen vanochtend omdat hij nog zo duur is. bijna verdubbeld in prijs![]()
. dikke Faal
![]()
Dus wat doe je nu ?quote:Op woensdag 3 september 2014 14:40 schreef Maver24 het volgende:
Falcao is op de xbox van 850k gestegen naar 1,4m , ff serieus hoor. Ik wilde hem niet halen vanochtend omdat hij nog zo duur is. bijna verdubbeld in prijs![]()
. dikke Faal
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:40 schreef Maver24 het volgende:
. dikke Faal
![]()
![]()
leuk voor jequote:Op woensdag 3 september 2014 14:40 schreef Maver24 het volgende:
. dikke Faal
![]()
. dikke Faal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is Kranjcar er ook in ?quote:Op woensdag 3 september 2014 14:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Te laat. ratings zijn al definitiefHala Madrid !
Muric ?quote:Hala Madrid !
. dikke Faal
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja hij heeft kutstats maar wel hoge potential
Hala Madrid !
Hopen op veel IF's danquote:Op woensdag 3 september 2014 14:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja hij heeft kutstats maar wel hoge potentialDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: