SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
5. Gij zult 31-08 voor eeuwig vieren !
6. Gij zult Rijst discrimineren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult niet fappen op de gelekte foto's van DS2Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ja 2 euro ofzoquote:Op woensdag 3 september 2014 00:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
coinprijzen gaan ook gewoon weer omhoog bij vipcoinsDat is niks. Mijn Chelsea spelers mogen ook bokken. Grote kans dat ik een ps4 koop en dan heb ik sws niks aan die generations
![]()
Bohhh d'nEchteThad op de PS4quote:Op woensdag 3 september 2014 00:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja 2 euro ofzoDat is niks. Mijn Chelsea spelers mogen ook bokken. Grote kans dat ik een ps4 koop en dan heb ik sws niks aan die generations
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
NBA2k15 livestream waar paar community managers-achtige dudes praten over 2k15.
Zeggen ze dat ze naar wat mensen 'cheese' vonden hebben gekeken. 1-3-1 verdediging was bijv overpowered, hebben ze aangepast etc
Dat doet EA miss ook wel, maar zo communiceren zeker niet. 2k komt zo echt over als zo'n klein bedrijfje met 5 werknemers
Nu praten ze over armpit hairJe kunt ook te ver gaan in details
[ Bericht 20% gewijzigd door ThadCastle op 03-09-2014 01:44:19 ]![]()
gheyquote:Op woensdag 3 september 2014 01:36 schreef ThadCastle het volgende:
NBA2k15 livestream waar paar community managers-achtige dudes praten over 2k15.
Zeggen ze dat ze naar wat mensen 'cheese' vonden hebben gekeken. 1-3-1 verdediging was bijv overpowered, hebben ze aangepast etc
Dat doet EA miss ook wel, maar zo communiceren zeker niet. 2k komt zo echt over als zo'n klein bedrijfje met 5 werknemers
Nu praten ze over armpit hairJe kunt ook te ver gaan in details
![]()
Waar?quote:Op woensdag 3 september 2014 07:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
MorgenDaar zijn dan de nieuwe transfers.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hmmm kee. Veel golds deze keer.quote:Op woensdag 3 september 2014 07:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hier: https://docs.google.com/s(...)QM-02zQ91azA/pubhtmlNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Te weinig silvers maar ja, EA is te lui om die aan het eind van FUT nog te transferren. Over 2 weken zitten we toch wel op de nieuwe web app.![]()
Ja maar die kan nog upgraden naar PS4 als hij wilt.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En Tim blijft ook achter, toch?
Naainek en Lietmoenen zitten al op de One.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die eerste telt wat mij betreft al niet meer mee. Sterker nog: wie is naainek?quote:Op woensdag 3 september 2014 08:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja maar die kan nog upgraden naar PS4 als hij wilt.
Naainek en Lietmoenen zitten al op de One.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mr. Ramenkrabber.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die eerste telt wat mij betreft al niet meer mee. Sterker nog: wie is naainek?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Laptop trouwens maar helemaal vernieuwd, draait weer prima. Bedacht me gisteravond nog dat het waarschijnlijk fout is gelopen door een of andere Windows update, aangezien ik eergisteren meldingen kreeg dat die binnen een paar uur uitgevoerd ging wordenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja dat zou best kunnen want soms doet hij met Windows Update ook je drivers bijwerken.. 2 weken geleden nog een server in Korea moeten restoren door dit soort geneuzelquote:Op woensdag 3 september 2014 08:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laptop trouwens maar helemaal vernieuwd, draait weer prima. Bedacht me gisteravond nog dat het waarschijnlijk fout is gelopen door een of andere Windows update, aangezien ik eergisteren meldingen kreeg dat die binnen een paar uur uitgevoerd ging worden
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat ding is nu een maand of 6 oud...ben ik mooi klaar mee, ieder half jaar van dit soort gezeikquote:Op woensdag 3 september 2014 08:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat zou best kunnen want soms doet hij met Windows Update ook je drivers bijwerken.. 2 weken geleden nog een server in Korea moeten restoren door dit soort geneuzel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gewoon een MacBook nemen.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat ding is nu een maand of 6 oud...ben ik mooi klaar mee, ieder half jaar van dit soort gezeikNooit geen problemen dat je MOET updaten of dat je een virusscanner moet hebben.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |