Dit. Kan ik straks niet slapenquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
niet gelezen ivm waarschuwing
Duh... Meisjes poepen niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:51 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb geen last van een vies gevoel hoor. Mijn kontje is helemaal schoon en fris.
Waarschuwing!!! schokkende foto in spoiler...quote:Op woensdag 3 september 2014 08:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Duh... Meisjes poepen niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik jou dan eens anaal venederen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:51 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb geen last van een vies gevoel hoor. Mijn kontje is helemaal schoon en fris.
En dit is precies wat er mis is met KLB.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Aangezien KLB toch al bagger is kan deze bagger er ook wel bij.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:51 schreef AdoraBelle het volgende:
waaraan dan, zonder wc papierquote:Op woensdag 3 september 2014 08:57 schreef adnapekkid het volgende:
meestal time ik het schijten zo dat t net voor het douchen kan, kan ik mooi onder de douch m'n reet afvegen, veel makkelijker als dat eeuwige geveeg met dat kutpapier
Ik denk met een washandje ofzo.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:06 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
waaraan dan, zonder wc papier![]()
![]()
* ril*quote:Op woensdag 3 september 2014 12:07 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik denk met een washandje ofzo.
quote:Op woensdag 3 september 2014 12:06 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
waaraan dan, zonder wc papier![]()
![]()
gewoon met je hand, je staat toch onder de douche, kan je er toch weer afwassenquote:Op woensdag 3 september 2014 12:07 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik denk met een washandje ofzo.
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:08 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
[..]
gewoon met je hand, je staat toch onder de douche, kan je er toch weer afwassen
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:08 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
[..]
Precies, en met je middelvinger even roeren voor een schone kringspier.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:08 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |