Studeren aan de universiteit betekent niet dat je super slim bent hoor.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:04 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
waddap. aan een universiteit welteverstaan. Ja ben superslim. Oeh, jij niet want werlkoos![]()
![]()
[..]
Hee wat doe jij dan op dat Utopia subforum? Of ben jij ook rechteloos?
omdat ik geen zin heb om er tegenin te gaan en omdat het eigenlijk prive is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:33 schreef Travel. het volgende:
[..]
Waarom gaat je 'top cito en gymnasium yolo' weg?
O oke. En als je zo slim bent, waarom volg je dan 6 uur college? Als je echt slim bent dan heb je dat niet nodig.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:34 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
omdat ik geen zin heb om er tegenin te gaan en omdat het eigenlijk prive is.
Niet dat je er veel aan hebt maar gewoon geen zin
Aanwezigheidsplicht is de dooddoener voor elke feestende student.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:35 schreef Travel. het volgende:
[..]
O oke. En als je zo slim bent, waarom volg je dan 6 uur college? Als je echt slim bent dan heb je dat niet nodig.
Ja, de klemtoon ff verleggen. Klemtoon op 'niet'quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:35 schreef Scuidward het volgende:
'Niet normaal mooi'.
Bijzonder lelijk?
ben niet zo slim kom op zegquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:35 schreef Travel. het volgende:
[..]
O oke. En als je zo slim bent, waarom volg je dan 6 uur college? Als je echt slim bent dan heb je dat niet nodig.
Owja. Mijn geheugen van de eerste 2 a 3 jaar op deze wereld laat mij even in de steek.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:35 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja, de klemtoon ff verleggen. Klemtoon op 'niet'
np manquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:36 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Owja. Mijn geheugen van de eerste 2 a 3 jaar op deze wereld laat mij even in de steek.
Dat heb je bij een hoorcollege niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:35 schreef Scuidward het volgende:
'Niet normaal mooi'.
Bijzonder lelijk?
[..]
Aanwezigheidsplicht is de dooddoener voor elke feestende student.
Ik moet zeggen van kk kut homo user ben je wel verandert naar toffe user.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, lekker leren een uitkering trekken, beetje stelen, beetje zuipen, dat is de leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |