Dat hebben ze altijd gedaan met een onthoofding.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:06 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Dat de shots op bepaalde momenten er gekunsteld uitzien is duidelijk te zien, waarbij belichting en contrast niet kloppen.
En een levensecht hoofd namaken is zeer eenvoudig , niemand zal het verschil ooit zien. Waarom zou een extremistische IS een dergelijke handeling censureren ? dat is totaal ongeloofwaardig.
Ah zo, nee... natuurlijk denk ik dat niet. Gelukkig niet zeg.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vrijwel niemand, over de wereld populatie.
Of wil jij serieus zeggen dat die gekke terroristen een behoorlijke meerderheid vormen?
Er zit echt een ziek groot verschil tussen iemand doodschieten of onthoofden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah zo, nee... natuurlijk denk ik dat niet. Gelukkig niet zeg.
Belichting en contrast kloppen niet? Wat is je bewijs daarvoor?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:06 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Dat de shots op bepaalde momenten er gekunsteld uitzien is duidelijk te zien, waarbij belichting en contrast niet kloppen.
En een levensecht hoofd namaken is zeer eenvoudig , niemand zal het verschil ooit zien. Waarom zou een extremistische IS een dergelijke handeling censureren ? dat is totaal ongeloofwaardig.
Eet dan ook gewoon verse groentes.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:17 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind het vage shit. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren, heb er een vreemd gevoel bij..
Zal niet makkelijk zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:17 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind het vage shit. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren, heb er een vreemd gevoel bij..
Er is maar één land ter wereld dat durft op te treden tegen moslimterrorisme en dat is Israël. Alleen door even hard terug te slaan kun je die groeperingen doen stoppen. In totaal heeft Israël meer dan duizend burgerslachtoffers gemaakt: so what? Het is oorlog, dat hoort erbij.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:23 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Zal niet makkelijk zijn.
Het kalifaat IS ligt natuurlijk gewoon in Syrie en Irak. Je kan niet echt een land aanvallen, enige optie is, denk ik, precisie bombardementen en, wellicht, gespecialiceerde grondtroepen.
Je kan er niet zomaar een enorme bom op laten vallen.
Het is behoorlijk ongrijpbaar,
Puur populisme.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er is maar één land ter wereld dat durft op te treden tegen moslimterrorisme en dat is Israël. Alleen door even hard terug te slaan kun je die groeperingen doen stoppen. In totaal heeft Israël meer dan duizend burgerslachtoffers gemaakt: so what? Het is oorlog, dat hoort erbij.
Waarom probeert het westen steeds onschuldige slachtoffers te sparen, zich te houden aan humanitaire en geciviliseerde ''oorlogsregels'' terwijl de andere partij er blindelings, genadeloos en meedogenloos op los knalt. Lekkere eerlijke strijd dan, maar niet heus.
Ik geloof niet dat Irak of Syrië doelgerichte precisie aanvallen zou uitvoeren op New York, London of Amsterdam als ze de middelen hadden, nee ze zouden er alles aan doen om zoveel mogelijk burgerslachtoffers te maken. Stel ze hebben een atoombom, dan zullen ze er ook alles aan doen om zoveel mogelijk Westerse burgerslachtoffers te maken en wij nu steeds maar uitkijken dat er niet eentje aan hun kant valt, want dan krijg je direct de halve linkse westerse wereld over je heen.
De oorlogsmentaliteit zijn we volledig kwijt, zo blijkt, dat gaat de ondergang worden van het Westen. Of we nou verliezen van Rusland, China, de moslimlanden, of alle drie, het zal komen door besluiteloosheid, lafheid en de angst om te vechten. Vraag de gemiddelde Nederlander eens op ze bijvoorbeeld willen vechten tegen de Russen, de meerderheid geeft antwoorden als: "ik ga wel Russisch leren"....tot..... ''misschien wel leuk zo een culturele verandering''
Nooit beweerd, als je niet eens goed kan lezen, reageer dan gewoon niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:54 schreef ChanceThePepper het volgende:
De (halve) westerse wereld is niet links. Rusland, China en moslimlanden willen nederland niet aanvallen.
Israel treedt niet op tegen moslimterrorisme an sich, maar tegen religieus(Islamitisch)-geïnspireerde nationale verzetsbewegingen die deels of volledig tegen de staat Israel zijn.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:39 schreef Shreyas het volgende:
Er is maar één land ter wereld dat durft op te treden tegen moslimterrorisme en dat is Israël.
En zelfs na al die burgerslachtoffers te hebben veroorzaakt, zijn organisaties als Hamas en Hezbollah nog steeds springlevend. Niet echt een goed beleid, of wel?quote:In totaal heeft Israël meer dan duizend burgerslachtoffers gemaakt: so what? Het is oorlog, dat hoort erbij.
Een verzetsbeweging die lukraak raketten afvuurt op een ander land en dus totaal geen rekening houdt met de burgerslachtoffers (vrouwen en kinderen) die daar kunnen vallen maakt zich schuldig aan terreur. Toevallig (of misschien niet helemaal toevalligquote:Op woensdag 3 september 2014 01:04 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Israel treedt niet op tegen moslimterrorisme an sich, maar tegen religieus(Islamitisch)-geïnspireerde nationale verzetsbewegingen.
[..]
En zelfs na al die burgerslachtoffers te hebben veroorzaakt, zijn organisaties als Hamas en Hezbollah nog steeds springlevend. Niet echt een goed beleid, of wel?
Nee, dat is het niet. De Islam is niet de primaire reden waarom die organisaties tegen de staat Israel ageren. Islam is voor organisaties als ISIS en Al Qaeda daarentegen wel de primaire motivatie.quote:Op woensdag 3 september 2014 01:08 schreef Shreyas het volgende:
Een verzetsbeweging die lukraak raketten afvuurt op een ander land en dus totaal geen rekening houdt met de burgerslachtoffers (vrouwen en kinderen) die daar kunnen vallen maakt zich schuldig aan terreur. Toevallig (of misschien niet helemaal toevallig) gaat het ook nog eens om een islamitische beweging en dus is het een vorm van moslimterrorisme.
Nee, dat was het niet. Israel faalt al decennia om dergelijke organisaties een genadeklap toe te dienen.quote:En ja, Israël heeft voorlopig even geen last meer van ze, dus het was effectief.
Doe niet zo naïef, Hezbollah en Hamas willen dat Israël in z'n totaliteit een moslimstaat wordt, ze vinden dat de Joden eruit moeten.quote:Op woensdag 3 september 2014 01:10 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. De Islam is niet de primaire reden waarom die organisaties tegen de staat Israel ageren. Islam is voor organisaties als ISIS en Al Qaeda daarentegen wel de primaire motivatie.
Het is effectief voor een bepaalde tijd. Ze kunnen niet voorgoed er mee afrekenen, dan krijgen ze het westen op hun dak.quote:Nee, dat was het niet. Israel faalt al decennia om dergelijke organisaties een genadeklap te geven.
Elke moslimterreurorganisatie is dat, maar dat is niets nieuwsquote:Op woensdag 3 september 2014 01:09 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Ook begint wel duidelijk te worden dat IS tot ongelofelijke wreedheden instaat is.
Correctquote:Op woensdag 3 september 2014 01:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Elke moslimterreurorganisatie is dat, maar dat is niets nieuws
Nonsense. Hezbollah en Hamas strijden voor een Palestijnse natie-staat. Hoe ze vervolgens die staat willen inrichten is irrelevant. Groeperingen als ISIS erkennen het concept van een natie-staat daarentegen helemaal niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 01:12 schreef Shreyas het volgende:
Doe niet zo naïef, Hezbollah en Hamas willen dat Israël in z'n totaliteit een moslimstaat wordt, ze vinden dat de Joden eruit moeten.
Nog zo'n fabeltje. Hezbollah is nu sterker dan het was in 2006, en in 2006 was de organisatie sterker dan in de jaren '90. Hetzelfde geldt voor Hamas.quote:Het is effectief voor een bepaalde tijd. Ze kunnen niet voorgoed er mee afrekenen, dan krijgen ze het westen op hun dak.
En toch worden ze steeds kansloos in de pan gehakt door het kleine Israëlquote:Op woensdag 3 september 2014 01:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nonsense. Hezbollah en Hamas strijden voor een Palestijnse natie-staat. Hoe ze vervolgens die staat willen inrichten is irrelevant. Groeperingen als ISIS erkennen het concept van een natie-staat daarentegen helemaal niet.
[..]
Nog zo'n fabeltje. Hezbollah is nu sterker dan het was in 2006, en in 2006 was de organisatie sterker dan in de jaren '90. Hetzelfde geldt voor Hamas.
Lees het Winograd-rapport (door Israel zelf geïnitieerd) eens over het militaire falen van Israel tegen Hezbollah in 2006.quote:Op woensdag 3 september 2014 01:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En toch worden ze steeds kansloos in de pan gehakt door het kleine Israël
Zolang de Israëlische staat stand houdt, falen ze geenszinsquote:Op woensdag 3 september 2014 01:24 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Lees het Winograd-rapport (door Israel zelf geïnitieerd) eens over het militaire falen van Israel tegen Hezbollah in 2006.
![]()
Een staat dat wordt omringt door organisaties die met de jaren over steeds beter militaire tuig bezitten? Niet echt een fantastisch vooruitzicht, denk je niet?quote:Op woensdag 3 september 2014 01:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zolang de Israëlische staat stand houdt, falen ze geenszins
Genoeg te vinden zonder censuur, maar kan je beter niet zien.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:45 schreef theunderdog het volgende:
Je trapt erin, je ziet daarin helemaal geen onthoofdingen zonder censuur.
quote:Op woensdag 3 september 2014 01:35 schreef highender het volgende:
[..]
Genoeg te vinden zonder censuur, maar kan je beter niet zien.
Is dit een ISIS vlag?quote:Op woensdag 3 september 2014 01:37 schreef theunderdog het volgende:
Omdat ISIS niet aan onthoofdingen doet zonder censuur.
Wat een onzin. Voor mij hoort dit bij het volgen van de actualiteit. Voor mij, omdat ik weet dat ik er goed tegen kan. Anders had ik niet geklikt. Erg vind ik het wel, als mens en als vrouwquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:07 schreef Haropro het volgende:
[..]
Een normaal mens wil de onthoofding niet zien en ook die vorige niet. De mensen die er op klikken zijn in ieder geval geen vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |