nee, suiker met pectine en citroenzuur, soms ook conserveermiddel als het minder suiker wordt dan 1op1quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:37 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
ik ken het verschil. Maar het hoofdbestandsdeel van geleisuiker is toch gelatine?
Als je het niet weet waarom vertel je dan wat iemand moet doen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:38 schreef CafeRoker het volgende:
Verrek, je hebt gelijk. Nooit geweten
Omdat mijn eigen jamquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je het niet weet waarom vertel je dan wat iemand moet doen?
M' buurvrouwtje vond anders van niet. Je kan makkelijk 'n beetje water toevoegen, en op die verpakking staat bv 500gr geleisuiker op 1250gr fruit, dat is veel te zoet en/of te dik, al verschillen smaken. Gewoon ietsje minder suiker en scheutje water, wordt ie lekker smeuïg van, maar niet te dun zodat ie uit je boterham loopt...quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:23 schreef Tengano het volgende:
Met water erdoor heb je natuurlijk minder smaak. Zou ik niet doen; is zonde.
Lijkt me een prima plan voor een kindloos huishouden. Dus niet hier.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:35 schreef SiGNe het volgende:
Alcohol toevoegen wil ook nog weleens helpen en daar krijg je ook weer een lekkere smaak van.
Een goede rum bijv. (en met goed bedoel ik gewoon een goedkope, captain morgan bijv. zolang het maar geen Bootz of andere nederlandse troep is)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |