abonnement Unibet Coolblue
pi_144557418
Werkelijk waar ongelofelijk. Maar waarom bellen ze dan pas over 2 weken? Ga je wel die operatie doen? En 5 wonden? Is de rest open geknapt?
pi_144557497
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 18:21 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan me levendig voorstellen dat je geen zin meer hebt toto. ;( Klotezooi!

Maar je hebt nig niet echt gereageerd op de suggestie in de post van CC: maatschappelijk werk inschakelen. Je hoeft het echt niet allemaal alleen te doen. :*
Ik weet dat ik een shitload aan commentaar op mn hals haal maar ik voel niet meer de behoefte om nog hulp in te schakelen. Ik ben bang dat ik inmiddels ver heen ben. Ik heb geen enkel plezier meer in het leven en lig alleen nog maar in of op bed. En dit is iets wat zich gemanifesteerd heeft. Het duurt nu al zo lang, ik heb me mentaal altijd sterk gehouden maar de koek is nu echt op. Ik kan niet meer.
pi_144557573
Het is inmiddels duidelijk dat jouw huid in dat gebied niet uit zichzelf kan genezen toto, daar kan Nijmegen niets aan veranderen zonder de ingrijpende operatie die jij misschien niet wil. En niet in Nijmegen wilt laten uitvoeren.
Dus wat verwacht je van Nijmegen?
pi_144557575
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 18:14 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hallo easy-t
Ik heb inmiddels 5 wonden
Ik lig elke dag alleen maar op bed
Ik heb nijmegen zelf weer gebeld want ze doen maar nietS
Nu bellen ze pas over 2 weken weer eens terug

Om heel eerlijk te zijn, en ik weet dat ik een hele hoop shit over me heen ga krijgen door dit te zeggen; ik heb geen zin meer
Waarom bellen ze over 2 weken terug dan? :?
pi_144557589
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 18:22 schreef easy-t het volgende:
Werkelijk waar ongelofelijk. Maar waarom bellen ze dan pas over 2 weken? Ga je wel die operatie doen? En 5 wonden? Is de rest open geknapt?
De chirurg heeft blijkbaar dan pas tijd om te bellen. Ik weet niet of ik de operatie nog wel doe, de kans dat het helpt is niet eens zo heel groot en ik krijg meer en meer het idee dat ze me aan het lijntje houden. En ja ik heb nu 5 gaten. Er springen elke dag zowat nieuwe plekken open nadat er eerst een knobbel zit
pi_144557623
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 18:26 schreef computergirl het volgende:
Het is inmiddels duidelijk dat jouw huid in dat gebied niet uit zichzelf kan genezen toto, daar kan Nijmegen niets aan veranderen zonder de ingrijpende operatie die jij misschien niet wil. En niet in Nijmegen wilt laten uitvoeren.
Dus wat verwacht je van Nijmegen?
Dat ze me in Nijmegen opereren zou ik best vinden maar het lijkt er meer en meer op dat ook zij het van zich afschuiven
pi_144557651
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 18:26 schreef Etsu het volgende:

[..]

Waarom bellen ze over 2 weken terug dan? :?
De chirurg zal wel niet eerder tijd hebben. Ik ben het spoor zelf ook bijster om erlijk te zinn
pi_144557681
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 18:24 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik weet dat ik een shitload aan commentaar op mn hals haal maar ik voel niet meer de behoefte om nog hulp in te schakelen. Ik ben bang dat ik inmiddels ver heen ben. Ik heb geen enkel plezier meer in het leven en lig alleen nog maar in of op bed. En dit is iets wat zich gemanifesteerd heeft. Het duurt nu al zo lang, ik heb me mentaal altijd sterk gehouden maar de koek is nu echt op. Ik kan niet meer.
Jouw leven, jouw keuzes, dat kunnen we niet voor je bepalen en ik snap het echt wel. Op een gegeven moment is het bordje vol.

Heb je eigenlijk al eens nagedacht over psychische begeleiding? Je lijf ligt ontzettend dwars, wellicht kan iemand je wel helpen om je geestelijk er niet onder te laten krijgen. Want dan raak je jezelf op twee fronten kwijt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_144557688
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 18:27 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dat ze me in Nijmegen opereren zou ik best vinden maar het lijkt er meer en meer op dat ook zij het van zich afschuiven
Heb jij dan al aangegeven dat je door hun geopereerd wilt worden, want hier schreef je volgens mij laatst dat je toch weer naar Almelo wilt
pi_144557747
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 18:29 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Jouw leven, jouw keuzes, dat kunnen we niet voor je bepalen en ik snap het echt wel. Op een gegeven moment is het bordje vol.

Heb je eigenlijk al eens nagedacht over psychische begeleiding? Je lijf ligt ontzettend dwars, wellicht kan iemand je wel helpen om je geestelijk er niet onder te laten krijgen. Want dan raak je jezelf op twee fronten kwijt.
Ik heb er wel over nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik het niet wil. Ik ben mentaal al verloren, ik ben ook al een paaar kilo afgevallen de laatste weken vanwege alle stress en lig elke dag met hartkloppingen in bed door alle stress
pi_144557764
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 18:29 schreef computergirl het volgende:

[..]

Heb jij dan al aangegeven dat je door hun geopereerd wilt worden, want hier schreef je volgens mij laatst dat je toch weer naar Almelo wilt
Hengelo
En ja dat heb ik vorige maandag gezegd , dat het eventuel in nijmegen zou kunnen als de nacontroles dan in hengelo of enschede zodden kunnen
Daar krjjg ik dus ook geen antwoord op
pi_144557810
Hengelo, Almelo, een pot nat :D
pi_144557813
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 18:31 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik heb er wel over nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik het niet wil. Ik ben mentaal al verloren, ik ben ook al een paaar kilo afgevallen de laatste weken vanwege alle stress en lig elke dag met hartkloppingen in bed door alle stress
Dat klinkt heel definitief. Wat wil je dan?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_144557918
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 18:34 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat klinkt heel definitief. Wat wil je dan?
Na 3 jaar deze ellende en nog steeds geen enkel toekomstperspectief... tja.. ik heb nog steeds dagen dat ik veel bloed verlies, dat heb ik ook honderdmaal aangegeven in alle ziekenhuizen maar ze vinden het wel best.
pi_144557932
Toto, bel alsjeblieft maatschappelijk werk. Je mag gewoon niet opgeven zonder dat je alles geprobeerd hebt.

Ik snap dat je op wilt geven. Maar probeer nog 1 laatste ding dan. Laat iemand anders de dingen voor je uitzoeken. Je hebt hier nog veel te weinig levenservaring voor en daar is niets mis mee.

:*
Spoilers!
pi_144558000
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 18:37 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Na 3 jaar deze ellende en nog steeds geen enkel toekomstperspectief... tja.. ik heb nog steeds dagen dat ik veel bloed verlies, dat heb ik ook honderdmaal aangegeven in alle ziekenhuizen maar ze vinden het wel best.
Je huid geneest niet.
Er is een grote operatie nodig.
Ze vinden het niet best, maar ze kunnen geen wonderen verrichten
pi_144558023
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 18:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Toto, bel alsjeblieft maatschappelijk werk. Je mag gewoon niet opgeven zonder dat je alles geprobeerd hebt.

Ik snap dat je op wilt geven. Maar probeer nog 1 laatste ding dan. Laat iemand anders de dingen voor je uitzoeken. Je hebt hier nog veel te weinig levenservaring voor en daar is niets mis mee.

:*
Ik wwet hoe goed bedoed het is en ik snap bet als mensen nu zullen zeggen dat ik er dan ook maar in moet stikken maar ik voel echt de behoefte niet meer om die hulp te zoeken.. ik heb mentaal echt de kracht niet meer. Ik heb me zo lang goed gehouden maar eens is het op en ook al vertel ik dat tegen 2000 professionals of luisteraars, het gaat niets veranderen :/
pi_144558055
Helemaal niks doen is ook geen optie want die wond(en) zal/zullen nooit uit zichzelf weggaan. En zo wordt het nog kutter. Dus je moet iets.
pi_144558057
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 18:40 schreef computergirl het volgende:

[..]

Je huid geneest niet.
Er is een grote operatie nodig.
Ze vinden het niet best, maar ze kunnen geen wonderen verrichten
Ik snap dat ze geen wonderen kunnen verrichten en daarom zeg ik ook eerlijk dat ik een eventuele operatie al zeer weinig kans van slagen geef.. ik snap het wel, echt wel
pi_144558090
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 18:41 schreef easy-t het volgende:
Helemaal niks doen is ook geen optie want die wond(en) zal/zullen nooit uit zichzelf weggaan. En zo wordt het nog kutter. Dus je moet iets.
Nou ja, helemaal niets doen is zeker geen optie, maar ik heb ook geen enkel vertrouwen meer in een goede afloop
  maandag 15 september 2014 @ 18:43:37 #96
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_144558118
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 18:24 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik weet dat ik een shitload aan commentaar op mn hals haal maar ik voel niet meer de behoefte om nog hulp in te schakelen. Ik ben bang dat ik inmiddels ver heen ben. Ik heb geen enkel plezier meer in het leven en lig alleen nog maar in of op bed. En dit is iets wat zich gemanifesteerd heeft. Het duurt nu al zo lang, ik heb me mentaal altijd sterk gehouden maar de koek is nu echt op. Ik kan niet meer.
Lieverdje toch! *knuffel* Het is begrijpelijk, maar je bent nog veel te jong om zo te denken! Geef alsjeblieft niet op.. Wie moeten we dan plagen in TVSC? :P ;) Nee, maar even zonder gekkigheid.. wees sterk!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_144558202
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 18:43 schreef Maraca het volgende:

[..]

Lieverdje toch! *knuffel* Het is begrijpelijk, maar je bent nog veel te jong om zo te denken! Geef alsjeblieft niet op.. Wie moeten we dan plagen in TVSC? :P ;) Nee, maar even zonder gekkigheid.. wees sterk!
Ik weet dat ik er veel te jong voor ben.. het is ook de eerste keer in 19 jaar dat ik het echt niet meer zie zitten.. ik heb de grootst mogelijke hekel aan mensen die aandacht vragen door zulke dingen te verkondigen maar ik ben bang dat het in mijn geval geen schreeuw om aandacht is maar simpelweg een gevolg
pi_144558218
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 18:40 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik wwet hoe goed bedoed het is en ik snap bet als mensen nu zullen zeggen dat ik er dan ook maar in moet stikken maar ik voel echt de behoefte niet meer om die hulp te zoeken.. ik heb mentaal echt de kracht niet meer. Ik heb me zo lang goed gehouden maar eens is het op en ook al vertel ik dat tegen 2000 professionals of luisteraars, het gaat niets veranderen :/
Maatschappelijk werk is er niet om met je te praten (kan wel) maar om voor je in actie te komen. Zij kunnen je verzekeringswerk bijvoorbeeld regelen. Of je kilometervergoeding aanvragen. Zelfs achter artsen aanzitten als je ze daar toestemming voor geeft. En thuiszorg regelen voor je wonden zodat dat werk uit de handen van je ouders wordt gehaald.

Maatschappelijk werkers zijn heel proactieve mensen. Iets wat jij en je ouders niet zijn. Dat is hun baan. Geef het alsjeblieft een kans, wat heb je te verliezen?
Spoilers!
  maandag 15 september 2014 @ 18:48:17 #99
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_144558300
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 18:45 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik weet dat ik er veel te jong voor ben.. het is ook de eerste keer in 19 jaar dat ik het echt niet meer zie zitten.. ik heb de grootst mogelijke hekel aan mensen die aandacht vragen door zulke dingen te verkondigen maar ik ben bang dat het in mijn geval geen schreeuw om aandacht is maar simpelweg een gevolg
Het is ontzettend begrijpelijk. Je bent geen 16-jarige die aandacht zoekt omdat pappa de Playstation heeft afgepakt. Je zit in een enorme kutsituatie! Maar er zijn nog mogelijkheden! Precies zoals in dit topic wordt aangegeven, namelijk maatschappelijk werk! Die kunnen dan lasten van je overnemen zodat je daar iig niet meer aan hoeft te denken.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_144558302
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 18:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Maatschappelijk werk is er niet om met je te praten (kan wel) maar om voor je in actie te komen. Zij kunnen je verzekeringswerk bijvoorbeeld regelen. Of je kilometervergoeding aanvragen. Zelfs achter artsen aanzitten als je ze daar toestemming voor geeft. En thuiszorg regelen voor je wonden zodat dat werk uit de handen van je ouders wordt gehaald.

Maatschappelijk werkers zijn heel proactieve mensen. Iets wat jij en je ouders niet zijn. Dat is hun baan. Geef het alsjeblieft een kans, wat heb je te verliezen?
Lieve lucky strike ik snap wat ze doen en wat de bedoeling ervan is en ik snap ook dat ik niets meer te verliezen heb, maar ik heb er op dit moment echt de kracht niet voor en ook niet de wilskracht :/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')