abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 september 2014 @ 17:30:55 #1
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144106131
.
pi_144106175
De TT blinkt weer uit in originaliteit :7
  dinsdag 2 september 2014 @ 17:32:19 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144106183
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:32 schreef STING het volgende:
De TT blinkt weer uit originaliteit :7
I know :7
pi_144106230
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:27 schreef Belsezar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kaart ziet er nog goed uit zo op t 1e gezicht. Jammer dat ik er zelf niet 1tje heb _O- die dingen waren echt moeilijk om te vinden _O- :')
pi_144106295
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kaart ziet er nog goed uit zo op t 1e gezicht. Jammer dat ik er zelf niet 1tje heb _O- die dingen waren echt moeilijk om te vinden _O- :')
Ik heb hem toen gekocht op een beurs, hij was idd niet overal te koop.

Een in box versie op ebay 400 dollar, dan moet ik toch wel de helft kunnen vangen denk ik :P
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_144106374
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:35 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Een in box versie op ebay 400 dollar, dan moet ik toch wel de helft kunnen vangen denk ik :P
Ja maar als je pech hebt, vang je minder (als er toevallig geen kopers zijn oid) en je moet al goeie feedback hebben, anders kopen ze of niet van je, of ze gaan lager bieden ;)
pi_144106421
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja maar als je pech hebt, vang je minder (als er toevallig geen kopers zijn oid) en je moet al goeie feedback hebben, anders kopen ze of niet van je, of ze gaan lager bieden ;)
Ach, ik was niet van plan hem te verkopen. En mocht ik dat wel doen geef ik fokkers eerst een kans natuurlijk :P

Al vraag ik me af wie er zit te wachten op 20 jaar oude tech.
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
pi_144106423
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:35 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Tweakers.net zou je kunnen proberen, zijn daar wel een aantal die altijd op zoek zijn naar oud spul :P
pi_144106490
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:38 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Ach, ik was niet van plan hem te verkopen. En mocht ik dat wel doen geef ik fokkers eerst een kans natuurlijk :P

Al vraag ik me af wie er zit te wachten op 20 jaar oude tech.
Stuur je mij dan ook even een dm? :@ :P

Ik weet alleen niet of ik ervoor kan betalen wat ie eigenlijk waard is :P (serieus, ik ben een armoezaaier _O- :P )

Serieus, zijn aardig wat mensen die als hobby het bouwen van oude computers hebben, die zijn altijd op zoek naar interessant oud spul, waaronder ook GUS kaarten en 3dfx uiteraard :P
pi_144106598
Nou, huisje kijken ging niet door. Morgen nieuwe kans :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 september 2014 @ 17:44:41 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144106604
quote:
13s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:44 schreef Barbusse het volgende:
ow -O-
pi_144106627
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Stuur je mij dan ook even een dm? :@ :P

Ik weet alleen niet of ik ervoor kan betalen wat ie eigenlijk waard is :P (serieus, ik ben een armoezaaier _O- :P )

Serieus, zijn aardig wat mensen die als hobby het bouwen van oude computers hebben, die zijn altijd op zoek naar interessant oud spul, waaronder ook GUS kaarten en 3dfx uiteraard :P
Zal ik doen. Misschien post ik het fototje straks even in pc stukje van fok. Puur om te kijken wat voor reacties het oproept :P
pi_144106666
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:45 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Zal ik doen. Misschien post ik het fototje straks even in pc stukje van fok. Puur om te kijken wat voor reacties het oproept :P
Ik zie het al voor me :P
De ene een nog grotere verzameling dan de ander _O-
pi_144106668
quote:
He bah ;(
pi_144106692
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zie het al voor me :P
De ene een nog grotere verzameling dan de ander _O-
20 jaar oud spul zorgt voor een stormlooptopic :D
pi_144106699
quote:
-O-
pi_144106704
Ze had een noodgeval op werk :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_144106711
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:45 schreef Belsezar het volgende:

[..]

O en trouwens, aangezien het animo relatief laag is voor dit soort mensen (zijn er toch wel vrij werinig), zitten ze vaak op engelstalige (internationale) fora, maar ben zelf ook wel benieuwd wat voor reacties er komen, dus doen! ;) :D :P
pi_144106734
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:47 schreef Belsezar het volgende:

[..]

20 jaar oud spul zorgt voor een stormlooptopic :D
De jaren 90's, "the golden age of gaming" :P
pi_144106794
Maar goed, gisteravond afgesproken met vriendin die ik al een tijd niet meer gezien had. Ze is de ex van de beste vriend van mijn ex :') Blijkt dus opeens dat mijn ex zich voordeed als een goede vriendin maar haar achter haar rug om keihard heeft lopen backstabben. Dingen die in vertrouwen zijn verteld direct aan hem doorgeven toen ze relatieproblemen hadden. Dergelijk bitcherig gedrag had ik niet van haar verwacht. De trut :')
pi_144106856
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:51 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, gisteravond afgesproken met vriendin die ik al een tijd niet meer gezien had. Ze is de ex van de beste vriend van mijn ex :') Blijkt dus opeens dat mijn ex zich voordeed als een goede vriendin maar haar achter haar rug om keihard heeft lopen backstabben. Dingen die in vertrouwen zijn verteld direct aan hem doorgeven toen ze relatieproblemen hadden. Dergelijk bitcherig gedrag had ik niet van haar verwacht. De trut :')
Ja pff, maar goed, zo goed kende je haar toch ook niet?
  dinsdag 2 september 2014 @ 17:55:21 #22
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144106914
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:51 schreef Barbusse het volgende:
Goed dat je er vanaf bent he ;)
pi_144106928
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja pff, maar goed, zo goed kende je haar toch ook niet?
Erm....we hadden bijna 4 jaar wat met elkaar hoor :P
pi_144106982
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Goed dat je er vanaf bent he ;)
Gesprekken doorvertellen, whatsapp conversaties een op een kopieren en naar hem doorsturen.... Als ik dit eerder had geweten had ik haar echt op d'r lazer gegeven. :r
  dinsdag 2 september 2014 @ 17:58:45 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144107011
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:57 schreef Barbusse het volgende:

Gesprekken doorvertellen, whatsapp conversaties een op een kopieren en naar hem doorsturen.... Als ik dit eerder had geweten had ik haar echt op d;r lazer gegeven. :r
Maar speelde dit al tijdens jullie relatie dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')