Kaart ziet er nog goed uit zo op t 1e gezicht. Jammer dat ik er zelf niet 1tje hebquote:
Ik heb hem toen gekocht op een beurs, hij was idd niet overal te koop.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kaart ziet er nog goed uit zo op t 1e gezicht. Jammer dat ik er zelf niet 1tje hebdie dingen waren echt moeilijk om te vinden
![]()
Ja maar als je pech hebt, vang je minder (als er toevallig geen kopers zijn oid) en je moet al goeie feedback hebben, anders kopen ze of niet van je, of ze gaan lager biedenquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb hem toen gekocht op een beurs, hij was idd niet overal te koop.
Een in box versie op ebay 400 dollar, dan moet ik toch wel de helft kunnen vangen denk ik
Ach, ik was niet van plan hem te verkopen. En mocht ik dat wel doen geef ik fokkers eerst een kans natuurlijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja maar als je pech hebt, vang je minder (als er toevallig geen kopers zijn oid) en je moet al goeie feedback hebben, anders kopen ze of niet van je, of ze gaan lager bieden
Tweakers.net zou je kunnen proberen, zijn daar wel een aantal die altijd op zoek zijn naar oud spulquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb hem toen gekocht op een beurs, hij was idd niet overal te koop.
Een in box versie op ebay 400 dollar, dan moet ik toch wel de helft kunnen vangen denk ik
Stuur je mij dan ook even een dm?quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, ik was niet van plan hem te verkopen. En mocht ik dat wel doen geef ik fokkers eerst een kans natuurlijk
Al vraag ik me af wie er zit te wachten op 20 jaar oude tech.
owquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:44 schreef Barbusse het volgende:
Nou, huisje kijken ging niet door. Morgen nieuwe kans
Zal ik doen. Misschien post ik het fototje straks even in pc stukje van fok. Puur om te kijken wat voor reacties het oproeptquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Stuur je mij dan ook even een dm?![]()
Ik weet alleen niet of ik ervoor kan betalen wat ie eigenlijk waard is(serieus, ik ben een armoezaaier
![]()
)
Serieus, zijn aardig wat mensen die als hobby het bouwen van oude computers hebben, die zijn altijd op zoek naar interessant oud spul, waaronder ook GUS kaarten en 3dfx uiteraard
Ik zie het al voor mequote:Op dinsdag 2 september 2014 17:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zal ik doen. Misschien post ik het fototje straks even in pc stukje van fok. Puur om te kijken wat voor reacties het oproept
He bahquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:44 schreef Barbusse het volgende:
20 jaar oud spul zorgt voor een stormlooptopicquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me
De ene een nog grotere verzameling dan de ander
quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:44 schreef Barbusse het volgende:
O en trouwens, aangezien het animo relatief laag is voor dit soort mensen (zijn er toch wel vrij werinig), zitten ze vaak op engelstalige (internationale) fora, maar ben zelf ook wel benieuwd wat voor reacties er komen, dus doen!quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zal ik doen. Misschien post ik het fototje straks even in pc stukje van fok. Puur om te kijken wat voor reacties het oproept
De jaren 90's, "the golden age of gaming"quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
20 jaar oud spul zorgt voor een stormlooptopic
Ja pff, maar goed, zo goed kende je haar toch ook niet?quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:51 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, gisteravond afgesproken met vriendin die ik al een tijd niet meer gezien had. Ze is de ex van de beste vriend van mijn exBlijkt dus opeens dat mijn ex zich voordeed als een goede vriendin maar haar achter haar rug om keihard heeft lopen backstabben. Dingen die in vertrouwen zijn verteld direct aan hem doorgeven toen ze relatieproblemen hadden. Dergelijk bitcherig gedrag had ik niet van haar verwacht. De trut
Goed dat je er vanaf bent hequote:Op dinsdag 2 september 2014 17:51 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, gisteravond afgesproken met vriendin die ik al een tijd niet meer gezien had. Ze is de ex van de beste vriend van mijn exBlijkt dus opeens dat mijn ex zich voordeed als een goede vriendin maar haar achter haar rug om keihard heeft lopen backstabben. Dingen die in vertrouwen zijn verteld direct aan hem doorgeven toen ze relatieproblemen hadden. Dergelijk bitcherig gedrag had ik niet van haar verwacht. De trut
Erm....we hadden bijna 4 jaar wat met elkaar hoorquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja pff, maar goed, zo goed kende je haar toch ook niet?
Gesprekken doorvertellen, whatsapp conversaties een op een kopieren en naar hem doorsturen.... Als ik dit eerder had geweten had ik haar echt op d'r lazer gegeven.quote:
Maar speelde dit al tijdens jullie relatie dan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:57 schreef Barbusse het volgende:
Gesprekken doorvertellen, whatsapp conversaties een op een kopieren en naar hem doorsturen.... Als ik dit eerder had geweten had ik haar echt op d;r lazer gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |