Als in Zwarte Piet?quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:19 schreef JeffreyH93 het volgende:
Terechte klacht. Laten we voortaan Piet gebruiken, vooral bij racistische grappen.
Ik stem voor Geertquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:19 schreef JeffreyH93 het volgende:
Terechte klacht. Laten we voortaan Piet gebruiken, vooral bij racistische grappen.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:19 schreef JeffreyH93 het volgende:
Muil houden, depressieve papzak.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:53 schreef Spongeboss het volgende:
Ja jongens kwaliteits topic wordt hier ondermijnd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Karig_Hutje op 02-09-2014 18:26:27 ]
Gaat niet over jou, Verthongen.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:16 schreef Spongeboss het volgende:
waarom was het vroeger als een mop verteld werd altijd een Jantje? Wie is Jantje en waar komt het vandaan dat iedereen een mop begin met Jantje, waarom niet Bas, Guus, of andere figuren?
Weet je wat? We noemen hem gewoon Mario, naar dat figuur van die computerspelletjes.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:19 schreef JeffreyH93 het volgende:
Zit nu mobiel te schijten. Ik hoop nog eens op een mooie paint waar de spongeboss door een strapon genomen wordt. Dat je per ongeluk de verkeerde hotel kamer openmaakte of zo.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:50 schreef Remqo het volgende:
Ken je die mop van Spongeboss die naar de WC ging?
Ik ken hem ook niet, want de deur zat op slot!
Iaat ik zeggen dat ik met een paint bezig ben, en jantje doet niet mee.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zit nu mobiel te schijten. Ik hoop nog eens op een mooie paint waar de spongeboss door een strapon genomen wordt. Dat je per ongeluk de verkeerde hotel kamer openmaakte of zo.
Na die ene paint werd ik een grote fan van je dat ben ik nu nog lang leve je genialiteit.quote:Op woensdag 3 september 2014 02:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Iaat ik zeggen dat ik met een paint bezig ben, en jantje doet niet mee.
Ik ben wel met een paint bezig wanneer het af is, dat weet ik ook niet, ik zit op drie plaatjes waar wel een Galliër meedoet.
Een sponsbob met een strapon kan ik meenemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |