Nee.quote:
Waarvoor staan wolven, zilver vossen en vlinders? I'm trying to catch upquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:04 schreef wonderer het volgende:
Beren, panda's, otters, wolven, zilveren vossen en vlinders.
Zilver = oud.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:06 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Waarvoor staan wolven, zilver vossen en vlinders? I'm trying to catch up
Wolf is een seksueel agressieve otter (harig en gespierd/atletisch gebouwd), een zilveren vos is een ouwe beer (met grijs haar) en een vlinder is Ang3lquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:06 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Waarvoor staan wolven, zilver vossen en vlinders? I'm trying to catch up
Hoe onthoud je het allemaal. Seriously xDquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wolf is een seksueel agressieve otter (harig en gespierd/atletisch gebouwd), een zilveren vos is een ouwe beer (met grijs haar) en een vlinder is Ang3l
Staat allemaal in het Manifest der Homoseksuelen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:12 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Hoe onthoud je het allemaal. Seriously xD
Zilver is grijs, maar dat staat vaak wel aan elkaar gelijk jaquote:
Hetgeen alleen The Chosen Ones krijgen natuurlijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:13 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Staat allemaal in het Manifest der Homoseksuelen.
Ik heb mijn homo-diploma...quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:12 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Hoe onthoud je het allemaal. Seriously xD
Welk labeltje past jou dan?quote:
Rice queen, al lees ik her en der wel dat het een nare bijklank heeft.quote:
Oh?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:21 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Rice queen, al lees ik her en der wel dat het een nare bijklank heeft.
Dat ga ik morgen lezen hoor... Ff geen puf meer inquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:25 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/g(...)ion_directed_toward/
Nou kort gezegd, een aantal mensen daar hebben het idee dat ze enkel gezien worden als lustobject omdat ze Aziatisch zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen lezen hoor... Ff geen puf meer in
>_<quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:38 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nou kort gezegd, een aantal mensen daar hebben het idee dat ze enkel gezien worden als lustobject omdat ze Aziatisch zijn.
Ben jij een ricequeen ja?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:21 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Rice queen, al lees ik her en der wel dat het een nare bijklank heeft.
Oh god... Het is eigenlijk nooit goed wat dat betreftquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:38 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nou kort gezegd, een aantal mensen daar hebben het idee dat ze enkel gezien worden als lustobject omdat ze Aziatisch zijn.
Ik krijg geen aandacht <vs.> Ik krijg teveel aandacht.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh god... Het is eigenlijk nooit goed wat dat betreft
Dat is pas over 9 maandenquote:
Is t tegenwoordig niet euro middenwegen dan?quote:
Tegen de tijd dat we een nieuw topic hebben, is de gulden weer terugquote:Op donderdag 4 september 2014 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is t tegenwoordig niet euro middenwegen dan?
Alle klokken van 't Zuiden?quote:
La la iets met Arnemuidennnnnn!quote:
Er zijn tegenwoordig vrij weinig andere soortenquote:Op donderdag 4 september 2014 11:38 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, Won! T is 95% zeker wat de volgende musical wordt!
Is weer een rock musical
Is dat zo? Ik ken er maar een paar eigenlijk. Vind de rest overwegend te zoet of van die jukebox crap.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig vrij weinig andere soorten![]()
Mag ik offcieel niet zeggen, maar dikke hint:quote:Titel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Geen musical? Is t alleen toneel?quote:Op donderdag 4 september 2014 11:44 schreef wonderer het volgende:
Ik ben gisteren naar Warhorse geweest trouwens. Blijkt geen musical. Wel aardig maar ik blijk niet zo van het "suggestieve" te zijn als het realistisch moet zijn. Ik blijf de mensen zien die het paard bedienen
quote:Op donderdag 4 september 2014 12:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ken er maar een paar eigenlijk. Vind de rest overwegend te zoet of van die jukebox crap.
[..]
Mag ik offcieel niet zeggen, maar dikke hint:Noem je dat nog een hint?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
't Is inderdaad geen musical, maar een toneelstuk. Wordt wel heel slecht gecommuniceerd vind ik.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen musical? Is t alleen toneel?
Ik wilde ze op Lowlands zien, maar dat was echt TE bizar druk!
Neuh. Dat noem ik meer "niet letterlijk zeggen"quote:
Er wordt wel gezongen, maar meer als achtergrondbegeleiding. Verder ben ik echt niet te spreken over Annick Boer's acteertalentquote:Op donderdag 4 september 2014 12:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen musical? Is t alleen toneel?
Ik wilde ze op Lowlands zien, maar dat was echt TE bizar druk!
Oh jaquote:
Ik was uberhaupt vergeten waar Moof voor stond dus daarom snapte ik het niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:35 schreef Cinghiale het volgende:
Alleen is het Mufasa, en niet Moofasa.
Ik snap überhaupt niet waarom het een Moofshirt is? En geen Simshirt, of Lion King shirt? Mufasa was immers niet de hoofdrol van de filmquote:Op donderdag 4 september 2014 16:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was uberhaupt vergeten waar Moof voor stond dus daarom snapte ik het niet.
Moof was een notoire user hier. Sim niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:39 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet waarom het een Moofshirt is? En geen Simshirt, of Lion King shirt? Mufasa was immers niet de hoofdrol van de film![]()
Maar dat kan ik dan beter aan Dirk vragen denk ik zo...
Dus, Dirk?
Ow op die manier xDquote:Op donderdag 4 september 2014 16:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moof was een notoire user hier. Sim niet.
Hoe weet jij nou wie Moof is?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:35 schreef Cinghiale het volgende:
Ik weet niet of je het weet, maar The Lion King is een wereldwijd bekende film. Dus ja ik weet wie Mufasa is. En hij heeft geen hol met deze site te maken.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wie Moof is?
#kloonalert?
Oh nee joh, da wisk heul nie. Een film? Was da dan? Da kennn we nie hie int oostn...quote:Op donderdag 4 september 2014 20:12 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar The Lion King is een wereldwijd bekende film. Dus ja ik weet wie Mufasa is. En hij heeft geen hol met deze site te maken.
Moof wiequote:Op donderdag 4 september 2014 20:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh nee joh, da wisk heul nie. Een film? Was da dan? Da kennn we nie hie int oostn...
en Moof dan?
Ik moets googlen. Was in de war met Annik Pheiffer, want die vind ik nl wel goed.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er wordt wel gezongen, maar meer als achtergrondbegeleiding. Verder ben ik echt niet te spreken over Annick Boer's acteertalent
quote:Overigens, leuk, ben benieuwd naar je "hint"
Nee. In dit topic is t Moofasa.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:35 schreef Cinghiale het volgende:
Dus even voor de duidelijkheid; het gaat om iemand hier die jullie niet mochten?quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:58 schreef Ang3l het volgende:
Toch wel knap dat je als rasdebiel nog zoveel indruk kan maken in dit topic, ook al ben je al lang geband. Misschien moten we (of moet ik, kan alleen voor mezelf spreken) die muscle-tokkie maar eens wat minder credits gaan geven en er gewoon over gaan zwijgen
Ik kan en ga niet voor iedereen spreken, maar IK mocht 'm niet neequote:Op vrijdag 5 september 2014 10:06 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Dus even voor de duidelijkheid; het gaat om iemand hier die jullie niet mochten?
Hij had nogal last van internalized homophobia en hield er een paar conservatieve denkbeelden op na die hij met kracht en herhaling verkondigde. Dat schoot een aantal hier in het verkeerde keelgat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:06 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Dus even voor de duidelijkheid; het gaat om iemand hier die jullie niet mochten?
Oke duidelijk. Ik dacht namelijk al even dat het een soort held was hier ofzoquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan en ga niet voor iedereen spreken, maar IK mocht 'm niet nee
Een soort van bekering? Zoals Jehova maar dan voor homo's? xDquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij had nogal last van internalized homophobia en hield er een paar conservatieve denkbeelden op na die hij met kracht en herhaling verkondigde. Dat schoot een aantal hier in het verkeerde keelgat.
Het kwam op mij vooral over alsof hij zichzelf wilde overtuigen, of bepaalde persoonlijke keuzes/overtuigingen wilde goedpraten door ze aan anderen op te dringen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:15 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Een soort van bekering? Zoals Jehova maar dan voor homo's? xD
En tot op zekere hoogte en tot op een zeker moment kan ik dan nog denken "Die jongen zit in de knoop, arme knul", maar op een gegeven moment is m'n geduld op als iemand echt zo'n enorme plank voor z'n kop heeft dat echt niets doordringt, en de herhaling maar blijft komen en zelfs respectloos wordt. Dan is't klaar bij mij. Doei.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het kwam op mij vooral over alsof hij zichzelf wilde overtuigen, of bepaalde persoonlijke keuzes/overtuigingen wilde goedpraten door ze aan anderen op te dringen.
Yep.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En tot op zekere hoogte en tot op een zeker moment kan ik dan nog denken "Die jongen zit in de knoop, arme knul", maar op een gegeven moment is m'n geduld op als iemand echt zo'n enorme plank voor z'n kop heeft dat echt niets doordringt, en de herhaling maar blijft komen en zelfs respectloos wordt. Dan is't klaar bij mij. Doei.
Burnermeteengetalerachter?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep.
Hij deed me ineens een beetje denken aan iemand die hier jaren terug kwam en wiens naam ik even kwijt ben... Hij had een relatie met Pjotr of zo, die hier ook postte. Volgens mij is dat bijna tien jaar geleden al...
Nope. Volgens mij kwam ie uit het middenoosten of zo. Iets met een S?quote:
O ja, Samjustme!quote:
Ik vermoed dat Moof ook best ok is IRL. Maar ik zei ook "deed me een beetje denken aan", niet "is precies hetzelfde"quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, Samjustme!
Maar die viel op zich nog wel mee. Ook een paar keer in t echt ontmoet. Was dat niet ook op t pann feest waar jij ook mee was? Met Zakje-gate en zo?
Ohh, zakjegate....quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Moof ook best ok is IRL. Maar ik zei ook "deed me een beetje denken aan", niet "is precies hetzelfde"
Ik weet niet meer of ik hem ontmoet heb of niet, eigenlijk. Ik was in ieder geval wel op Zakje-gate
Teh Drama!quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ohh, zakjegate....Enter Kugari-Ken!
Briljantquote:
Spreek voor jezelf, ik ben keiraar.quote:Op maandag 8 september 2014 09:28 schreef Renesite het volgende:
Wij zijn allemaal heel normaal in het echie. hoor.
Heb jij geen uitnodiging gekregen?quote:
Tha Parthay...quote:
Hoi Dirkpunt.quote:
Een vlet?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:47 schreef Cosmo. het volgende:
Wisten jullie dat punt Engels is voor een vlet?
ja.quote:
Volgens google translate is een punt gewoon een punter.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:47 schreef Cosmo. het volgende:
Wisten jullie dat punt Engels is voor een vlet?
Verzamelnaam.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:20 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Volgens google translate is een punt gewoon een punter.
[ afbeelding ]
En da's wat anders dan een vlet.
[ afbeelding ]
Ja helaasquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:43 schreef Bartjebart het volgende:
34 vragen,24 goed...
Ik wil wel graag weten wat ik fout had... maar dat krijg je niet te zien...
''Behaalde score: 15 van de 34 punten''quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:40 schreef Cosmo. het volgende:
http://typischnederlands.vara.nl/index.php?id=15000
35 vraagjes, hoe Nederlands zijn jullie?
Ik had maar 25 goede antwoorden
Pak je spullen maar, je wordt ze opgehaald en het land uitgezet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:01 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
''Behaalde score: 15 van de 34 punten''
En ik dacht nog wel dat ik redelijk goed ging
Wat?quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:02 schreef Cinghiale het volgende:
Wat vond men hier overigens van die Hassan? Ik kon die vent wel rauw lusten. Hij haalde echt onmiddellijk het bloed onder m'n nagels vandaan. Al helemaal toen hij die Tim ging vertellen dat zijn geaardheid alleen was gebaseerd op gedrag en het een keuze was. Maar niet alleen met dat. Ik vond het überhaupt een onuitstaanbaar en onverdraagzaam mannetje. Wie denk je wel niet dat je bent als je voor anderen wilt gaan bepalen of ze alcohol mogen drinken ja/nee.
Got nowhere else to goquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:16 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Pak je spullen maar, je wordt ze opgehaald en het land uitgezet.
Oh, ik nam aan dat jullie hier ook dat programma hadden gekeken? Maar kennelijk is het gebleven bij het invullen van de test?quote:
Oh nee, geen tv dus ik kijk zelden iets 'op tijd'. Ik wou het nog wel een kans geven, maar als ik wat meer tijd heb.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:19 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Oh, ik nam aan dat jullie hier ook dat programma hadden gekeken? Maar kennelijk is het gebleven bij het invullen van de test?
Ah zo.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:20 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Oh nee, geen tv dus ik kijk zelden iets 'op tijd'. Ik wou het nog wel een kans geven, maar als ik wat meer tijd heb..
Ik 23 goedquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:57 schreef Twoflower het volgende:
Ik kijk nooit tv, dus niet gezien. Maar net de test gedaan en 27 vragen goed. Inderdaad jammer dat je geen echte terugkoppeling krijgt. En ook tijdens het beantwoorden laten ze niet eens zien hoe ver je bent.
O, hoort er een programma bij?quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:19 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Oh, ik nam aan dat jullie hier ook dat programma hadden gekeken? Maar kennelijk is het gebleven bij het invullen van de test?
http://typischnederlands.(...)pischnederlands.docxquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:43 schreef Bartjebart het volgende:
34 vragen,24 goed...
Ik wil wel graag weten wat ik fout had... maar dat krijg je niet te zien...
quote:Op maandag 15 september 2014 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik 23 goedOeps. Ik moet echt net t land uit (want pas vanaf 24 was t prima).
Doei jongens! Ik ga toch naar Singapore verhuizen!
quote:Op maandag 15 september 2014 11:57 schreef Steve het volgende:
[..]
http://typischnederlands.(...)pischnederlands.docx
Zo heb je wel de goede antwoorden.
Nice. Thanksquote:Op maandag 15 september 2014 11:57 schreef Steve het volgende:
[..]
http://typischnederlands.(...)pischnederlands.docx
Zo heb je wel de goede antwoorden.
Ik. Omdat het tweede couplet met een I moet beginnen.quote:Op maandag 15 september 2014 20:37 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom heeft Maxima stemrecht?
Wie had de vraag over het Wilhelmus goed?
Oh wat stom! Dat wist ik eigenlijk ook wel, nu je het zegt...quote:Op maandag 15 september 2014 21:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik. Omdat het tweede couplet met een I moet beginnen.
Maxima is ook gewoon Nederlands burger, dus heeft ze net als iedereen stemrecht.
Ik had er 27 goed.
Ze is gewoon een inwoner van Nederland tegenwoordigquote:Op maandag 15 september 2014 20:37 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom heeft Maxima stemrecht?
Wie had de vraag over het Wilhelmus goed?
1) Heeft Koningin Maxima stemrecht?quote:Op maandag 15 september 2014 21:11 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ze is gewoon een inwoner van Nederland tegenwoordig
Wilhemus nietik had maar gegokt, niks kwam me bekend voor
Ik had fout:
4) Een inkomen van ¤ 32.500 bruto per jaar is…
14) Van wie won Oranje de EK finale voetbal in 1988?
18) Zeeuwen staan bekend om hun…
23) Wat had je in de 19e eeuw nodig als migrant om je in Nederland te vestigen?
26) Welk deel van de Nederlandse Antillen hoort nog wel bij het Koninkrijk der Nederlanden
27) Van welke grondstof is Nederland het rijkst geworden?
30) Wie vormen de regering van ons land?
31) Wat zijn de eerste twee zinnen van het tweede couplet van ons volkslied, het Wilhelmus?
33) Wat is koek en zopie dat op het ijs geserveerd wordt?
Zelfs de Anne Frank vraag verkeerd?quote:Op maandag 15 september 2014 21:25 schreef Renesite het volgende:
4/18/23/27/30/31
Had ik goed.
Zie je toch een verschil in interesses
Van wat ik fout had.quote:Op maandag 15 september 2014 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zelfs de Anne Frank vraag verkeerd?
Oh... zo kun je dat ook lezen inderdaadquote:
Ja. Het gaat over verschillende culturen binnen Nederland. Die plaatsen ze dan samen in één huis voor een bepaalde periode. Dat zorgt dan natuurlijk voor discussies en het delen van hun verschillende leefvisies.quote:Op maandag 15 september 2014 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, hoort er een programma bij?
Ik kijk nooit TV
Bij deze vragen dacht ik ook echt: Who the fuck cares?!quote:Op maandag 15 september 2014 21:11 schreef Cosmo. het volgende:
14) Van wie won Oranje de EK finale voetbal in 1988?
23) Wat had je in de 19e eeuw nodig als migrant om je in Nederland te vestigen?
27) Van welke grondstof is Nederland het rijkst geworden?
33) Wat is koek en zopie dat op het ijs geserveerd wordt?
O, ja ik had ook kadaster inderdaad. Die doen toch alles met percelen en scheidingen en schuttingen en shit?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:35 schreef Steve het volgende:
Die voetbalvraag wist ik uiteraard ook niet..
Die afscheiding tussen twee tuinen had ik ook fout. Ik dacht je kijkt gewoon in het kadaster waar de grens ligt....
Ik vind vragen over de 19e eeuw to-taal niet meer relevant voor nu.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:45 schreef Renesite het volgende:
Migranten hebben Nederland opgebouwd
Ja ik dacht dat de vraag ging over welke grond tot welk perceel hoorde. Dat staat gewoon in het kadaster. Maar ze zullen wel bedoelen of er een heg, muurtje of schutting moet komen te staan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, ja ik had ook kadaster inderdaad. Die doen toch alles met percelen en scheidingen en schuttingen en shit?Niet?
Ja precies, ik vind t allemaal maar rare, veelal niettoedoende vragenquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:41 schreef Steve het volgende:
Ik had het precieze jaartal van de afschaffing van de slavernij en wie als eerste vermoord is fout, omdat ik exacte jaartallen niet zo boeiend vind.
Zie hoe hij er met 5 uitroeptekens bij heeft gezet ''strictly for the ladies!!!!!'' xDquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:28 schreef Peter het volgende:
http://instagram.com/p/sd(...)ign=video&modal=true
Zo kan je ook op instagram ja...
quote:
Ja, dat zeg ikquote:Op maandag 22 september 2014 09:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]Geitjes zijn de duivel
Kijk ze maar eens goed in de rare ogen!
quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:33 schreef Peter het volgende:
Dit lijkt mij wel wat voor Wonderer en Ang3l dan:
http://store.steampowered.com/app/265930/
Erg levendig is het hier inderdaad niet nee xDquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:25 schreef Ang3l het volgende:
Het is nu niet zo kattig.... omdat er niemand meer is
Ow, oke dan. En waarom ben jij nog wél hier dan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Weg. Ze hebben een leven. T werd hier saai. De nieuwkomers waren stom. Het werd een eindeloos repeat. Ze kennen elkaar allemaal al IRL inmiddels. Noem maar op!
Ik ben te saai om een topic te vullenquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:32 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Erg levendig is het hier inderdaad niet nee xD
Hoe komt dat? Waar zijn al die mensen heen?
Dit geldt dus ook voor mij.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:21 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik ben te saai om een topic te vullen
Wie, ik?quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:15 schreef wonderer het volgende:
Trouwens, vers vlees, hou je van lezen?
quote:
Soms. Ik lees niet zo heel vaak. Maar zo nu en dan als ik een boek heb dat ik ook echt boeiend vind, dan kan ik wel lekker doorlezen ja.quote:
Misschien vind je deze wel leuk: http://www.michameinderts.nl/boeken/de-arthur-hartman-trilogie/quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:09 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Soms. Ik lees niet zo heel vaak. Maar zo nu en dan als ik een boek heb dat ik ook echt boeiend vind, dan kan ik wel lekker doorlezen ja.
Over het algemeen ben ik waarschijnlijk gewoon te lui om te beginnen zeg maar
Ik zou het alleen niet durven kopen. Want ook als ik iets online bestel krijgt mijn moeder het ''misschien'' onder ogenquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien vind je deze wel leuk: http://www.michameinderts.nl/boeken/de-arthur-hartman-trilogie/
Je bent nog niet out?quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:23 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Ik zou het alleen niet durven kopen. Want ook als ik iets online bestel krijgt mijn moeder het ''misschien'' onder ogen
Nee. Veel te laf voorquote:
Nee, da's gewoon een kwestie van wennen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:31 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Nee. Veel te laf voor
En ik merk dat zelfs tegen degene aan wie ik er wel over verteld heb dat ik me er vaak ongemakkelijk bij voel om erover te praten. Over dingen als welke mannen je aantrekkelijk vind en dergelijke. Zelfs al is diegene zelf homo. Stom hè.
Erover typen zoals hier op een forum daarentegen is dan weer geen enkel probleem.
SCHAAMTELOOS!quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien vind je deze wel leuk: http://www.michameinderts.nl/boeken/de-arthur-hartman-trilogie/
Oh, dus het is herkenbaar voor je?quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, da's gewoon een kwestie van wennen.
Target audience, man. Hoe kan ik dat nou laten lopen?quote:
Dan moet ik langs iemand om het te laten scannen. Da's nog erger.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Target audience, man. Hoe kan ik dat nou laten lopen?
Cinghiale, de hoofdpersoon vindt het ook fijner in de kast dan erbuiten. Misschien heb je er nog wat aan. Via de bieb of zo?
Ik kan het gewoon in een witte bubbeltjesenvelop opsturen zonder iets erop verder, als je wil.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:41 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Dan moet ik langs iemand om het te laten scannen. Da's nog erger.
In wat voor pakket wordt het überhaupt afgeleverd als je het online besteld? Zit er een label op?
En hoeveel kosten de boeken?quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon in een witte bubbeltjesenvelop opsturen zonder iets erop verder, als je wil.
Ik weet, wou hem uitlokkenquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Hij heeft nogal de neiging te lurken en net als ik dan iets post wat niet door zijn beugel kan er BAM bovenop te springen
Dat is iets menselijksquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:31 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Nee. Veel te laf voor
En ik merk dat zelfs tegen degene aan wie ik er wel over verteld heb dat ik me er vaak ongemakkelijk bij voel om erover te praten. Over dingen als welke mannen je aantrekkelijk vind en dergelijke. Zelfs al is diegene zelf homo. Stom hè.
Erover typen zoals hier op een forum daarentegen is dan weer geen enkel probleem.
Haha spam ban!quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen spamquote:
quote:
Ik heb hem op bol.com gevonden. Daar is het wat goedkoperquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:55 schreef wonderer het volgende:
Dacht dat ik ergens een bestelformulier op die site had staan met de prijzen, maar ik kan hem zelf ook niet vinden![]()
Ik moet zeggen dat ik de prijs niet uit mijn hoofd weet18 euro geloof ik (per stuk). 312 pagina's.
Oh ja, toch gevonden: http://www.michameinderts.nl/bestel-een-gesigneerd-boek/
Boeken hebben een vaste prijs?quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:04 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Ik heb hem op bol.com gevonden. Daar is het wat goedkoper![]()
Maar nu kan ik me alleen niet meer voor de geest halen of er een pakbon op de voorkant van die parketten zit. Als ze langskomen op een moment dat niemand thuis is wordt het weer afgegeven bij de plaatselijke supermarkt. En dat wil ik uiteraard niet xD
Nee gewoon doos met naam/adres.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:04 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Ik heb hem op bol.com gevonden. Daar is het wat goedkoper![]()
Maar nu kan ik me alleen niet meer voor de geest halen of er een pakbon op de voorkant van die parketten zit. Als ze langskomen op een moment dat niemand thuis is wordt het weer afgegeven bij de plaatselijke supermarkt. En dat wil ik uiteraard niet xD
Wat ben ik blij dat die tijd van paranoia voorbij isquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:05 schreef Cinghiale het volgende:
Ow is trouwens ook geen probleem. Er staat bij dat hij de volgende dag geleverd wordt. Dus dan zou ik het kunnen bestellen voor een dag dat ik vrij ben en kan wachten op de postbode.
Mama: Wat heb je besteld? laat eens zien schatje?quote:
uhh voor je verjaardag/moederdag/dierendag/whateverdag is nog geheimquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mama: Wat heb je besteld? laat eens zien schatje?
Denk niet dat dat zal werken. Ze heeft namelijk ook al eens een foto van een vent in mijn nachtkastje gevonden, en nog lijkt ze de optie open te houden dat ik thuiskom met een dame. Dusja xDquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Boeken hebben een vaste prijs?
Oh ja, Cadans is goedkoper tegenwoordig![]()
Anyway, ik wil het je ook niet lastig maken natuurlijk. Doe vooral wat je zelf het beste lijkt. Misschien is het wel een ludieke manier om uit de kast te komen, dat boek ergens laten slingeren waar je moeder het ziet
Ok, goedquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:11 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Denk niet dat dat zal werken. Ze heeft namelijk ook al eens een foto van een vent in mijn nachtkastje gevonden, en nog lijkt ze de optie open te houden dat ik thuiskom met een dame. Dusja xD
Maar het maakt me ook niet zoveel uit of m'n moeder ''weet'' dat ik homo ben. Pas als ik een man heb gevonden waarmee ik m'n leven wil delen vind ik het van belang. En ik weet dat het verder niets zal afdoen aan onze moeder-zoon relatie. Dus dat kom wel goed.
Tjaquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat die tijd van paranoia voorbij is
Hoe voelde het eigenlijk toen er voor het eerst een van je boeken gepubliceerd werd? Lijkt me wel kickenquote:
Wel tof, maar ik ben redelijk nuchter én ik heb zelf voor uitgevers gewerkt dus dan is de magie er een beetje afquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:21 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Hoe voelde het eigenlijk toen er voor het eerst een van je boeken gepubliceerd werd? Lijkt me wel kicken
quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel tof, maar ik ben redelijk nuchter én ik heb zelf voor uitgevers gewerkt dus dan is de magie er een beetje afMaar nog steeds een leuke egoboost dat iemand het goed genoeg vindt om in te investeren.
Zo ging het bij mij ook altijd. Ik had wel al heel lang de insteek om niet te liegen als iemand het direct aan me zou vragen, maar dat gebeurde alleen nooit.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:13 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Tja
Ik denk wel dat ik iets minder paranoïde ben dan dat ik zelf denk. Ook al klinkt dat totaal onlogisch
Maar ik ben b.v. niet het type dat stoer gaat loipen praten over vrouwen terwijl hij er niets van meent. Ik doe niet mijn best om hetero over te komen. Maar openlijk toegeven hoe het wel zit doe ik ook niet. Een beetje in het midden denk ik.
Wat is er zo fijn aan die coming out dan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:30 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Zo ging het bij mij ook altijd. Ik had wel al heel lang de insteek om niet te liegen als iemand het direct aan me zou vragen, maar dat gebeurde alleen nooit.![]()
Dus uiteindelijk toch maar zelf uit de kast gekomen en ik kan het eigenlijk wel aanraden.
Lasco!quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:31 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hoi allemaal trouwens. Lang geleden.
Ik had eigenlijk zo'n beetje hetzelfde idee. Als er echt nieuws is (vriend) dan heeft iedereen het wel door.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:35 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Wat is er zo fijn aan die coming out dan?
Ik weet dat jullie me waarschijnlijk niet zullen geloven, maar ik heb nu niet echt het gevoel dat ik gevangen zit in een of ander geheim. Kan dus niet zeggen dat ik er heel erg naar verlang om er open over te zijn. Vind het zo ook wel goed.
Oke.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:58 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk zo'n beetje hetzelfde idee. Als er echt nieuws is (vriend) dan heeft iedereen het wel door.
Er is hier ook niet heel veel veranderd eigenlijk, maar je hoeft niet meer zo om het onderwerp 'relaties (lees: vrouwen)' heen te draaien. Ik heb ook wel het idee dat mijn band met vrienden beter is geworden.
Mijn 'coming out' was verder ook geen drama. Bij mijn ouders had ik 'm gepland (Ik wil maandag uit de kast komen, hebben jullie dan tijd?) en bij vrienden heb ik het gewoon in de kroeg verteld.
Geen idee wat dat zijnquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:00 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Gamen jullie trouwens? Ik heb nog wat Steam keys over: GAM / Gratis Steam Keys.
Geen Goat Simulator helaas.
Als het nu games waren die wat zijn, ok, maar mehquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:00 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Codes die je kunt verzilveren voor games op Steam (http://store.steampowered.com)quote:
De goede games houd ik zelf.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:02 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Als het nu games waren die wat zijn, ok, maar meh
Kun je de game niet toevoegen aan de uitzonderingen van je AV? Vervolgens kun je met Verify Game Cache Files (GCF) de missende bestanden weer toevoegen zonder je game opnieuw in installeren.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:26 schreef Peter het volgende:
Steam triggert voor 1 game bij mij mijn anti-virus-wall, waardoor ik de game niet kan spelen zonder te herinstalleren. Elke keer... (Train Fever icm Avast)
quote:All operating systems - Verify integrity of game cache
Load Steam
From the Library section, right-click on the game and select Properties from the menu.
Select the Local files tab and click the Verify integrity of game cache... button.
Steam will verify the game's files - this process may take several minutes.
Once the process is completed, the Check Window will automatically exit.
ik kan niet vinden waarquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:31 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Kun je de game niet toevoegen aan de uitzonderingen van je AV? Vervolgens kun je met Verify Game Cache Files (GCF) de missende bestanden weer toevoegen zonder je game opnieuw in installeren.
[..]
Alle .exe scans uitzetten lijkt me niet heel handig.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:33 schreef Peter het volgende:
[..]
ik kan niet vinden waar
A: waar de .exe staat
B: waar ik uitzonderingen toevoeg
Komt nog wel..
Nu alle .exe scans uitgezet.
Gedaan, tnx.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:48 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Alle .exe scans uitzetten lijkt me niet heel handig.![]()
Je kunt beter de folder van de game in kwestie toevoegen aan de uitzonderingen. Je kunt de exacte folder vinden door naar je Steam Library te gaan en dan rechtermuisklik op de game.
Vervolgens eigenschappen -> local files (of lokale bestanden o.i.d.) -> browse local files.
Je kunt de missende bestanden uit je quarantaine halen in Avast! of via die verify cache methode terughalen.
Daar zitten zeker een aantal mooie exemplaren tussen!quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:03 schreef Peter het volgende:
En Dirk ( en anderen die geen haarloze twinkjes willen), deze fotograaf heeft heel mooi werk:
http://www.paulfreeman.com.au/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Zo dacht ik ook toen ik nog in de kast zat.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:35 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie me waarschijnlijk niet zullen geloven, maar ik heb nu niet echt het gevoel dat ik gevangen zit in een of ander geheim. Kan dus niet zeggen dat ik er heel erg naar verlang om er open over te zijn. Vind het zo ook wel goed.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:03 schreef Peter het volgende:
En Dirk ( en anderen die geen haarloze twinkjes willen), deze fotograaf heeft heel mooi werk:
http://www.paulfreeman.com.au/
Je hebt niet t idee dat je gevangen zit, maar moet je voor zoiets simpels als een boek bestellen via bol.com je al zorgen maken over de verpakking, de bezorgdatum en je in allerlei bochten wringen..... See what you're doing here? maar je zit er nu nog zo in, als gewoonte, dat je t niet merkt of er geen "last" van hebt. Komt nog wel. En zoals Steve zegt, pas als je er uit bent merk je geleidelijk aan t verschil.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:35 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Ik game heul veul, maar niet op de PCquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:00 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Superveel witte vlakkenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:41 schreef Cosmo. het volgende:
FOK! is dus 15 jaar, nieuwe lay-out op de frontpage. Ziet er niet uit
Ja alsof de layout mistquote:
Eerder alsof ze ruimte hebben voor advertenties maar dat die niet getoond worden.quote:
Hmm, daar heb je wel een puntje jaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt niet t idee dat je gevangen zit, maar moet je voor zoiets simpels als een boek bestellen via bol.com je al zorgen maken over de verpakking, de bezorgdatum en je in allerlei bochten wringen.....
Ik ben er ook niet zo van gecharmeerd.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:41 schreef Cosmo. het volgende:
FOK! is dus 15 jaar, nieuwe lay-out op de frontpage. Ziet er niet uit
Het lijkt misschien iets dat niet veel zal uitmaken, of dat maak je je wijs omdat je t te eng vindt, maar een coming out haalt uiteindelijk een last van je schouders af. Voor jezelf en voor de relatie met vrienden en zo. Je hoeft niks meer achter te houden, bewust of onbewust, en dat maakt je vrijer. T lijkt niks, je kan jezelf voorhouden dat t niks is, maar uiteindelijk merk je wel dat t wel wat is.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:05 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je wel een puntje ja![]()
Vrienden heb ik eigenlijk niet. Misschien dat ik daarom ook niet zo dat gevoel heb. Word niet zo heel veel geconfronteerd met het moeten ontkennen denk ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het lijkt misschien iets dat niet veel zal uitmaken, of dat maak je je wijs omdat je t te eng vindt, maar een coming out haalt uiteindelijk een last van je schouders af. Voor jezelf en voor de relatie met vrienden en zo. Je hoeft niks meer achter te houden, bewust of onbewust, en dat maakt je vrijer. T lijkt niks, je kan jezelf voorhouden dat t niks is, maar uiteindelijk merk je wel dat t wel wat is.
Maar goed, alles in je eigen tempo doen. Laat niemand je haasten.
geile kerels, daar staat tumblr vol meequote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:50 schreef Cinghiale het volgende:
Die Paul Freeman maakt trouwens ook wel echt mooie foto's. Vanuit een artistiek perspectief.
[ afbeelding ]
En bovenstaande post ik uiteraard gewoon omdat ik 'm cute vind
Ja, ik had de tumblr page al ontdekt xDquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:52 schreef Peter het volgende:
[..]
geile kerels, daar staat tumblr vol mee, deze fotograaf is gewoon goed ja.
Ja, niet vanwege het zogenaamde artistieke perspectief mag ik hopenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:50 schreef Cinghiale het volgende:
Die Paul Freeman maakt trouwens ook wel echt mooie foto's. Vanuit een artistiek perspectief.
[ afbeelding ]
En bovenstaande post ik uiteraard gewoon omdat ik 'm cute vind
xDquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, niet vanwege het zogenaamde artistieke perspectief mag ik hopen
Twee weken geleden een PS4 gekocht omdat mijn XBOX360 was overledenquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:00 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik heb alleen de eerste infamous ooit gespeeld, wel leukquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Twee weken geleden een PS4 gekocht omdat mijn XBOX360 was overleden
Infamous Second Son
Dat snap ik ja, stap van PS3 naar PS4 is ook niet heel groot denk ik zo...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste infamous ooit gespeeld, wel leuk
De PS4 komt hier pas als FFXV uitkomt. Tot nu toe heeft ie echt nog geen toegevoegde waarde.
Nee niet echt. En er zijn nog genoeg spellen op de PS3 die de moeite waard zijn, plus dat vele nu nog dubbel uitkomen (zowel op 3 als 4). Dus op dit moment nog niet echt een reden om hem te kopen, totdat FFXV uitkomt (want die zal wel alleen op de 4 komen). Maar dat kan nog ff duren.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat snap ik ja, stap van PS3 naar PS4 is ook niet heel groot denk ik zo...
De mijne staat bijna iedere dag aan. Ik kijk er series op.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:54 schreef Cosmo. het volgende:
Mijn ps3 heeft al jaren niet meer aangestaan
Portal 2 had ik in een (lange) avond uitgespeeld. Wel supervet, maar beetje teleurstellend kort.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet echt. En er zijn nog genoeg spellen op de PS3 die de moeite waard zijn, plus dat vele nu nog dubbel uitkomen (zowel op 3 als 4). Dus op dit moment nog niet echt een reden om hem te kopen, totdat FFXV uitkomt (want die zal wel alleen op de 4 komen). Maar dat kan nog ff duren.
Ik ben nu Ni No Kuni aan t spelen (beeetje), Portal 2 en Child of Light.
Niet zo veel tijd
O ja, ik zie t. Iets meer cartoonyquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:01 schreef wonderer het volgende:
Da's kut ja![]()
Quantum Conundrum is ook wel leuk trouwens. Zelfde makers, zelfde idee, maar voor een jonger publiek. John deLancie als voice over, keigrappig.
quote:
Bewijst maar weer dat geiten de bom zijnquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:36 schreef Ang3l het volgende:
Zullen we dit gewoon omdopen tot [GEIT]?
Ik vind t trouwens wel de ultieme revenge van zo'n offergeit. Gewoon op t kind van je beul springen
Kan me niet herinneren dat ik hem eerder gezien heb. Wat een mooi joch is dat, zeg.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:58 schreef TheVulture het volgende:
Was Uit de Kast gisteren een herhaling? Dove jongen van 18 en met afstand de schattigste coming out
Zegt me niksquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:58 schreef TheVulture het volgende:
Was Uit de Kast gisteren een herhaling? Dove jongen van 18 en met afstand de schattigste coming out
Ja, wie niet horen wil moet t maar anders oplossen hequote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik hem eerder gezien heb. Wat een mooi joch is dat, zeg.
Vanavond even zienquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:58 schreef TheVulture het volgende:
Waren het niet alleen de ouders die doof waren?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vanavond even zien
Vorig jaar was er wel een doof jongetje uit Groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |