Nee.quote:
Waarvoor staan wolven, zilver vossen en vlinders? I'm trying to catch upquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:04 schreef wonderer het volgende:
Beren, panda's, otters, wolven, zilveren vossen en vlinders.
Zilver = oud.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:06 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Waarvoor staan wolven, zilver vossen en vlinders? I'm trying to catch up
Wolf is een seksueel agressieve otter (harig en gespierd/atletisch gebouwd), een zilveren vos is een ouwe beer (met grijs haar) en een vlinder is Ang3lquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:06 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Waarvoor staan wolven, zilver vossen en vlinders? I'm trying to catch up
Hoe onthoud je het allemaal. Seriously xDquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wolf is een seksueel agressieve otter (harig en gespierd/atletisch gebouwd), een zilveren vos is een ouwe beer (met grijs haar) en een vlinder is Ang3l
Staat allemaal in het Manifest der Homoseksuelen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:12 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Hoe onthoud je het allemaal. Seriously xD
Zilver is grijs, maar dat staat vaak wel aan elkaar gelijk jaquote:
Hetgeen alleen The Chosen Ones krijgen natuurlijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:13 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Staat allemaal in het Manifest der Homoseksuelen.
Ik heb mijn homo-diploma...quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:12 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Hoe onthoud je het allemaal. Seriously xD
Welk labeltje past jou dan?quote:
Rice queen, al lees ik her en der wel dat het een nare bijklank heeft.quote:
Oh?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:21 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Rice queen, al lees ik her en der wel dat het een nare bijklank heeft.
Dat ga ik morgen lezen hoor... Ff geen puf meer inquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:25 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/g(...)ion_directed_toward/
Nou kort gezegd, een aantal mensen daar hebben het idee dat ze enkel gezien worden als lustobject omdat ze Aziatisch zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen lezen hoor... Ff geen puf meer in
>_<quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:38 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nou kort gezegd, een aantal mensen daar hebben het idee dat ze enkel gezien worden als lustobject omdat ze Aziatisch zijn.
Ben jij een ricequeen ja?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:21 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Rice queen, al lees ik her en der wel dat het een nare bijklank heeft.
Oh god... Het is eigenlijk nooit goed wat dat betreftquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:38 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nou kort gezegd, een aantal mensen daar hebben het idee dat ze enkel gezien worden als lustobject omdat ze Aziatisch zijn.
Ik krijg geen aandacht <vs.> Ik krijg teveel aandacht.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh god... Het is eigenlijk nooit goed wat dat betreft
Dat is pas over 9 maandenquote:
Is t tegenwoordig niet euro middenwegen dan?quote:
Tegen de tijd dat we een nieuw topic hebben, is de gulden weer terugquote:Op donderdag 4 september 2014 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is t tegenwoordig niet euro middenwegen dan?
Alle klokken van 't Zuiden?quote:
La la iets met Arnemuidennnnnn!quote:
Er zijn tegenwoordig vrij weinig andere soortenquote:Op donderdag 4 september 2014 11:38 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, Won! T is 95% zeker wat de volgende musical wordt!
Is weer een rock musical
Is dat zo? Ik ken er maar een paar eigenlijk. Vind de rest overwegend te zoet of van die jukebox crap.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig vrij weinig andere soorten![]()
Mag ik offcieel niet zeggen, maar dikke hint:quote:Titel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Geen musical? Is t alleen toneel?quote:Op donderdag 4 september 2014 11:44 schreef wonderer het volgende:
Ik ben gisteren naar Warhorse geweest trouwens. Blijkt geen musical. Wel aardig maar ik blijk niet zo van het "suggestieve" te zijn als het realistisch moet zijn. Ik blijf de mensen zien die het paard bedienen
quote:Op donderdag 4 september 2014 12:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ken er maar een paar eigenlijk. Vind de rest overwegend te zoet of van die jukebox crap.
[..]
Mag ik offcieel niet zeggen, maar dikke hint:Noem je dat nog een hint?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
't Is inderdaad geen musical, maar een toneelstuk. Wordt wel heel slecht gecommuniceerd vind ik.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen musical? Is t alleen toneel?
Ik wilde ze op Lowlands zien, maar dat was echt TE bizar druk!
Neuh. Dat noem ik meer "niet letterlijk zeggen"quote:
Er wordt wel gezongen, maar meer als achtergrondbegeleiding. Verder ben ik echt niet te spreken over Annick Boer's acteertalentquote:Op donderdag 4 september 2014 12:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen musical? Is t alleen toneel?
Ik wilde ze op Lowlands zien, maar dat was echt TE bizar druk!
Oh jaquote:
Ik was uberhaupt vergeten waar Moof voor stond dus daarom snapte ik het niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:35 schreef Cinghiale het volgende:
Alleen is het Mufasa, en niet Moofasa.
Ik snap überhaupt niet waarom het een Moofshirt is? En geen Simshirt, of Lion King shirt? Mufasa was immers niet de hoofdrol van de filmquote:Op donderdag 4 september 2014 16:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was uberhaupt vergeten waar Moof voor stond dus daarom snapte ik het niet.
Moof was een notoire user hier. Sim niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:39 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet waarom het een Moofshirt is? En geen Simshirt, of Lion King shirt? Mufasa was immers niet de hoofdrol van de film![]()
Maar dat kan ik dan beter aan Dirk vragen denk ik zo...
Dus, Dirk?
Ow op die manier xDquote:Op donderdag 4 september 2014 16:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moof was een notoire user hier. Sim niet.
Hoe weet jij nou wie Moof is?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:35 schreef Cinghiale het volgende:
Ik weet niet of je het weet, maar The Lion King is een wereldwijd bekende film. Dus ja ik weet wie Mufasa is. En hij heeft geen hol met deze site te maken.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wie Moof is?
#kloonalert?
Oh nee joh, da wisk heul nie. Een film? Was da dan? Da kennn we nie hie int oostn...quote:Op donderdag 4 september 2014 20:12 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar The Lion King is een wereldwijd bekende film. Dus ja ik weet wie Mufasa is. En hij heeft geen hol met deze site te maken.
Moof wiequote:Op donderdag 4 september 2014 20:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh nee joh, da wisk heul nie. Een film? Was da dan? Da kennn we nie hie int oostn...
en Moof dan?
Ik moets googlen. Was in de war met Annik Pheiffer, want die vind ik nl wel goed.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er wordt wel gezongen, maar meer als achtergrondbegeleiding. Verder ben ik echt niet te spreken over Annick Boer's acteertalent
quote:Overigens, leuk, ben benieuwd naar je "hint"
Nee. In dit topic is t Moofasa.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:35 schreef Cinghiale het volgende:
Dus even voor de duidelijkheid; het gaat om iemand hier die jullie niet mochten?quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:58 schreef Ang3l het volgende:
Toch wel knap dat je als rasdebiel nog zoveel indruk kan maken in dit topic, ook al ben je al lang geband. Misschien moten we (of moet ik, kan alleen voor mezelf spreken) die muscle-tokkie maar eens wat minder credits gaan geven en er gewoon over gaan zwijgen
Ik kan en ga niet voor iedereen spreken, maar IK mocht 'm niet neequote:Op vrijdag 5 september 2014 10:06 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Dus even voor de duidelijkheid; het gaat om iemand hier die jullie niet mochten?
Hij had nogal last van internalized homophobia en hield er een paar conservatieve denkbeelden op na die hij met kracht en herhaling verkondigde. Dat schoot een aantal hier in het verkeerde keelgat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:06 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Dus even voor de duidelijkheid; het gaat om iemand hier die jullie niet mochten?
Oke duidelijk. Ik dacht namelijk al even dat het een soort held was hier ofzoquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan en ga niet voor iedereen spreken, maar IK mocht 'm niet nee
Een soort van bekering? Zoals Jehova maar dan voor homo's? xDquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij had nogal last van internalized homophobia en hield er een paar conservatieve denkbeelden op na die hij met kracht en herhaling verkondigde. Dat schoot een aantal hier in het verkeerde keelgat.
Het kwam op mij vooral over alsof hij zichzelf wilde overtuigen, of bepaalde persoonlijke keuzes/overtuigingen wilde goedpraten door ze aan anderen op te dringen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:15 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Een soort van bekering? Zoals Jehova maar dan voor homo's? xD
En tot op zekere hoogte en tot op een zeker moment kan ik dan nog denken "Die jongen zit in de knoop, arme knul", maar op een gegeven moment is m'n geduld op als iemand echt zo'n enorme plank voor z'n kop heeft dat echt niets doordringt, en de herhaling maar blijft komen en zelfs respectloos wordt. Dan is't klaar bij mij. Doei.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het kwam op mij vooral over alsof hij zichzelf wilde overtuigen, of bepaalde persoonlijke keuzes/overtuigingen wilde goedpraten door ze aan anderen op te dringen.
Yep.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En tot op zekere hoogte en tot op een zeker moment kan ik dan nog denken "Die jongen zit in de knoop, arme knul", maar op een gegeven moment is m'n geduld op als iemand echt zo'n enorme plank voor z'n kop heeft dat echt niets doordringt, en de herhaling maar blijft komen en zelfs respectloos wordt. Dan is't klaar bij mij. Doei.
Burnermeteengetalerachter?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep.
Hij deed me ineens een beetje denken aan iemand die hier jaren terug kwam en wiens naam ik even kwijt ben... Hij had een relatie met Pjotr of zo, die hier ook postte. Volgens mij is dat bijna tien jaar geleden al...
Nope. Volgens mij kwam ie uit het middenoosten of zo. Iets met een S?quote:
O ja, Samjustme!quote:
Ik vermoed dat Moof ook best ok is IRL. Maar ik zei ook "deed me een beetje denken aan", niet "is precies hetzelfde"quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, Samjustme!
Maar die viel op zich nog wel mee. Ook een paar keer in t echt ontmoet. Was dat niet ook op t pann feest waar jij ook mee was? Met Zakje-gate en zo?
Ohh, zakjegate....quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Moof ook best ok is IRL. Maar ik zei ook "deed me een beetje denken aan", niet "is precies hetzelfde"
Ik weet niet meer of ik hem ontmoet heb of niet, eigenlijk. Ik was in ieder geval wel op Zakje-gate
Teh Drama!quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ohh, zakjegate....Enter Kugari-Ken!
Briljantquote:
Spreek voor jezelf, ik ben keiraar.quote:Op maandag 8 september 2014 09:28 schreef Renesite het volgende:
Wij zijn allemaal heel normaal in het echie. hoor.
Heb jij geen uitnodiging gekregen?quote:
Tha Parthay...quote:
Hoi Dirkpunt.quote:
Een vlet?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:47 schreef Cosmo. het volgende:
Wisten jullie dat punt Engels is voor een vlet?
ja.quote:
Volgens google translate is een punt gewoon een punter.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:47 schreef Cosmo. het volgende:
Wisten jullie dat punt Engels is voor een vlet?
Verzamelnaam.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:20 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Volgens google translate is een punt gewoon een punter.
[ afbeelding ]
En da's wat anders dan een vlet.
[ afbeelding ]
Ja helaasquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:43 schreef Bartjebart het volgende:
34 vragen,24 goed...
Ik wil wel graag weten wat ik fout had... maar dat krijg je niet te zien...
''Behaalde score: 15 van de 34 punten''quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:40 schreef Cosmo. het volgende:
http://typischnederlands.vara.nl/index.php?id=15000
35 vraagjes, hoe Nederlands zijn jullie?
Ik had maar 25 goede antwoorden
Pak je spullen maar, je wordt ze opgehaald en het land uitgezet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:01 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
''Behaalde score: 15 van de 34 punten''
En ik dacht nog wel dat ik redelijk goed ging
Wat?quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:02 schreef Cinghiale het volgende:
Wat vond men hier overigens van die Hassan? Ik kon die vent wel rauw lusten. Hij haalde echt onmiddellijk het bloed onder m'n nagels vandaan. Al helemaal toen hij die Tim ging vertellen dat zijn geaardheid alleen was gebaseerd op gedrag en het een keuze was. Maar niet alleen met dat. Ik vond het überhaupt een onuitstaanbaar en onverdraagzaam mannetje. Wie denk je wel niet dat je bent als je voor anderen wilt gaan bepalen of ze alcohol mogen drinken ja/nee.
Got nowhere else to goquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:16 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Pak je spullen maar, je wordt ze opgehaald en het land uitgezet.
Oh, ik nam aan dat jullie hier ook dat programma hadden gekeken? Maar kennelijk is het gebleven bij het invullen van de test?quote:
Oh nee, geen tv dus ik kijk zelden iets 'op tijd'. Ik wou het nog wel een kans geven, maar als ik wat meer tijd heb.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:19 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Oh, ik nam aan dat jullie hier ook dat programma hadden gekeken? Maar kennelijk is het gebleven bij het invullen van de test?
Ah zo.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:20 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Oh nee, geen tv dus ik kijk zelden iets 'op tijd'. Ik wou het nog wel een kans geven, maar als ik wat meer tijd heb..
Ik 23 goedquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:57 schreef Twoflower het volgende:
Ik kijk nooit tv, dus niet gezien. Maar net de test gedaan en 27 vragen goed. Inderdaad jammer dat je geen echte terugkoppeling krijgt. En ook tijdens het beantwoorden laten ze niet eens zien hoe ver je bent.
O, hoort er een programma bij?quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:19 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Oh, ik nam aan dat jullie hier ook dat programma hadden gekeken? Maar kennelijk is het gebleven bij het invullen van de test?
http://typischnederlands.(...)pischnederlands.docxquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:43 schreef Bartjebart het volgende:
34 vragen,24 goed...
Ik wil wel graag weten wat ik fout had... maar dat krijg je niet te zien...
quote:Op maandag 15 september 2014 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik 23 goedOeps. Ik moet echt net t land uit (want pas vanaf 24 was t prima).
Doei jongens! Ik ga toch naar Singapore verhuizen!
quote:Op maandag 15 september 2014 11:57 schreef Steve het volgende:
[..]
http://typischnederlands.(...)pischnederlands.docx
Zo heb je wel de goede antwoorden.
Nice. Thanksquote:Op maandag 15 september 2014 11:57 schreef Steve het volgende:
[..]
http://typischnederlands.(...)pischnederlands.docx
Zo heb je wel de goede antwoorden.
Ik. Omdat het tweede couplet met een I moet beginnen.quote:Op maandag 15 september 2014 20:37 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom heeft Maxima stemrecht?
Wie had de vraag over het Wilhelmus goed?
Oh wat stom! Dat wist ik eigenlijk ook wel, nu je het zegt...quote:Op maandag 15 september 2014 21:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik. Omdat het tweede couplet met een I moet beginnen.
Maxima is ook gewoon Nederlands burger, dus heeft ze net als iedereen stemrecht.
Ik had er 27 goed.
Ze is gewoon een inwoner van Nederland tegenwoordigquote:Op maandag 15 september 2014 20:37 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom heeft Maxima stemrecht?
Wie had de vraag over het Wilhelmus goed?
1) Heeft Koningin Maxima stemrecht?quote:Op maandag 15 september 2014 21:11 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ze is gewoon een inwoner van Nederland tegenwoordig
Wilhemus nietik had maar gegokt, niks kwam me bekend voor
Ik had fout:
4) Een inkomen van ¤ 32.500 bruto per jaar is…
14) Van wie won Oranje de EK finale voetbal in 1988?
18) Zeeuwen staan bekend om hun…
23) Wat had je in de 19e eeuw nodig als migrant om je in Nederland te vestigen?
26) Welk deel van de Nederlandse Antillen hoort nog wel bij het Koninkrijk der Nederlanden
27) Van welke grondstof is Nederland het rijkst geworden?
30) Wie vormen de regering van ons land?
31) Wat zijn de eerste twee zinnen van het tweede couplet van ons volkslied, het Wilhelmus?
33) Wat is koek en zopie dat op het ijs geserveerd wordt?
Zelfs de Anne Frank vraag verkeerd?quote:Op maandag 15 september 2014 21:25 schreef Renesite het volgende:
4/18/23/27/30/31
Had ik goed.
Zie je toch een verschil in interesses
Van wat ik fout had.quote:Op maandag 15 september 2014 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zelfs de Anne Frank vraag verkeerd?
Oh... zo kun je dat ook lezen inderdaadquote:
Ja. Het gaat over verschillende culturen binnen Nederland. Die plaatsen ze dan samen in één huis voor een bepaalde periode. Dat zorgt dan natuurlijk voor discussies en het delen van hun verschillende leefvisies.quote:Op maandag 15 september 2014 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, hoort er een programma bij?
Ik kijk nooit TV
Bij deze vragen dacht ik ook echt: Who the fuck cares?!quote:Op maandag 15 september 2014 21:11 schreef Cosmo. het volgende:
14) Van wie won Oranje de EK finale voetbal in 1988?
23) Wat had je in de 19e eeuw nodig als migrant om je in Nederland te vestigen?
27) Van welke grondstof is Nederland het rijkst geworden?
33) Wat is koek en zopie dat op het ijs geserveerd wordt?
O, ja ik had ook kadaster inderdaad. Die doen toch alles met percelen en scheidingen en schuttingen en shit?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:35 schreef Steve het volgende:
Die voetbalvraag wist ik uiteraard ook niet..
Die afscheiding tussen twee tuinen had ik ook fout. Ik dacht je kijkt gewoon in het kadaster waar de grens ligt....
Ik vind vragen over de 19e eeuw to-taal niet meer relevant voor nu.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:45 schreef Renesite het volgende:
Migranten hebben Nederland opgebouwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |