Nee.quote:
Waarvoor staan wolven, zilver vossen en vlinders? I'm trying to catch upquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:04 schreef wonderer het volgende:
Beren, panda's, otters, wolven, zilveren vossen en vlinders.
Zilver = oud.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:06 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Waarvoor staan wolven, zilver vossen en vlinders? I'm trying to catch up
Wolf is een seksueel agressieve otter (harig en gespierd/atletisch gebouwd), een zilveren vos is een ouwe beer (met grijs haar) en een vlinder is Ang3lquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:06 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Waarvoor staan wolven, zilver vossen en vlinders? I'm trying to catch up
Hoe onthoud je het allemaal. Seriously xDquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wolf is een seksueel agressieve otter (harig en gespierd/atletisch gebouwd), een zilveren vos is een ouwe beer (met grijs haar) en een vlinder is Ang3l
Staat allemaal in het Manifest der Homoseksuelen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:12 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Hoe onthoud je het allemaal. Seriously xD
Zilver is grijs, maar dat staat vaak wel aan elkaar gelijk jaquote:
Hetgeen alleen The Chosen Ones krijgen natuurlijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:13 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Staat allemaal in het Manifest der Homoseksuelen.
Ik heb mijn homo-diploma...quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:12 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Hoe onthoud je het allemaal. Seriously xD
Welk labeltje past jou dan?quote:
Rice queen, al lees ik her en der wel dat het een nare bijklank heeft.quote:
Oh?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:21 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Rice queen, al lees ik her en der wel dat het een nare bijklank heeft.
Dat ga ik morgen lezen hoor... Ff geen puf meer inquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:25 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/g(...)ion_directed_toward/
Nou kort gezegd, een aantal mensen daar hebben het idee dat ze enkel gezien worden als lustobject omdat ze Aziatisch zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen lezen hoor... Ff geen puf meer in
>_<quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:38 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nou kort gezegd, een aantal mensen daar hebben het idee dat ze enkel gezien worden als lustobject omdat ze Aziatisch zijn.
Ben jij een ricequeen ja?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:21 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Rice queen, al lees ik her en der wel dat het een nare bijklank heeft.
Oh god... Het is eigenlijk nooit goed wat dat betreftquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:38 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nou kort gezegd, een aantal mensen daar hebben het idee dat ze enkel gezien worden als lustobject omdat ze Aziatisch zijn.
Ik krijg geen aandacht <vs.> Ik krijg teveel aandacht.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh god... Het is eigenlijk nooit goed wat dat betreft
Dat is pas over 9 maandenquote:
Is t tegenwoordig niet euro middenwegen dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |