ik schat dat het niveau van de eredivisie ongeveer overlapt met het midden van de PL de hele championship en de onderkant van de eredivisie zit denk ik ongeveer op niveau van de top uit de 3e div.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Qua niveau lijkt me niet. Is lastig inschatten natuurlijk doordat ze nooit tegen elkaar spelen, maar de Nederlandse topclubs schat ik wel hoger in dan de Britse degradatiekandidaten en top van de Championship.
Qua toeschouwers zat de Eredivisie zo'n 2.000 man gemiddeld per wedstrijd boven de Championship, maar dat zou dit jaar wel eens weg kunnen zijn omdat er veel grotere stadions zijn gedegradeerd dan gepromoveerd in Nederland. De Championship is trouwens zowel de rijkste als de best bezochte tweede divisie ter wereld.
quote:Op woensdag 3 september 2014 09:17 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
ik schat dat het niveau van de eredivisie ongeveer overlapt met het midden van de PL de hele championship en de onderkant van de eredivisie zit denk ik ongeveer op niveau van de top uit de 3e div.
Denk ik ook. Al zouden dit Ajax en Feyenoord zomaar kunnen degraderen in Engeland. Als je ook ziet wat die promoverende clubs kunnen uitgevenquote:Op woensdag 3 september 2014 09:17 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
ik schat dat het niveau van de eredivisie ongeveer overlapt met het midden van de PL de hele championship en de onderkant van de eredivisie zit denk ik ongeveer op niveau van de top uit de 3e div.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:59 schreef BB-King het volgende:
[..]
Economische crisis kwam ook opeens om de hoek kijken dus wie weet wat er kan gebeuren.
PSG ligt straks op hun gat. Net als KV Mechelen. Het grote geld kan nooit lang renderen.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk ik ook. Al zouden dit Ajax en Feyenoord zomaar kunnen degraderen in Engeland. Als je ook ziet wat die promoverende clubs kunnen uitgeven![]()
Ja en als een club zoals Ajax daar speelde konden ze ook wel meer uitgeven hé (als Overmars er niet over gaat tenminste).quote:Op woensdag 3 september 2014 15:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk ik ook. Al zouden dit Ajax en Feyenoord zomaar kunnen degraderen in Engeland. Als je ook ziet wat die promoverende clubs kunnen uitgeven![]()
Ging over kwaliteit.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja en als een club zoals Ajax daar speelde konden ze ook wel meer uitgeven hé (als Overmars er niet over gaat tenminste).
Beetje dom om zo te vergelijken.
quote:
okquote:Op woensdag 3 september 2014 15:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je ook ziet wat die promoverende clubs kunnen uitgeven![]()
Dat zijn drie benen bij Manchester.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:30 schreef polderturk het volgende:
Turkse clubs hebben ruim ¤70 miljoen uitgegeven aan transfers.
Mario?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zijn drie benen bij Manchester.
Oh ja, een tongbeen. Heb ik wel eens van gehoord.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |