Dan rijd je dus te dicht op je voorganger.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:48 schreef DhrSoulslayer het volgende:
Vanmorgen was het weer zo ver. Elke dag rij ik de A1 en elke dag is er wel een van mijn vele weggebruikers die als er een file aandreigt te komen VOL in de ankers gaat om niet op zijn voorganger te knallen. Hierdoor moet ik dat ook en diegene die achter mij bumperkleeft ook.
Klacht: te laat remmende automobilsten
Ja, dan rijd je dus te dicht op je voorganger.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:55 schreef DhrSoulslayer het volgende:
Nee meer dat ik dan als een debiel moet remmen om niet in mijn voorganger terecht te komen. Waarom kunnen automobilisten niet normaal remmen dus gewoon rustig en van 100km/h naar 20km/h in 2 meter
Ik ga het vertellen bij een kringverjaardag zo leuk vind ik hem.quote:
Nee want als hun normaal remmen dan kan ik dat ook. Ik houd netjes afstand maar als hun in eens in de remmen gaan is die afstand gauw weg. Die afstand is berekend op normaal remmende automobilisten. Vandaar mijn klacht.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, dan rijd je dus te dicht op je voorganger.
Ja, dan rijd je dus te dicht op je voorganger.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:58 schreef DhrSoulslayer het volgende:
Nee want als hun normaal remmen dan kan ik dat ook. Ik houd netjes afstand maar als hun in eens in de remmen gaan is die afstand gauw weg. Die afstand is berekend op normaal remmende automobilisten. Vandaar mijn klacht.
Genoeg afstand = Zodanig veel afstand houden dat zelfs als de voorganger in de ankers gaat jij op tijd rustig kan afremmen zonder voor gevaar te zorgen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:01 schreef DhrSoulslayer het volgende:
Hoe kan ik te dicht op mijn voorganger rijden wanneer deze normaal remt en ik dus de tijd heb om netjes te anticiperen niet vol in de ankers hoef waardoor diegene achter mij dat ook niet hoeft. Iets met netjes 2 seconden afstand houden.
Die remt niet normaal en dáárop moet jij anticiperen. Meer afstand houden dus. Als je achterop je voorganger klapt, ligt de schuld bij jou, en terecht.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:01 schreef DhrSoulslayer het volgende:
Hoe kan ik te dicht op mijn voorganger rijden wanneer deze normaal remt en ik dus de tijd heb om netjes te anticiperen niet vol in de ankers hoef waardoor diegene achter mij dat ook niet hoeft. Iets met netjes 2 seconden afstand houden.
TS heb jij op nee gestemd?quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:02 schreef 44rdbei het volgende:
Only one way to settle this.
Poll: TS houdt te weinig afstand
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je rijdt te dicht op je voorganger. Onterechte klacht dus.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:55 schreef DhrSoulslayer het volgende:
Nee meer dat ik dan als een debiel moet remmen om niet in mijn voorganger terecht te komen.
Maar daarmee ben ik het volledig eens.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die remt niet normaal en dáárop moet jij anticiperen. Meer afstand houden dus. Als je achterop je voorganger klapt, ligt de schuld bij jou, en terecht.
Heb je op Ja gestemd?quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:29 schreef DhrSoulslayer het volgende:
[..]
Maar daarmee ben ik het volledig eens.
En nee ik heb niet op NEE gestemd op de Poll.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |