Zeg dat maar niet te hard tegen d emannenquote:
Ow heb ik ook wel hoor. Tijdens de seks ben ik er ook niet goed in. Nu was het erna / tussendoor. Dan is het andersquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:47 schreef missbehavin het volgende:
Maar echt hoor, ik wilde dat ik wat dapperder was geweest soms..
Ik ook.... waardoor ik serieus wel eens seks heb met iemand waarbij ik denk "Let's get this over with"quote:
Ja jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik hou wel enorm van je! EN van je puppy! En je vent!
Flikken jullie me nouquote:Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
Zo ongeveer wel jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:48 schreef KomtTijd... het volgende:
Thafuck? 3x stoten en toen was je er klaar mee?
Aah ik ben gelukkig niet alleen. Ms moeten we maar nooit samen dronken worden, dat kan niet anders dan fout gaanquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook.... waardoor ik serieus wel eens seks heb met iemand waarbij ik denk "Let's get this over with"
Sja, dat heb ik ook wel eens gehad, maar gelukkig gotte ik er dan zelf wel snel over withquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook.... waardoor ik serieus wel eens seks heb met iemand waarbij ik denk "Let's get this over with"
quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te hard tegen d emannen
[..]
Ow heb ik ook wel hoor. Tijdens de seks ben ik er ook niet goed in. Nu was het erna / tussendoor. Dan is het anders
Fixed!quote:
Ik heb ook wel eens gedacht "Seriously?! Nu al stoppen? WTF?!" maar ik zeg er dan niks vanquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel jaWeinig voorspel, en ik lag dara dus nouja totaal niet bevredigd naast m terwijl ie in slaap viel. Toen was ik er wel echt klaar mee
quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aah ik ben gelukkig niet alleen. Ms moeten we maar nooit samen dronken worden, dat kan niet anders dan fout gaan
Ik soms wel. Enige nadeel is dat het voor mannen toch wat moeilijker is om door te gaanquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ook wel eens gedacht "Seriously?! Nu al stoppen? WTF?!" maar ik zeg er dan niks van
Oh het was dus meer dat hij er na 3x stoten al klaar mee wasquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel jaWeinig voorspel, en ik lag dara dus nouja totaal niet bevredigd naast m terwijl ie in slaap viel. Toen was ik er wel echt klaar mee
quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]Oei oi oei oei oei!
Dat zou een leuke fokroddel zijn!
Maar schatje, ik wil je uren van je prostaatorgasme laten genieten!!!!quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat heb ik ook wel eens gehad, maar gelukkig gotte ik er dan zelf wel snel over with.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ligt er maar net aan hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ja hij ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh het was dus meer dat hij er na 3x stoten al klaar mee was
O dat herken ik wel. Als ik eenmaal zelf gekomen ben kan ik vooraf nog zo hard van plan zijn geweest bepaalde dingen te doen..... daar komt dan niets meer van terecht. Echt BAM, in 1 klap hele gevoel weg.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik soms wel. Enige nadeel is dat het voor mannen toch wat moeilijker is om door te gaan
Of als ze het al doen (handen enzo) zijn ze niet zo enthousiast en is de lol er toch vanaf en kan je net ozo goed stoppen
Nou ja zeg! Zoegen kreng!quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat herken ik wel. Als ik eenmaal zelf gekomen ben kan ik vooraf nog zo hard van plan zijn geweest bepaalde dingen te doen..... daar komt dan niets meer van terecht. Echt BAM, in 1 klap hele gevoel weg.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar schatje, ik wil je uren van je prostaatorgasme laten genieten!!!!Uren, nee, wel soms van de hele lange perioden in bed liggen, maar dan niet de hele tijd echt seksen, maar wel een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Gelukkig geen last vanquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat herken ik wel. Als ik eenmaal zelf gekomen ben kan ik vooraf nog zo hard van plan zijn geweest bepaalde dingen te doen..... daar komt dan niets meer van terecht. Echt BAM, in 1 klap hele gevoel weg.
Snap het ook wel, beetje hoe men lichamelijk in elkaar (kan) zitten. Maakt het niet leuker op. Zorg er dan voor dat de ander ervoor ook z'n lol heeft gehadquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:54 schreef Ang3l het volgende:
Dat je 's ochtends als je opstaat niet eens meer weet of je nou eigenlijk nog geslapen hebt of nietquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uren, nee, wel soms van de hele lange perioden in bed liggen, maar dan niet de hele tijd echt seksen, maar wel een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |