what kost zo'n FP edition?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:31 schreef Necrodeath het volgende:
Volgens het forum op Budgetgaming komt de First Print editie van Bayonetta 2 voornamelijk bij Bol, Gamemania en Nedgame, maar in zeer gelimiteerde opgave.
Ondertussen staat hij bij Nedgame al op de site, en mijn pre-order staat.
Nu maar afwachten hoe gelimiteerd het is, en of ik op tijd was.
[..]
1000 stuks!
Nedgame is altijd te duur, zeker omdat je direct moet betalen. Ik heb de game bij Gamemania besteld en ga afhankelijk van de prijs kiezen. Op dit moment staat daar enkel nog de Bayo 1+2 combi.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:44 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik blijf toch maar bij mijn SE editie van Bayonetta 2. Aangezien ik die gepreordered had voor ¤45 euro. Dan is de first print van ¤80 net wat te veel.
Ik denk als je goedkoop wil, voor Yourgamezone moet gaan. Maar Nedgame en Gamemania leveren de games altijd op woensdag. 2 dagen van te voren. Bij andere shops is het altijd op de release zelf. Het is maar net wat je wilt denk ik.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nedgame is altijd te duur, zeker omdat je direct moet betalen. Ik heb de game bij Gamemania besteld en ga afhankelijk van de prijs kiezen. Op dit moment staat daar enkel nog de Bayo 1+2 combi.
Ik twijfel nog of ik uberhaupt day one gaquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:52 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik denk als je goedkoop wil, voor Yourgamezone moet gaan. Maar Nedgame en Gamemania leveren de games altijd op woensdag. 2 dagen van te voren. Bij andere shops is het altijd op de release zelf. Het is maar net wat je wilt denk ik.
Mwah het is een P* game die dalen altijd erg snel in prijs, maar tegelijkertijd ook een Nintendo game. En Nintendo games dalen na 3 jaar ofzo. Ik zag laatst nog Mario 64 DS bij de lokale Gamemania, voor ¤45quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik uberhaupt day one ga
Precies, ik vraag me ook af wat de eShop-prijzen gaan zijn. Misschien korting als je W101 hebt, een andere P*-game? Dat zou ik kunnen waarderenquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:56 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Mwah het is een P* game die dalen altijd erg snel in prijs, maar tegelijkertijd ook een Nintendo game. En Nintendo games dalen na 3 jaar ofzo. Ik zag laatst nog Mario 64 DS bij de lokale Gamemania, voor ¤45Maar misschien komt er nog wel een e-shop deal in de toekomst? Nintendo is daar de laatste tijd wel mee bezig
Hij is hetzelfde als de PS3 en 360 versie als het gaat om dippende FPS. Ik heb de Wii U en de PS3 versie. Ik geeft toch de voorkeur aan de Wii U versie. Als je een bone of PS4 hebt, ga voor die versie. Die is altijd 30 FPS.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Iemand hier die Assassins Creed IV op de Wii U heeft gespeeld? Hoe draait het spel op de Wii U?
De special edition is vrij goedkoop en AC is prima op een controller te spelen.
-edit-
Ff rondgekeken en qua fps schijnt die best wel bagger te zijn, continu onder de 30
Ik heb een game pc. Ik speel hem daar wel op. 1080P@60fps. Beetje jammer dat de game op console onder de 30fps duiktquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:48 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Hij is hetzelfde als de PS3 en 360 versie als het gaat om dippende FPS. Ik heb de Wii U en de PS3 versie. Ik geeft toch de voorkeur aan de Wii U versie. Als je een bone of PS4 hebt, ga voor die versie. Die is altijd 30 FPS.
Hebben ze eindelijk de FPS lag op de PC gefixed!?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb een game pc. Ik speel hem daar wel op. 1080P@60fps. Beetje jammer dat de game op console onder de 30fps duikt
Ik heb een high end game pc dus ik merk en niet zo snel fps dips.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:52 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Hebben ze eindelijk de FPS lag op de PC gefixed!?. Die komt namelijk later in het spel voor.
Blijkt wel een fix voor te zijn. Dus als je hem voor PC koopt, bewaar deze linkquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb een high end game pc dus ik merk en niet zo snel fps dips.
Ik heb maar een Pro controller en Donkey Kong besteld. Ook goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel meerdere. Ik ging alleen voor K-O-N-G in mijn playthroughquote:Op woensdag 10 september 2014 18:12 schreef Necrodeath het volgende:
Je bent drie puzzelstukjes vergeten.
Kende alleen het eerste deel op de GC, deel 3 was een leuke premium bonus. Zeker een aanrader voor degene die hem nog niet hebben.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Beste spel op de Wii U als je het mij vraagt, ontzettend veel plezier aan gehad
Deel 1 en 2 zijn ook op de Wii te verkrijgen. Je kunt dan spelen met motion control spelenquote:Op woensdag 10 september 2014 19:39 schreef Reintji het volgende:
[..]
Kende alleen het eerste deel op de GC, deel 3 was een leuke premium bonus. Zeker een aanrader voor degene die hem nog niet hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |