Het is helemaal niet nuttig.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bedoelt het facebookaccount of niet?
In dat geval, waarom zouden mensen dat moeten verwijderen. Is vrij nuttig als je veel vrienden/kennissen hebt.
vindtquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Correctie: jij vind het niet nuttig
Excuses, je hebt gelijk.quote:
Wat vind jij, en vele anderen, het nuttige aan facebook dan, wat iets anders je niet kan bieden?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Excuses, je hebt gelijk.
jij vindt het niet nuttig
Ik, en vele anderen, vinden het wel nuttig.
Echter het gebruik is irritant omdat FB niet een chronologische lijst wil laten zien.
Het makkelijkste vind ik het groepsevenementen plannen. Daarnaast vind ik het een leuke manier om mensen waar ik niet heel veel contact irl meer mee heb, te volgen. Ook vind ik het een goede manier om mijn gebeurtenissen met hun te delen. En ja, dat kan allemaal met andere tools ook, maar Facebook is geïntegreerd en heeft de userbase.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:02 schreef Bapple het volgende:
[..]
Wat vind jij, en vele anderen, het nuttige aan facebook dan, wat iets anders je niet kan bieden?
Oke! Goed punt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het makkelijkste vind ik het groepsevenementen plannen. Daarnaast vind ik het een leuke manier om mensen waar ik niet heel veel contact irl meer mee heb, te volgen. Ook vind ik het een goede manier om mijn gebeurtenissen met hun te delen. En ja, dat kan allemaal met andere tools ook, maar Facebook is geïntegreerd en heeft de userbase.
Voornamelijk alles op 1 plek, nieuwe mensen, oude bekenden, concert/evenementagenda, ruilgroepen, plekken van je stamkroeg etc etc.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:02 schreef Bapple het volgende:
[..]
Wat vind jij, en vele anderen, het nuttige aan facebook dan, wat iets anders je niet kan bieden?
neuhquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:13 schreef Bapple het volgende:
[..]
Oke! Goed punt.
Zullen we vrienden worden op facebook?
Je hebt de hele fucking dag gehad om met een gevatte opmerking te komen en dit is het enige waar je op kon komen?quote:
RUILGROEPEN?quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voornamelijk alles op 1 plek, nieuwe mensen, oude bekenden, concert/evenementagenda, ruilgroepen, plekken van je stamkroeg etc etc.
Lekker naar 13 jarige jongetjes kijken Gaymon from heaven?quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:19 schreef Spongeboss het volgende:
Ik gebruik facebook enkel om te fappen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |