Valt wel mee, en nee.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:08 schreef -supergirl- het volgende:
Lekker geslapen TS? Werd je wakker met een nat plekje in je boxer?
Had ik laatst ook :$ droomde over jouquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:08 schreef -supergirl- het volgende:
Dit topic gaat niet over die vreselijke ziekte, maar over teelvochtquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:09 schreef HexHunter het volgende:
Wat is het toch met al die kktopics op de dinsdagochtend.
Volgens mij heb jij soberso graag zaad in je gezicht kont en mondquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:19 schreef Rezania het volgende:
Beter zaad in je oog dan dat je Rb-gen beschadigt is.
Zei de eend.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij soberso graag zaad in je gezicht kont en mond
quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij soberso graag zaad in je gezicht kont en mond
quote:
Doe maar niet. Vriendinnetje van TS is een koe en die hebben erg ruwe tongen. Likt zo je hele oog eruit.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:13 schreef Paardlants het volgende:
Deed je dinnetje daarna niet je oogbal uitlikken trouwens, dat blijkt ook hip te zijn?
Ja, tip is dan om je slaapkorsten te laten zitten, dat geeft bite en een lekker zoutig smaakje.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:13 schreef Paardlants het volgende:
Deed je dinnetje daarna niet je oogbal uitlikken trouwens, dat blijkt ook hip te zijn?
Oja, ff vergetenquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:14 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Doe maar niet. Vriendinnetje van TS is een koe en die hebben erg ruwe tongen. Likt zo je hele oog eruit.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja, tip is dan om je slaapkorsten te laten zitten, dat geeft bite en een lekker zoutig smaakje.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:08 schreef -supergirl- het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |