Bereid je maar voor, ik ben al 5,5 week bezig en het is nog steeds niet afgelopen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:04 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ben al sinds vorige week aan het kijken, maar bij mij nog niet afgelopen?Hoe kan het bij jullie wel zijn dan?
Kan je kutcomputer niet eens een gifje van 10 minuten op normale snelheid afspelen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bereid je maar voor, ik ben al 5,5 week bezig en het is nog steeds niet afgelopen.
Ik heb een SNSV laptop.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:41 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Kan je kutcomputer niet eens een gifje van 10 minuten op normale snelheid afspelen?Wat voor pauperbak heb jij dan.
eventjes doorspoelen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:04 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ben al sinds vorige week aan het kijken, maar bij mij nog niet afgelopen?Hoe kan het bij jullie wel zijn dan?
Is 'Void if seal is broken' van dat merk? Dan heb ik die ook.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb er een van het merk Warrenty.
die van mij is van user manualquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb er een van het merk Warrenty.
Is type ja.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:38 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Is 'Void if seal is broken' van dat merk? Dan heb ik die ook.
hou je bek kut mggtje wat denk je da slim te doen ik ben geen typequote:
Nou, t gaat zo stinken, hier.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:47 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Wat heeft mn toilet ermee te maken?
Nederlander?quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:14 schreef GekkePoes het volgende:
Waar een wil is, is een weg
[ afbeelding ]
There were is mill, there is u roudquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:14 schreef GekkePoes het volgende:
Waar een wil is, is een weg
[ afbeelding ]
De frames waren op.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom gaat dat gifje niet verder![]()
Dan zouden ze wat meer bougievonkjes moeten halen.quote:
There were is will, there is a road - dus daar waren testament, daar is een weg.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
There were is mill, there is u roud
wtf
Dat zijn Russische swat teams.quote:
Achzo, ik dacht dat het een mislukt bomexperiment was.quote:
Onmogelijk, die onderste. Tenzij de baby een selfie maakt. Maar anders: onmogelijk.quote:
Statief en zelfontspanner.quote:Op maandag 15 september 2014 06:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Onmogelijk, die onderste. Tenzij de baby een selfie maakt. Maar anders: onmogelijk.
Omdat waar vet zit geen hersens kunnen groeien.quote:Op maandag 15 september 2014 20:56 schreef Slayage het volgende:
why????
http://i.imgur.com/V12Lcwb.gif
Hersens bestaan voor 50% tot 60% uit vetquote:Op maandag 15 september 2014 21:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Omdat waar vet zit geen hersens kunnen groeien.
Die van jou misschien..quote:Op maandag 15 september 2014 21:04 schreef P8 het volgende:
[..]
Hersens bestaan voor 50% tot 60% uit vet
van hersensquote:Op maandag 15 september 2014 22:19 schreef P8 het volgende:
Waar zijn jouw hersenen van gemaakt, dan?
Dit is vrij gebruikelijk. Je hebt nog geluk dat die hond nog gaat zitten. Vaak als ze blijven rennen dan komt stront op de achterpoten terecht en wordt het gelanceerd. Zo al meerdere keren in mn bakkes gehad.quote:
Op de weblog!quote:
Had je deze gemist want daar had je reactie ook wel bijgepastquote:
quote:
Dit is zóó gisteren.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:24 schreef TimKuik het volgende:
Iets wat nieuwers dan...
[ afbeelding ]
Dat is grappig. Als iemand een oude afbeelding plaatst dan reageer je met een andere oude afbeelding. Dan kan je weer even vijf seconden tevreden zijn met jezelf, wachtend op een andere post die te min is.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:34 schreef Clutch het volgende:
Waarom wordt er weer eeuwen oude meuk gepost hiero? (voornamelijk deze pagina)
Hoe kom ik erachter of iets oud of nieuw is?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:34 schreef Clutch het volgende:
Waarom wordt er weer eeuwen oude meuk gepost hiero? (voornamelijk deze pagina)
Alle plaatjes volgend die op internet worden gepostquote:Op donderdag 18 september 2014 08:23 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Hoe kom ik erachter of iets oud of nieuw is?
Deze is ook hilarischquote:
Dit is wel heel ernstig.. En dan doel ik op jouw post, niet de mensen in je afbeelding.quote:
Hoezoquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:16 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dit is wel heel ernstig.. En dan doel ik op jouw post, niet de mensen in je afbeelding.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |