Steek ik toch nog wat op hiero.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:44 schreef Bapple het volgende:
[..]
[..]
Jawel. Behalve als je wordt gegijzeld:
Kijk hier: http://www.strafrechtadvo(...)ervangende-hechtenis
Wel is het inderdaad zo dat dit niet zomaar kan. Maar als je kunt aantonen dat je het niet kunt betalen; ook niet met je inboedel, dan kun je in vervangende hechtenis worden genomen.
Vaak is het ¤ 50,- per dag oid.
Zeker!quote:
Google is dat verhaal vergeten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:42 schreef voederbietel het volgende:
Als je op 'Mariska van de Laar' googled krijg je een verhaal over het recht hebben vergeten te worden.
dat wel ja, alleen gaat niemand het helemaal lezenquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Het scheelt als je rapper kan denken en typen dan de gemiddelde gorilla.
Ik heb het gelezen, maar moet zeggen dat ik toch liever even naar een filmpje van een gorilla had gekeken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dat wel ja, alleen gaat niemand het helemaal lezen
Leugens, heb al meerdere DM's ontvangen met steunbetuigingen van mijn briljante post. Helaas kan ik deze natuurlijk niet openbaren.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dat wel ja, alleen gaat niemand het helemaal lezen
quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Leugens, heb al meerdere DM's ontvangen met steunbetuigingen van mijn briljante post. Helaas kan ik deze natuurlijk niet openbaren.
Dit, wtf zijn ploffies, popo, snitcher en gquote:Op dinsdag 2 september 2014 06:55 schreef flufffy het volgende:
Klacht 3: Leer normaal Nederlands schrijven kutkind
Hahquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Veel plezier in de cel. Ik vind die boete nog wel meevallen trouwens. Wel snel berecht dan overigens.
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:40 schreef Bapple het volgende:
[..]
Zitten is vaak wel een vervanging van je prent.
Maar volgens die formules zijn we 22 dagen van TS af en niet 8, ergens klopt iets niet...quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:44 schreef Bapple het volgende:
[..]
[..]
Jawel. Behalve als je wordt gegijzeld:
Kijk hier: http://www.strafrechtadvo(...)ervangende-hechtenis
Wel is het inderdaad zo dat dit niet zomaar kan. Maar als je kunt aantonen dat je het niet kunt betalen; ook niet met je inboedel, dan kun je in vervangende hechtenis worden genomen.
Vaak is het ¤ 50,- per dag oid.
TS is niet goed geinformeerd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:09 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Maar volgens die formules zijn we 22 dagen van TS af en niet 8, ergens klopt iets niet...
Op je muil! Gauw!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |