de tijd nemen voor zulke Posts in klbquote:Op dinsdag 2 september 2014 06:41 schreef Dven het volgende:
Verzonnen topic. Tevens heb je de kans op een carrière al verziekt met je ploffies, wiet en alcohol. De politie helpt je alleen wat sneller in de richting waar jij voor bestemd bent.
En als je denkt dat je de boete kan afkopen door een tijdje de cel in te gaan dan ben je helemaal een mongool.
Samengevat :
- je bent een armoedzaaier en moet je mama om centjes vragen .
- ondertussen praat je wel stoer met G
- doe je in je vrije tijd een beetje kansloos drugs gebruiken en misbruik je dat ook nog eens als onderliggende reden voor je kansloze acties
- je kent duidelijk geen reet van Nederlands recht
Anders gezegd : mocht dit geen verzonnen topic zijn, pleeg dan zelfmoord en bespaar daarmee jezelf, je familie maar zeker alle andere mensen in Nederland zonder die hersenbeschadiging van jou een hoop moeite, problemen, ergernissen en kosten.
Wat heb jij een mooie hont!quote:Op dinsdag 2 september 2014 06:41 schreef Dven het volgende:
Verzonnen topic. Tevens heb je de kans op een carrière al verziekt met je ploffies, wiet en alcohol. De politie helpt je alleen wat sneller in de richting waar jij voor bestemd bent.
En als je denkt dat je de boete kan afkopen door een tijdje de cel in te gaan dan ben je helemaal een mongool.
Samengevat :
- je bent een armoedzaaier en moet je mama om centjes vragen .
- ondertussen praat je wel stoer met G
- doe je in je vrije tijd een beetje kansloos drugs gebruiken en misbruik je dat ook nog eens als onderliggende reden voor je kansloze acties
- je kent duidelijk geen reet van Nederlands recht
Anders gezegd : mocht dit geen verzonnen topic zijn, pleeg dan zelfmoord en bespaar daarmee jezelf, je familie maar zeker alle andere mensen in Nederland zonder die hersenbeschadiging van jou een hoop moeite, problemen, ergernissen en kosten.
Zitten gaat het niet worden. Hij zal een hele tijd niet meer kunnen zitten tot het weer een beetje genezen is daar.quote:
Het scheelt als je rapper kan denken en typen dan de gemiddelde gorilla.quote:Op dinsdag 2 september 2014 07:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
de tijd nemen voor zulke Posts in klb
Dankjequote:
Nee, ik denk dat dat nu niet hoeft.quote:Op dinsdag 2 september 2014 06:27 schreef Sequencer het volgende:
Sluit snel een lening af, want nadat je de cel uit komt moet je de boete als nog betalen.
Zitten is vaak wel een vervanging van je prent.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:52 schreef niels0 het volgende:
Betalen maar. Als je de cel in gaat blijft de boete staan. Zitten is geen vervanging van je prent.
1200 zeg je? Wat heb je gedaan?
Nee toch? Ik heb er geen ervaring mee, maar ik dacht juist dat het geen vervanging is. Ik ben trouwens helemaal blanco. Geen strafblad en een blanco strafregister.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:40 schreef Bapple het volgende:
[..]
Zitten is vaak wel een vervanging van je prent.
Dat slaat echt nergens op. Dan krijgt de samenleving toch niks terug voor het wangedrag?quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:40 schreef Bapple het volgende:
[..]
Zitten is vaak wel een vervanging van je prent.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:42 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee toch? Ik heb er geen ervaring mee, maar ik dacht juist dat het geen vervanging is. Ik ben trouwens helemaal blanco. Geen strafblad en een blanco strafregister.
Jawel. Behalve als je wordt gegijzeld:quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op. Dan krijgt de samenleving toch niks terug voor het wangedrag?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |