SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst respecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Futhead.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult niet fappen op de gelekte foto's van DS2![]()
twitter:DeadlineDayLive twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 01:03:05Radamel Falcao has passed his Manchester United medical. (Source: The Times) reageer retweet
![]()
twitter:DeadlineDayLive twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 01:50:10John Guidetti's move from Man City to Celtic has collapsed. The clubs could not get he deal through in time. (Source: Scottish Mail) reageer retweet
![]()
heelloAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Gister om half 7 in slaap gevallen tot 5 uur in de ochtend. Wat school met je doet
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Mogguhquote:Op dinsdag 2 september 2014 06:53 schreef BDIL het volgende:
Gister om half 7 in slaap gevallen tot 5 uur in de ochtend. Wat school met je doet
School? Jij gaat naar de unie toch?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Same shit,different packagequote:Op dinsdag 2 september 2014 07:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mogguh
School? Jij gaat naar de unie toch?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Point taken. Met het verschil dat de unie wat minder 'schools' is dan een gewone schoolquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zjin ze jarig vandaag?quote:
Kreeg inderdaad een melding op skype, maar dacht dat het net zoals en Zhano een lukraak ingevuld datum was...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik denk dat LindBoii hem wel goed invult. Ozz weet ik niet want die vertrouw ik gewoon niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zjin ze jarig vandaag?
Kreeg inderdaad een melding op skype, maar dacht dat het net zoals en Zhano een lukraak ingevuld datum was...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, dat ben ik met je eens. Aardige jongen enzo, maar het blijft een mediterraan type natuurlijk...quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat LindBoii hem wel goed invult. Ozz weet ik niet want die vertrouw ik gewoon niet.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik met je eens. Aardige jongen enzo, maar het blijft een mediterraan type natuurlijk...
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat LindBoii hem wel goed invult. Ozz weet ik niet want die vertrouw ik gewoon niet.
Bedankt, ben 23 geworden.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Zag gister wel op het nieuws dat er weer ergens telefoons en tablets uit een kleedkamer waren weggenomen. Goede kans dus dat dat Ozzie z'n verjaardagscadeautjes waren..![]()
Ik heb je net al lief gefeliciteerdquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:45 schreef Zhano het volgende:
Zag gister wel op het nieuws dat er weer ergens telefoons en tablets uit een kleedkamer waren weggenomen. Goede kans dus dat dat Ozzie z'n verjaardagscadeautjes waren..
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja.quote:Bohh nieuwe iPad en een 3 iPhones, 2 zet ik te koop.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:45 schreef Zhano het volgende:
Zag gister wel op het nieuws dat er weer ergens telefoons en tablets uit een kleedkamer waren weggenomen. Goede kans dus dat dat Ozzie z'n verjaardagscadeautjes waren..
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Gefeliciteerd he Ozziequote:Op dinsdag 2 september 2014 08:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Bohh nieuwe iPad en een 3 iPhones, 2 zet ik te koop.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gefeliciteerd Ozzie
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:quote:Bedankt.quote:![]()
Niemand die je zo heeft gefeliciteerd als mij.quote:
Not this shit again..quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niemand die je zo heeft gefeliciteerd als mij.![]()
Als ik.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niemand die je zo heeft gefeliciteerd als mij.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lekker belangrijk.quote:
Door deze opmerking ben jij dadelijk het 10e gebod.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Denken dat dat mij wat kan verschillenquote:Op dinsdag 2 september 2014 08:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.
Door deze opmerking ben jij dadelijk het 10e gebod.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Doe gewoon 5e dan ofzo... Had er destijds speciaal 1 overgeslagenquote:Op dinsdag 2 september 2014 08:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.
Door deze opmerking ben jij dadelijk het 10e gebod.![]()
![]()
Ah ik dacht dat iemand die had verwijderd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Doe gewoon 5e dan ofzo... Had er destijds speciaal 1 overgeslageneven een leuke verzinnen..
Feyenoord.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:05 schreef OmniRocket het volgende:
iemand nog een leuk pace team voor FIFA 15?
Manu, Boetius en Basacikoglu allemaal 89+ paceRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is hij weer terug?
Ik ga echt zitten loeren op het moment dat ik hem een permaban kan aannaaien.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
88 Neuer heeft wel een aardige vrije val gemaakt in prijs. Gisteren voor 1.75 miljoen verkocht, nu anderhalve ton goedkoper zelfs. Vervangen voor NIF Neuer, die doet het net zo goed eigenlijk.![]()
Na een paar dagen weer binnen komen vallen en denken dat de storm geluwd isquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De behandelingen hebben niet geholpen wederom.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het is en blijft een naainek.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Na een paar dagen weer binnen komen vallen en denken dat de storm geluwd isRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Meeste spelers uit mijn basis zijn ook goedkoper geworden. Mja, boeie nog 3 weken en heb nog een flinke bufferquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:18 schreef Toefjes het volgende:
88 Neuer heeft wel een aardige vrije val gemaakt in prijs. Gisteren voor 1.75 miljoen verkocht, nu anderhalve ton goedkoper zelfs. Vervangen voor NIF Neuer, die doet het net zo goed eigenlijk.![]()
Mag ik jouw coins als je naar Fifa 15 gaat?quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Meeste spelers uit mijn basis zijn ook goedkoper geworden. Mja, boeie nog 3 weken en heb nog een flinke buffer![]()
![]()
shoarmapizza
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
een eckte student maalt daar niet omquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het is gvd half 10 's ochtends.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:42 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
een eckte student maalt daar niet om
* MrvanTrapZ geniet van zijn appel..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
* MrvanTrapZ geniet van zijn appel..moest er alleen aan denken hoor, meer niet
net ontbeten, misschien later
Haal je geen Fifa 15 dan? Ik wil je best wat doneren, maar wil ook wat IF's/TOTS kopen om misschien daar weer coins voor te krijgen later in Fifa 15quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mag ik jouw coins als je naar Fifa 15 gaat?![]()
Ik zie inderdaad geen reden om Fifa 15 te halen. De enige motivatie zou zijn: Omdat iedereen het doet. Maar kijk maar, als je via de webapp kunt traden, free packs en daily gifts krijgt, heb ik wellicht nog iets om terug te geven ookquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haal je geen Fifa 15 dan? Ik wil je best wat doneren, maar wil ook wat IF's/TOTS kopen om misschien daar weer coins voor te krijgen later in Fifa 15![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad geen reden om Fifa 15 te halen.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:14 schreef Toefjes het volgende:
Gefeliciteerd Ozz, speciaal voor je verjaardag hebben we de terugkeer van Maver24 geregeld.quote:Thanks!quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:39 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, o jonge Adonis van Fok
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Krijgen wij shoarmagebak?![]()
Zouden ze het presteren om Fifa 15 weer slechter te maken denk je?quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad geen reden om Fifa 15 te halen. De enige motivatie zou zijn: Omdat iedereen het doet. Maar kijk maar, als je via de webapp kunt traden, free packs en daily gifts krijgt, heb ik wellicht nog iets om terug te geven ook![]()
![]()
Ben jij trouwens de eviltwin van Lindgren?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, heb een filmpje gezien dat je de bal door de benen van de keeper kan spelen. En een plaatje van een kerel die nu een baard heeftquote:![]()
![]()
JE VERGEET DE NIEUWE PACKANIMATIE HELEMAAL!quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, heb een filmpje gezien dat je de bal door de benen van de keeper kan spelen. En een plaatje van een kerel die nu een baard heeftGRAAG VERWIJDEREN![]()
Heb jij serieus al die filmpjes van Maver aangeklikt?quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, heb een filmpje gezien dat je de bal door de benen van de keeper kan spelen. En een plaatje van een kerel die nu een baard heeft
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kijken mensen dat? Ik skip het altijdquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:01 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
JE VERGEET DE NIEUWE PACKANIMATIE HELEMAAL!![]()
![]()
Oh ja, nu ga ik twijfelenquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:01 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
JE VERGEET DE NIEUWE PACKANIMATIE HELEMAAL!
Dat filmpje zat in mijn email. En de baard foto had Maver idd gespammed hierquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb jij serieus al die filmpjes van Maver aangeklikt?![]()
![]()
De Eredivisie heeft 98 miljoen winst gemaakt deze transferperiode en is daarmee de meest winstgevende competitie, op de voet gevolgd door de Portugese en Ligue 1. Ook opvallend: La Liga heeft 47 mljoen winst gemaakt ondanks Real en Barca.
De Premier League heeft 492 miljoen verlies gemaaktop ruime afstand gevolgd door de Bundesliga met 85 miljoen verlies en daarna de competitie van Qatar (!) met 57 miljoen.
(dit gaat puur over transfersommen dus, bron: www.transfermarkt.com)
okbedanktvoordeinfojezus.jpg![]()
Je hebt het over die webapp waarin je nu niet meer kan traden?quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb het opgezocht en vorig jaar konden we op vrijdag de 13e september op de web appNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik dacht al.. Wat was je stil...quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb het opgezocht en vorig jaar konden we op vrijdag de 13e september op de web app
Ga nu maar uitzoeken wanneer vorig jaar de demo was.![]()
Ik vind de term "winst" een beetje vreemd...quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:05 schreef DutchSL het volgende:
De Eredivisie heeft 98 miljoen winst gemaakt deze transferperiode en is daarmee de meest winstgevende competitie, op de voet gevolgd door de Portugese en Ligue 1. Ook opvallend: La Liga heeft 47 mljoen winst gemaakt ondanks Real en Barca.
De Premier League heeft 492 miljoen verlies gemaaktop ruime afstand gevolgd door de Bundesliga met 85 miljoen verlies en daarna de competitie van Qatar (!) met 57 miljoen.
(dit gaat puur over transfersommen dus, bron: www.transfermarkt.com)
okbedanktvoordeinfojezus.jpgNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wij zijn het braafste jongetje van de FFP klasquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind de term "winst" een beetje vreemd...![]()
Plus, ik heb nog geen bedrijf meegemaakt dat zo respectloos met zijn klanten omgaat als EA. Als je optelt wat er afgelopen jaar geflikt is door EA, intrekken van services, het niet repareren van glitches, met als dieptepunt de matchcoins glitch waardoor de gehele markt naar de klote is... Het beste signaal dat men kan geven is gewoon Fifa 15 niet kopen denk ik. Of na de kerst voor de helft van het geld.![]()
inkomsten - uitgaven = winstquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind de term "winst" een beetje vreemd...
Vreemd ja![]()
![]()
Nee, volgens mij hebben we gewoon veel verkocht. Maar dat kun je dan toch niet direct "winst" noemen. Eerder "leegloop"...quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:07 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wij zijn het braafste jongetje van de FFP klasNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Druppel gloeiende plaatquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:08 schreef Toefjes het volgende:
Plus, ik heb nog geen bedrijf meegemaakt dat zo respectloos met zijn klanten omgaat als EA. Als je optelt wat er afgelopen jaar geflikt is door EA, intrekken van services, het niet repareren van glitches, met als dieptepunt de matchcoins glitch waardoor de gehele markt naar de klote is... Het beste signaal dat men kan geven is gewoon Fifa 15 niet kopen denk ik. Of na de kerst voor de helft van het geld.![]()
Het gaat niet om hetzelfde object. Ajax verkoopt Blind voor 18 miljoen, en koopt Zimling terug voor 3 ofzo. Dan zouden ze 15 miljoen "winst" maken. Benieuwd of ze dat zelf ook zo ervaren als ze dit jaar 3e eindigen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
inkomsten - uitgaven = winst
Vreemd jaNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, maar dat is dan slechts een druppel in een oceaan. Zo lang PES een waardeloos spel blijft zal EA zijn positie als marktleider behouden. Maar het is inderdaad schandalig hoe zij omgaan met klanten. Soms heb ik het idee dat ze het gewoon expres niet doen om mensen te 'dwingen' weer naar Fifa 15 te gaan. Kan mij nog herinneren op Fifa 11/12 dat je pro's kon downloaden van 10 meter groot ofzo en dat heeft er heel lang ingezeten. Spelers met een algemeen van 127quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:08 schreef Toefjes het volgende:
Er staat toch duidelijk bij dat het om transfersbedragen gaat.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het gaat niet om hetzelfde object. Ajax verkoopt Blind voor 18 miljoen, en koopt Zimling terug voor 3 ofzo. Dan zouden ze 15 miljoen "winst" maken. Benieuwd of ze dat zelf ook zo ervaren als ze dit jaar 3e eindigen.
De sportieve effecten zien we de komende maanden wel weer. Sowieso vind ik Blind een erg overschatte speler (zie hem ook niet slagen in de Engelse top), ik zou veel liever 18 miljoen hebben dan Blind..
Ajax is ook gewoon kampioen geworden na de verkoop van veel betere spelers als Vertonghen en Eriksen. PSV blijft een labiel wisselvallig team met matige verdediging die al 7 seizoenen op rij (inclusief het laatste kampioensjaar) leuk begint en daarna ver terugvalt.![]()
Ik zou het gewoon zelf geen winst noemen. Het betekent wel dat onze competitie het meest exporteert. Op zich best grappig, nu nog hopen dat die spelers ook allemaal goed terecht komenquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk bij dat het om transfersbedragen gaat.
De sportieve effecten zien we de komende maanden wel weer. Sowieso vind ik Blind een erg overschatte speler (zie hem ook niet slagen in de Engelse top), Ajax is ook gewoon kampioen geworden na de verkoop van veel betere spelers als Vertonghen en Eriksen. PSV blijft een labiel wisselvallig team met matige verdediging die al 7 seizoenen op rij (inclusief het laatste kampioensjaar) leuk begint en daarna ver terugvalt.
Ik betwijfel ook of Blind het daar gaat halen, maar voor Ajax is het wel echt een aderlating.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vergelijk het een beetje als mijn GSM abbo van de Galaxy S3 die afloopt. Biedt de S5 mij functies die ik nu heel graag wil,maar niet kan? Is de S5 mij het geld waard om een duur abbo te nemen, of ga ik voor de goedkope Sim only? Dezelfde afweging maak ik met Fifa 15. En kan echt geen argumenten verzinnen om tot aankoop over te gaan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan slechts een druppel in een oceaan. Zo lang PES een waardeloos spel blijft zal EA zijn positie als marktleider behouden. Maar het is inderdaad schandalig hoe zij omgaan met klanten. Soms heb ik het idee dat ze het gewoon expres niet doen om mensen te 'dwingen' weer naar Fifa 15 te gaan. Kan mij nog herinneren op Fifa 11/12 dat je pro's kon downloaden van 10 meter groot ofzo en dat heeft er heel lang ingezeten. Spelers met een algemeen van 127![]()
Ik heb ook Sim-Only genomenquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vergelijk het een beetje als mijn GSM abbo van de Galaxy S3 die afloopt. Biedt de S5 mij functies die ik nu heel graag wil,maar niet kan? Is de S5 mij het geld waard om een duur abbo te nemen, of ga ik voor de goedkope Sim only? Dezelfde afweging maak ik met Fifa 15. En kan echt geen argumenten verzinnen om tot aankoop over te gaan., zelf telefoontje erbij en veel goedkoper uit!
goed argument voor FIFA 15 is als je net een next-gen console hebt gekocht
en nee, die heb ik niet alleen gekocht voor FIFA :p![]()
Ik zelf wil geen minuut langer nog Fifa 14 spelen dan absoluut nodig is, maar ik kan je standpunt wel begrijpen. Overigens heb ik dat ook met mijn mobiel. Betaal nu 45 euro voor mijn S4 al langer dan een jaar en om nou te zeggen dat ik hem zo geweldig vind, niet echt. Mijn Desire S deed het net zo goed. Ga denk ook geen nieuwe mobiel meer nemen hiernaquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vergelijk het een beetje als mijn GSM abbo van de Galaxy S3 die afloopt. Biedt de S5 mij functies die ik nu heel graag wil,maar niet kan? Is de S5 mij het geld waard om een duur abbo te nemen, of ga ik voor de goedkope Sim only? Dezelfde afweging maak ik met Fifa 15. En kan echt geen argumenten verzinnen om tot aankoop over te gaan.![]()
Ja, het is moeilijk voor te stellen dat je op de web app kon traden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt het over die webapp waarin je nu niet meer kan traden?![]()
Gewoon een halfjaar down ofzoquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, het is moeilijk voor te stellen dat je op de web app kon traden.
Ik deed vroeger altijd alles via de web app en vond het via de console verschrikkelijk.![]()
Wanneer kwam vorig jaar de demo?quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, het is moeilijk voor te stellen dat je op de web app kon traden.![]()
"Ik koop fifa 15, want ik heb een next-gen console gekocht" Nee, ik vind m niet overtuigend.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:24 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik heb ook Sim-Only genomen, zelf telefoontje erbij en veel goedkoper uit!
goed argument voor FIFA 15 is als je net een next-gen console hebt gekocht
en nee, die heb ik niet alleen gekocht voor FIFA :p![]()
Maar Blind was wel een uitblinker.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk bij dat het om transfersbedragen gaat.
De sportieve effecten zien we de komende maanden wel weer. Sowieso vind ik Blind een erg overschatte speler (zie hem ook niet slagen in de Engelse top), ik zou veel liever 18 miljoen hebben dan Blind..
Ajax is ook gewoon kampioen geworden na de verkoop van veel betere spelers als Vertonghen en Eriksen. PSV blijft een labiel wisselvallig team met matige verdediging die al 7 seizoenen op rij (inclusief het laatste kampioensjaar) leuk begint en daarna ver terugvalt.![]()
Ok, misschien ligt het aan m'n medefokkers dat ik nu al een PS4 heb gekocht en FIFA 15 erop ga spelenquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
"Ik koop fifa 15, want ik heb een next-gen console gekocht" Nee, ik vind m niet overtuigend.![]()
![]()
Dit is de verbetering waarom ik FIFA 15 koop!quote:Play - An all new round-based flow automatically pulls teammates from the end of the last match into a countdown to the next game search, keeping positions and captaincy.![]()
Heb je hulp nodig ? Nemen we nog een paar meequote:Op dinsdag 2 september 2014 09:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is hij weer terug?
Ik ga echt zitten loeren op het moment dat ik hem een permaban kan aannaaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Iedere jaar is de discussie over een nieuwe FIFA editie, wel of niet kopen. En ieder jaar faalt iedereen weer![]()
Hala Madrid !
In de zak bij EAquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:40 schreef BDIL het volgende:
Iedere jaar is de discussie over een nieuwe FIFA editie, wel of niet kopen. En ieder jaar faalt iedereen weer![]()
![]()
Ik koop hem altijd gelijk de eerste dagquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:40 schreef BDIL het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb je hulp nodig ? Nemen we nog een paar mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een pre order voor fifa 15. Ligt die in de bus als ik thuis kom.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik koop niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Welke bus? dan neem ik hem mee, heb ik hem gratisquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:43 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb een pre order voor fifa 15. Ligt die in de bus als ik thuis kom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Welke bus? dan neem ik hem mee, heb ik hem gratisJe hebt wel je grapstring aan deze week zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Welke bus? dan neem ik hem mee, heb ik hem gratisNee bol.com stuurt games niet via pakketpost. En ik moet gewoon werken tot 6 dus dan is de postbode wel langsgeweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Killzone.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:48 schreef OmniRocket het volgende:
welke game zal ik kopen voor de PS4?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Beetje onzin om een gevoelskwestie te rationaliseren imo, mensen stapten toch ook niet om een specifieke feature of verbetering van 13 naar 14 over, maar "gewoon" omdat ze de nieuwe Fifa willen, ook al weten ze dat het elke keer bijna hetzelfde spel is. "The heart wants what the heart wants"
Persoonlijk denk ik nu (maar dat kan ook zomaar veranderen) dat ik hem niet ga halen, zeker niet op de PS4 of One want die heb ik niet (en ga ik ook niet halen dit jaar). En op de PS3 ervaar ik het toch een minderwaardig product nu met de next-gen consoles dus hoef ik het ook niet zo nodig meer
Misschien op de PC (FUT op de PC)
![]()
PSVita games? En/of goedkope indie zooiquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn dit voor paupergames op de PS plus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is voor de PS4quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
PSVita games? En/of goedkope indie zooi![]()
Ja, indie games dus.quote:
Soms gewoon leuker dan veel kut games met "goede" graphics die grote studio's maken.
Velocity 1 scoorde 87% op gamerankings, dat is behoorlijk hoog.![]()
Niet echt mijn ding.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, indie games dus.
Soms gewoon leuker dan veel kut games met "goede" graphics die grote studio's maken.
Velocity 1 scoorde 87% op gamerankings, dat is behoorlijk hoog.pixeljunk shooter ultimate was wel leuk daarentegen.
Fifa is eigenlijk het enige spel die ik echt een jaar lang kan spelen. Soms koop ik er wel eens iets tussendoor zoals een Battlefield/CoD/AC, maar dat ben ik altijd weer snel zat. Maar soms is die afwisseling ook wel eens leuk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:49 schreef DutchSL het volgende:
Beetje onzin om een gevoelskwestie te rationaliseren imo, mensen stapten toch ook niet om een specifieke feature of verbetering van 13 naar 14 over, maar "gewoon" omdat ze de nieuwe Fifa willen, ook al weten ze dat het elke keer bijna hetzelfde spel is. "The heart wants what the heart wants"
Persoonlijk denk ik nu (maar dat kan ook zomaar veranderen) dat ik hem niet ga halen, zeker niet op de PS4 of One want die heb ik niet (en ga ik ook niet halen dit jaar). En op de PS3 ervaar ik het toch een minderwaardig product nu met de next-gen consoles dus hoef ik het ook niet zo nodig meer
Misschien op de PC (FUT op de PC)
AC Unity ga ik ook wel halen denk ik![]()
NBA 2k15 daar heb je ook 'clubs'quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:48 schreef OmniRocket het volgende:
welke game zal ik kopen voor de PS4?![]()
Leedstwitter:LUFC twitterde op maandag 01-09-2014 om 22:36:33BREAKING: Souleymane Doukara signs a permanent deal. The club can confirm the striker has signed a 3-year deal #lufc http://t.co/s2NFc8KkRJ reageer retweet
twitter:LUFC twitterde op maandag 01-09-2014 om 22:49:28Don't go to bed just yet...there is still work to be done #DeadlineDay #lufc reageer retweet
twitter:twitter:LUFC twitterde op maandag 01-09-2014 om 23:51:43CONFIRMED: Matt Smith completes move to Fulham for an undisclosed fee and signs a 3-year deal with the London club #lufc #DeadlineDay reageer retweet
twitter:LUFC twitterde op maandag 01-09-2014 om 23:58:51BREAKING: We can confirm that striker Dominic Poleon has signed for Oldham Athletic for an undisclosed fee & signs 2-year deal #lufc reageer retweet
twitter:LUFC twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 00:00:18After a busy last hour that is us done for the 2014 Summer Transfer Window #DeadlineDay #lufc reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:11 schreef wieisboos het volgende:
Leedstwitter:LUFC twitterde op maandag 01-09-2014 om 22:36:33BREAKING: Souleymane Doukara signs a permanent deal. The club can confirm the striker has signed a 3-year deal #lufc http://t.co/s2NFc8KkRJ reageer retweet
twitter:LUFC twitterde op maandag 01-09-2014 om 22:49:28Don't go to bed just yet...there is still work to be done #DeadlineDay #lufc reageer retweet
twitter:twitter:LUFC twitterde op maandag 01-09-2014 om 23:51:43CONFIRMED: Matt Smith completes move to Fulham for an undisclosed fee and signs a 3-year deal with the London club #lufc #DeadlineDay reageer retweet
twitter:LUFC twitterde op maandag 01-09-2014 om 23:58:51BREAKING: We can confirm that striker Dominic Poleon has signed for Oldham Athletic for an undisclosed fee & signs 2-year deal #lufc reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:LUFC twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 00:00:18After a busy last hour that is us done for the 2014 Summer Transfer Window #DeadlineDay #lufc reageer retweet
En dan nog niet eens zeggen wat de transfersom was
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
POTS moet de hele familie in huis nemenquote:Als België deze winter te maken krijgt met extreem koud weer, zit het land mogelijk bijna vijf dagen zonder stroom. Bij gemiddeld winterweer bestaat gedurende ruim twee etmalen kans op stroomuitval. Dat heeft netbeheerder Elia berekend, schrijft de Belgische krant De Tijd dinsdag. Drie Belgische kerncentrales staan momenteel stil.![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:11 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]twitter:LUFC twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 00:00:18After a busy last hour that is us done for the 2014 Summer Transfer Window #DeadlineDay #lufc reageer retweet
![]()
![]()
Mijn opa heeft gewoon nog een ouderwetse olietanker onder zijn huis, waar hij op kan stokenquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
POTS moet de hele familie in huis nemen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als die Belgen wat minder de frituurpan aanzetten scheelt dat ook weer stroom.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:14 schreef DutchSL het volgende:
POTS moet de hele familie in huis nemenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan nog niet eens zeggen wat de transfersom wasDie reacties hier onder ook
https://twitter.com/LUFC/status/506562215357722624![]()
Sterk staaltje communicatie ook wel hoorquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:17 schreef Freire het volgende:
[..]Die reacties hier onder ook
https://twitter.com/LUFC/status/506562215357722624![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maksimenkoquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sterk staaltje communicatie ook wel hoor![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En ik ben en blijf hem beu. En dat gaat hij merken ook.![]()
![]()
Het één sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou het geen pesten noemen. Ik kom gewoon voor mijn mening uit.![]()
Dat hij het als pesten mocht ervaren is een ander verhaal. Ik ben gewoon een beetje klaar met klikgrage debieltjes.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uitNAC Breda
Rèsbaarge![]()
TR gemachtquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat hij het als pesten mocht ervaren is een ander verhaal. Ik ben gewoon een beetje klaar met klikgrage debieltjes.![]()
Artikel in het AD: Mollema had tijdens de tijdrit in de Tour een fiets die niet stijf genoeg was, waardoor het achterwiel vanzelf tegen de rem en het frame aan kwam als Mollema er veel kracht op zette.
Amateurs![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb sinds gisteren geen fatsoenlijk potje meer kunnen spelen. Met geluk in divisie 2 gebleven, maar dat waren al 10 kk potjes. En ik dacht, laat ik even WC spelen. Weer een grote bak ellende
Heb echt heel vaak de laatste tijd dat mijn mannetjes opeens stoppen met sprinten, waardoor de tegenstander vrij spel krijgt..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Moet je tegen Maver spelen, zijn sws leuke potjes want dat is makkelijk winnen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:01 schreef DuTank het volgende:
Ik heb sinds gisteren geen fatsoenlijk potje meer kunnen spelen. Met geluk in divisie 2 gebleven, maar dat waren al 10 kk potjes. En ik dacht, laat ik even WC spelen. Weer een grote bak ellende
Heb echt heel vaak de laatste tijd dat mijn mannetjes opeens stoppen met sprinten, waardoor de tegenstander vrij spel krijgt..
Gefeliciteerd Ozz
[ Bericht 6% gewijzigd door ThadCastle op 02-09-2014 12:08:40 ]![]()
Ik niet ik niet ! Ik had tot een paar dagen terug mn xbox meer dan een jaar niet aangeraakt zelfs :pquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:40 schreef BDIL het volgende:
![]()
ik las Xbox one >.<quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik niet ik niet ! Ik had tot een paar dagen terug mn xbox meer dan een jaar niet aangeraakt zelfs :p![]()
last gen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik niet ik niet ! Ik had tot een paar dagen terug mn xbox meer dan een jaar niet aangeraakt zelfs :p
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Mijn 'nieuwe' PS3 controller is nu alweer aan het falenAls ik dat ding op tafel leg dan loop ik heel voorzichtig vooruit in Borderlands 2
![]()
![]()
Ik niet hoor, ik steek lekker mn kop in het zandquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
IS(IS)![]()
en we blijven maar toekijken.
![]()
![]()
wat ist nu weer?quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
IS(IS)![]()
en we blijven maar toekijken.
![]()
Fixedquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
IS(IS) EA![]()
en we blijven maar toekijken kopen.
![]()
Thanks voor de felicitaties en jij ook gefeliciteerd Ozz![]()
Ik denk dat ik rond Fifa 15 ook maar een ps4 haal. Een van m'n beste matties heeft 'm gisteren gekocht dus dat weegt ook wel een beetje mee.(niet jij hoor, omni
)
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
De struisvogel methodequote:Op dinsdag 2 september 2014 12:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik steek lekker mn kop in het zand![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hater
Alsof jullie allemaal ps4 en xbox1 hebben![]()
We zouden eigenlijk commissie moeten krijgen van Sony voor de klanten wervingquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:35 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk dat ik rond Fifa 15 ook maar een ps4 haal. Een van m'n beste matties heeft 'm gisteren gekocht dus dat weegt ook wel een beetje mee.(niet jij hoor, omni
)
Nog gefeliciteerd overigens![]()
Xbox Onequote:Op dinsdag 2 september 2014 12:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hater
Alsof jullie allemaal ps4 en xbox1 hebben
Kan je net zo goed last gen blijven spelen![]()
Zijn we al zo ver dat het normaal is?quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Oh, is dat nieuws dan... Is toch al lang bekend dat IS alles wat tegen ze is uitmoord?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
PS4staat als 3 maanden stof te happen. Uiteraard totdat fifa komt. Dan kan ik eindelijk weer schelden op EA
![]()
![]()
Het is niet normaal, maar het is al lang bekend dat ze dat doen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zijn we al zo ver dat het normaal is?![]()
O, ik zal voortaan eerst aan jou vragen of ik daar mijn gal over mag uitspuwen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Het is niet normaal, maar het is al lang bekend dat ze dat doen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Haha, dat mag je altijdquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O, ik zal voortaan eerst aan jou vragen of ik daar mijn gal over mag uitspuwen.
Ik doe met je mee, wat napalm over de IS strijders zal ze goed doen![]()
De verenigde Naties heeft het al veroordeeld. Hebben ze vast niet van terug.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zijn we al zo ver dat het normaal is?
Ik snap niet dat de hele wereld niet alle militaire middelen verzamelt,en binnen 1 of 2 dagen heel dat ISIS ontmantelt.![]()
Gefeliciteerd kerelquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:35 schreef Lindgren. het volgende:
)
![]()
Dit en volgens Timmermans beschermt de Iraakse grondwet de burgers daar.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De verenigde Naties heeft het al veroordeeld. Hebben ze vast niet van terug.
Ik snap niet dat de hele wereld niet alle militaire middelen verzamelt,en binnen 1 of 2 dagen heel dat ISIS ontmantelt.__!
Ditquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De verenigde Naties heeft het al veroordeeld. Hebben ze vast niet van terug.
Ik snap niet dat de hele wereld niet alle militaire middelen verzamelt,en binnen 1 of 2 dagen heel dat ISIS ontmantelt.![]()
![]()
Gefeliciteerd!!!!quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:35 schreef Lindgren. het volgende:
)
Ozz, had ik al gefeliciteerd, maar die heeft het niet gezien volgens mij.
EDIT: Oh fuck, ik dacht eindelijk dat ik een mattie had![]()
![]()
SNESquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:16 schreef Kiid het volgende:
Last gen____!, slinger anders je SNES weer aan
bij elkaar opgeteldquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:13 schreef Rijst het volgende:
gefeliciteerd happy verjaardag mensen. eindelijk 16 jullie 2
gefeliciteerdHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Supermooiquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Volgend jaar weekendje Newcastle pakkentegen Spurs is wel interessant
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Staat ook op mijn lijstje, Swansea is ook een aanrader (en makkelijk te boeken)!quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Volgend jaar weekendje Newcastle pakkentegen Spurs is wel interessant
![]()
strak budget dus met vliegtuig is beetje duurquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:42 schreef Freire het volgende:
[..]
Staat ook op mijn lijstje, Swansea is ook een aanrader (en makkelijk te boeken)!
Sunderland-Newcastle is wel wat![]()
![]()
Wat ben je kwijt als je met de boot gaat?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
strak budget dus met vliegtuig is beetje duur
Sunderland-Newcastle is wel watIk ben vorig jaar via http://visitswansea.nl/ geweest. John v Zweden en zijn zwager bieden die reizen op non profit wijze aan. Een ander Swansea bestuurslid heeft een eigen hotel & restaurant waarin je verblijft/ voor een spotprijs kan eten dus de kosten zijn niet heel hoogquote:![]()
![]()
jaquote:misschien is het wel goedkoper als je het apart boekt maar daar heb ik nog niet naar gekeken
![]()
op dfdsseaways worden arrangementen aangeboden vanaf 210 ppquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:46 schreef Freire het volgende:
[..]
Wat ben je kwijt als je met de boot gaat?
[..]
Ik ben vorig jaar via http://visitswansea.nl/ geweest. John v Zweden en zijn zwager bieden die reizen op non profit wijze aan. Een ander Swansea bestuurslid heeft een eigen hotel & restaurant waarin je verblijft/ voor een spotprijs kan eten dus de kosten zijn niet heel hoog![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:46 schreef Freire het volgende:
[..]
Wat ben je kwijt als je met de boot gaat?
[..]
Ik ben vorig jaar via http://visitswansea.nl/ geweest. John v Zweden en zijn zwager bieden die reizen op non profit wijze aan. Een ander Swansea bestuurslid heeft een eigen hotel & restaurant waarin je verblijft/ voor een spotprijs kan eten dus de kosten zijn niet heel hoog![]()
![]()
![]()
Ah oke, voor Swansea - Chelsea was ik ongeveer ¤300,- kwijt (excl uitgaan)quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op dfdsseaways worden een arrangement vanaf 210 pp![]()
quote:In Europa gaf Swansea eveneens haar visitekaartje af door de poule van de Europa League te overleven en een grote club als Valencia te vernederen!
Die vent is echt de reden waarom ik niet naar die club zou willen kijken.![]()
Thanks allen. Is volgens mij al de zesde keer dit jaar dat hier mijn verjaardag onterecht wordt gevierd, maar bedankt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hee Lindgren, gefeliciteerd hè.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik vind het wel een baas eigenlijk, Haagse blufquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die vent is echt de reden waarom ik niet naar die club zou willen kijken.![]()
![]()
hee ouwe reus gefeliciteerd met je 27e verjaardag he!quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:53 schreef Lindgren. het volgende:
Thanks allen. Is volgens mij al de zesde keer dit jaar dat hier mijn verjaardag onterecht wordt gevierd, maar bedankt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hee ouwe reus gefeliciteerd met je 27e verjaardag he!
Niet weten dat Lindgren al 2 jaar 27 is
fifa 14quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bohhhhhh![]()
![]()
Lindgren. ouwe lulquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Niet weten dat Lindgren al 2 jaar 27 is![]()
Kan je daar goed stappen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:51 schreef Freire het volgende:
[..]
Ah oke, voor Swansea - Chelsea was ik ongeveer ¤300,- kwijt (excl uitgaan)NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Swansea kost je altijd geldquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:51 schreef Freire het volgende:
[..]
Ah oke, voor Swansea - Chelsea was ik ongeveer ¤300,- kwijt (excl uitgaan)![]()
Chinezen die Brabo accent hebben![]()
Hala Madrid !
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:08 schreef Rijst het volgende:
maver?
V&A / [tk] Playstation 4 inclusief spellenquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:25 schreef DjUntzUntz het volgende:
verkocht jij niet een tijdje geleden ook je net nieuwe aangeschafte wii U? What's going on? moeite om te kiezen?Op zeker.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:26 schreef rboy14 het volgende:
[..]
ja dat klopt. Geen moeite om te kiezen. Ik mag zelf weten wat ik met mijn geld doe dusNAC Breda
Rèsbaarge![]()
UVT
Mij een mail sturen dat ik tot 15 sept de tijd heb om mij in te schrijven.
Krijg ik gisteren een mail dat ik te laat ben en mij niet meer kan inschrijven.
Bel ik ze: Ja die mail had nog niet verstuurd moeten worden.![]()
- LA Galexy
- Real Madrid
- Dortmund
- Chelsea
Ik wil twee voetbalshirtjes kopen en twijfel tussen deze vier (ja zelfs hoer twijfel ik over) maar welke clubs zouden jullie nemen?![]()
![]()
Universiteiten zijn gewoon overheidsinstellingen, niets raars aan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:12 schreef ThadCastle het volgende:
UVT
Mij een mail sturen dat ik tot 15 sept de tijd heb om mij in te schrijven.
Krijg ik gisteren een mail dat ik te laat ben en mij niet meer kan inschrijven.
Bel ik ze: Ja die mail had nog niet verstuurd moeten worden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Galexy is dat een Arabische club?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:13 schreef rolls-reus het volgende:
- LA Galexy
- Real Madrid
- Dortmund
- Chelsea
Ik wil twee voetbalshirtjes kopen en twijfel tussen deze vier (ja zelfs hoer twijfel ik over) maar welke clubs zouden jullie nemen?
Chelsea natuurlijk met Hazard.
Dortmund met Reus want jij ben Reusfapper. Of Real met James ofzo![]()
Zwarte Real shirt met die draakquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:13 schreef rolls-reus het volgende:
- LA Galexy
- Real Madrid
- Dortmund
- Chelsea
Ik wil twee voetbalshirtjes kopen en twijfel tussen deze vier (ja zelfs hoer twijfel ik over) maar welke clubs zouden jullie nemen?![]()
![]()
Ik vind het vaak nog slechter geregeld dan bij andere overheidsinstellingenquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Universiteiten zijn gewoon overheidsinstellingen, niets raars aan.![]()
Galaxy dankinderachtige kutmongolen hier, ik hou het maar voor gezien, hier wil je toch niks mee te maken hebben
![]()
![]()
Behalve bij de IB-groep (of hoe dat tegenwoordig ook heet)...maar dat is dan ook niet voor niets de spin in het web tussen overheid en universiteitenquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind het vaak nog slechter geregeld dan bij andere overheidsinstellingen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Omdat jij geen Engels kan zijn wij kutmongolen. ja gtfoquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:15 schreef rolls-reus het volgende:
Galaxy dankinderachtige kutmongolen hier, ik hou het maar voor gezien, hier wil je toch niks mee te maken hebben
![]()
Wij hadden er zelf nog 1 nacht in Bristol bij geboekt, daar waren 2 grote discotheken waar wij ons zeer goed hebben vermaakt (alleen de busreis van 07:30 de volgende ochtend was wat minderquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan je daar goed stappen?) In Swansea zelf heb je de Wind Street, dat is een straat met een stuk of 15 grote pubs en 1 discotheek waar het ook heel gezellig was
Zeker een aanrader
![]()
Klinkt niet slecht, thanksquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:18 schreef Freire het volgende:
[..]
Wij hadden er zelf nog 1 nacht in Bristol bij geboekt, daar waren 2 grote discotheken waar wij ons zeer goed hebben vermaakt (alleen de busreis van 07:30 de volgende ochtend was wat minder) In Swansea zelf heb je de Wind Street, dat is een straat met een stuk of 15 grote pubs en 1 discotheek waar het ook heel gezellig was
Zeker een aanrader
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haten op Vermeer
Gewoon de beste keeper van Nederland. Belachelijk dat hij niet eerste keeper van NL is![]()
Wie haat op Vermeer dan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:22 schreef Kiid het volgende:
Haten op Vermeer
Gewoon de beste keeper van Nederland. Belachelijk dat hij niet eerste keeper van NL is
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Met Vermeer waren we WK gewordenquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:22 schreef Kiid het volgende:
Haten op Vermeer
Gewoon de beste keeper van Nederland. Belachelijk dat hij niet eerste keeper van NL is![]()
Dat is 1 ding wat zeker is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:24 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Met Vermeer waren we WK geworden![]()
Gewoon een van de lessen in de mediatraining waarschijnlijk...om tijd te kopen om je antwoord te bedenken/overdenkenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Real of Dortmund natuurlijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:13 schreef rolls-reus het volgende:
- LA Galexy
- Real Madrid
- Dortmund
- Chelsea
Ik wil twee voetbalshirtjes kopen en twijfel tussen deze vier (ja zelfs hoer twijfel ik over) maar welke clubs zouden jullie nemen?
Chelsea
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Met nektasje natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:31 schreef Freire het volgende:
In die chelsea trainingspakken loopt half MarokkoRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
In iedere bijna ... Dat weerhoudt je toch niet om er een te halen ?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:31 schreef Freire het volgende:
In die chelsea trainingspakken loopt half MarokkoHala Madrid !
Helaas hebben ze die nietquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat die jou wel staat
Ik ga voor het derde shirt van real met james en en ac milan thuis met el shaa![]()
35 eurobohh
![]()
Ik hoef sowieso geen shirt/trainingspak van een buitenlandse club, maar het zal voor mij een reden zijn om hem niet te halen (Chelsea)quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
In iedere bijna ... Dat weerhoudt je toch niet om er een te halen ?![]()
![]()
In half marokko loopt chelsea in trainingspakkrnquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:31 schreef Freire het volgende:
In die chelsea trainingspakken loopt half Marokko![]()
Thanks voor het idee Dudeweiser
Newcastle - Sunderland (in de kerstvakantie) of Sunderland - Newcastle (begin april)
Dillema's dillema's![]()
ziet er een beetje grappig uit bij mertesackerquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voor dat van Arsenal is volgens mij iedereen te dik![]()
![]()
Newcastle-Sunderland als je tegen de kou kanquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:51 schreef Freire het volgende:
Newcastle - Sunderland (in de kerstvakantie) of Sunderland - Newcastle (begin april)
Dillema's dillema's![]()
![]()
Sowieso newcaslte thuisquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:51 schreef Freire het volgende:
Dillema's dillema'sben ik twee jaar terug met mn voetbalteam ook geweest en dat was echt super vet
![]()
Stadium of Light is ook wel nicequote:Op dinsdag 2 september 2014 14:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Newcastle-Sunderland als je tegen de kou kan
Hala Madrid !
toen was je 12?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:55 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Sowieso newcaslte thuisben ik twee jaar terug met mn voetbalteam ook geweest en dat was echt super vet
![]()
Wel kut dat die plaatsen onder voorbehoud zijnquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Newcastle-Sunderland als je tegen de kou kanJe kan aan het veld zitten, maar ook zomaar ergens in de bovenste ring
Denk dat ik die lange zijde kaarten maar pak
![]()
Mooie column in HP De Tijd.quote:Ajax-supporters euforisch na komst Niki Zimling
In delen van Amsterdam is het de hele afgelopen nacht onrustig geweest. Overal in de stad gingen Ajax-supporters de straat op om de huur van de Deense sterspeler Niki Zimling te vieren.
Na een roerige laatste transferperiode slaagden de Amsterdammers er enkele uren voor het verstrijken van de transferdeadline nog in om de gewenste topaankoop vast te leggen. Zimling, die overkomt van de Duitse topclub FSV Mainz 05, moet het middenveld van de landskampioen gaan leiden.
Directeur Marc Overmars is in zijn nopjes met de aankoop: ‘Achter de schermen waren we al maanden met Niki bezig, het is fantastisch dat het zo kort voor de deadline dan toch nog rondkomt. Hij kon overal tekenen – bij Hannover, bij Crystal Palace, bij Zulte Waregem – en dan komt hij gewoon naar ons; dat zegt denk ik genoeg over de klank die de naam Ajax in het buitenland nog altijd heeft. Zimling is echt een jongen waar je een kaartje voor koopt, bijvoorbeeld als ie het zelf vergeten is.’
Verdedigende middenvelder Zimling wordt in de Ajax-middenlinie de opvolger van international Daley Blind, die naar Manchester United vertrok. Volgens trainer Frank de Boer kan de Deens international echter veel meer: ‘Je kunt hem ook zo met de beloften laten meespelen, en op de bank zetten – Niki is een man van vele oorlogen, daar kun je dat wel aan overlaten.’
Volgens De Boer is zijn selectie met de komst van Zimling in een keer op peil: ‘Natuurlijk, je verliest een van de beste keepers van Nederland, de beste centrale middenvelder van Nederland en een uitstekende spits. Dat is even slikken, maar als je daar dan iemand als Zimling voor terugkrijgt, dan kom je uiteindelijk toch nog sterker uit de transferperiode dan dat je erin ging. Ja, als we met dit elftal geen kampioen worden, lever ik een wanprestatie.’
De huur van de Deense topspeler zorgde ook bij de fans voor veel optimisme over het komende seizoen. Rond de Amsterdam Arena kwamen gisteravond laat zo’n drieduizend supporters samen die een reusachtig spandoek voor de markante middenvelder ontrolden en diens naam scandeerden. Een zegsman van Vak 410 laat weten: ‘Er is in de afgelopen tijd best wel wat kritiek geuit op het aan- en verkoopbeleid van de heer Overmars, ook uit onze hoek, maar na de komst van een speler als Zimling, een voetballer van de bovenste plank van de keukenkast van het internationale voetbal, buigen wij eerbiedig het hoofd voor zoveel koopmansgeest. We zijn trots dat Ajax een speler als Zimling heeft weten te verleiden. Meer dan tien jaar lang haalden internationale topspelers hun neus op voor onze club. Michael Laudrup was de laatste ervaren topper die naar Amsterdam kwam, en nu is daar dan Niki Zimling.’ De laatste keer dat de fanatieke Ajax-aanhang zo lyrisch was over een aankoop van Overmars, was twee jaar geleden, bij de komst van het Zweedse supertalent Tobias Sana.
Zimling laat in een bescheiden verklaring weten dat hij vooral hoopt een mooi huis te vinden, een paar talenten uit de eigen opleiding in de weg te kunnen zitten en niet al te veel gele kaarten te pakken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hilarisch.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mooie column in HP De Tijd.
[..]![]()
Niet zo flauw joh. Als je PSV-supporter was geweest, had je in een deuk gelegenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dan ben je nu 18quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
En toen was jij nog 20 kilo lichter![]()
Nee ik was toen 16![]()
gelukkig ben ik dat nietquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet zo flauw joh. Als je PSV-supporter was geweest, had je in een deuk gelegen![]()
![]()
DITquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet zo flauw joh. Als je PSV-supporter was geweest, had je in een deuk gelegen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
liever aan het einde van de rit bovenaan dan nuquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou dan had je nu wel helemaal bovenaan gestaan hoor![]()
Dus je bent aan het eind van het seizoen voor PSVquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
liever aan het einde van de rit bovenaan dan nu
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat voor foto's mensen op een cv zetten. Helemaal onder de make-up, neuspiercing en vanuit een awkward hoek dat je 3 onderkinnen kan tellen. Nee, echt een meerwaarde dat
![]()
![]()
Ja helaas welquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe UI, naar wij dachten?![]()
![]()
liever een sukkeltje dan een PSV supporterquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:15 schreef ThadCastle het volgende:
kevindoe gewoon normaal jonge. Gedraag je eens niet als een sukkeltje
![]()
kom 1op1 fifa 14quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
liever een sukkeltje dan een PSV supporter![]()
Hipsterquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Plaatje heb ik zowat van iedere club voorbij zien komen![]()
Nou, ik niet. Maar mijn cluppie had natuurlijk ook geen aankopenquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Plaatje heb ik zowat van iedere club voorbij zien komen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat een raar nummer joh, lijkt meer op een Islamitische letter.quote:
Heeft Negredo zich aangesloten bij ISDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Al-Andalus will rise again.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat een raar nummer joh, lijkt meer op een Islamitische letter.
Heeft Negredo zich aangesloten bij IS![]()
Zag hem ook van Blind bij Unitedquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, ik niet. Maar mijn cluppie had natuurlijk ook geen aankopen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mooie column in HP De Tijd.
[..]
Ik bedenk me net; ze hadden beter Woutje Brama kunnen nemen. Die was nog gratis ook.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
lol een halve ginger.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:39 schreef Lindgren. het volgende:
https://twitter.com/AFCAjax/status/506797032557006848
beultje hoorRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
verbaasd mickey.gifquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:39 schreef Lindgren. het volgende:
beultje hoor![]()
Hij lijkt wel op Gordon Ramsay met een iets kortere coupequote:Op dinsdag 2 september 2014 15:39 schreef Lindgren. het volgende:
beultje hoorDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Eigenlijk gewoon precies hetzelfde verhaal als Poulsen. Zal exact die rol krijgen, gok ik. Weer als mentale papa voor Boilesen en co.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
hij ziet eruit als 58 dus in dat opzicht klopt het welquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:44 schreef Lindgren. het volgende:
Eigenlijk gewoon precies hetzelfde verhaal als Poulsen. Zal exact die rol krijgen, gok ik. Weer als mentale papa voor Boilesen en co.![]()
Poulsen had wel veel meer internationale (CL + Grote clubs) ervaring dan Zimling. Ik had Poulsen nog een jaar gehoudenquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:44 schreef Lindgren. het volgende:
Eigenlijk gewoon precies hetzelfde verhaal als Poulsen. Zal exact die rol krijgen, gok ik. Weer als mentale papa voor Boilesen en co.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Woutje Brama spreekt dan wel geen Deens, maar heeft ook al kinderen. Ik zie het probleem dus niet...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alleen kan Poulsen niet voetballenquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Poulsen had wel veel meer internationale (CL + Grote clubs) ervaring dan Zimling. Ik had Poulsen nog een jaar gehouden![]()
Zimling wel dan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alleen kan Poulsen niet voetballenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: