ik zal de OP zomenteen even aanpassenquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:36 schreef Disker91 het volgende:
Het is handig om erbij te zetten hoelang de garantie nog geldig is, aangezien de console al overgekocht is via marktplaats.
Denk tevens voor deze prijs dat je geluk moet hebben op een koper. De spellen zijn niet erg populair (afgezien van Battlefield) en al een jaar oud. Je kan ook nog even aangeven of de headset nog garantie heeft. Er komen nu ook bundels uit voor een lagere prijs met een nieuw spel namelijk.
De headset is wel goed, die kan de prijs weer iets opdrijven.
Ik zou persoonlijk een bieding van rond de 360 euro doen, ligt ook nog hoelang er garantie opzit. Als jij de console van een 'first adopter' hebt overgenomen, dan is die garantie bijna verlopen.
Succes met de verkoop
aangepastquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
450 euro.. dit moet wel een grap zijn
hij was nieuw in doos toen ik hem kocht dus in principe maar 2e hands, bovendien is er erg weinig mee gespeeld dus bijna z.g.a.nquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:52 schreef Darkangle het volgende:
http://www.bartsmit.com/n(...)playstation-4-500-gb
Misschien een beetje veel geld voor een 3de hands? (zelfs met spelen en extra's...)
ja dat klopt. Geen moeite om te kiezen. Ik mag zelf weten wat ik met mijn geld doe dusquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:25 schreef DjUntzUntz het volgende:
verkocht jij niet een tijdje geleden ook je net nieuwe aangeschafte wii U? What's going on? moeite om te kiezen?
zei ik dan dat je dat niet mocht? nee, dus dat verzin je er zelf bij. good luck in ieder geval met de verkoopquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:26 schreef rboy14 het volgende:
[..]
ja dat klopt. Geen moeite om te kiezen. Ik mag zelf weten wat ik met mijn geld doe dus
hihaho, graag ontopic blijven.quote:Op maandag 1 september 2014 00:41 schreef SomebodyReal het volgende:
Ruilen voor mijn Playstation 1? Uiteraard met bijbetaling van jou kant
Oke, geen probleem, heb geen interesse in die games of de headset maar ik denk dat voor een tweedehands elektronicaartikel van 9 maanden oud 30% afschrijving niet onredelijk is en dat je dus erg hoog met je prijs zit.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:19 schreef rboy14 het volgende:
[..]
Liever geen losse verkoop. En sowieso te laag
voor 300 mag je de ps4 met 1 controller kopenquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:32 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Oke, geen probleem, heb geen interesse in die games of de headset maar ik denk dat voor een tweedehands elektronicaartikel van 9 maanden oud 30% afschrijving niet onredelijk is en dat je dus erg hoog met je prijs zit.
Sorry, vind 55 euro eraf voor een console van 9 maanden oud te weinig korting voor het risicoquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:52 schreef rboy14 het volgende:
[..]
voor 300 mag je de ps4 met 1 controller kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |