Tenzij TS onder de 21 is.quote:Op maandag 1 september 2014 20:40 schreef oxy88 het volgende:
Je weet dat dit wettelijk strafbaar is?
WvSquote:Op maandag 1 september 2014 20:39 schreef RetRy32 het volgende:
Ik kom dus net thuis en ik zie mijn moeder ineens een brief die naar mij gericht is van mijn werk lezen.
Ik vind dit dus absoluut niet kunnen, en dit is niet de eerste, tweede of derde keer, nee, dit gebeurt constant.
Zoals gewoonlijk maak ik duidelijk dat ik dit niet pik en dat ze mijn privacy schend, en ze begint helemaal te ontkennen waarna ze begint te claimen dat de brief al open was en dat ze niet wist dat het voor mij was (terwijl het er dik op stond) en uiteindelijk bied ze zoals gewoonlijk haar excuses aan en doet ze het volgende keer gewoon weer.
Of ik het nou rustig zeg, uitleg, of mijn stem verhef, ze blijft het doen.
Klacht: moeder leest mijn brieven
18quote:
ja, financieel, TS is met 18 handelingsbekwaamquote:Op maandag 1 september 2014 21:00 schreef ADQ het volgende:
[..]
21. Daaronder is TS niet volwassenen en zijn de ouders nog aansprakelijk.
En wat waren het voor brieven? Deurwaarder, nota, of zijn lidmaatschap van de bibliotheek?quote:Op maandag 1 september 2014 21:01 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
ja, financieel, TS is met 18 handelingsbekwaam
maakt niks uitquote:Op maandag 1 september 2014 21:02 schreef ADQ het volgende:
[..]
En wat waren het voor brieven? Deurwaarder, nota, of zijn lidmaatschap van de bibliotheek?
quote:
dat komt door je lage IQquote:Op maandag 1 september 2014 21:02 schreef summer2bird het volgende:
Mijn moeder heeft volmacht over mijn rekening, daar zeik ik ook niet over.
of je bent <18quote:
nee, kutquote:Op maandag 1 september 2014 21:05 schreef ADQ het volgende:
[..]
Als het financiële papieren zijn wel.
De ouders hebben alleen het recht om post open te maken die (mede) op hun naam staat.quote:
dus dan kan ma hier binnenlopen en m'n post openen?quote:Op maandag 1 september 2014 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De ouders hebben alleen het recht om post open te maken die (mede) op hun naam staat.
ik heb nog een nieuwe fleshlight nodigquote:Op maandag 1 september 2014 21:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, heb wel een normaal IQ, alleen ben autistisch doe vaak verkeerde uitgaven
Alleen als die post (mede) op hun naam staat.quote:Op maandag 1 september 2014 21:07 schreef Psy-freak het volgende:
dus dan kan ma hier binnenlopen en m'n post openen?
dan mag m'n pa m'n post openmaken tot z'n dood, lekker danquote:Op maandag 1 september 2014 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alleen als die post (mede) op hun naam staat.
Moet je Wajong aanvragen.quote:Op maandag 1 september 2014 21:07 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
ik heb nog een nieuwe fleshlight nodig
Staat zijn naam op alle post die voor jou bedoeld is dan?quote:Op maandag 1 september 2014 21:08 schreef Psy-freak het volgende:
dan mag m'n pa m'n post openmaken tot z'n dood, lekker dan
ontoereikendquote:
nopequote:Op maandag 1 september 2014 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Staat zijn naam op alle post die voor jou bedoeld is dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |