Welcome to the wonderfull agony that is modding.. 1 foute mod en uren weggegooidquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
Grr, installeer een willekeurige enb.
Start skyrim niet meer
Vaag artikel, maar als ik het goed begrijp is het dus zo dat je enkel de game hoeft te kopen en vervolgens niet meer verplicht bent iedere maand nog eens 20 euro af te dragen om te kunnen spelen? Wellicht dat ik hem toch nog oppik in dat geval.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:23 schreef Frutsel het volgende:
ESO stopt met maandelijkse abo...
wordt "buy-to-play"...
bestaande abo's worden omgezet
http://nl.ign.com/elder-s(...)lden-geen-simpele-po
heb je je aardig ingehouden tochquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:39 schreef Rezania het volgende:
Vandaag weer eens besloten om Skyrim te installeren. Had mezelf voorgenomen om het qua mods licht te houden. Maar toen ging ik de Nexus browsen en nu zit ik aan de 80.
Nice! Congrats met je nieuwe bak en enjoy!quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:01 schreef JaqenHghar het volgende:
Eiiiindelijk mijn pctje bij elkaar.![]()
![]()
![]()
Sowieso Skyrim weer kunnen spelen, en dan ook nog eens alles op max. Kan wel janken van geluk. Tijd voor mods
Thanks brahquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:10 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nice! Congrats met je nieuwe bak en enjoy!
Haha toch maar weer aan de pc en modsquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:01 schreef JaqenHghar het volgende:
Eiiiindelijk mijn pctje bij elkaar.![]()
![]()
![]()
Sowieso Skyrim weer kunnen spelen, en dan ook nog eens alles op max. Kan wel janken van geluk. Tijd voor mods
Lol die Xbox360 staat weg te stoffen hierquote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:42 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Haha toch maar weer aan de pc en mods![]()
Persoonlijk heb ik Skyrim opgegeven nu. Wilde nog steeds () een keer die dlc's gaan spelen, maar ben echt helemaal klaar met Skyrim. Het kan me gewoon niet meer boeien. Ik wil gewoon een hele nieuwe Fallout of Elder Scrolls
Haha ik snapte toen ook ook niet waarom je weer naar de Xbox 360 ging om Skyrim op te spelenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lol die Xbox360 staat weg te stoffen hier
Omdat ik toen geen dollarinos had voor een pc n het op mn laptop kut draaidequote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:38 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Haha ik snapte toen ook ook niet waarom je weer naar de Xbox 360 ging om Skyrim op te spelen![]()
Als je Skyrim echt nog wil spelen dan moet je gewoon naar de pc door de vele goede mods. En los van de mods ziet het er op de pc al strakker uit
Ach ik heb ook geen echte game pc hoor. Ik heb er een HD 7950 in zitten die ik ooit 2ehands heb gekocht en dat is meteen het krachtigste in mijn pc. De rest van de pc is low-mid range AMD spul, 4GB geheugen etc..quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:42 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Omdat ik toen geen dollarinos had voor een pc n het op mn laptop kut draaide
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |