Met een n.quote:Op maandag 1 september 2014 19:43 schreef Tengano het volgende:
Rienk die z'n ex weer probeert te paaien
Ze heeft niet door dat ze gewoon gemanipuleerd wordtquote:Op maandag 1 september 2014 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met een n.
Hij kan het niet laten en zij laat het zich gewoon aanleunen. Op de een of andere manier vindt ze het allemaal wel prima lijkt wel.
Ik denk dat ze het wel door heeft. Maar in zekere zin manipuleert Nico Rienk ook. Ze is nooit eens stellig tegen hem waardoor hij steeds terug blijft komen.quote:Op maandag 1 september 2014 19:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ze heeft niet door dat ze gewoon gemanipuleerd wordt
Alweer? Waarom wilde hij daar eigenlijk in? Hij ergert zich alleen maar.quote:
Isabella zegt meteen achter zijn rug dat ze niet meedoet met zijn plan.quote:Op maandag 1 september 2014 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
Het is een stel luiwammesen bij elkaar. Te lamlendig om een poot uit te steken.
Nee natuurlijk niet. Stel je voor dat je met elkaar de boel schoonmaakt. Dat gaat ten koste van hun inbedlig-tijd.quote:Op maandag 1 september 2014 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Isabella zegt meteen achter zijn rug dat ze niet meedoet met zijn plan.
Niet netjes, maar ik zou er persoonlijk geen seconde wakker van liggen. Je moet in die zwijnenstal met lamme proleten wel een beetje dikke huid hebben, hoor.quote:
Eng manipulatief mannetje is het!quote:Op maandag 1 september 2014 19:59 schreef cocakoala het volgende:
Wat een aansteller die Rene pfff.. Hij heeft een excuus om al zn frustraties er nu ff uit te gooien.. no way dat die opmerking zo erg is.
ron 2.0
Als Charlotte erbij ligt zal het gauw te klein zijn.quote:
Yep. Ik snap eigenlijk niet waarom ze niet opstapt. Ze mist het echte leven, zegt ze.quote:Op maandag 1 september 2014 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
Niemand wil nr1 vieren met Isa. Wat sneu toch.
Eigenlijk wel erg he dat het zó afgezakt is.quote:Op maandag 1 september 2014 20:05 schreef Cynix ® het volgende:
Cliffhanger met nog meer gedoetjes. Dus zó ziet een ideale samenleving er uit.
waarom ?quote:Op maandag 1 september 2014 19:59 schreef NoNickOne het volgende:
Wat een gluiperd die Rene, om te kotsen gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |