Ach ja, ik heb me er al veels te vaak in gemengd, en elke keer denk ik, ik doe het niet en dan komt er weer iemand voorbij die gewoon dingen verzint, keiharde leugens en dan ga ik weerquote:
Logisch, als je zo'n fundi hebt die vanalles loopt te blaten wat niet klopt is tegenwicht gewenst, maar zoals bij alle fundi's haalt dat toch niets uit.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb me er al veels te vaak in gemengd, en elke keer denk ik, ik doe het niet en dan komt er weer iemand voorbij die gewoon dingen verzint, keiharde leugens en dan ga ik weer.
Ik heb tot dusver echt niks verzonnen. Maar waarom voel jij dan die drang om je merk tot het uiterste te verdedigen?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb me er al veels te vaak in gemengd, en elke keer denk ik, ik doe het niet en dan komt er weer iemand voorbij die gewoon dingen verzint, keiharde leugens en dan ga ik weer.
42.900 van de 43.900 wattes, eigenlijk?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet gezien. Ik haal 42.900/43.900 op mijn toestel btwiPhone 5s is overigens snel genoeg, daar niet van.
Als je nou eens zou nokken met het "mijn merk" te noemen, of moet ik tot in den treure herhalen dat ik gewoon een i7 zelfbouw PC en een Samsung galaxy heb?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb tot dusver echt niks verzonnen. Maar waarom voel jij dan die drang om je merk tot het uiterste te verdedigen?
Antutu benchmark test scorequote:Op woensdag 3 september 2014 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
42.900 van de 43.900 wattes, eigenlijk?
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je nou eens zou nokken met het "mijn merk" te noemen, of moet ik tot in den treure herhalen dat ik gewoon een i7 zelfbouw PC en een Samsung galaxy heb?.
GHz zeggen al jaren niet meer hoe snel een processor is. Dat is alleen een argument voor onwetenden.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:36 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Dis booolshit main. Altijd met je excuses. Je wilt toch niet beweren dat iPhone snellere hardware heeft? Want dat is feitelijk niet waar. De software is blijkbaar trager.
In dat filmpje ziet het eruit van niet.quote:Alsof htc helemaal geen transities heeft
Wat?quote:en alsof sommige apps om dezelfde redenen dat je aangaf sneller niet sneller waren op iPhone dan op htc.
Die doet het zeker niet voor iOS of wel?quote:
Maar dat is wel een benchmark gebaseerd op de combinatie hard en software, benchmarks die puur op hardware testen en het os buiten beschouwing laten zijn er niet (of a7 testen met android en quadcore van de s5 met ios bijvoorbeeld). Voor de gebruiker is dat natuurlijk ook niet interessant, voor de gebruiker telt de ervaring en ja daar heeft iphone (maar ook Windows phone en BBos) gewoon een voorsprong op android en al helemaal op hoe Samsung het implementeert.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt zelf genoeg benchmarks gezien inmiddels waarin werd aangetoond dat de a7 op het moment van uitkomen de snelste was van alle smartphones, en nu nog hebben die quad cores moeite om heel erg veel sneller te zijn.
Tuurlijk, maar juist de argumenten tegen de iPhone zijn dat de hardware zo "oud" zou zijn, terwijl dat gewoon pure bullshit is.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar dat is wel een benchmark gebaseerd op de combinatie hard en software, benchmarks die puur op hardware testen en het os buiten beschouwing laten zijn er niet (of a7 testen met android en quadcore van de s5 met ios bijvoorbeeld). Voor de gebruiker is dat natuurlijk ook niet interessant, voor de gebruiker telt de ervaring en ja daar heeft iphone (maar ook Windows phone en BBos) gewoon een voorsprong op android en al helemaal op hoe Samsung het implementeert.
Nee, zou ik wel vet vinden btwquote:Op woensdag 3 september 2014 10:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die doet het zeker niet voor iOS of wel?
Vind ik niet als ik kijk naar cyanogen en MIUI(en.miui.com). Maar dat kan subjectief zijn, dat geef ik toequote:Op woensdag 3 september 2014 10:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar dat is wel een benchmark gebaseerd op de combinatie hard en software, benchmarks die puur op hardware testen en het os buiten beschouwing laten zijn er niet (of a7 testen met android en quadcore van de s5 met ios bijvoorbeeld). Voor de gebruiker is dat natuurlijk ook niet interessant, voor de gebruiker telt de ervaring en ja daar heeft iphone (maar ook Windows phone en BBos) gewoon een voorsprong op android en al helemaal op hoe Samsung het implementeert.
Gebruik laatste tijd mijn Xiaomi met MIUI zes en daar is het echt gewoon per direct zonder lag ofzo. Op mijn s3 moest ik echt een half jaar wachten ofzo.. Hele foto moment al weg en mijn kleren uit de mode toen de app eindelijk gestart was dus ik herken dat wel van Android en dan met name Samsungquote:Op woensdag 3 september 2014 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Cyanogen is zeker een verbetering tov Samsungs meuk, maar ook die rebootte van de week spontaan en het opstarten van de camera duurt zeker 2-3 keer zo lang opeens.
Helemaal niet. Ik heb die argument niet gebruikt. Het was juist de iPhone fanboy die zei dat iPhone ten allen tijden sneller is dan Android, dus juist ik ben degene die tegengas geef op pure leugens.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar juist de argumenten tegen de iPhone zijn dat de hardware zo "oud" zou zijn, terwijl dat gewoon pure bullshit is.
Ah ja, net als die mp3's waarvan je niet kunt verwachten dat die op je iDevice afgespeeld kunnen worden.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:03 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
ik ben degene die tegengas geef op pure leugens.
Of "op een iPhone kan je niet surfen" die ik ergens las. Dat soort debiele uitsprakenquote:Op woensdag 3 september 2014 11:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ah ja, net als die mp3's waarvan je niet kunt verwachten dat die op je iDevice afgespeeld kunnen worden.
Je kan ook niet fatsoenlijk surfen op een 4inch scherm.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of "op een iPhone kan je niet surfen" die ik ergens las. Dat soort debiele uitspraken.
Onzin, gaat prima.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:13 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Je kan ook niet fatsoenlijk surfen op een 4inch scherm.
Weer zo'n sjaakquote:Op woensdag 3 september 2014 11:14 schreef Druppelss het volgende:
Applede echte telefoons voor senioren.
De fanbase begint ook sterk af te nemen voor appel
Ligt eraan hoe het woord "surfen" geïnterpreteerd wordt. Als daarmee het surfen op het water bedoeld wordt dan heeft degene die dat zei wel degelijk gelijk. Maar dat geldt overigens ook voor andere toestellen dus dan is het wel weer een beetje een bout-opmerking.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of "op een iPhone kan je niet surfen" die ik ergens las. Dat soort debiele uitspraken.
Helemaal gelijk in, zodra je gaat surfen op een S4 of haast ieder ander toestel merk je hoe beperkt het gaat op een iPhone.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:13 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Je kan ook niet fatsoenlijk surfen op een 4inch scherm.
Nou, laat ik nou een S4 hebben, en ik vind het prima te doen op een iPhone s5, kleiner scherm ja, maar prima leesbaar, snel en beter met zoomen dan op de galaxy.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:15 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in, zodra je gaat surfen op een S4 of haast ieder ander toestel merk je hoe beperkt het gaat op een iPhone.
Spontane reboots heb ik ook wel gehad met mijn iphone, alleen met mijn huidige iphone 5 nog niet. De 4s ging nog wel eens rebooten als die niet kon bellen (scherm bleef dan op " bellen..." staan/hangen en kreeg dan een herstart).quote:Op woensdag 3 september 2014 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Cyanogen is zeker een verbetering tov Samsungs meuk, maar ook die rebootte van de week spontaan en het opstarten van de camera duurt zeker 2-3 keer zo lang opeens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |