Je ziet het echt niet hé??quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die opmerkingen moet je dan ook gewoon eens negeren. Want ze zijn van jouw niveau, Apple is oud en kut en traag en duur etc.
Android is toch ook voor mensen die geen Apple kunnen betalen, anders zouden ze wel een apple kopen. Die zijn stukken sneller en mooier dan die plastice android prullen en werken tenminste wel zoals het hoort.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over jou man. Stap eens van dat kleine scherm af zodat je kunt lezen wat er gezegd wordt
"Android is voor mensen die geen Apple kunnen betalen " enz![]()
Maar je geeft alleen af op lui die een andere mening hebben, van die opmerking zeg je helemaal niets
Nee, omdat het blijkbaar nodig is vanwege de gebrekkige mobiele websites.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Omdat het kan en blijkbaar nodig is vanwege de gebrekkige mobiele browsers.
Klopt. Een bookmark die linkt naar een goede mobiele site zou net zo fijn zijn als een gewone app.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:56 schreef Chewie het volgende:
Zoals jij het blijkbaar handig vind is die app niet meer dan een bookmark.
Nee JIJ ziet het niet, zoals hierboven, je komt over als een schuimbekkende moslimextremist.quote:
Omdat dat niet gaat op een vier inch schermquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:58 schreef retorbrapi het volgende:
Waarom maken Apple gebruikers nooit een Android topic aan?
"stukken sneller "quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:59 schreef VanitySquared het volgende:
[..]
Android is toch ook voor mensen die geen Apple kunnen betalen, anders zouden ze wel een apple kopen. Die zijn stukken sneller en mooier dan die plastice android prullen en werken tenminste wel zoals het hoort.
Je moet beter zoeken OF niet liegen. Kies maar uit welke beter bij je past.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:58 schreef retorbrapi het volgende:
Waarom maken Apple gebruikers nooit een Android topic aan?
Okayquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee JIJ ziet het niet, zoals hierboven, je komt over als een schuimbekkende moslimextremist.
Het wordt slechts geclaimd. Er zijn geen bewijzen en zolang er geen bewijzen zijn, kun je niet stellen dat het zo is. Sterker nog, als je het buiten de media volgt dan kom je erachter dat veel andere verklaringen zijn die eveneens logischer zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee, lul je er zo maar uit inderdaad
Heb je het artikel zelf wel gelezen?quote:
Bla bla bla.quote:Gewoon vies hard ontkennen, de hele wereld is gek, want wij zijn Apple.. en tja. Apple is magistraal. Zij doen niks fout en het is het beste technologiemerk of all time![]()
Dat ze revolutionair waren in 2006 ofzo (en zelfs dat is een aparte discussie want het is eerder "revolutie door wat goed jatwerk"), wil niet zeggen dat het nu nog steeds zo glorieus is.
Dan is het een probleem aan beide kanten, mobile browsers hebben bij lange na niet de mogelijkheden die een desktop browser wel heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:59 schreef very het volgende:
[..]
Nee, omdat het blijkbaar nodig is vanwege de gebrekkige mobiele websites.
Het zou zelfs te prefereren zijn gezien de vaak niet uitbreidbare (en betrekkelijk dure) opslagquote:Klopt. Een bookmark die linkt naar een goede mobiele site zou net zo fijn zijn als een gewone app.
Maar schijnbaar is dat toch lastiger dan gewoon een losse app te maken
quote:Op maandag 1 september 2014 18:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Apple is nu eenmaal niet voor iedereen weggelegd. Voor het simpele, arme volk is er Android.
Dit soort moddenfokking domme kutposts heb ik het over dus, met je het kan niet...quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
Omdat dat niet gaat op een vier inch scherm![]()
Ze voelen wel continu de behoefte om hun oogappel tot de dood te verdedigen
Op een iPhone en iPad wel, ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vind jij browsen op een smartphone echt goed werkbaar dan, ongeacht merk?
Alleen klopt die quote niet, het simpele hoort meer bij ios en dat maakt het ook een prettiger os dan android.quote:
Er kunnen natuurlijk meerdere redenen zijn om voor Android te kiezen. Prijs is vaak niet de reden want ook de Android toestellen in het topsegment zijn vaak ook duur, ook al vraagt Apple bizar veel voor wat extra geheugen. Het heeft meer te maken met het willen hebben van een groter scherm, uitbreidbaar geheugen en dat je practisch alles aan kan passen (flexibiliteit).quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:59 schreef VanitySquared het volgende:
[..]
Android is toch ook voor mensen die geen Apple kunnen betalen, anders zouden ze wel een apple kopen. Die zijn stukken sneller en mooier dan die plastice android prullen en werken tenminste wel zoals het hoort.
Ja dat schaar ik dan maar onder dom fanboy gedrag en geen slechte punten kunnen accepteren op een merk waar je blijkbaar een groot deel van je identiteit aan ontleent.quote:
Heb je het nu over plugins etc? Want dat zal natuurlijk altijd zo blijven en vind ik ook niet de mobiele browsers te verwijten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dan is het een probleem aan beide kanten, mobile browsers hebben bij lange na niet de mogelijkheden die een desktop browser wel heeft.
Klopt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:02 schreef Chewie het volgende:
Het zou zelfs te prefereren zijn gezien de vaak niet uitbreidbare (en betrekkelijk dure) opslag
Dat je anderen gaat vergelijken met bloeddorstige extremisten omdat ze het simpelweg niet met je eens zijn is naar mijn mening veel enger. Heb je al eens een therapeut overwogen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit soort moddenfokking domme kutposts heb ik het over dus, met je het kan niet...
Je bent een kleine kleuter qua gedrag, maar met extremistische trekjes, bijna eng.
Normaal gezien zou je helemaal gelijk hebben, maar iemand die al jaren zo'n haat laat zien is net ff anders dan iemand die je 1 keer iets ziet posten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:08 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Dat je anderen gaat vergelijken met bloeddorstige extremisten omdat ze het simpelweg niet met je eens zijn is naar mijn mening veel enger. Heb je al eens een therapeut overwogen?
Dat browsen op een iPhone niet goed werkbaar is kan ik inkomen maar wat is er nou in hemelsnaam mis met browsen op een iPad?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:07 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja dat schaar ik dan maar onder dom fanboy gedrag en geen slechte punten kunnen accepteren op een merk waar je blijkbaar een groot deel van je identiteit aan ontleent.
Met Apple is niet zoveel mis, met de fanboys wel.
Ik denk niet dat dat de aanleiding is voor zijn vergelijkingquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:08 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Dat je anderen gaat vergelijken met bloeddorstige extremisten omdat ze het simpelweg niet met je eens zijn is naar mijn mening veel enger. Heb je al eens een therapeut overwogen?
Vrij weinig maar het ging me meer om de gehele opmerking "dat het bij Apple uiteraard wel goed is" , dat geeft alleen maar aan dat je gewoon niet met kritiek om kunt gaan op je favoriete merk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:09 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Dat browsen op een iPhone niet goed werkbaar is kan ik inkomen maar wat is er nou in hemelsnaam mis met browsen op een iPad?
Ik ondervind zelf totaal geen problemen met browsen op mijn iPhone, kan gewoon chill surfen. Dus ik snap sowieso niet zo goed waar dat argument vandaan komt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:09 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Dat browsen op een iPhone niet goed werkbaar is kan ik inkomen maar wat is er nou in hemelsnaam mis met browsen op een iPad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |