wikipediaquote:Zij kunnen beschouwd worden als één van de succesvolste en invloedrijkste wetenschappelijke publicaties van de 20e eeuw. De rapporten kunnen geassocieerd worden met een verandering van de publieke houding met betrekking tot seksualiteit, waarin taboes en misvattingen werden doorbroken.
bronquote:My dad told me he helped Kinsey write the book and that it was going to change the way the world looked at sexuality. He wanted me to do a two-paragraph review of the book. I wouldn’t do it. When I read the book it made me sick. I realized then what they were doing. The charts were in there, they were timing orgasms, and I didn’t want anything to do with any of it.
Die komt nooit meer terug.quote:Op maandag 1 september 2014 14:56 schreef Zeetakje het volgende:
Dring je maagdelijkheid niet aan me op alsjeblieft
Ok.quote:Op maandag 1 september 2014 15:02 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
alle reacties hierboven bewijzen nogmaals mijn gelijk
Meid toch. That time of the month again?quote:Op maandag 1 september 2014 15:02 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
alle reacties hierboven bewijzen nogmaals mijn gelijk
Waarover? Je zegt iets als ware het een feit.quote:Op maandag 1 september 2014 15:05 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Graag een inhoudelijke discussie.
daar zijn andere subfora voorquote:Op maandag 1 september 2014 15:05 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Dat is niet mogelijk met zo'n kut-OP. Ga je penis ergens indopen.quote:Op maandag 1 september 2014 15:05 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Zei de troll in de klaagbaak...quote:Op maandag 1 september 2014 15:05 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Ben jij een trol of ben jij echt?quote:Op maandag 1 september 2014 15:05 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
quote:
Nee. Seks.quote:Op maandag 1 september 2014 15:11 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Jullie zouden bvb kunnen discussiėren of deze maatschappij al dan niet doorgeslagen is wat betreft seksualiteit.
"Jullie"? En jij dan?quote:Op maandag 1 september 2014 15:11 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Jullie zouden bvb kunnen discussiėren of deze maatschappij al dan niet doorgeslagen is wat betreft seksualiteit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |