quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb op Haselüne ook wat Denen op de foto gezet ja.
Oslo!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Succes!
Waar gaat de reis naartoe ditmaal?
Dit is de 2e keer met onze limo, vorig jaar hadden we 1200 euro brandstof opgereden.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:46 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ah, met een limo dit keer zie ik? Gelukkig zijn jullie met een groot team, anders ben je zo door je brandstofbudget heen
Ik zal zeker terug toeterenquote:Op zondag 3 juli 2016 21:03 schreef Piet__Piraat het volgende:
1.200 euro valt dan eigenlijk nog mee. Nouja, geinige bak wel natuurlijk. Wie weet zien we elkaar nog. Ik zal wel even naar je toeteren
quote:
Een Jag voor 500 euro (okay, 600) is wel eens te vinden, maar lang niet altijd. In 2012 reed ik mee met een Ford Thunderbird die ik voor 650 euro had gekocht (vooral het check engine-lampje werkte prima), maar de goedkoopste die ik nu zie kost 1200. Het kan dus wel, maar er zullen zeker Jags tussen zitten die veel meer gekost hebben dan dat.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:47 schreef T42 het volgende:
zag ze rijdenvalsspelers...
zie weinig auto's die 500 euro doen...
dikke usa bus zonder roest... jaguar...
ze moeten lemon regel invoeren... daar mag publiek stemmen als ze een auto niet als 500 dollar beschouwen (of gewoon niet mogen) dan word die met een machine (grijper of iets anders) aangepast
compleet strakke en gewrapte jag oldtimer? 600? doe er maar een paarquote:Op maandag 4 juli 2016 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een Jag voor 500 euro (okay, 600) is wel eens te vinden, maar lang niet altijd. In 2012 reed ik mee met een Ford Thunderbird die ik voor 650 euro had gekocht (vooral het check engine-lampje werkte prima), maar de goedkoopste die ik nu zie kost 1200. Het kan dus wel, maar er zullen zeker Jags tussen zitten die veel meer gekost hebben dan dat.
Uiteindelijk heb je de keus: je er aan ergeren, of accepteren dat iedereen op zijn eigen manier de Run rijdt. Ik heb ook een keer mensen gesproken die een 7-serie hadden gekocht voor ruim meer dan 500 euro, de route hadden genegeerd en zo snel mogelijk naar de eindbestemming waren gesprint. Wat mij betreft hoeft die regel niet hard aangehouden te worden, en is die meer bedoeld om niet met een Golf in nieuwstaat aan te komen dan dat je een Cadillac meeneemt die 900 euro gekost heeft.
Oververhitting door lekke radiator. Temperatuursensor daardoor geklapt. Nieuwe radiator erin laten zetten maar onderin toeren liep hij daarna niet lekker meer en raakte weer oververhit. Terwijl we op de heenweg naar de start nergens last van hadden. Denk een lekke koppakking door de oververhitting.quote:
Wrappen valt buiten de 500 euro hequote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:48 schreef T42 het volgende:
[..]
compleet strakke en gewrapte jag oldtimer? 600? doe er maar een paar
vind vals spelen ook al is het 600.. want kan ook met een lambo van 500euro van mijn vriendin gekocht aankomen
topgear kon het vroeger zelf beter met hun specials
zie toch meer "golfjes" in nieuw staat rijden dan barrels tegenwoordig..
maar doe privé mijn eigen garbage run met gratis auto's al jaren
Jullie zijn van de Mini!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
Oververhitting door lekke radiator. Temperatuursensor daardoor geklapt. Nieuwe radiator erin laten zetten maar onderin toeren liep hij daarna niet lekker meer en raakte weer oververhit. Terwijl we op de heenweg naar de start nergens last van hadden. Denk een lekke koppakking door de oververhitting.
Vier liter was het hè?quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:39 schreef densmee het volgende:
Iedereen raadde de stelvio af om met de limo te beklimmen, toch maar geprobeerd en halverwege de klim hoop olie uit de automaat.
Olie bijgevuld en maar weer naar beneden gereden
Dat vooral. Er zijn veel figuren die een brik kopen onder de 1.000 euro en 'm dan helemaal verspijkeren en technisch oké maken. Dat is wat mij betreft de sport niet. Het idee is om met een brik aan de start te komen. Of het dan 500 of 800 euro kost vind ik niet zo belangrijk, als de technische staat maar dubieus is. En er doen helaas veel mensen mee die daar anders over denken. C'est ça. 'Gelukkig' wel weer genoeg Volvo's kapot zien gaan dit jaarquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wrappen valt buiten de 500 euro he. Kleinere reparaties ook, dingen als een motor wisselen officieel niet. Het is niet onmogelijk om een rijdbare Jag te vinden voor dat geld, wel in de hoeveelheid en de goede staat die sommige deelnemers hebben bij de CR.
quote:Op zondag 10 juli 2016 22:18 schreef densmee het volgende:
Zaterdag middag de rem in de fik. Passen rijden met een limo is toch wel een uitdaging, maar wel ontzettend bruut met een 5 liter V8 omhoog knallen
Rijdt lekker he, zo'n V8quote:Op zondag 10 juli 2016 22:18 schreef densmee het volgende:
Zaterdag middag de rem in de fik. Passen rijden met een limo is toch wel een uitdaging, maar wel ontzettend bruut met een 5 liter V8 omhoog knallen
Onze Thundercat sluipt al een paar jaar rond op de eeuwige jachtvelden, waar het check engine-lampje misschien eindelijk rust heeft gevonden.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:51 schreef Piet__Piraat het volgende:
Volgens heb ik jullie oude Thunderbird ook nog zien rijden, Tim. Maar zeker weten doe ik het niet.
Zaten er een paar flinke deuken aan de linkerkant? Die hadden we heel slim aangebracht in een parkeergarage iets buiten Barcelona, waar we als blijk van waardering voor de service ook wat lak hadden achtergelatenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik niet,wegens een snelle exit na dag 1 bij de editie van dit jaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:24 schreef Anne het volgende:
Schop.
Wie heeft zich al ingeschreven voor de zomer-editie van volgend jaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |