SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst respecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Futhead.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de bakkes van DarkSonic2 vol kakken
[ Bericht 0% gewijzigd door Ozz-03 op 01-09-2014 11:37:44 ]Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Las net ergens dat degene die achter het monsterlek van vannacht zit waarschijnlijk een knul van 15 is.![]()
Djeetje?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Djeetje kan amper de aanknop van zijn nachtlichtje vinden laat staan een cloudstorage hacken..quote:Op maandag 1 september 2014 11:30 schreef Lindgren. het volgende:
Las net ergens dat degene die achter het monsterlek van vannacht zit waarschijnlijk een knul van 15 is.![]()
Djeetje?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 11:31 schreef OmniRocket het volgende:
lol, wist niet dat P4L tegenwoordig bij Wolfsburg zat
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 11:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bohhhhhh
Rafael - Rojo - Blind - Shaw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"He is jinxed, the man is jinxed"quote:Op maandag 1 september 2014 11:31 schreef OmniRocket het volgende:
lol, wist niet dat P4L tegenwoordig bij Wolfsburg zat![]()
![]()
Hoe ben jij altijd zo snel van die dingen op de hoogte?quote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
hij is Johan Derksenquote:Op maandag 1 september 2014 11:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe ben jij altijd zo snel van die dingen op de hoogte?![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 11:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe ben jij altijd zo snel van die dingen op de hoogte?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2014 11:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe ben jij altijd zo snel van die dingen op de hoogte?![]()
![]()
jij eindigt als je UIquote:Op maandag 1 september 2014 11:51 schreef Zhano het volgende:
Boh Kate Upton. Let the fapathon commence!![]()
aan 1 armquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
slowpokequote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ZOEK DEKKING!!! HET ZIJN DE DUITSERS!!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
IK HERHAAL!! ZOEK DEKKING!!!!!!!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2014 12:00 schreef ThadCastle het volgende:
inb4 duitsers komen eraan grapjes
ah fuck me
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
slowpokequote:Op maandag 1 september 2014 12:00 schreef ThadCastle het volgende:
ah fuck meRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 12:00 schreef ThadCastle het volgende:
ah fuck me
quote:Op maandag 1 september 2014 12:01 schreef Toefjes het volgende:
DE RUSSEN EN ISIS KOMEN, ZOEKT DEKKING IN DE SCHUILKELDERSquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Weten jullie toevallig een goede website om concerten in hoge kwaliteit te downloaden?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
http://www.classiccat.net/?lang=nlquote:Op maandag 1 september 2014 12:08 schreef over_hedge het volgende:
oevallig een goede website om concerten in hoge kwaliteit te downloaden?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Eehm ja. Ticketscript.nl. Daar kun je dan van die PDF'jes kopen in HD kwaliteit en als je dan op de juiste locatie en tijdstip ergens bent, kun je het in super de duper HD kwaliteit bekijken en beluisten en ervaren enzo. gr grquote:Op maandag 1 september 2014 12:08 schreef over_hedge het volgende:
Weten jullie toevallig een goede website om concerten in hoge kwaliteit te downloaden?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ha. leuk grapje.quote:Op maandag 1 september 2014 12:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Eehm ja. Ticketscript.nl. Daar kun je dan van die PDF'jes kopen in HD kwaliteit en als je dan op de juiste locatie en tijdstip ergens bent, kun je het in super de duper HD kwaliteit bekijken en beluisten en ervaren enzo. gr grDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Smellycat.quote:Op maandag 1 september 2014 12:18 schreef Kiid het volgende:
Bohhhh, CR7 32 goals en 15 assists in 21 wedstrijden. Ziek voor een winger
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
amateur cup tegen cpuquote:Op maandag 1 september 2014 12:18 schreef Kiid het volgende:
![]()
![]()
Nou zou CR7 dan ook wel een speler zijn waar ik volle bak naar op zoek zou gaan in de wedstrijd. Alles via hem. Of alles via rechts en dan staat hij bij de 2e paal voor om de cross binnen te koppenquote:Op maandag 1 september 2014 12:18 schreef Kiid het volgende:
Dit doe ik nu constant met Ibra en CR7 maar dat is niet goed voor mijn spel..quote:Op maandag 1 september 2014 12:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou zou CR7 dan ook wel een speler zijn waar ik volle bak naar op zoek zou gaan in de wedstrijd. Alles via hem. Of alles via rechts en dan staat hij bij de 2e paal voor om de cross binnen te koppen
Ik zoek hem ook wel veel, maar Neymar heeft 25 goals en 10 assists en Nasri heeft 5 goals en 13 assists (MOTM + SIF bij elkaar)quote:Op maandag 1 september 2014 12:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou zou CR7 dan ook wel een speler zijn waar ik volle bak naar op zoek zou gaan in de wedstrijd. Alles via hem. Of alles via rechts en dan staat hij bij de 2e paal voor om de cross binnen te koppen
CR7 is een baas. Had nog wel meer kunnen zijn, maar er quitten er veel![]()
11 september om 14.46quote:Op maandag 1 september 2014 12:23 schreef Emptyyy het volgende:
Wanneer is de web app voor FIFA 15 er ?![]()
"Gemist"quote:Op maandag 1 september 2014 12:24 schreef ThadCastle het volgende:
Wildschut naar Middlesbrough heb ik gemist![]()
11 september, ergens halverwege de middag.quote:Op maandag 1 september 2014 12:23 schreef Emptyyy het volgende:
Wanneer is de web app voor FIFA 15 er ?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 12:20 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kereltje zou verantwoordelijk zijn volgens 4chan. 15 jarig knulletje.![]()
!!!
![]()
![]()
Maar jij bent ook gewoon goed. Ik ben gewoon niet zo heel erg goed, waardoor mijn spitsen met geluk 1 op 1 lopenquote:Op maandag 1 september 2014 12:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zoek hem ook wel veel, maar Neymar heeft 25 goals en 10 assists en Nasri heeft 5 goals en 13 assists (MOTM + SIF bij elkaar)
CR7 is een baas. Had nog wel meer kunnen zijn, maar er quitten er veel. Sowieso scoor ik veel met verschillende spelers. Eerder regel dan uitzondering dat ik alleen maar unieke doelpuntenscoorders heb.
slomequote:Op maandag 1 september 2014 12:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
11 september, ergens halverwege de middag.
je lijkt de postbezorger van DPD wel![]()
Ja, je kan beter meer topscoorders hebben dan alleen 1. Middenvelders zijn op zich ook wel goed:quote:Op maandag 1 september 2014 12:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar jij bent ook gewoon goed. Ik ben gewoon niet zo heel erg goed, waardoor mijn spitsen met geluk 1 op 1 lopen. Sowieso scoor ik veel met verschillende spelers. Eerder regel dan uitzondering dat ik alleen maar unieke doelpuntenscoorders heb.
Fabregas 4 goals, 16 assists
Yaya 5 goals, 7 assists
Fernandinho 3 goals, 4 assists
Ben ook niet echt kapot van hem eerlijk gezegd. Misschien als er straks IF Ramires is dat ik hem op CDM doe en dan Yaya als CM![]()
https://mega.co.nz/#!u11R(...)dgSe_ZKmVJBaTPm8gNhw
graag gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi Lindgren hoe gaat het er mee ?quote:Op maandag 1 september 2014 12:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
11 september, ergens halverwege de middag.![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 12:37 schreef wieisboos het volgende:
graag gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr grquote:Op maandag 1 september 2014 09:51 schreef OmniRocket het volgende:
wat voor een virus zal hier inzitten?
https://mega.co.nz/#!fwUR(...)OXY6mzcXPWbjjPsok0bA![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 12:37 schreef wieisboos het volgende:
graag gedaanWazda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dacht het niet.quote:Op maandag 1 september 2014 12:44 schreef The_Yakuza het volgende:
Misschien haalt Feyenoord Serero nog als Clasie toch nog vertrektRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 12:44 schreef The_Yakuza het volgende:
Misschien haalt Feyenoord Serero nog als Clasie toch nog vertrekt![]()
![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 12:45 schreef Emptyyy het volgende:
[..]
Hm bekend gezicht voor mij hoor.
Zo veel is er niet mis met zijn gezicht
Zhano net klaar met zijn Kate Upton fapsessie kan hij verder gaan met zijn 'Saviola mogelijk naar Hellas Verona' fapsessiehoezo niet? Mertesacker speelt er ook hequote:Op maandag 1 september 2014 12:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd niet dat hij past bij het voetbal dat ze daar spelen![]()
Denk het ook eigenlijk niet maar wel een leuke transfer voor hem.quote:Op maandag 1 september 2014 12:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd niet dat hij past bij het voetbal dat ze daar spelenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan ik geen klok meer kijken ofzo?quote:Uw bestelling wordt vandaag door DPD Pakketservice bezorgd tussen 09:59 en 10:59*.
das toch al lang geweest?![]()
Vlaar is goed, Arsenal is goed, past prima lijķt mij.quote:Op maandag 1 september 2014 12:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd niet dat hij past bij het voetbal dat ze daar spelen
NL elftal heeft een geweldige verdediging nu. Arsenal Newcastle Lazio Manchester United(
)
![]()
PSGquote:Op maandag 1 september 2014 12:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vlaar is goed, Arsenal is goed, past prima lijķt mij.
NL elftal heeft een geweldige verdediging nu. Arsenal Newcastle Lazio Manchester United(
)
![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 12:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Kan ik geen klok meer kijken ofzo?
das toch al lang geweest?twitter:superguidetti twitterde op zondag 24-08-2014 om 16:30:21Karma is a bitc.. As they say
reageer retweet
![]()
Zo werkt dat nietquote:Op maandag 1 september 2014 12:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vlaar is goed, Arsenal is goed, past prima lijkt mij.denk niet dat hij met veel ruimte in zijn rug kan spelen, maar we zullen het zien
![]()
dat zou zo geniaal zijn hequote:Op maandag 1 september 2014 12:44 schreef The_Yakuza het volgende:
Misschien haalt Feyenoord Serero nog als Clasie toch nog vertrekt![]()
![]()
Nee niet echt.quote:
Zou DS2 dan Feyenoord fan worden?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
vlaaroutpaceshazard.gifquote:Op maandag 1 september 2014 12:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zo werkt dat nietdenk niet dat hij met veel ruimte in zijn rug kan spelen, maar we zullen het zien
![]()
Tja Vlaar is sneller dan Mertesackerquote:Op maandag 1 september 2014 12:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zo werkt dat nietdenk niet dat hij met veel ruimte in zijn rug kan spelen, maar we zullen het zien
![]()
Nee ben nog niet klaarquote:Op maandag 1 september 2014 12:52 schreef ThadCastle het volgende:
Zhano net klaar met zijn Kate Upton fapsessie kan hij verder gaan met zijn 'Saviola mogelijk naar Hellas Verona' fapsessie
[..]
hoezo niet? Mertesacker speelt er ook he![]()
![]()
Zegt niet alles, is gewoon een andere speelstijl en het maakt verdedigen een stuk lastigerquote:Op maandag 1 september 2014 12:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tja Vlaar is sneller dan Mertesacker![]()
staat niet bij welke tijdzone hequote:Op maandag 1 september 2014 12:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Kan ik geen klok meer kijken ofzo?
das toch al lang geweest?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
deze site dus geen virus?quote:quote:Op maandag 1 september 2014 12:37 schreef wieisboos het volgende:
graag gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
mensen die geen ps4 hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geruchten dat Kramer van ADO de nieuwe spits van Fey wordt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voordeel wel dat we dan gelijk van Verhoek af zijn![]()
![]()
Ja die hoorde ik ook....quote:Op maandag 1 september 2014 13:05 schreef Freire het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voordeel wel dat we dan gelijk van Verhoek af zijnRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bohhh, nog een werkertje erbijquote:Op maandag 1 september 2014 13:05 schreef Freire het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voordeel wel dat we dan gelijk van Verhoek af zijn
----JP ---- Kramer ------ Verhoek
------------- Immers ---------------
Toornstra ---------- Clasie![]()
![]()
weet niet, heb geen tijdmachinequote:Op maandag 1 september 2014 12:55 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Supermooi
Hoe was je eerste college?we gaan het morgen zien
![]()
JP - Kramer - Bilalquote:Op maandag 1 september 2014 13:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bohhh, nog een werkertje erbij
Toornstra ---------- Clasie
Toornstra
Clasie - El Ahmadi
JIzzRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Feyenoord den Haagquote:Op maandag 1 september 2014 13:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bohhh, nog een werkertje erbij
Toornstra ---------- Clasie![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 13:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet niet, heb geen tijdmachinewe gaan het morgen zien
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Boer -> Vermeer -> Hahnquote:Op maandag 1 september 2014 13:13 schreef Freire het volgende:
Hahn naar Zwolle ipv Excelsior
De keepers cirkel is rond
kleine cirkel![]()
Tuurlijk niet. En waarom zou Serero naar Feyenoord gaanquote:Op maandag 1 september 2014 12:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Zou DS2 dan Feyenoord fan worden?![]()
![]()
waarom gaan er spelers naar Ajax?quote:Op maandag 1 september 2014 13:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. En waarom zou Serero naar Feyenoord gaan![]()
Mag hopen dat het huur is.quote:Op maandag 1 september 2014 13:13 schreef Freire het volgende:
Hahn naar Zwolle ipv Excelsior
De keepers cirkel is rondRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Precies want hij snapt dondersgoed dat hij tussen die goden gelijk door de mand valt.quote:Op maandag 1 september 2014 13:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. En waarom zou Serero naar Feyenoord gaanRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Natuurlijk, waarom zou Feyenoord een speler kopen en gelijk weer verkopen.quote:
Tenzij zo'n Demichelis deal van Atletico vorig jaar voor instant profit![]()
![]()
Ajaxquote:Op maandag 1 september 2014 13:16 schreef OmniRocket het volgende:
de vraag blijft... waar gaat Mulder heen?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Nergens..quote:Op maandag 1 september 2014 13:16 schreef OmniRocket het volgende:
de vraag blijft... waar gaat Mulder heen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Van de week een vriend van me wijsgemaakt dat ie naar Heerenveen kwamquote:Op maandag 1 september 2014 13:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Gaat iemand nog het eeuwenoude Yossi Benayoun gerucht nieuw leven inblazen dit jaar?![]()
![]()
Net alsof MulderGod genoegen neemt met een plek op de bankquote:Op maandag 1 september 2014 13:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Manchester United zocht nog een 2e keeper![]()
![]()
Cechquote:Op maandag 1 september 2014 13:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Manchester United zocht nog een 2e keeper
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Hij speelt die schele De Gea gewoon uit de basisquote:Op maandag 1 september 2014 13:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Net alsof MulderGod genoegen neemt met een plek op de bank![]()
![]()
Ditquote:Op maandag 1 september 2014 13:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij speelt die schele De Gea gewoon uit de basis![]()
![]()
Gaat Elvis ook naar Man U?quote:Op maandag 1 september 2014 13:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Man U is lekker bezig.![]()
Wildschut naar Middlesbrough .. arme ZhaneuRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bwohhh, 'wonderkind', bazen naamquote:Op maandag 1 september 2014 13:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Man U is lekker bezig.![]()
![]()
Jezus Zaccardoquote:Op maandag 1 september 2014 13:20 schreef DutchSL het volgende:
Biabanaan naar Milan voor 4 miljoen + Zaccardo![]()
![]()
Waarom u so mad doen? Iam very content.quote:Op maandag 1 september 2014 13:25 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
gr gr Maver als je meeleest.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hij ziet er heel blij uitquote:Op maandag 1 september 2014 13:25 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
![]()
klien sjiet tegen ajaks, bereit je maar voorquote:Op maandag 1 september 2014 13:25 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
Wel een beetje lullig voor Mulder vind ik dit hoor. Geen geweldenaar, absoluut niet, maar hij heeft ook wel goede wedstrijden gekeept.quote:![]()
Ik vind het ook lullybully voor Mulder maar hij krijgt het gewoon wat zwaarder. Beter trainen en goed je best doen en hij staat weer onder de lat.
Over twee jaar verkopen wij Vermeer voor 10 miljoen aan PSG.
Of Vermeer zorgt voor onrust in de spelersgroep en het wordt vechten tegen degradatie..quote:Op maandag 1 september 2014 13:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik vind het ook lullybully voor Mulder maar hij krijgt het gewoon wat zwaarder. Beter trainen en goed je best doen en hij staat weer onder de lat.
Over twee jaar verkopen wij Vermeer voor 10 miljoen aan PSG.![]()
dat laatste sowiesoquote:Op maandag 1 september 2014 13:29 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Of Vermeer zorgt voor onrust in de spelersgroep en het wordt vechten tegen degradatie..![]()
Dan kan de Jupiler League niet ver meer zijn voor Feyenoord!quote:Op maandag 1 september 2014 13:31 schreef Lindgren. het volgende:
Het wordt gewoon een inside job van Vermeer.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
twitter:FKRotterdam twitterde op maandag 01-09-2014 om 13:31:03Martin van Geel heeft aan de Telegraaf gemeld dat er buiten de transfer van Vormer en het bijtekenen van Clasie vandaag niets meer gebeurt. reageer retweet
![]()
Te Vrede in de spitsquote:Op maandag 1 september 2014 13:32 schreef Freire het volgende:
twitter:FKRotterdam twitterde op maandag 01-09-2014 om 13:31:03Martin van Geel heeft aan de Telegraaf gemeld dat er buiten de transfer van Vormer en het bijtekenen van Clasie vandaag niets meer gebeurt. reageer retweet
niks mis mee
![]()
ok dan gaat nu iedereen slapen als er vandaag niks meer mag gebeuren.quote:Op maandag 1 september 2014 13:32 schreef Freire het volgende:
![]()
gelukkig maar.quote:Op maandag 1 september 2014 13:33 schreef Freire het volgende:
En voor TrapZ: Hahn op huurbasis naar PECRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat is dezequote:Op maandag 1 september 2014 13:34 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Niet gewoon bekend maken
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 13:34 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Niet gewoon bekend maken![]()
![]()
Wel een mooie gedeelde sponsor van Ford, Volvo, Volkswagen, Fiat enz.
PersoonautoDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Leuk voor Marc om in te zwemmen.quote:Op maandag 1 september 2014 13:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jonge 116 miljoen op de bank kom haten bruhRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Misschien een international van een klein land.quote:Op maandag 1 september 2014 13:34 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Niet gewoon bekend maken![]()
O rly?quote:Op maandag 1 september 2014 13:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien een international van een klein land.![]()
Het is Messiquote:Op maandag 1 september 2014 13:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wauw zo slim van jequote:Op maandag 1 september 2014 13:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij zei niet: kleine international van een land.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bohhhh, die heeft - tot in tegenstelling van Mulder - echt stappen gemaakt de afgelopen 2 jaar. Die gaat nog ver komenquote:Op maandag 1 september 2014 13:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Te Vrede in de spitsniks mis mee
![]()
![]()
Clasie?quote:Op maandag 1 september 2014 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij zei niet: kleine international van een land.![]()
Hij zei niet: kleine international van een land.quote:Op maandag 1 september 2014 13:41 schreef OmniRocket het volgende:
Hij zei niet: kleine international van een land.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
wut?quote:Op maandag 1 september 2014 13:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij zei niet: kleine international van een land.![]()
United koopt hem gewoon, maar omdat ze niet aan de financial fair play regels voldoen als ze hem nu kopen huren ze hem eerst een jaarquote:Op maandag 1 september 2014 13:53 schreef OmniRocket het volgende:
waarom zou Monaco Falcao eigenlijk verhuren?![]()
![]()
ahaquote:Op maandag 1 september 2014 13:55 schreef Freire het volgende:
[..]
United koopt hem gewoon, maar omdat ze niet aan de financial fair play regels voldoen als ze hem nu kopen huren ze hem eerst een jaar![]()
![]()
International Marcellis heeft ook nog geen club.quote:Op maandag 1 september 2014 13:27 schreef The_Yakuza het volgende:
wel een international er bij voor Feyenoord![]()
Wie is die Aziatische chick in je UI?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
pika pikaquote:Op maandag 1 september 2014 14:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wie is die Aziatische chick in je UI?![]()
dat is de enige echte rijstquote:Op maandag 1 september 2014 14:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zie 2 verschillende
[ afbeelding ]
boh![]()
inclusief Fappening?quote:Op maandag 1 september 2014 14:10 schreef Rijst het volgende:
ffe mijn macbook pro op MP verpatsen en dan lekker een nieuwe air halen![]()
Je papa ook.quote:Op maandag 1 september 2014 14:23 schreef JoeydeKoala het volgende:
Stelletje kk autisten zijn jullie tochRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik ook?quote:Op maandag 1 september 2014 14:23 schreef JoeydeKoala het volgende:
Stelletje kk autisten zijn jullie toch![]()
Bek houden weeskindquote:Op maandag 1 september 2014 14:23 schreef JoeydeKoala het volgende:
Stelletje kk autisten zijn jullie toch![]()
Hij heeft het te gezellig met Immers enzo, wedden? Liever jaartje bank en lang leven de lol dan jaartje werkenquote:Op maandag 1 september 2014 14:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme nog een jaar vast aan die poepvlek.![]()
zal me niks verbazen en nu helemaal met zijn maatje Toornstra erbij.quote:Op maandag 1 september 2014 14:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij heeft het te gezellig met Immers enzo, wedden? Liever jaartje bank en lang leven de lol dan jaartje werken
En Kramer komtquote:Op maandag 1 september 2014 14:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
zal me niks verbazen en nu helemaal met zijn maatje Toornstra erbij.![]()
![]()
Plus linkt mooi met Jamesquote:Op maandag 1 september 2014 14:50 schreef DutchSL het volgende:
Guarin naar Valencia, eindelijk een allround middenvelder in La Liga![]()
-30 pace.quote:Op maandag 1 september 2014 14:50 schreef DutchSL het volgende:
Guarin naar Valencia, eindelijk een allround middenvelder in La Ligahallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Waarom koopt Ajax voor een deel van die 100 miljoen niet gewoon alle scouts van FC Porto?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Porto krijgt gewoon alles via Doyen binnen.quote:Op maandag 1 september 2014 14:54 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom koopt Ajax voor een deel van die 100 miljoen niet gewoon alle scouts van FC Porto?![]()
goedquote:Op maandag 1 september 2014 14:56 schreef ThadCastle het volgende:
Heb het bronze toernooi nog nooit gespeeld
[ afbeelding ]
DS2 wat vind je er van?
op Sinclair na dan.![]()
Ben bang dat er gaten op het middenveld zijnquote:Op maandag 1 september 2014 14:56 schreef ThadCastle het volgende:
Heb het bronze toernooi nog nooit gespeeld
[ afbeelding ]
DS2 wat vind je er van?![]()
Hij heeft hem echt wel bij zich in zijn eigen huis liggenquote:Op maandag 1 september 2014 14:56 schreef OmniRocket het volgende:
net gebeld met DPD... maar de bezorger gaat nog komen en
[..]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Sowieso Jolley trouwens, Thad.4* skills, linkspootje en net zo rap als Sinclair.
Als ze maar niet DPD als pakketdienst gebruikenquote:Op maandag 1 september 2014 15:07 schreef Rijst het volgende:
guyssss waar kan ik het beste een nieuwe macbook kopen?![]()
Bohhh,quote:
Miyachi --- JP -------- Manu -- Bilal
Toornstra --- Clasie --- Ahmadi --- Vilhena
---------- Kongolo ---- Van Beek
------------------ Vermeer -----------------------![]()
![]()
Chem problemen en die heeft geen krachtquote:Op maandag 1 september 2014 15:08 schreef Lindgren. het volgende:
Sowieso Jolley trouwens, Thad.4* skills, linkspootje en net zo rap als Sinclair.
Odelusi en N'Guessan zet ik op de bankquote:Op maandag 1 september 2014 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar het moet zeker een spits uit de nPower league 1 zijn? Dan weet ik geen alternatief.![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 15:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bohhh,
Miyachi --- JP -------- Manu -- Bilal
Toornstra --- Clasie --- Ahmadi --- Vilhena
---------- Kongolo ---- Van Beek
------------------ Vermeer -----------------------
Niemand reageert op al je posts dat je op je PS4 zit te wachtenquote:Op maandag 1 september 2014 14:56 schreef OmniRocket het volgende:
net gebeld met DPD... maar de bezorger gaat nog komen en
[..]![]()
![]()
Dat komt omdat hij Skype ook al helemaal vol zit te kotsen.quote:Op maandag 1 september 2014 15:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niemand reageert op al je posts dat je op je PS4 zit te wachtenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
story of my life!quote:Op maandag 1 september 2014 15:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niemand reageert op al je posts dat je op je PS4 zit te wachten
en ik snap het wel... de Fappening is veel interessanter natuurlijk![]()
Ja jij wilt graag een open ruggetje volgens mij.quote:Op maandag 1 september 2014 15:26 schreef Kiid het volgende:
Trapz, ik had je nog een Fifa les beloofd héRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Korte corner? wie wat waar?quote:Op maandag 1 september 2014 15:25 schreef Freire het volgende:
Mijn eerste 2 korte corner pogingen beide raakRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mijn fontanel is gespreidquote:Op maandag 1 september 2014 15:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja jij wilt graag een open ruggetje volgens mij.![]()
![]()
Toefjes heeft er laatst een vid over geplaatst. Gewoon 2e man naar de cornervlag roepen, die aanspelen -> even kort terug en daarna naar de achterlijn draaien -> voorzet -> goalquote:![]()
Zo die deed ik al een tijdjequote:Op maandag 1 september 2014 15:32 schreef Freire het volgende:
[..]
Toefjes heeft er laatst een vid over geplaatst. Gewoon 2e man naar de cornervlag roepen, die aanspelen -> even kort terug en daarna naar de achterlijn draaien -> voorzet -> goalmaar dan met een MCgeady spin
Dat doe ik altijd als mijn tegenstander de keeper sowieso laat uitkomen.quote:Op maandag 1 september 2014 15:32 schreef Freire het volgende:
[..]
Toefjes heeft er laatst een vid over geplaatst. Gewoon 2e man naar de cornervlag roepen, die aanspelen -> even kort terug en daarna naar de achterlijn draaien -> voorzet -> goal![]()
Geen FIFA op next gen hebben.quote:Op maandag 1 september 2014 15:33 schreef OmniRocket het volgende:
niet in 1* je corners in het doel draaien
Heb je nou je Playstation 4 al? Dan behoor je tot de elite der elitenquote:Op maandag 1 september 2014 15:33 schreef OmniRocket het volgende:
niet in 1* je corners in het doel draaien![]()
Ik kwam er pas achter na de vid van Toefjes, mijn tegenstanders heb ik het ook nog nooit zien doenquote:Op maandag 1 september 2014 15:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zo die deed ik al een tijdjemaar dan met een MCgeady spin
![]()
![]()
allemaal huurquote:Op maandag 1 september 2014 15:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die van Gaal heeft echt geen flauw benul wat hij met dat geld moet doen hé![]()
Jan Mulder met zijn 18 miljoen is veel te weinig voor Blind verhaal gisteren30 miljoen zegt die.
Eventjes goed op zijn plek gezet door Bertgod, vorig jaar vond hij het nog veel te veel wat er voor Strootman betaald werd![]()
![]()
Jan Mulder is een demente oude gek. Gewoon niet naar luisteren.quote:Op maandag 1 september 2014 15:42 schreef DutchSL het volgende:
Jan Mulder met zijn 18 miljoen is veel te weinig voor Blind verhaal gisteren30 miljoen zegt die.
Eventjes goed op zijn plek gezet door Bertgod, vorig jaar vond hij het nog veel te veel wat er voor Strootman betaald werdHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zei hij ook 30 miljoen wat? 30 miljoen Peso's? 30 miljoen Fifa coins? 30 miljoen veren? 30 miljoen Turkse Lira?quote:Op maandag 1 september 2014 15:42 schreef DutchSL het volgende:
Eventjes goed op zijn plek gezet door Bertgod, vorig jaar vond hij het nog veel te veel wat er voor Strootman betaald werd![]()
30 miljoen Clasiesquote:Op maandag 1 september 2014 15:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zei hij ook 30 miljoen wat? 30 miljoen Peso's? 30 miljoen Fifa coins? 30 miljoen veren? 30 miljoen Turkse Lira?![]()
Ditquote:Op maandag 1 september 2014 15:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hahaha, 600 miljoen euro voor Blind?
Een clasie staat gelijk aan 20 euro dus?quote:Op maandag 1 september 2014 15:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hahaha, 600 miljoen euro voor Blind?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De onderhandelingen beginnen bij Clasie pas rond de 20.000.000 euroquote:Op maandag 1 september 2014 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een clasie staat gelijk aan 20 euro dus?![]()
20,5 euro eigenlijk.quote:Op maandag 1 september 2014 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een clasie staat gelijk aan 20 euro dus?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan moet je ff leren vermenigvuldigen met miljoenen denk ikquote:Op maandag 1 september 2014 15:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
De onderhandelingen beginnen bij Clasie pas rond de 20.000.000 euro
Elke dag![]()
30x20.000.000 is geen 600.000.000?quote:Op maandag 1 september 2014 15:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan moet je ff leren vermenigvuldigen met miljoenen denk ik![]()
Er staat 30 miljoen he helder lichtquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
bohhhquote:Ajax richt pijlen op Pröpper
Later meer.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ninja-editquote:Op maandag 1 september 2014 15:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er staat 30 miljoen he helder licht![]()
Transfer van de dag:twitter:fczenit_en twitterde op maandag 01-09-2014 om 15:07:28Zenit signs one of the biggest stars in the world just before the transfer window closes!! http://t.co/OBR9UeD4zs http://t.co/JlqAXn1dZc reageer retweet
quote:Bart Simpson will continue his career at Zenit!
FC Zenit and the 20th Century Fox have reached an agreement about Bart Simpsons transfer to the Blue-White-Sky Blues! The latest addition to the team has already arrived in St. Petersburg, passed his physical, signed his contract and had his first training session this morning with the rest of the team.
Bartholomew Jo Jo (Bart) Simpson first appeared onscreen in 1987 and because of this he has decided to take 87 as his number.
The footballer arrived a few days ago at Pulkovo and went to the clubs office to meet with the general director of Zenit, Maksim Mitrofanov. Bart had his medical exam at the MMC SOGAZ department The Nevsky Corinthia Palace, went to Petrovksy, the new store "Zenit Arena" and then made his way out to Udelny Park.
Andrè Villas-Boas immediately invited the newcomer to train with the team. Everyone immediately took to Bart and gave him a traditional welcoming.
Additional details about the visit are at Zenit-TV.
The latest addition to the mascot squad is expected soon make his debut at Petrovksy with our lion.
FC Zenit welcomes Bart Simpson to St. Petersburg and wishes him and his family the best in their new family and squad!![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 15:58 schreef OmniRocket het volgende:
Transfer van de dag:[ afbeelding ]twitter:fczenit_en twitterde op maandag 01-09-2014 om 15:07:28Zenit signs one of the biggest stars in the world just before the transfer window closes!! http://t.co/OBR9UeD4zs http://t.co/JlqAXn1dZc reageer retweet
Elke dag![]()
rijst naar zenit lolquote:Op maandag 1 september 2014 15:58 schreef OmniRocket het volgende:
Transfer van de dag:[ afbeelding ]twitter:fczenit_en twitterde op maandag 01-09-2014 om 15:07:28Zenit signs one of the biggest stars in the world just before the transfer window closes!! http://t.co/OBR9UeD4zs http://t.co/JlqAXn1dZc reageer retweet
![]()
Italië is geen oliestaat?quote:Op maandag 1 september 2014 16:00 schreef DutchSL het volgende:
Lestienne van Brugge naar Genoa (eerder werd nog gemeldt dat hij naar een oliestaat zou gaan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 16:01 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Italië is geen oliestaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga lekker Fifa spelen met de Virgin eilanden.![]()
Leuk om te lezenquote:Op maandag 1 september 2014 15:25 schreef Freire het volgende:
Mijn eerste 2 korte corner pogingen beide raakCahill loopt 1 op 2 bij mij door de korte corner
![]()
![]()
Oh, en Ajax denkt een uur of 12 voor de deadline ook maar eens in actie te komen.
Davy Pröpper.
Alejandro Gomez wellicht terug naar de Serie A. Atalanta en Hellas Verona willen hem uit de Oekraïne halen.
Wat een baas was dat in FUT 12 met 5* weak foot en 4* skills.![]()
Godverdomme, ik mis al die trucjes. Die ene dribbel, die jockey defending ofzo (ik zag het voorbij komen, maar kon het filmpje niet meer vinden) en nu de korte corner weer.quote:Op maandag 1 september 2014 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk om te lezenCahill loopt 1 op 2 bij mij door de korte corner
Ik mis de rollback van Fifa 13. Zal er vast wel nog inzitten, maar niet meer zo makkelijk als Fifa 14![]()
Ik bedoelde meer dat zij allemaal tips hebben mbt die dingen die ik noemde.quote:Op maandag 1 september 2014 16:17 schreef Kiid het volgende:
Ik mis de rollback van Fifa 13. Zal er vast wel nog inzitten, maar niet meer zo makkelijk als Fifa 14
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: