SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Aandeel Ajax bijna 7 procent hoger na transfer Blind.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
![]()
Zo'n Serero is ook helemaal kapot gemaakt door Frank. Zo speelde die anderhalf jaar terug nog (vanaf 7:30) maar bij iedere risicovolle actie die een creatieve speler nu maakt wordt je de volgende pot gelijk op de bank gezet.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Overigens moet je je als Marcie Netto wel diep schamen als je straks Siggy nog voor ~8 mio verpatst, en je dan geen enkele noemenswaardige speler hebt aangetrokken. Zeker als je concurrenten het wel voor elkaar krijgen spelertjes uit de PL terug te lokken, of internationals te binden.![]()
Ik denk ook niet dat er nog een nuttige spits gaat komen. Of Siggy nou vertrekt of niet. Mocht die Zimling komen ga ik wel nog even een flink potje huilenquote:Op maandag 1 september 2014 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens moet je je als Marcie Netto wel diep schamen als je straks Siggy nog voor ~8 mio verpatst, en je dan geen enkele noemenswaardige speler hebt aangetrokken. Zeker als je concurrenten het wel voor elkaar krijgen spelertjes uit de PL terug te lokken, of internationals te binden.![]()
Ik snap niet wat er zo moeilijk te begrijpen is aan het adagium "het kapitaal moet op het veld staan."![]()
Is ie slecht?quote:Op maandag 1 september 2014 10:50 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er nog een nuttige spits gaat komen. Of Siggy nou vertrekt of niet. Mocht die Zimling komen ga ik wel nog even een flink potje huilen![]()
Het aantrekken van een transfervrije Wout Brama zou wel weer typisch een staaltje van dit nieuwe beleid zijn. Ik zet voorlopig m'n geld hier op in![]()
![]()
Ja, voor Marc op de bank.quote:Op maandag 1 september 2014 10:50 schreef AmaninFull het volgende:
Ik snap niet wat er zo moeilijk te begrijpen is aan het adagium "het kapitaal moet op het veld staan."![]()
Die is echt heel slecht.quote:Op maandag 1 september 2014 10:50 schreef Urquhart het volgende:
Het aantrekken van een transfervrije Wout Brama zou wel weer typisch een staaltje van dit nieuwe beleid zijn. Ik zet voorlopig m'n geld hier op in![]()
Ik ook. Hoewel Brama naar buitenland wilde toch?quote:Op maandag 1 september 2014 10:50 schreef Urquhart het volgende:
Het aantrekken van een transfervrije Wout Brama zou wel weer typisch een staaltje van dit nieuwe beleid zijn. Ik zet voorlopig m'n geld hier op inEdgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Het kapitaal is je eigen jeugd, ik ben blij dat we niet terugvallen naar de 16 miljoen voor één speler transfers zoals bij Sulejmani...
Maar feit is wel dat in eerste instantie je volledig in control was met je aankopen ruim op tijd (Viergever, Zivkovic en Milik) en nu ineens toch weer achter de feiten aanloopt... Dat is gewoon doodzondeOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Spits zou voor mij (persoonlijk) niet eens hoeven, laat Milik maar eens een tijdje staan, en anders een Klaassen ofzo daar proberen. Liever een goede middenvelder met ervaring, die er direct staat.quote:Op maandag 1 september 2014 10:50 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er nog een nuttige spits gaat komen. Of Siggy nou vertrekt of niet. Mocht die Zimling komen ga ik wel nog even een flink potje huilen![]()
Dat riep ik gisteren al...quote:Op maandag 1 september 2014 10:50 schreef Urquhart het volgende:
Het aantrekken van een transfervrije Wout Brama zou wel weer typisch een staaltje van dit nieuwe beleid zijn. Ik zet voorlopig m'n geld hier op in
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ben ik met je eens hoor. Die Van Basten tijd hoeft van mij ook niet meer terug te keren.quote:Op maandag 1 september 2014 10:52 schreef TheVulture het volgende:
Het kapitaal is je eigen jeugd, ik ben blij dat we niet terugvallen naar de 16 miljoen voor één speler transfers zoals bij Sulejmani...
Maar feit is wel dat in eerste instantie je volledig in control was met je aankopen ruim op tijd (Viergever, Zivkovic en Milik) en nu ineens toch weer achter de feiten aanloopt... Dat is gewoon doodzonde![]()
Precies, maar het lijkt alsof men alleen nog in uitersten denktquote:Op maandag 1 september 2014 10:52 schreef TheVulture het volgende:
Maar feit is wel dat in eerste instantie je volledig in control was met je aankopen ruim op tijd (Viergever, Zivkovic en Milik) en nu ineens toch weer achter de feiten aanloopt... Dat is gewoon doodzonde
Bizarre transfersommen > amper spelers kopen, zelfs wanneer je voor een prima bedrag je kan versterken en een enorme buffer hebt
Goede spelers kiezen niet meer voor Eredivisie > Vol alles op de jeugd, en ook hier weer niet je slim versterken tegen normale prijzen, met je enorm buffer in het oog houdend.![]()
En Sjakie blijft maar teleurgesteld dat ie geen kans meer krijgt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Als je Bayern wil kopiëren zou je bijvoorbeeld Ziyech, Mokotjo en een Toornstra gehaald moeten hebben, puur om je concurrenten niet sterker te maken of te verzwakken... en wat zouden die 3 samen gekost hebben? 10 miljoen?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Niet eens hele domme aankopen. Maar Bayern is een heel ander verhaal natuurlijk.quote:Op maandag 1 september 2014 10:56 schreef TheVulture het volgende:
Als je Bayern wil kopiëren zou je bijvoorbeeld Ziyech, Mokotjo en een Toornstra gehaald moeten hebben, puur om je concurrenten niet sterker te maken of te verzwakken... en wat zouden die 3 samen gekost hebben? 10 miljoen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: